Hop til indhold
Guest gppigen97

ubeskyttet sex ved gangbang

Recommended Posts

Guest gppigen97

det kan godt være at tråden her er et andet sted og folk må så undskylde hvis det er en gentagelse

jeg undre mig lidt over mange piger som tilbyder sex uden kondom det er jo lidt synd både for de mænd og pigen selv hvis de bliver smittet  med klamydia eller andet eller værre endnu bliver smittet med HIV

og ja man kan godt være clean og have en attest med som viser at man er fri for sygedomme men problemet med sådan en er at den kan forfalskes i stor stil så man kan ikke rigtig stole på sådan en

 

 

ved ikke hvorfor de tør at lege med deres liv på den måde og kan slet ikke forstå hvorfor er så glade for at gøre det med uden hvad vil de fortælle konen eller kæresten hvis kommer hjem og har smittet dem..

 

det kan sikkert godt bare være som er lidt mærkelig på det område eller hvad synes i drenge og piger.. er det mig der er mærkelig eller.. ;)

knus herfra

Redigeret af gppigen97
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bestemt ikke du er mærkelig. For mig er det totalt "no go" hvis en GP tilbyder uden kondom. Nogen gange lidt ærgeligt hvis man har set sig liderlig på en sød pige, og så ikke kan besøge hende fordi hun tilbyder uden. 

Og så mener jeg faktisk at det hører med til "GP-professionen" at være god til at få max nydelse ud af det- også med gummi. Det synes jeg de bedste GP´er generelt. Nogen gange kan jeg godt synes hun er lige vel hurtig til at tage kondomet frem- man kan jo godt nusse og kæle uden gummi.

En attest er intet værd for mig- det er det samme som uden. Den kan være forældet 5 minutter efter at den er blevet udstedt. 

Så jer skønne GP´er det holder fast i sikker sex: Bliv ved, det bliver respekteret og værdsat.

Redigeret af Mildur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97

det er fordi jeg har været i kontakt med en del herinde som tage til gangbangs med piger som tilbyder uden kondom og det er dem som de fleste fyre hellere vil deltage i de gangbangs..

self har jeg også et gangbang på trapperne men der har jeg fået fat i kondomer som er tynde så det føles at man ikke har noget på.. ;)

personligt synes og mener at man skal passe på sig selv og især når man er i denne verden som vi GP er i pt

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 5 timer siden:

det kan godt være at tråden her er et andet sted og folk må så undskylde hvis det er en gentagelse

jeg undre mig lidt over mange piger som tilbyder sex uden kondom det er jo lidt synd både for de mænd og pigen selv hvis de bliver smittet  med klamydia eller andet eller værre endnu bliver smittet med HIV

og ja man kan godt være clean og have en attest med som viser at man er fri for sygedomme men problemet med sådan en er at den kan forfalskes i stor stil så man kan ikke rigtig stole på sådan en

 

 

ved ikke hvorfor de tør at lege med deres liv på den måde og kan slet ikke forstå hvorfor er så glade for at gøre det med uden hvad vil de fortælle konen eller kæresten hvis kommer hjem og har smittet dem..

 

det kan sikkert godt bare være som er lidt mærkelig på det område eller hvad synes i drenge og piger.. er det mig der er mærkelig eller.. ;)

knus herfra

Hvorfor nøjes du egentlig ikke bare med at glæde dig over, at du ikke tilbyder det?

Er det så meget om at være moralens dømmende vogter over de "stakler", der ønsker at udleve en kalkuleret risiko?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 15 minutter siden:

Hvorfor nøjes du egentlig ikke bare med at glæde dig over, at du ikke tilbyder det?

Er det så meget om at være moralens dømmende vogter over de "stakler", der ønsker at udleve en kalkuleret risiko?

