Hop til indhold

BDSM Event i Esbjerg 10. Maj

Featured Replies

Skrevet

Gør som jeg; put @Erikson på din ignore liste, så er du fri for at høre det evendelige spørgsmål:P

Skrevet
serveU skrev, for 2 timer siden:

Gør som jeg; put @Erikson på din ignore liste, så er du fri for at høre det evendelige spørgsmål:P

hold da kæft mand  jeg har ikke henvendt mig til dig husk tal ordentlig til hinanden  herinde

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Hvad med om du selv startede, jammerkommode.

Du er da de nsidte der ska lhennvende dig til mig jeg har klaget over dig din tøs

Skrevet

nu må børnehave lederen ,da stoppe dette mudder kastning -og brug gerne skamme krogen

Skrevet
  • Author
Erikson skrev, for 1 time siden:

hold da kæft mand  jeg har ikke henvendt mig til dig husk tal ordentlig til hinanden  herinde

Erikson skrev, for 1 time siden:

Du er da de nsidte der ska lhennvende dig til mig jeg har klaget over dig din tøs

Som trådstarter på denne tråd, må jeg vel godt bede om at vi vender tilbage til udgangspunktet, nemlig et BDSM event for et halv år siden.

@Erikson jeg har skrevet til dig flere gange, men du er åbenbart ikke modtagelig over for råd om at begå sig herinde.

Kunne du ikke starte din egen tråd og så føre dine personlige krige mod dem som nu gider bruge tid på det, i stedet for at afspore adskillige andre tråde.  Tak....

Fortsat god aften :)

Skrevet
Rubert skrev, for 9 minutter siden:

Som trådstarter på denne tråd, må jeg vel godt bede om at vi vender tilbage til udgangspunktet, nemlig et BDSM event for et halv år siden.

@Erikson jeg har skrevet til dig flere gange, men du er åbenbart ikke modtagelig over for råd om at begå sig herinde.

Kunne du ikke starte din egen tråd og så føre dine personlige krige mod dem som nu gider bruge tid på det, i stedet for at afspore adskillige andre tråde.  Tak....

Fortsat god aften :)

du er for langt ude Rubert jeg har aldrig henvendt mig til dig men du lkan åbenbart ikke tåle andres oplevelser eller  holdninger til de forskellige sex oplevelser

Skrevet
Erikson skrev, for 5 minutter siden:

du lkan åbenbart ikke tåle andres oplevelser eller  holdninger til de forskellige sex oplevelser

Og det kan du tåle! 

" skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus"

Skrevet

Begynder du nu også jeg bor sku  ikke i et glashus 

Skrevet

et event for 6 måneder siden hives frem, man tror sgu ikke sine egne øjne.

Vi lukker tråden.

Og stop så det latterlige mundhuggeri, ellers kommer I i skammekrogen.

Redigeret af Extinguisher

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.