Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været af, på denne side her  og på annoncelight.

Men så var jeg lige på, et kort øjeblik.

Lilly var kommet tilbage, til Odense

https://annoncelight.dk/showad/207156

Jeg har tidligere besøgt denne dejlige kvinde,,,,, MUM rent guf, for en mand i sin bedste alder!!!!

Bedre oplevelse kan man ikke få, dejlig kvinde, vild forførelse, dejlig afslutning, god tid.!!!

Simpelt hen et besøg værd.

Der er allerede uro i jernet, !!!

Så nu skal skillingerne stables, jeg håber der er nok til et snarligt besøg..

Hos Lilly går man ikke forgæves,  eller utilfreds derfra.

Læs mit tidligere besøg, hos Lilly.

 

 

Redigeret af Sexeren
Manglede et link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer da også et besøg, men kan det virkelig passe at det kun er Sexeren der har besøgt hende??? Hun bruger så mange forskellige billeder så det er svært at finde ud af hvordan hun virkelig ser ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke finde rundt i alle de Lili'er/Lily'er der er i byen for tiden. Nogen holder til på Ærenprisvej, andre et sted på Hjallesevej. Er det korrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Hjallesevej er lukket og Lilly har været begge steder, og er det nye sted. 

men for en uge siden var der en anden Lilly på deres nye adr.

rigtigt Ærenprisvej er der også en Lilly .

jeg har i været på Ærenprisvej, men ikke for. Fornøjelsens skyld, da billeder ikke er ægte.

Så Lilly, det er ikke nemt i Odense!!!

Men Lilly som jeg har besøgt, så går du glad og fornøjet derfra.. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik så besøgt Lilly og kan sige at hun er en kvinde i sin bedste alder og inden længe i sin "bedstemors-alder" ;-)

Det skulle ikke undre mig om der er flere Lilly'er på stedet med alle de forskellige billeder der bliver brugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 4 timer siden:

inden længe i sin "bedstemors-alder" ;-)

Det kan godt være det ville passe bedre - men så længe jeg betaler er bedstemødre (som udgangspunkt) ikke rigtigt noget jeg går efter. Hvor gammel gætter I på hun er ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 3 timer siden:

Det kan godt være det ville passe bedre - men så længe jeg betaler er bedstemødre (som udgangspunkt) ikke rigtigt noget jeg går efter. Hvor gammel gætter I på hun er ?

Det er svært at sige, men nok omkring de 40 år, måske lidt mere end det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello Lange. :-D

I think you suffered a little bit of fantasy that Lilly is aged grandmother (so I translated Google) if the 32 year-old woman is the grandmother I guess you like 14 years girls. Lilly looks better than no one 21 years old girl. It's neat, clean and most importantly has a very good service . Following your posts I see that no girl fell you liked neither Lilly or Olivia but you were with them and reportedly came out happy, and how someone girlfriend doesn't like it just comes out and doesn't use its services.

I hope that someday you'll find the ideal.

Best regards 

Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Den Lange

Skal du ikke snart have poleret dine kontaktlinser, eller gå til Louis Nielsen, Brillemanden.

kan du ikke se forskel på en dejlig kvinde på 30 og en gammelbedstemor, bør du blive siddende i din gyngestolen.

Her kan du tage en spiller, du kender alderen på højrehånden, den plejer ikke at svigte, ellers må du skifte til venstrehånden, den har samme alder!!!

Men husk at holde takten, ellers kommer forløsningen ikke!!

;-):-D

Sexeren . !!!!

Lilly, en utrolig dejlig kvinde der leverer varen. , ren nydelse,...

Fra en, Sexeren, der stadig har et godt syn, og har bedømmelsen i behold..;-).

Der er rigtig mange der besøger Lilly, og går glædestrålende derfra.

Men det er ikke alle der skriver på EG, desværre.!!

