Hop til indhold
22 cm and thick

NY pige i Svendborg - Aisan

Recommended Posts

Hej med jer!

Nyligt hjemvendt fra ferie og en smule liderlig MÅTTE jeg simpelt hen bare have lidt...  En af mulighederne var Aisan:
https://annoncelight.dk/showad/211667
som jeg i forvejen havde set mig lidt lun på. SMS'ede med hende og aftalte en tid. Vel ankommet blev jeg lukket ind i en MEGET mørk gang hvor jeg kun lige kunne skimte hen... Havde lidt bange anelser efter hvordan hun så ud da der var SÅ mørkt... Hun bød mig velkommen, gav mig hånden og præsenterede sig. Ledte mig ind i et værelse hvor der var mere lys så jeg endelig kunne se hende. Uhhhh hun så dejlig ud. Overhovedet ingen tvivl om at det var hende på billederne. Hun har et meget specielt udseende, måske en smule asiatisk men i mine øjne virkelig dejlig at se på. Flot slank krop, lækker røv og fine små bryster der ikke er FOR små. Men alt det er jo selvfølgelig en smagssag. Men ingen tvivl om at det man ser på billederne er det man får.
Bestilte 15 minutters hygge MED kondom. Hun reklamerer med at man kan få uden men må indrømme at det er ikke lige mig.
Vi hyggede så i de 15 minutter med bj og dansk hvor hun var meget nærværende og service-minded. Efter endt hyggestund fik jeg tøjet på igen, sagde pænt farvel og på gensyn. Gik derfra rigtigt godt tilfreds og kommer så afgjort igen.

Er I til en pige med et lidt anderledes udseende skulle i tage og besøge hende og vær rigtig god ved hende. Hun har klart fortjent det.

Slut herfra....

P. S. Nok en af de piger jeg har været hos med de ringeste engelsk-kundskaber, men det gik.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder  spændende,  men mangler lidt detaljer om agten , er det samme sted som shanel er? Hvor ca  ligger det? Er det diskret  både med indgang og parkering? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Hej med jer!

Nyligt hjemvendt fra ferie og en smule liderlig MÅTTE jeg simpelt hen bare have lidt...  En af mulighederne var Aisan:
https://annoncelight.dk/showad/211667
som jeg i forvejen havde set mig lidt lun på. SMS'ede med hende og aftalte en tid. Vel ankommet blev jeg lukket ind i en MEGET mørk gang hvor jeg kun lige kunne skimte hen... Havde lidt bange anelser efter hvordan hun så ud da der var SÅ mørkt... Hun bød mig velkommen, gav mig hånden og præsenterede sig. Ledte mig ind i et værelse hvor der var mere lys så jeg endelig kunne se hende. Uhhhh hun så dejlig ud. Overhovedet ingen tvivl om at det var hende på billederne. Hun har et meget specielt udseende, måske en smule asiatisk men i mine øjne virkelig dejlig at se på. Flot slank krop, lækker røv og fine små bryster der ikke er FOR små. Men alt det er jo selvfølgelig en smagssag. Men ingen tvivl om at det man ser på billederne er det man får.
Bestilte 15 minutters hygge MED kondom. Hun reklamerer med at man kan få uden men må indrømme at det er ikke lige mig.
Vi hyggede så i de 15 minutter med bj og dansk hvor hun var meget nærværende og service-minded. Efter endt hyggestund fik jeg tøjet på igen, sagde pænt farvel og på gensyn. Gik derfra rigtigt godt tilfreds og kommer så afgjort igen.

Er I til en pige med et lidt anderledes udseende skulle i tage og besøge hende og vær rigtig god ved hende. Hun har klart fortjent det.

Slut herfra....

P. S. Nok en af de piger jeg har været hos med de ringeste engelsk-kundskaber, men det gik.

Så nu har du fået FISSE :-)

god anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
FLOTFYRFYN40 skrev, for 1 time siden:

Lyder  spændende,  men mangler lidt detaljer om agten , er det samme sted som shanel er? Hvor ca  ligger det? Er det diskret  både med indgang og parkering? 

