Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hun er dybt useriøs - den sidste besked jeg fik fra hende (hun har skiftet profil og by 2 gange siden) var "Btw har vist dine billeder til din kollega Claus" ... 

Mvh Lars 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsa

Jeg kan så fortælle dig, at du nok bare spilder din tid, og det gøre i andre også. For det mine billeder der er på profilen, og jeg er så ikke der inde længer. Og der har jeg ikke være i noget tis efter hånden. Og har også skrevet ind til dem, og de har lukket profilen ned en gang før, men så lavet hun/han bare en ny profil igen, så gav jeg op. Men held og lykke til dig Nr.jens du må da gerne lige melde tilbage og det en mand eller kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsa

Hej med jer. 

Jeg har idag haft 3, der har ringet på min dør, og den ene har været forbi 2gange.

Da de så har lavet aftale med en Buha på SD. Som vidst skulle bruge mine Facebook billeder. 

Vil lige melde klart ud til jer der har en profil der inde. Så det en fake profil. Og i spilder bare jeres tid. Da det ikke er mig. Men mine billeder der bliver brugt.

Og i må meget gerne blive væk, selvom hun oplyser jer en adresse. For det ikke særligt fedt, at der står fremnede mænd og banker på ens dør. Og det er også anmeldt til politiet og prøver at få lukket profilen. For andet gang. 

I må have en god aften, og håber det okay jeg skriver mit opslag her inde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Det er en usmagelig opførelse at lave fake annonce. Ikke at jeg bruger længere Ekstra Bladet, men de have en god fast regel med at ringe de tlf nr op, de fik før nyt tlf nr kom i avisen. 

Hvor imod de steder vi har annonce på nette, ikke ved om tlf nr tilhøre mig Jill eller en anden pige jeg har ses mig sur på. (Har aldrig gjort dette) behand andre som du vil behandles på, er en skøn måde at leve på :) 

Det at du har haft nogle ved din dør, kunne også ske, hvis du arbejder fra din privat adr. Og har haft besøg af Knud Børge før, i dag er han tænd og lide i nærheden af dig, og vupti så står han i din dør, uden en forud aftale. Det har jeg prøve i min gl bolig, den mand kom til at bakke ned af mine trapper fra 2. sal. I skulle have ses det, mens det stå på var jeg så sur, bagefter synes jeg manden hade godt af at bakke på trapper og i dag ser jeg det som et sjov syn af ham :) 

og godt du anmelder det, de klaphatte skal lære det ikke er okay 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsa

Hey men jeg er der inde igen efter et års pause hedder elsa21 og i velkommen til at skrive ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

elsa, jeg ved ikke, om det er med vilje, men der er ingen data på din profil.

Jeg kan huske, at det kan være svært at få SD til at gemme data især, hvis man ikke vil skrive by, men det virker ikke godt på mig, når data mangler.

Jeg har ikke noget imod at en pige eventuelt vejer lidt rigeligt, men jeg vil især gerne se højden.

På billedet ser det ud til, at du er ret slank, men hvis du er over 180, så ville det alligevel afskrække mig

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsa

Hejsa :) 

det må du undskylde har glemt at få det tilføjet. Men kan så fortælle dig jeg er 168-52-C ;) men få det også lige tilføjet der inde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
elsa skrev, for 21 timer siden:

Hejsa :) 

det må du undskylde har glemt at få det tilføjet. Men kan så fortælle dig jeg er 168-52-C ;) men få det også lige tilføjet der inde :) 

Peeeeerfekt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

elsa det sker jo men måske en veninde som kender din adresse og har adgang itl din fb profil ?

men tja

Poul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først havde jeg en aftale hos hende, hun sender mig byen og jeg triller deropad, halvejs deropad beder jeg om eksakt adresse men det kommer aldrig
Så venter jeg 30 mins i byen, handler, tanker osv. og køre videre til mit kontor

Så skriver hun og siger adressen var sendt flere gange, det var den ikke, jeg får nu adressen og vi bliver enige om jeg ikke skal køre derop da hun havde en bagkant.

Så skriver hun sener at hun sagtens kan alligevel, og vi aftaler tid og jeg skriver hotellet til hende og hun siger okay...
Så beklager hun sig lidt sener over at der er langt med offentligt, og jeg siger fint tag det halvvejs og hop i en taxa jeg betaler.

Så spørger jeg om vi stadig har en aftale
Ja så man sgu blokket...

Så går der ca 15-20 mins så man ikke blokkeret
Snakker frem og tilbage, nu vil hun have taxa penge hele vejen.
Siger jeg ikke skrev det var Hvidovre før.

Jeg sender hende screenshot af chatten
Det kan ses her http://prntscr.com/bf69st

Hun gider ikke diskutere det, og så man blokket efter 5 mins igen

Så hold jer væk hun er ikke til at stole på..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest elsa
Hestendk skrev, 1 time siden:

Først havde jeg en aftale hos hende, hun sender mig byen og jeg triller deropad, halvejs deropad beder jeg om eksakt adresse men det kommer aldrig
Så venter jeg 30 mins i byen, handler, tanker osv. og køre videre til mit kontor

Så skriver hun og siger adressen var sendt flere gange, det var den ikke, jeg får nu adressen og vi bliver enige om jeg ikke skal køre derop da hun havde en bagkant.

Så skriver hun sener at hun sagtens kan alligevel, og vi aftaler tid og jeg skriver hotellet til hende og hun siger okay...
Så beklager hun sig lidt sener over at der er langt med offentligt, og jeg siger fint tag det halvvejs og hop i en taxa jeg betaler.

Så spørger jeg om vi stadig har en aftale
Ja så man sgu blokket...

Så går der ca 15-20 mins så man ikke blokkeret
Snakker frem og tilbage, nu vil hun have taxa penge hele vejen.
Siger jeg ikke skrev det var Hvidovre før.

Jeg sender hende screenshot af chatten
Det kan ses her http://prntscr.com/bf69st

Hun gider ikke diskutere det, og så man blokket efter 5 mins igen

Så hold jer væk hun er ikke til at stole på..

Ikke for at være ond eller noget, men jeg har holdt min aftale, og sendt dig adressen 3 gange efter hånden. 

 

Og hvis jeg ikk ville mødes med dig havde jeg ikke brugt min tid på det, så havde jeg sagt nej tak til at starte med som jeg har gjort med mange andre. 

 

Du kunne ikke holde aftalen, også gad jeg ikke spilde mere tid på det. Da jeg ikke har behov for at spilde tid på en det er useriøs, når der er så mange andre at vælge imellem. 

 

God aften til dig, og kan godt forstå du sur, nu når du ikke har fået lov til at møde sådan en fantastisk person som mig. 

Held og lykke til dig frem over. Mit liv er for kort til at bruge mere tid på at skændes med dig så farvel og tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hestendk skrev, for 12 timer siden:

vi bliver enige om jeg ikke skal køre derop da hun havde en bagkant

Hvad betyder "en bagkant" i denne sammenhæng? Det udtryk har jeg aldrig hørt før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...