Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

det lyder osm noget bøvl og en som ikke kan holde aftaler og pludselig skal have taxa osv uden for aftale

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bagkant betyder hvornår man skal noget andet, f.esk. aftaler man at man kan ses kl 1300 men man har en bagkant kl 15 dvs en ny aftale eller noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsa skrev, for 21 timer siden:

Ikke for at være ond eller noget, men jeg har holdt min aftale, og sendt dig adressen 3 gange efter hånden. 

 

Og hvis jeg ikk ville mødes med dig havde jeg ikke brugt min tid på det, så havde jeg sagt nej tak til at starte med som jeg har gjort med mange andre. 

 

Du kunne ikke holde aftalen, også gad jeg ikke spilde mere tid på det. Da jeg ikke har behov for at spilde tid på en det er useriøs, når der er så mange andre at vælge imellem. 

 

God aften til dig, og kan godt forstå du sur, nu når du ikke har fået lov til at møde sådan en fantastisk person som mig. 

Held og lykke til dig frem over. Mit liv er for kort til at bruge mere tid på at skændes med dig så farvel og tak. 


Jeg vidste dig via log på SD at du kun havde sendt adressen 1 gang.
Jeg vidste dig via screenshot at jeg Havde skrevet Hvidovre, hvilket du ikke gad diskutere og så valgte du at blokke.

Er skam ikke sur :)
Der er masser af andre SD piger derude som forstår at holde en aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...