Hop til indhold

Recommended Posts

Dinosdk69 skrev, for 3 timer siden:

Ja, det skulle have været en anmeldelse, men de lukkede 1 1/2 time før tid (mindst), så det var bare spildt tid for mit vedkommende :-(

 

Dino

Øv.

Jeg plejer at ringe og sige til klinikkerne at jeg er på vej og om der er ledigt kl. XX..Det kan måske hjælpe næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Dino.

Vi er super kede af at du har besøgt os forgæves, men vi bliver også syge en gang imellem. Vores bedste råd - ring og book en tid fremover ( så bliver du også fri for at skulle sidde og vente ved travlhed ), eller som PPD foreslår, ring og forhør dig før ankomst. Håber du ikke har givet op på os ;-) go' weekend fra os alle på Romantica 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er god stil, hvis man book'er en tid, møder op, og så melder ud, at den pågældende GP'er ikke lige er ens kop te alligevel, og så gå igen.

Hvis man er i tvivl i forhold til at være sammen med den pågældende GP, så lad være med at booke en tid.

I tvivls-situationer bør man i stedet vælge at møde uanmeldt op. Man kan eventuelt - lige inden man møder op - ringe og forhøre, om den pågældende GP er ledig på det pågældende tidspunkt (dvs. uden at booke), og derved undgår at skulle gå forgæves ind på et bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 1 time siden:

Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er god stil, hvis man book'er en tid, møder op, og så melder ud, at den pågældende GP'er ikke lige er ens kop te alligevel, og så gå igen.

Hvis man er i tvivl i forhold til at være sammen med den pågældende GP, så lad være med at booke en tid.

I tvivls-situationer bør man i stedet vælge at møde uanmeldt op. Man kan eventuelt - lige inden man møder op - ringe og forhøre, om den pågældende GP er ledig på det pågældende tidspunkt (dvs. uden at booke), og derved undgår at skulle gå forgæves ind på et bordel.

Spot on, Filosof :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sygdom og lignende er man jo ikke herre over, men I kunne måske overveje at opdatere vagtplanen til at afspejle virkeligheden?

Det er bare uheldigt, at det sker 2 weekender i træk... Ja, jeg var også forbi for en uge siden til samme låste dør, så jeg burde måske være blevet klogere, men tænkte, at det var en enlig svale, men ak nej...

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 8 timer siden:

Sygdom og lignende er man jo ikke herre over, men I kunne måske overveje at opdatere vagtplanen til at afspejle virkeligheden?

Det er bare uheldigt, at det sker 2 weekender i træk... Ja, jeg var også forbi for en uge siden til samme låste dør, så jeg burde måske være blevet klogere, men tænkte, at det var en enlig svale, men ak nej...

Dino

og alligevel overvejede du ikke anden gang, at give dem en opringning. :-)  ak nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

og alligevel overvejede du ikke anden gang, at give dem en opringning. :-)  ak nej.

Nej, jeg erkender blankt, at jeg er den type, der heller ikke ringer til Nettto i Deres åbningstid for at høre om de nu også har åbent før jeg handler ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 2 timer siden:

Nej, jeg erkender blankt, at jeg er den type, der heller ikke ringer til Nettto i Deres åbningstid for at høre om de nu også har åbent før jeg handler ;-)

Der er da indtil flere forskelle på Netto og et bordel. For at forblive i analogierne, så bestiller jeg ofte bord, når jeg skal på restaurant - selv om jeg ved, at der er åbent...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 37 minutter siden:

Der er da indtil flere forskelle på Netto og et bordel. For at forblive i analogierne, så bestiller jeg ofte bord, når jeg skal på restaurant - selv om jeg ved, at der er åbent...

OK, Netto var en dårlig sammenligning... Lad os kalde det Damernes Magasin i stedet for ;-)

Hvis vi skal tale i restaurant-sprog, så svarer det vel nærmere til at tage chancen uden at bestille bord, og så er restauranten lukket, når du møder op.