Hvad med sprængte kondomer eller nedrige typer, der lister gummiet af, uden at pigen opdager det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 15 minutter siden:

Hvad med sprængte kondomer eller nedrige typer, der lister gummiet af, uden at pigen opdager det?

Øh, hvor udtrykker jeg lige sympati over for de typer, der overskrider pigernes grænser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gppigen97

Jeg er enig med dig i dine betragtninger omkring sex uden kondom. Dog undrer jeg mig over dit korstog imod dette, for du var da i den grad selv udbyder af ydelsen tidligere. Og du blev direkte fornærmet, når folk kommenterede på netop dette, at du tilbød GB uden brug af kondom. Men skiftet fra Mille til gppigen har åbenbart fået dig på andre, og bedre tanker. Det glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gppigen97 - jeg undrer mig også og er helt enig med dig. 
Det er total turnoff for mig hvis en GP tilbyder sex uden kondom. Men respekterer at der er andre som åbenbart har det anderledes.
Knus tilbage og tak for at tage emnet op (igen lol)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
HammerAarhus skrev, for 9 timer siden:

@gppigen97

Jeg er enig med dig i dine betragtninger omkring sex uden kondom. Dog undrer jeg mig over dit korstog imod dette, for du var da i den grad selv udbyder af ydelsen tidligere. Og du blev direkte fornærmet, når folk kommenterede på netop dette, at du tilbød GB uden brug af kondom. Men skiftet fra Mille til gppigen har åbenbart fået dig på andre, og bedre tanker. Det glæder mig.

ehm.. jeg har aldrig tilbudt sex uden gummi..

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 9 minutter siden:

ehm.. jeg har aldrig tilbudt sex uden gummi..

Hmmmm..... Nå!!! 

GANGBANG m. 18 årig pige i Vejle , tirsdag d. 8. marts - analsex og sex uden kondom - BEMÆRK FLYTTET FRA DEN 3.

Startet af Gæst2 marts

Annoncen til dit gb

Men - igen - godt du er blevet klogere

Redigeret af HammerAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 22 minutter siden:

det der er ikke mig og jeg ved ikke hvem der har fortalt dig pigen der er mig eller sådan noget

 

 

Damn it.... Så er der en som har brugt dine billeder (før du selv blev gppigen). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
HammerAarhus skrev, Lige nu:

Damn it.... Så er der en som har brugt dine billeder (før du selv blev gppigen). 

ja det ved jeg godt.. ;)

jeg prøvede at for det stoppet på AL men det kom jeg ikke ret langt med.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, den ‎18‎-‎05‎-‎2016 at 21:31:

@gppigen97

Jeg er enig med dig i dine betragtninger omkring sex uden kondom. Dog undrer jeg mig over dit korstog imod dette, for du var da i den grad selv udbyder af ydelsen tidligere. Og du blev direkte fornærmet, når folk kommenterede på netop dette, at du tilbød GB uden brug af kondom. Men skiftet fra Mille til gppigen har åbenbart fået dig på andre, og bedre tanker. Det glæder mig.

Som Jens Otto Krag engang sagde " man har et standpunkt , til man tager er nyt " :-D Det er jo fair nok at gppigen/mille har ændret mening hvad angår ubeskyttet sex og hun har selvfølgelig ret til at mene hvad hun vil om det emne , men at hun nu køre en tråd om hvor skrækkeligt det er at nogle piger tilbyder det og hun er fuldstændig uforstående over at nogle kan finde på det........når det er en offentlig hemmelighed AT hun selv har været midtpunkt for et gangbang i Vejle , hvor hun tilbød at man kunne tage hende uden gummi , både i missen og analt " at så der var en fyr der var for hård da han tog hende analt og hun måtte holde en pause og ikke tilbyder analt mere , er selvfølgelig en anden sag "