 

Hej

Har lært af erfaring at man skal passe på hvad man skriver om selve agten, så har besluttet mig for bare at skrive om det var godt eller skidt.. :-) I det her tilfælde var det godt.
Det ligger ikke langt fra Netto på Ørbækvej og er RIMELIGT diskret. Køber du en liter sødmælk med hjem har du da en undskyldning for hvorfor du holdt parkeret der. Hvad indgang angår er det nok ikke så diskret længere da det sikkert er rygtes rundt i området fra der foregår på den adresse.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@22 cm and thick Fin anmeldelse. Godt at høre du hyggede dig og IKKE gik med til sex uden gummi. Jeg fatter ikke, at hverken piger eller gæster vil det.

Nå, men med din nye stil i anmeldelser fik vi jo aldrig svar på det vigtigste: kunne hun tage den til roden? :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 11 timer siden:

@22 cm and thick Fin anmeldelse. Godt at høre du hyggede dig og IKKE gik med til sex uden gummi. Jeg fatter ikke, at hverken piger eller gæster vil det.

Nå, men med din nye stil i anmeldelser fik vi jo aldrig svar på det vigtigste: kunne hun tage den til roden? :)

Hej "dig fra København der prøver at blive klogere"... :-)

Naaa det med sex uden kondom ved en GP skal man vist bare holde sig fra. Men nogen må jo nok gøre det siden de tilbyder det. :-( 
Om hun kunne tage den til roden? Tjaaa og det finder du så aldrig ud af om hun kunne.... Og hvordan hun ellers var... Men det er jo et af de ofre vi alle må lide. 
Men fordelen ved den slags anmeldelser er jo at man reelt kan skære det hele ned til et "+" eller et "-". Så er anmeldelserne jo også hurtige at læse og nemme at forstå. Altså den smule der så er tilbage at forstå. Reelt kunne man jo lave hele dette forum om til en form for regneark. GP'erne i venstre søjle, vores navne i øverste række og så kan man så bare udfylde med + og - ved de piger man har besøgt. Eller skal det være lidt avanceret og nyanceret kunne man give karakter f. eks. 1-5. Her får man jo så bare det problem at hvis en pige har fået karaktererne 1 og 5 hvor en anden har fået 2 og 4 samt en tredie har fået 2 * 3. Er de tre piger så lige gode?

Nå, men hvis jeg igen bliver så modig at jeg tør vende tilbage til min gamle stil kan det da være at det bliver en smule mere udpenslet hvad der sker hos pigerne når jeg besøger dem... UDEN derved at ville give et forvrænget billede af pigerne!?!? Men igen - det er jo op til hver enkelt at vælge hvordan man vil skrive og hvad man gider læse. Bare man til enhver tid er retfærdig og sandfærdig over for pigerne.

God dag til jer alle, nu vil jeg have noget:

Ahhh gider ikke noget i dag, har ferie...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne ellers godt lide den gamle stil. Den var sjovere :)

Uha... Man skal jo passe på hvad man skriver, men kunne da være jeg skulle vende tilbage, kunne også selv bedre lide det. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Uha... Man skal jo passe på hvad man skriver, men kunne da være jeg skulle vende tilbage, kunne også selv bedre lide det. :-)

Det var da meget sjovere at læse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 3 timer siden:

Det var da meget sjovere at læse :)

He he... Lover at vende tilbage til min gamle stil - eller mangel på samme vil nogen måske påstå. Er lige Hjemvendt fra horehus (må man kalde det sådan?), så i morgen skriver jeg nok et par linjer til jer. :-):-P

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til emnet, hæhæ :)

Netop hjemvendt fra en weekend i Jylland, og stadig godt liderlig efter min oplevelse ved Desiree i Herning, måtte jeg lige forbi Aisan :)

Jeg har ikke de bedste erfaringer med den anden pige på stedet, vi swinger slet ikke sammen, så jeg var lidt forbeholden og nøjedes med 15 min dansk fransk. - 500kr.