Jeg har også prøvet at "bestille bord", men hvis man ikke er sikker på hvad (læs "hvem") man vil have, så foretrækker jeg at dukke op uden at bestille "bord", men det var ikke så meget det, der var pointen i dette indlæg :-)

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 9 minutter siden:

OK, Netto var en dårlig sammenligning... Lad os kalde det Damernes Magasin i stedet for ;-)

Hvis vi skal tale i restaurant-sprog, så svarer det vel nærmere til at tage chancen uden at bestille bord, og så er restauranten lukket, når du møder op.

Jeg har også prøvet at "bestille bord", men hvis man ikke er sikker på hvad (læs "hvem") man vil have, så foretrækker jeg at dukke op uden at bestille "bord", men det var ikke så meget det, der var pointen i dette indlæg :-)

Tja undskyldninger har du nok af , du skulle måske tænke på hvad Fandes Oldemor døde af.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dangro skrev, for 7 timer siden:

Tja undskyldninger har du nok af , du skulle måske tænke på hvad Fandes Oldemor døde af.. 

Mærkelig kommentar...? Jeg undskylder intet, og synes heller ikke, at jeg har gjort noget, der kræver en undskyldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Filosoffen skrev, den 14. maj 2016 at 09:53:

Vil lige gøre opmærksom på, at det ikke er god stil, hvis man book'er en tid, møder op, og så melder ud, at den pågældende GP'er ikke lige er ens kop te alligevel, og så gå igen.

Hvis man er i tvivl i forhold til at være sammen med den pågældende GP, så lad være med at booke en tid.

I tvivls-situationer bør man i stedet vælge at møde uanmeldt op. Man kan eventuelt - lige inden man møder op - ringe og forhøre, om den pågældende GP er ledig på det pågældende tidspunkt (dvs. uden at booke), og derved undgår at skulle gå forgæves ind på et bordel.

Jeg er sådan set enig, og så alligevel ikke helt. 

Jeg vil mene, at såfremt man booker en tid med en GP, som man har set billeder af på nettet og som har den alder som man helt konkret er ude efter den dag. Så kan man altså godt sidde hjemme og være 100 % sikker på, at man vil være sammen med den pågældende pige. 

Møder så op til planlagt tid, og finder ud af, at pigen er mindst 10 år ældre og 10 kg tungere end på billederne, der er taget for ca. 10 år siden. I den situation er det efter min overbevisning helt i orden at sige, at pigen alligevel ikke er ens kop te, idet aftalen bygger på falske forudsætninger. 

Det er selvfølgelig sat lidt på spidsen, men synes dit indlæg også lige skal ses i et andet perspektiv. Det er selvfølgelig ikke i orden at bestille tid, for bare at få suset og kigge på en lækker pige i undertøj og så bare gå igen - hvis det er det du tænker. Det er der sgu nok nogle der kan få sig til - men ikke mig.

Nu bor jeg i det jyske, men har dog været på Romantica 8-10 gange for nogle år tilbage, og vil lige for en god ordens skyld skrive, at jeg altid på Romantica, har mødt en pige, der har stemt overens med billederne. Jeg anser stedet, som et af de pålidelige med en høj kvalitet både hvad angår piger, men også lokaler. 

Min overall favorit pige Martina mødte jeg faktisk nogle gange på Romantica i perioden 2006 - 2008 sådan ca. Fuldstændig vanvittig så flot, sexet og sød hun var, men det er en helt anden historie, men for fanden, hvor gad jeg godt, at hun startede op igen :-) 

Skal til Kbh i næste uge måske stedet skal have et visit. Må lige ind og se deres kalender :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 2 timer siden:

Jeg er sådan set enig, og så alligevel ikke helt.

Min grundliggende pointe er, at hvis man er i tvivl, så lad være med at booke.

Hvis man er første-gangs-besøgende hos en GP, så vil jeg mene, at det er vigtigt, at man udfritter tele-damen om annoncens vægt/alder/højde er i overensstemmelse med virkeligheden, således det både er annonce og teledame der har talt usandt. Ens tvivl kan muligvis derved reduceres til et acceptabelt niveau, således at man kan tillade sig at booke.

