Hop til indhold
Rubert

BDSM Event i Esbjerg 10. Maj

Recommended Posts

Hej alle

Efter at have læst annoncen om et BDSM Liveshow og gangbang i Esbjerg meldte jeg mig til, idet det lød som et spændende og anderledes arrangement, desuden ville jeg også gerne prøve at deltage i et gangbang med et mindre antal mænd end normalt.

Jeg ankom som den første mand på den private adresse og blev modtaget af Kinky Jill og Madame LL, de fortalte at de forventede at vi blev 4 mænd, da en havde meldt fra. Nr 2 mand ankom til stedet kl 11, nu ventede vi bare på at de to andre meldte deres ankomst, men det gjorde de så ikke. Undskyld mig men hvordan kan man være så useriøs at man spiller med som deltager lige indtil det sidste. Skal pigerne virkelig til at overbooke arrangementer for at få et forventeligt antal deltagere :cry:

Efter at have ventet en kvarters tid blev vi enige om at gennemføre arrangementet og i stedet kalde det et BDSM event.

Da der i annoncen blev opfordret til at vi mænd mødte op med glatte boller, så Madame LL sit snit til at tjekke mig som den først ankomne. Jeg havde selvfølgelig haft gang i barbermaskine og skraber og blev derfor også godkendt efter Madame havde mærket efter. Frækt...

Madame LL satte legen igang med opvarmningen af Kinky Jill, men inden længe var vi to mænd også med inde i legen. Hvad der ellers skete under seancen vil jeg ikke uddybe nærmere, men kan kun sige at Kinky Jill og Madame LL levede fuldt op til hvad de skrev i deres annonce.

Generelt var det et godt tilrettelagt arrangement hvor der var styr på tingene, mad og drikke både før, under og efter seancen.

Holder Kinky Jill og Madame LL et lignende arrangement, er jeg klar igen :-D

Rubert

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er det bare ærgerligt, at nogen, som har meldt sig til et arrangement bare bliver væk. Det er i den grad useriøst, og det kan man ikke være bekendt. Men jeg fornemmer desværre, at det sker jævnt hen. Hvorfor? Fatter det ikke. Det er vel i alles interesse at få en fed, fed oplevelse. Hvis man fortryder, bør man ha så meget anstændighed, at man melder afbud. Så en anden kan få pladsen tilbudt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Mange takke Hr Rubert for dine søde ord :)  

Det med dem de have bestilt tid, er en flovhed, useriøst, og uforstående. Nogle bestilte tid, men bekræfte ikke på dagen aftalen. De groveste ringe og sige jeg er på vej, hvad er adr.  En af dem høfte vi ikke mere fra, den anden skrev 6 minutter efter han skulle på job. For mig virke det som vi skal bare have fræk adr. Eller telefon sex. Godt jeg altid kun giver en vej tæt på min bolig og har manden i tlf til han er ved mit hus. Og desværre er disse typer tit på hianden, og der så går lang tid før jeg oplever dette igen :) 

tilbage til det gode. Jeg have selv en fantastik dag, vil gerne takker jer der var her os mig i tirsdag, nye oplevelser, ting jeg have savnet, blev da godt og grundig flere gange ydmyget som gik i ....... på mig som jeg slet ikke elsker - hi hi 

Igen mange takker og vel på fræk gensyn :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

undskyld eroguide, vis dette ikke er okay herunder, jeg er usikker på hvad jeg ind i mellem må skrive og ikke skrive. 

 

Vi er ved at planlægge ny dato, tager erfaring med fra denne dag, og de vil fremover kun være BDSN event med 3 Herre og Madame LL - så ingen gangbang.

Samt vi vil lave ene undervisning for nybegynder og lettere erfarne Herre, hvor i vil kunne få undervisning af madame LL. 

samt det kunne været en slave fyr, mig og madame LL 

vi fik hørt fra en del, om de ikke kunne kl 11, få fri fra job. Så vi vil meget gerne høre hvad tid på dagen i synes det kunne passe med med tilsvarende BDSM event ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være svært i arbejdstiden selv for en selvstændig, havde selv en ide om, at deltage, med en kunde ringede allerede fredag og han kunne kun tirsdag formiddag, så jeg nåede slet ikke, at melde mig til.