Moral er godt , men er dobbelt moral så dobbelt så godt ??? naaa vel :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

bakkely du syntes vel det er ok at tage 35% af piges penge som GB-Peter gør?;). Det er vel også ok at prøvekøre pigerne som GB-Peter gør?;) Der er vel ting som skal gå langt uden om, men det gælder vel ikke dig når der er udsigt til flappe?;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 7 timer siden:

bakkely du syntes vel det er ok at tage 35% af piges penge som GB-Peter gør?;). Det er vel også ok at prøvekøre pigerne som GB-Peter gør?;) Der er vel ting som skal gå langt uden om, men det gælder vel ikke dig når der er udsigt til flappe?;)

 

 

Det var da noget af den mærkeligste kommentar jeg endnu har læst ????? :shock:  hvad fanden har det med emnet at gøre ????? tråden har at gøre med gummi eller ej og at gppigen/mille tilbød gangbang uden gummi og nu er efter dem der tilbyder uden gummi , at du så begynder at drage økonomi osv. ind i emnet fatter jeg ikke.

Og udsigt til flappe ??? hvis du mener fjappe " som lyder rimelig grimt " , kan jeg fortælle dig at jeg ikke ukritisk stikker mit lem i alt hvad der har puls.

Hold dig til emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
bakkely skrev, for 17 timer siden:

Som Jens Otto Krag engang sagde " man har et standpunkt , til man tager er nyt " :-D Det er jo fair nok at gppigen/mille har ændret mening hvad angår ubeskyttet sex og hun har selvfølgelig ret til at mene hvad hun vil om det emne , men at hun nu køre en tråd om hvor skrækkeligt det er at nogle piger tilbyder det og hun er fuldstændig uforstående over at nogle kan finde på det........når det er en offentlig hemmelighed AT hun selv har været midtpunkt for et gangbang i Vejle , hvor hun tilbød at man kunne tage hende uden gummi , både i missen og analt " at så der var en fyr der var for hård da han tog hende analt og hun måtte holde en pause og ikke tilbyder analt mere , er selvfølgelig en anden sag "

Moral er godt , men er dobbelt moral så dobbelt så godt ??? naaa vel :-D 

ehm jeg har altså ikke været midtpunkt i noget gangbang i vejle--

 

prøv lige at læse hvad der bliver skrevet i tråden

@Krone tror ikke at han meget i hovedet siden han ikke har læst hele tråden 

Redigeret af gppigen97
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Krone skrev, for 11 timer siden:

bakkely du syntes vel det er ok at tage 35% af piges penge som GB-Peter gør?;). Det er vel også ok at prøvekøre pigerne som GB-Peter gør?;) Der er vel ting som skal gå langt uden om, men det gælder vel ikke dig når der er udsigt til flappe?;)

 

 

jeg regner med at han ikke helt har forstand på hvad der bliver skrevet i tråden da han tror at jeg er den samme pige som i vejle.. da jeg ikke er det..

og det er sjovt at han har startet sådan et rygte da jeg har læst i anden tråd som han skrev at jeg er den samme pige som der er tale om i det link..

men tror bare at han er en af gb-peters fans eller ham selv som står bag bakkely det er enten en fan eller også ham selv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Mildur skrev, den 18/5/2016 at 15:29:

Jeg synes bestemt ikke du er mærkelig. For mig er det totalt "no go" hvis en GP tilbyder uden kondom. Nogen gange lidt ærgeligt hvis man har set sig liderlig på en sød pige, og så ikke kan besøge hende fordi hun tilbyder uden. 

Og så mener jeg faktisk at det hører med til "GP-professionen" at være god til at få max nydelse ud af det- også med gummi. Det synes jeg de bedste GP´er generelt. Nogen gange kan jeg godt synes hun er lige vel hurtig til at tage kondomet frem- man kan jo godt nusse og kæle uden gummi.

En attest er intet værd for mig- det er det samme som uden. Den kan være forældet 5 minutter efter at den er blevet udstedt. 

Så jer skønne GP´er det holder fast i sikker sex: Bliv ved, det bliver respekteret og værdsat.