Men Aisan er en helt anderledes voksen pige der virker suoersød og helt naturlig. Hun startede med at fortælle mig hendes engelske var dårligt, og det er det. Men det betyder ikke så meget med den pige. Lidt nærkontakt hvor hun absolut lænede sig ind i det som en kælen kat fortalte mig at denne pige godt kan lide at kæle og være tæt.

Vi havde jo ikke meget tid, så jeg lod hende overtage kommandoen. Jeg fik en hurtig gang superfransk ( som jeg ikke mente var med i prisen, men hvem brokker sig :) )

Så suttede hun kondomet på og lagde an til en doggy. Fint nok, jeg hoppede på og kørte løs så det klaskede  :)

Hun virkede vældig tilfreds da jeg var færdig, vi var begge pænt forpustede og smågrinede over at sex er Hard Work :P

Ud af døren med mig igen. Med et stort smil og vældig tilfreds med mig selv og verden i det hele taget :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lørdag iaften i Svendborg, ringede for at få adresse.

modtog SMS, kør til Netto, ved Ørbækvej.

Hvor fanden ligger Netto på Ørbækvej.

Men fandt det på  telefon og gps, så 5 minutter, så var jeg fremme.

ringede, og modtog SMS, vent 5 minutter.

nej, var svaret.

var lige ved at kører igen, da sms kom

gå til indkøbsvognene. Ok

er her nu, 

ventede igen inden jeg fik adressen.

gik 100 meter og ringede på flere gange inden døren blev åbnet.

Endelig inde , havde jeg mistet alt lyst, med ventetid, SMS og døren ikke blev åbentbart.

så jeg meddelte at jeg havde ikke lyst, efter dette !!

Fik kort  efter SMS, at jeg ikke skulle komme igen.

DET GØR JEG HELLER IKKE, efter dette roderi.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
Sexeren skrev, for 16 minutter siden:

Jeg var lørdag iaften i Svendborg, ringede for at få adresse.

modtog SMS, kør til Netto, ved Ørbækvej.

Hvor fanden ligger Netto på Ørbækvej.

Men fandt det på  telefon og gps, så 5 minutter, så var jeg fremme.

ringede, og modtog SMS, vent 5 minutter.

nej, var svaret.

var lige ved at kører igen, da sms kom

gå til indkøbsvognene. Ok

er her nu, 

ventede igen inden jeg fik adressen.

gik 100 meter og ringede på flere gange inden døren blev åbnet.

Endelig inde , havde jeg mistet alt lyst, med ventetid, SMS og døren ikke blev åbentbart.

så jeg meddelte at jeg havde ikke lyst, efter dette !!

Fik kort  efter SMS, at jeg ikke skulle komme igen.

DET GØR JEG HELLER IKKE, efter dette roderi.

Sexeren

Det er nok både de og du så glade for:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde også en mystisk oplevelse, spurgte om hun havd tid, yup havde hun, køre mod Netto og spørger efter adressen og får jeg skal køre til Netto.. så par minutter senere er fremme skriver jeg er fremme og får beskeden: are you here in the netto. næste besked: I cant believe you.

 

sender et billede af netto.. høre ikke mere..

 

jeg kunne forstå var jeg bare for grim, men det her er nu lidt sjovt og underligt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i to... Og alle andre. :-)

Det var da en lidt mærkelig behandling i der fik, fuldstændig i kontrast til det søde og rare væsen der mødte mig. Måske hun har været ude for en uheldig oplevelse med en kunde siden hun vil se jer inden I bliver lukket ind. Men - det synes jeg nu ikke helt retfærdiggør hendes behandling af jer, og det er nu heller ikke lige den måde hun skal forvente at tjene flere penge på. Har lidt en fornemmelse af at det ikke er hende der svarer på SMS. Tror hendes engelske simpelt hen er for dårligt til det. Men på den anden side, kan jo godt være hun er bedre til at læse/skrive engelsk end at snakke det.
Jeg kan se at hendes annonce ikke er blevet fornyet, så måske hun simpelt hen er stoppet i Svendborg. Lidt ærgerligt, ville egentlig godt have besøgt hende igen.