I det hele taget, så er det problematisk, hvis det er ens første møde med en GP. De fleste GP'ere skjuler ansigt mv. i annonce, og man kommer ikke uden om, at en GPs ansigt er et væsentlig del af ens subjektive vurdering af, om den pågældende person er flot/skøn/dejlig(subjektivt vurderet) eller ej, og derved afgørende betydning for ens tvivl.

Personligt vil jeg ikke booke, hvis der er tale om et første-gangs-møde med en GP. Jeg ville derimod ringe op og sige tingene som de der. Dvs. at man er i tvivl fordi man ikke har mødt GP tidligere, samt forespørge om GP er booket helt op, og om det er ok man dukker op uanmeldt osv. osv. - de fleste tele-damer er faktisk ganske fornuftige at tale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Filosoffen skrev, for 7 timer siden:

Min grundliggende pointe er, at hvis man er i tvivl, så lad være med at booke.

Hvis man er første-gangs-besøgende hos en GP, så vil jeg mene, at det er vigtigt, at man udfritter tele-damen om annoncens vægt/alder/højde er i overensstemmelse med virkeligheden, således det både er annonce og teledame der har talt usandt. Ens tvivl kan muligvis derved reduceres til et acceptabelt niveau, således at man kan tillade sig at booke.

I det hele taget, så er det problematisk, hvis det er ens første møde med en GP. De fleste GP'ere skjuler ansigt mv. i annonce, og man kommer ikke uden om, at en GPs ansigt er et væsentlig del af ens subjektive vurdering af, om den pågældende person er flot/skøn/dejlig(subjektivt vurderet) eller ej, og derved afgørende betydning for ens tvivl.

Personligt vil jeg ikke booke, hvis der er tale om et første-gangs-møde med en GP. Jeg ville derimod ringe op og sige tingene som de der. Dvs. at man er i tvivl fordi man ikke har mødt GP tidligere, samt forespørge om GP er booket helt op, og om det er ok man dukker op uanmeldt osv. osv. - de fleste tele-damer er faktisk ganske fornuftige at tale med.

Det er også en udmærket fremgangsmåde, men ved de travle eftertragtede piger kræver det nok, at der sættes to besøg af så. Det første for at hilse på, og det næste med en tidsreservation. 

Der er jo nogle piger der er umulige, at komme til uanmeldt fordi de altid er booket op. 

Men igen ja, så er det en god ide.

Da jeg mødte min favorit førstegang hilste vi faktisk bare og det var en fin gestus fra klinikkens side. 

Jeg mødte uanmeldt op, og var ikke klar over, at Martina, nærmest var umulig at få en uanmeldt tid hos. Så hun var selvfølgelig optaget. Den flinke telefondame spurgte om jeg ikke lige ville hilse på Martina, når nu jeg var her og ikke havde mødt hende før. Ventede 2 minutter og var ved at gå bagover af hendes udseende og senere fandt jeg så ud af, at hun tilmed havde en fastastisk personlighed også. 

Men det lyder som et godt forslag det der med, lige at gå lidt til telefonpigen også, så hun er med på, at såfremt pigen ikke lever op til hjemmesidens og nu telefonpigens beskrivelse, så er det ok at trække følehornene til sig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, den 14/5/2016 at 21:36:

Sygdom og lignende er man jo ikke herre over, men I kunne måske overveje at opdatere vagtplanen til at afspejle virkeligheden?

Det er bare uheldigt, at det sker 2 weekender i træk... Ja, jeg var også forbi for en uge siden til samme låste dør, så jeg burde måske være blevet klogere, men tænkte, at det var en enlig svale, men ak nej...

Det kan også være pigen er blevet træt af og sidde og vente på at nogen skulle booke en af de sene tider og er gået hjem

Også lidt mærkeligt at fordi du selv har tid til at gå forgæves, regner med at pigen også har tid til at sidde og vente på dig

Hun kunne også have været optaget og du var også gået forgæves.