Helt enig i ,at en attest er noget værre pjat. Jeg er selv pige der IKKE sexer uden kondom. 

Nu er det ikke for at prale, men jeg været pænt meget  "om mig" :-P (og til dem der stadig lever under den skrappe kønsbestemte etik, så har jeg været en "slut" )

Derfor har jeg svært ved at forstå, hvordan nogen tør at foreslå mig sex uden kondom.

Jeg er dog ret hurtig med kondomet, ment på den måde, at jeg altid giver folk en bunke af kondomer i hånden med ordene "bare fyr den af - alt hvad du kan " lige så snart man har givet mig pengene , så folk ved, at de kan være trygge med det sikre sex hos mig.

Jeg giver aldrig  folk kondom på med det samme. For ja, naturligvis skal der være plads til alt det andet før sex, så jeg lægger altid kondomer inden for min rækkevidde, så de er klar til at blive brugt, lige så snart det er nødvendigt. 

 

jeg tror altså ikke at der findes nogen piger der kan presses af diverse arrangører til, at gøre noget de ikke selv ønsker. 

 

  Med al respekt ,så er selvstændighed nøgleordet til, overhovedet at  kunne fungere i branchen , uden at man mister sig selv.

For mig at se, skal man spørge sig selv : kan jeg se mig selv i øjnene bagefter? 

Samtidig skal man altid huske , at Penge og mange tilmeldte til et Gangbang , ikke kan købe det man mister tilbage, hvis man mister fodfæstne over sin egen situation og derfor ender ude over ens egne grænser.

Nogle ting kan altså ikke købes for penge - uanset hvad. ( Sorry, Bill Gates ) 

Om pigen tør at risikere sig selv, med at tilbyde sex uden gummi eller ej, det er vel op til pigen selv ? 

I stedet for at gøre som du måske tror og hører, at andre gerne vil, så gør da det som du gerne vil.

Med mindre, at du gerne risikere dig selv , og udelukkende håber på at få kredit af en gang paphoveder der prøver at bilde dig ind,at de fleste helst vil sex uden gummi ?

Det er aldrig op til andre, hvad man som pige skal og ikke skal.

Så vær dig selv. Og gør KUN det du vil. 

 

Alle med en normal IQ , ved jo godt hvad sex uden gummi, kan føre med sig.

så spørg dig selv: 

Hvad har du som pige, lyst til at udsætte dig selv for ? 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Kamilla K skrev, for 11 minutter siden:

Helt enig i ,at en attest er noget værre pjat. Jeg er selv pige der IKKE sexer uden kondom. 

Nu er det ikke for at prale, men jeg været pænt meget  "om mig" :-P (og til dem der stadig lever under den skrappe kønsbestemte etik, så har jeg været en "slut" )

Derfor har jeg svært ved at forstå, hvordan nogen tør at foreslå mig sex uden kondom.

Jeg er dog ret hurtig med kondomet, ment på den måde, at jeg altid giver folk en bunke af kondomer i hånden med ordene "bare fyr den af - alt hvad du kan " lige så snart man har givet mig pengene , så folk ved, at de kan være trygge med det sikre sex hos mig.

Jeg giver aldrig  folk kondom på med det samme. For ja, naturligvis skal der være plads til alt det andet før sex, så jeg lægger altid kondomer inden for min rækkevidde, så de er klar til at blive brugt, lige så snart det er nødvendigt. 

 

jeg tror altså ikke at der findes nogen piger der kan presses af diverse arrangører til, at gøre noget de ikke selv ønsker. 

 

  Med al respekt ,så er selvstændighed nøgleordet til, overhovedet at  kunne fungere i branchen , uden at man mister sig selv.

For mig at se, skal man spørge sig selv : kan jeg se mig selv i øjnene bagefter? 