Op på hesten igen og ud og få jer noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

yup total underlig, men der blev svaret på nummeret i går, så ved ikke om hun er stoppet i byen.

Tog forbi Juliana i Odense i dag i stedet, gensynes glæde fra begge, hun kan sq være fræk når hun er i godt humør. Så var gårsdagens mangler glemt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 16 timer siden:

Hej i to... Og alle andre. :-)

Det var da en lidt mærkelig behandling i der fik, fuldstændig i kontrast til det søde og rare væsen der mødte mig. Måske hun har været ude for en uheldig oplevelse med en kunde siden hun vil se jer inden I bliver lukket ind. Men - det synes jeg nu ikke helt retfærdiggør hendes behandling af jer, og det er nu heller ikke lige den måde hun skal forvente at tjene flere penge på. Har lidt en fornemmelse af at det ikke er hende der svarer på SMS. Tror hendes engelske simpelt hen er for dårligt til det. Men på den anden side, kan jo godt være hun er bedre til at læse/skrive engelsk end at snakke det.
Jeg kan se at hendes annonce ikke er blevet fornyet, så måske hun simpelt hen er stoppet i Svendborg. Lidt ærgerligt, ville egentlig godt have besøgt hende igen.

Op på hesten igen og ud og få jer noget:

FISSE!

Det er ikke hende selv der skriver, men PerFyn. , som sidder vagt og skriver.

men også kigger gennem dørspionen, for hvem der må lukkes ind.

så vel lidt af en ???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

undskyld mig sexer....men var det ikke noget jeg skrev til dig i en pm...men nu da katten er ude af sækken kopierer jeg lige for en god ordens hele den PB jeg sendte til dig..

Min Private besked til Sexeren

 

Citat

 

Hej Sexer. 

Nu skriver jeg til dig efter at have tænkt mig grundigt om- måske er du ligeglad, så fred med det. Jeg skriver til dig i privat, da jeg ikke nærer noget ønske om starte et personfinneri i det offentlige forum med hver vores divergerende opfattelser af situationen.

Jeg sidder vagt det pågældende sted i hvert fald altid i weekends afterne, derfor var jeg der også da du kom. Bare lidt nyttig information, så du ved hvorfor jeg overhovedet blander mig.

Først synes jeg måske ikke det er helt rimeligt over for Aisan, at du under en anmeldelse af hende, skriver om din dårlige oplevelse med Emily. Aisan havde intet med det at gøre. Men ok stedet blev nævnt tidligere i tråden, derfor kunne det opfattes som værende en anmeldelse af stedet. 

Næst er det næsten synd for pigen Emily som du skældte ud på dansk, dels da hun ikke forstod hvad du sagde, og dels fordi hun var helt uden nogen form for skyld i at du skulle vente og gå over til indkøbsvognene. Det var begge skrevet til dig af mig.

Det gjorde jeg fordi Aisan havde en gæst af anden etnisk herkomst som jeg ikke havde meget fidus til, og jeg ville ikke stå i en situation med to unge mænd med anden etnisk herkomst. Jeg vidste ganske simpelthen ikke, om du var kommet sammen med ham, da han ville have en kammerat med, og du var der (ringede) 5 minutter efter at han var kommet ind. Jeg bad hende om at bede dig vente 5 min. Da du sagde nej, tog jeg telefonen, spurgte dig på sms om du var ved netto og bad dig om at gå over til indkøbsvognene, og jeg sendte dig herefter adressen. Da jeg så, at du var en dansk mand gennem dørspionen, lod jeg pigen åbne for dig. 

og så til sidst det var mig der skrev at du ikke skulle komme igen, jeg var mildt  sagt lettere irriteret på dig, da pigen var fuldstændig uforstående, og du vidste jo godt, da du gik ind, at du ville gå igen, du skulle bare lige have afløb for din frustration. Alt i alt fra du fik beskeden om netto til du stod i døren og skældte pigen ud, var der gået 20 minutter (iflg. telefonens smstider) Det er ikke lang ventetid, hvis du spørger mig, men du har en anden opfattelse af, hvad der er rimeligt i den sammenhæng og sådan er det jo så.