Ved at booke en tid, viser man, at man er seriøs, ikke vil spilde sin eller pigens tid - og risikerer derfor evt. en bedre service :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Hun kunne også have været optaget og du var også gået forgæves

Ja, men så havde jeg ikke "brokket mig". Det tager jeg gerne med, når jeg vælger ikke at bestille tid :-)

Hvis hun ikke havde tid til at vente, så ville jeg bare gerne have haft, at vagtplanen var blevet opdateret. Det havde jeg ikke haft noget problem med.

Dino

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 56 minutter siden:

Hvis hun ikke havde tid til at vente, så ville jeg bare gerne have haft, at vagtplanen var blevet opdateret. Det havde jeg ikke haft noget problem med.

Hvis det var så vigtigt om du mødte netop hende, burde du nok have lavet en aftale, så jeg synes virkelig ikke du har noget at klage på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Hvis det var så vigtigt om du mødte netop hende, burde du nok have lavet en aftale, så jeg synes virkelig ikke du har noget at klage på :)

"hun" var i overført betydning... Pointen var jo netop, at jeg ville vælge "ubeset" mellem de 2, og derfor ikke ville bestille den ene frem for den anden på forhånd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, 1 time siden:

"hun" var i overført betydning... Pointen var jo netop, at jeg ville vælge "ubeset" mellem de 2, og derfor ikke ville bestille den ene frem for den anden på forhånd ;-)

Så nu er der pludselig 2 piger, der er ikke har gidet sidde og vente på kunder, der ikke er så seriøse at de bestiller tid.

De har nok haft booket op hele dagen med forudbestillinger, blevet ømme i fissen og lukket butikken pga. velstand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, den 15/5/2016 at 10:42:

jeg erkender blankt, at jeg er den type, der heller ikke ringer

Selv om du ikke er den type, der ringer - ville du så ikke mene, at det havde været mere naturligt at give klinikken et ring allerede dagen efter dit første forgæves besøg end at hælde din galde ud hér?

Begrund gerne dit svar. ;-)

Og jo - det er da mega ærgerligt at gå forgæves til en lukket dør - det ville jeg osse være blevet ked af. :( Så jeg er da helt enig i din frustration - men blot lidt uforstående over for, at du ikke kontakter stedet desangående...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke der er "galde" fra trådstarter. Mere fra andre mod ham. 

Trådstarter konstater bare at de lukkede tidligt. Og han foreslår at de opdaterer vagtplanen når det sker. Det er da en god ide, til gavn for alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, 1 time siden:

han foreslår at de opdaterer vagtplanen når det sker. Det er da en god ide, til gavn for alle. 

Vagtplanen laves måske af en ekstren person for en uge ad gangen og det er ikke sikkert at pigerne har tid eller vil forstyrre denne person en lør/søndag aften for at rette i vagtplanen, for at enkelte kunder, der ikke har tid til at ringe og bestille en tid, men gerne at gå forgæves, time for time kan holde sig opdaterede om pigernes vagtplaner.

Jeg har selv oplevet engang, hvor jeg var kørt 25 km for at kommer frem til en klinik og pigen endnu ikke var mødt, at telefonpigen spurgte om jeg ikke kunne bruge hende istedet? - ellers en dejlig moden pige med store bryster - men jeg blev så overrasket over tilbuddet at jeg var så dum at takke nej - det kunne ellers have været interessant og nok kun et tilbud man får en gang :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestiller i også tid hos kæreste/kone, når i har sådan en? ;-) Fint hvis nogle ønsker at skemalægge den slags aktiviteter på minuttet, men der findes andre som foretrækker at være mere spontane og afslappede om det. Undskyld :-) 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, 1 time siden:

Bestiller i også tid hos kæreste/kone, når i har sådan en? ;-) Fint hvis nogle ønsker at skemalægge den slags aktiviteter på minuttet, men der findes andre som foretrækker at være mere spontane og afslappede om det. Undskyld :-) 

Jeg havde en engang. Der var kun åbent hver torsdag aften fra 21-23.

Ellers måtte jeg gøre det selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...