Samtidig skal man altid huske , at Penge og mange tilmeldte til et Gangbang , ikke kan købe det man mister tilbage, hvis man mister fodfæstne over sin egen situation og derfor ender ude over ens egne grænser.

Nogle ting kan altså ikke købes for penge - uanset hvad. ( Sorry, Bill Gates ) 

Om pigen tør at risikere sig selv, med at tilbyde sex uden gummi eller ej, det er vel op til pigen selv ? 

I stedet for at gøre som du måske tror og hører, at andre gerne vil, så gør da det som du gerne vil.

Med mindre, at du gerne risikere dig selv , og udelukkende håber på at få kredit af en gang paphoveder der prøver at bilde dig ind,at de fleste helst vil sex uden gummi ?

Det er aldrig op til andre, hvad man som pige skal og ikke skal.

Så vær dig selv. Og gør KUN det du vil. 

 

Alle med en normal IQ , ved jo godt hvad sex uden gummi, kan føre med sig.

så spørg dig selv: 

Hvad har du som pige, lyst til at udsætte dig selv for ? 

 

 

 

 

 

jeg er 100% enig med dig i alt... jeg skrev også at jeg undrede mig noget over det.. og hvad jeg kan forstå i andre tråde også at når en mand har kig på en gp og hvis hun på et tidspunkt tilbyder enten ved et gb eller hos selv uden kondom så er de hurtig væk igen..

og som du selv skriver man skal være sig selv og ikke høre på andre siger.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
gppigen97 skrev, for 1 minut siden:

jeg er 100% enig med dig i alt... jeg skrev også at jeg undrede mig noget over det.. og hvad jeg kan forstå i andre tråde også at når en mand har kig på en gp og hvis hun på et tidspunkt tilbyder enten ved et gb eller hos selv uden kondom så er de hurtig væk igen..

og som du selv skriver man skal være sig selv og ikke høre på andre siger.. ;)

Åh du behøver såmænd ikke være enig ;-)

Jeg elsker uenighed - for uden uenighed ville der jo ikke være debatter - og debatter er sundt for ens indsigt. Det bilder jeg mig ihvert fald ofte selv ind :-)

Du må rette mig , hvis jeg tager fejl, men jeg synes du virker meget optaget af," hvad mænd går efter" 

og det bekymrer mig, for det kan hurtigt gå galt for dig, hvis du glemmer dig selv så meget, som du giver udtryk for.

Vi er alle forskellige. Derfor vil du aldrig kunne stille alle "tilfreds over hele linjen"  

Nogen vil helst gå til piger der tilbyder uden gummi. Nogen vil kun have en pige der tilbyder analsex med udblokning. Andre vil have at du er på om natten , imens andre igen helst vil have at du er på om formiddagen. Og dette er kun et ganske lille udpluk af forskelligheder. Og hvis man skulle alle tilfredse, hold op et forvirret væsen man ville blive - og søvnig,  for så skulle man jo aldrig sove ;-) 

Sådan er det jo ikke kun i Branchen, men livet generelt. 

Jeg har holdt x antal GB  i min tid i branchen. ALDRIG uden kondom.(det er en "offentlig hemmelighed" at jeg ikke altid har heddet Kamilla K ;-) ) 

 Nogle Gangbangs var der 16-24 mænd, andre kun 5 mænd (hvilket ikke er et GB i "min verden"- det jo bare en 5 kant :-)  ) Men alle piger ved, at der findes gode og knap så gode dage i branchen. Disse dage, er altså ikke afhængigt af, hvad man som pige tilbyder. 

Det kan lige så vel være vejret, om det er ferie, hvor du er lokalt,  eller gud ved hvad der nu gør nogen dage bedre end andre.

Så gør dig selv tilfreds gennem de valg du tager, og vær glad for dig selv og dine egne valg, for du er den eneste du kan gøre tilfreds over hele linjen .