Med venlig hilsen

Per

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Og i 

Sexeren skrev, for 8 timer siden:

så vel lidt af en ???? 

og så kan du i øvrigt kalde mig, lige hvad du vil. Jeg vil til en hver tid prioriterer pigernes sikkerheds frem for alt andet. Men den behandlig du gav  en ung pige - vorherre bevares...og du skrev i din anmeldelse. 

 

Sexeren skrev, den 7/31/2016 at 21:26:

så jeg meddelte at jeg havde ikke lyst, efter dette !!

 

Det er jo en noget modificeret sandhed du der fremfører...det du ordret overfusede pigen med inden hun overhovedet havde fået dig helt ind var "Hvad fanden er meningen med at jeg skal vente. Nu går jeg igen" og så gik du...

Når jeg skrev til dig i privat var det for i det mindste at rette den dårlige anmeldelse af Aisan, der jo slet ikke var den pige du skulle komme til, og heller ikke den pige du overfusede.

og ja nogle gange når jeg er der, hvilket jeg oftestes kun er i weekenderne, beder pigerne mig om at oversætte, og eller læse hvis de er i tvivl. Enkelte gange som med dig overtager jeg telefonen, hvis de er i tvivl om skribentens motiver. og Ja hvis jeg ikke er sikker på, hvem der står derude, så kigger jeg gennem dørspionen for som sagt er pigens sikkerhed det jeg er der for.

Jeg antager at mine indlæg preller af på dig som vand på en gås, det gjorde min private beskeder jo i hvert fald, og at du bare får mere blod på tanden til at kalde mig og insinuere alt muligt..men nu har jeg da fået luft, og fået fortalt de søde og mange rare kunder Aisan har haft at den dårlige anmeldelse slet ikke er af hende.

Det samme gælder i øvrigt Harry's oplevelse (som jeg derudover ikke kender til, da jeg ikke var der på det tidspunkt) det kan ikke have være Aisan, da der kun er kommet et billede til hendes telefon, og det er IKKE et billede af Netto;) 

På Emilys telefon er der ankommet mange rigtig mange billeder kan jeg se via beskedsystemet, men ingen er set (hentet), da telefonen ikke modtager mms'er

Men som sagt ved jeg ikke hvorfor det gik galt med aftalen.

Med ønske om fortsat god aften - Perfyn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt brølt Løve :)

Men måske er der en lille fejl.

Sexeren har da ikke omtalt Emily dårligt i en anmeldelse af Aisan.

Den eneste der måske har gjort det er da mig, og jeg har bare sagt vi ikke swinger sammen, det er en helt normal ting vi alle oplever en gang imellem.....jeg er sikker på der må være andre der er vilde med den unge pige ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
T.Hansen47 skrev, for 28 minutter siden:

Godt brølt Løve :)

Men måske er der en lille fejl.

Sexeren har da ikke omtalt Emily dårligt i en anmeldelse af Aisan.

Den eneste der måske har gjort det er da mig, og jeg har bare sagt vi ikke swinger sammen, det er en helt normal ting vi alle oplever en gang imellem.....jeg er sikker på der må være andre der er vilde med den unge pige ?

Hej THansen.

Det er helt fair at I ikke svinger sammen, det er i øvrigt også to piger med helt forskellig personligheder, nogen er til den ene og nogen er til den anden som du selv siger. Jeg vil ikke anfægte en dårlig oplevelse eller manglende kemi med en pige, hvis det er det man har oplevet. Jeg har selv besøgt en del GP'er gennem årerne og har haft blandede oplevelser. 

