Hop til indhold
Rubert

BDSM Event i Esbjerg 10. Maj

Recommended Posts

Guest Erikson
serveU skrev, for 2 timer siden:

Gør som jeg; put @Erikson på din ignore liste, så er du fri for at høre det evendelige spørgsmål:P

hold da kæft mand  jeg har ikke henvendt mig til dig husk tal ordentlig til hinanden  herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Hvad med om du selv startede, jammerkommode.

Du er da de nsidte der ska lhennvende dig til mig jeg har klaget over dig din tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu må børnehave lederen ,da stoppe dette mudder kastning -og brug gerne skamme krogen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 1 time siden:

hold da kæft mand  jeg har ikke henvendt mig til dig husk tal ordentlig til hinanden  herinde

 

Erikson skrev, for 1 time siden:

Du er da de nsidte der ska lhennvende dig til mig jeg har klaget over dig din tøs

 

Som trådstarter på denne tråd, må jeg vel godt bede om at vi vender tilbage til udgangspunktet, nemlig et BDSM event for et halv år siden.

@Erikson jeg har skrevet til dig flere gange, men du er åbenbart ikke modtagelig over for råd om at begå sig herinde.

Kunne du ikke starte din egen tråd og så føre dine personlige krige mod dem som nu gider bruge tid på det, i stedet for at afspore adskillige andre tråde.  Tak....

Fortsat god aften :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Rubert skrev, for 9 minutter siden:

 

 

Som trådstarter på denne tråd, må jeg vel godt bede om at vi vender tilbage til udgangspunktet, nemlig et BDSM event for et halv år siden.

@Erikson jeg har skrevet til dig flere gange, men du er åbenbart ikke modtagelig over for råd om at begå sig herinde.

Kunne du ikke starte din egen tråd og så føre dine personlige krige mod dem som nu gider bruge tid på det, i stedet for at afspore adskillige andre tråde.  Tak....

Fortsat god aften :)

 

du er for langt ude Rubert jeg har aldrig henvendt mig til dig men du lkan åbenbart ikke tåle andres oplevelser eller  holdninger til de forskellige sex oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 5 minutter siden:

du lkan åbenbart ikke tåle andres oplevelser eller  holdninger til de forskellige sex oplevelser

Og det kan du tåle! 

" skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus"

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Begynder du nu også jeg bor sku  ikke i et glashus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

et event for 6 måneder siden hives frem, man tror sgu ikke sine egne øjne.

Vi lukker tråden.

Og stop så det latterlige mundhuggeri, ellers kommer I i skammekrogen.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...