Redigeret af Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også været hos lilly og hun er da ok til sit håndværk men har forsat ikke set billeder på annoncen der ligner hende hun er af ældre dato og ikke så køn og husk nu sexeren at det jo bare er min mening og ikke noget du behøver at forsvare dine piger for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak - der er forskellige vurderinger - som det oftest vil være. Men det ser ud som om der er ret bred enighed om at hendes billeder ikke holder vand. Det er jo desværre også ret almindeligt :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello :P

So I don't think it looks grandmother or woman after 40. These are the most recent pictures of Lilly. Those on the beach were made three years ago, or how Grandma Lilly had 73 years :P 

Best regards

Kitty

IMG-20160518-WA0019-1.jpg

IMG-20160416-WA0000.jpg

IMG-20160416-WA0003.jpg

sssss.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

I agree with you Kitty - that is a sexy woman - also if the pics is 3 years old. But why don't you take some fresh new pics ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

These are the latest pictures and Lilly looks the same. One photo is added with the date 2014 years to Lange wrote that Lilly is a "Grandmother:-D" Earlier Lilly pictures were taken at the beach in Italy but everyone thinks that they're so unrealistic now in my earlier post are pictures of "Grandma" Lilly without retouching.

Best regards 

Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg
kitty25 skrev, for 5 timer siden:

These are the latest pictures and Lilly looks the same. One photo is added with the date 2014 years to Lange wrote that Lilly is a "Grandmother:-D" Earlier Lilly pictures were taken at the beach in Italy but everyone thinks that they're so unrealistic now in my earlier post are pictures of "Grandma" Lilly without retouching.

Best regards 

Kitty

Nobody looks the same after 3 years ... I have been with u and left again...

Del dette indlæg


Link til indlæg

You weren't with me only in Lilly. I'm her friend and I have a profile on this website. Everyone has different tastes :) 

Best regards

Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om "Den Lange" vil komme til Lilly, eller ej, skal jeg ikke blande mig i.

Blot skrive, så går du glip af noget rigtigt godt.

Jeg besøgte Lilly, torstag kl. ca. 15.50, den dejlige kvinden på ca. 30 år i følge eget syn!!!

Modtaget i døren, med åben arme og dejlige kys.

Og så var Lilly klædt i en indbydende fræk hvid, kort kjole, nærmest gennemsigtig, så bryster og baller strålede frækt inden under!!!;-)

En hurtig skyller, og så mødes vi på værelset,.

Dejlige kys, og hænderne gik på opdagelse på den dejlige krop, langsomt fik jeg lirket kjolen ned, og de skønneste dejlige bryster kom frem.

Lilly hånd var heller ikke længe om at finde rette vej.

Vi væltede om på sengen, hvor der rigtigt blev smovset, kys, bryster og lille mis fik en omgang.
Og Lilly begyndte det dejligste blow, incl. helt dybt.

Måtte stoppe hende, for ikke at udløsningen på banan granaten skulle komme for hurtigt, vi havde jo 30 minutter.

Vi fortsatte i diverse akrobatiske stillinger, til begges fornøjelse.

Jeg fik en dejlig ridetur, og vi afsluttede i en skøn 69 er, hvor ladningen fløj omkring os, til sidste dråbe.

Lidt nusseri ,  og så var det tid til en skyller.

Sonja forlod badet, lige inden jeg skulle der ind, og hendes dejlige frække struttende bagdel, kom til syne, ud under hendes korte bluse.

Jeg kender Sonja bedre uden tøj, en med ;-)

Stort tak, for et dejligt besøg til Lilly, som forventer at komme igen i juni eller juli.

Lilly rejser hjem i morgen fredag, så skynd jer gutter, det kan nås endnu!!!;-), Natte er vores egen.

I bliver ikke skuffet!!!

Ha en god nat til alle jer der besøger Lilly, og som kommer til at drømme dejligt i nat

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
Sexeren skrev, den 5/16/2016 at 20:13:

Skal du ikke snart have poleret dine kontaktlinser, eller gå til Louis Nielsen, Brillemanden.

kan du ikke se forskel på en dejlig kvinde på 30 og en gammelbedstemor, bør du blive siddende i din gyngestolen.

Du har travlt med at kommentere, når andre skriver noget som du mener er forkert Sexer, men du har ikke særlig travlt med at rette dine egne fejlagtige anmeldelser

https://www.eroguide.dk/forum/topic/60687-ny-pige-i-svendborg-aisan/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Jeg har linket til den sexer under anmeldelsen af Aisan, skrev du et indlæg der efterlader et forkert indtryk af Aisan som DU ikke har haft nogen former for kommunikation eller oplevelse med. Det skrev jeg da til dig i den private besked, så det undrer mig lidt at du spørger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...