Det er helt rigtigt - og det er faktisk det han gør forkert i mine øjne. Han skriver simpelthen om sine dårlige oplevelse (og jeg anfægter ikke at han oplever det som sådan) under en anmeldelse af Aisan, men det var ikke hende eller hendes telefonnummer han havde kontaktet. Det var den anden pige (Emily) og det ved han jo godt, elelr går da ud fra at han ved hvilken annonce han har reageret på, og hvilket nummer han har ringet til.

Tilbage står at han efterlader et indtryk at Aisan havde ladet ham vente i 20 minutter. 

Det kunne han med lethed have rettet op på i øvrigt, da følgende indlæg kom

22 cm and thick skrev, den 8/1/2016 at 17:06:

Men - det synes jeg nu ikke helt retfærdiggør hendes behandling af jer, og det er nu heller ikke lige den måde hun skal forvente at tjene flere penge på

Her kunne han blot have skrevet. "Det var ikke Aisan jeg kontaktede". (og det kan han ikke undslå sig at vide på det tidspunkt, da jeg havde skrevet min private besked til ham på det tidspunkt, og alt hvad han behøvede at gøre var at tjekke deres telefonnumre og sammenholde med sit opkald)

Men det undlader han at gøre og lader det negative indtryk af Aisan stå. I stedet vælger han at videregive, at jeg sidder som vagt der ind imellem - noget jeg dum som jeg er, selv havde skrevet til ham i en privat besked. og yderligere er det vigtigere for ham at mistænkliggøre mig frem for at rette det forkerte indtryk han efterlader af en rigtig sød pige, der kan lide det hun laver.

fortsat god aften derude Perfyn

Redigeret af PerFyn
skulle lige hilse pænt af med et god aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn
T.Hansen47 skrev, for 36 minutter siden:

Sexeren har da ikke omtalt Emily dårligt i en anmeldelse af Aisan.

hov måske forstod jeg det ikke rigtigt, det du skrev. Skriflig kommunikation kan være svær - undskyld for det.  Det jeg mener er, at han skriver om sin oplevelse med Emily et indlæg, underr en anmeldelse af Aisan og efterlader dermed læserne med den fornemmelse af Aisan ikke er til at lave en aftale med. Det er det jeg synes er forkert først og fremmest.

og igen god aften Perfyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa PerFyn.

Deres priser....den ene dag 1 time for 1300, den næste samme tid for 1000. De svinger som vinden blæser :)

Pigerne sender et signal om at være bundskrabere på markedet når de pris dumper så vildt......det kan sagtens have den effekt at nogle folk holder sig væk, men også at man føler sig vildt snydt når man er kommet til at betale 1300 og næste dag kunne få samme ydelse for 1000.

Det kommer ikke mig ved, jeg ved det godt, men alligevel.... :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Point taken indrømmer da gerne, at deres annoncer kan være noget rodede og også deres prispolitik, men de insisterer på de mange annoncer og de sætter selv priserne. Det har jeg ikke noget med at gøre, men jeg siger da til dem, hvad jeg mener, dog er jeg åbenbart ikke stærk nok i min argumentation, da de ikke (altid) lytter. 

og ja jeg ved godt at det er Emily der tager telefonen for Aisan, da hendes engelsk er miserabelt, men de har altså forskellige telefonnumre, og det er vel ikke anderledes end at have en telefonpige på.:) De kunne selvfølgelig skrive det i annoncerne, det vil jeg prøve at anbefale dem.

Men det var Emily Sexeren kontaktede,og det var hende han skabte sig over, da hun åbnede døren. 

Ja jeg ved det godt, men de har altså deres egen forestilling om, hvad der virker og ikke virker mht til af få gæster, og i modsætning til hvad mange tror så lader de altså ikke andre bestemme over sig. De er nogle søde piger begge to, men de er også meget selvbevidste og selvstændige personligheder.

med venlig hilsen Perfyn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...