Der vil altid være nogen der enten brokker sig, lokker dig, piver og skriger og "maler fanden på væggen"  fordi du ikke gør som de vil ha ,uanset om du selv vil det eller ej.

Så spørg dig selv , når du træffer dine valg. Du er den eneste der har det rigtige svar for dig . Ønsker dig alt godt og husk at passe på dig selv ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Kamilla K skrev, den 20/5/2016 at 20:15:

Åh du behøver såmænd ikke være enig ;-)

Jeg elsker uenighed - for uden uenighed ville der jo ikke være debatter - og debatter er sundt for ens indsigt. Det bilder jeg mig ihvert fald ofte selv ind :-)

Du må rette mig , hvis jeg tager fejl, men jeg synes du virker meget optaget af," hvad mænd går efter" 

og det bekymrer mig, for det kan hurtigt gå galt for dig, hvis du glemmer dig selv så meget, som du giver udtryk for.

Vi er alle forskellige. Derfor vil du aldrig kunne stille alle "tilfreds over hele linjen"  

Nogen vil helst gå til piger der tilbyder uden gummi. Nogen vil kun have en pige der tilbyder analsex med udblokning. Andre vil have at du er på om natten , imens andre igen helst vil have at du er på om formiddagen. Og dette er kun et ganske lille udpluk af forskelligheder. Og hvis man skulle alle tilfredse, hold op et forvirret væsen man ville blive - og søvnig,  for så skulle man jo aldrig sove ;-) 

Sådan er det jo ikke kun i Branchen, men livet generelt. 

Jeg har holdt x antal GB  i min tid i branchen. ALDRIG uden kondom.(det er en "offentlig hemmelighed" at jeg ikke altid har heddet Kamilla K ;-) ) 

 Nogle Gangbangs var der 16-24 mænd, andre kun 5 mænd (hvilket ikke er et GB i "min verden"- det jo bare en 5 kant :-)  ) Men alle piger ved, at der findes gode og knap så gode dage i branchen. Disse dage, er altså ikke afhængigt af, hvad man som pige tilbyder. 

Det kan lige så vel være vejret, om det er ferie, hvor du er lokalt,  eller gud ved hvad der nu gør nogen dage bedre end andre.

Så gør dig selv tilfreds gennem de valg du tager, og vær glad for dig selv og dine egne valg, for du er den eneste du kan gøre tilfreds over hele linjen .

Der vil altid være nogen der enten brokker sig, lokker dig, piver og skriger og "maler fanden på væggen"  fordi du ikke gør som de vil ha ,uanset om du selv vil det eller ej.

Så spørg dig selv , når du træffer dine valg. Du er den eneste der har det rigtige svar for dig . Ønsker dig alt godt og husk at passe på dig selv ;-)

 

 

ja...

det er self rigtig men der er nogle ting som du skriver jeg er enig i. ;) som jeg skrev til at starte med synes jeg bare at det er underligt at en del vil løbe den risko både piger og mænd.. :( og self får jeg mange beskeder om jeg vil gøre det uden kondom hvilket jeg siger at i finder svaret i min annonce.. så bliver de bare baby sure ;) men jeg er ligeglad..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
gppigen97 skrev, for 5 timer siden:

ja...

det er self rigtig men der er nogle ting som du skriver jeg er enig i. ;) som jeg skrev til at starte med synes jeg bare at det er underligt at en del vil løbe den risko både piger og mænd.. :(og self får jeg mange beskeder om jeg vil gøre det uden kondom hvilket jeg siger at i finder svaret i min annonce.. så bliver de bare baby sure ;) men jeg er ligeglad..

desværre er det en uheldig drejning området er inde i ....oplever flere og flere tilbud om ubeskyttet sex, på den ene side er det jo op til den enkelte at forholde sig til det, på den anden side er det pengepungen der styrer showet..mere eller mindre er alle piger parat til at yde servicen, den her pudsen glorie holder ikke en meter i byretten :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...