For mig ville den bedste tid være lige efter arbejdetid, det er de færreste der lige kan tage fri midt på dagen for, at gå til GB ;)

 

God weekend

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Pite skrev, for 11 timer siden:

For mig ville den bedste tid være lige efter arbejdetid, det er de færreste der lige kan tage fri midt på dagen for, at gå til GB ;)

 

Det med efter arbejde tiden er det fx kl 15 - 16 eller kl 17 ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 11 timer siden:

Det med efter arbejde tiden er det fx kl 15 - 16 eller kl 17 ? :) 

For mit vedkommennede vil det være 16 eller 17

Pite

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Pite - Takker, det vil vi sikker tage os til efterretning :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hey, har besøgt dig før og havde kig på dit event, men kan først ved 17 tiden normalt ;) håber der kommer et nyt event her hen over sommeren... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
okbobobo skrev, den 15. maj 2016 at 22:08:

havde kig på dit event, men kan først ved 17 tiden normalt ;) håber der kommer et nyt event her hen over sommeren... 

Hej vi har igen på tirsdag kl 17. Det bliver hold denne dag hos min madame. Desvære vil der ikke kunne holdes BDSM event hen over sommeren. Det vil først kunne været muligt igen til sen sommer eller først på efterår. 

Hvis i vil vide mere er vores tlf åbne i morgen. 

Kys kys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Kinky Jill skrev, den 14/5/2016 at 10:09:

Mange takke Hr Rubert for dine søde ord :)  

Det med dem de have bestilt tid, er en flovhed, useriøst, og uforstående. Nogle bestilte tid, men bekræfte ikke på dagen aftalen. De groveste ringe og sige jeg er på vej, hvad er adr.  En af dem høfte vi ikke mere fra, den anden skrev 6 minutter efter han skulle på job. For mig virke det som vi skal bare have fræk adr. Eller telefon sex. Godt jeg altid kun giver en vej tæt på min bolig og har manden i tlf til han er ved mit hus. Og desværre er disse typer tit på hianden, og der så går lang tid før jeg oplever dette igen :) 

tilbage til det gode. Jeg have selv en fantastik dag, vil gerne takker jer der var her os mig i tirsdag, nye oplevelser, ting jeg have savnet, blev da godt og grundig flere gange ydmyget som gik i ....... på mig som jeg slet ikke elsker - hi hi 

Igen mange takker og vel på fræk gensyn :) 

adrerledes spændende men fortæl da lidt mere om jeres leg fik i alle udløsning / orgasme m,m,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Erikson skrev, for 10 timer siden:

adrerledes spændende men fortæl da lidt mere om jeres leg fik i alle udløsning / orgasme m,m,

Ja vi nyder det der ikke er alm, og elsker BDSM verden :-) Det er ja på tide vi får et nyt BDSM event. 
Jeg er ikke pigen der fortæller om ret meget, lige som jeg jo ikke vil udlevet ting om dig Hr. Erikson. 
Ved første event, fik alle udløsning/orgasme. 
Ved anden event, måtte jeg ikke det, som en del af en straf :-P

Hvis dette ikke var svar nok, må du ringe til mig, og se om jeg kan svare dig bedre, ved personlig samtale, hvor di kan uddybe hvad du ønsker at vide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Kinky Jill skrev, den 14/5/2016 at 10:09:

Mange takke Hr Rubert for dine søde ord :)  

Det med dem de have bestilt tid, er en flovhed, useriøst, og uforstående. Nogle bestilte tid, men bekræfte ikke på dagen aftalen. De groveste ringe og sige jeg er på vej, hvad er adr.  En af dem høfte vi ikke mere fra, den anden skrev 6 minutter efter han skulle på job. For mig virke det som vi skal bare have fræk adr. Eller telefon sex. Godt jeg altid kun giver en vej tæt på min bolig og har manden i tlf til han er ved mit hus. Og desværre er disse typer tit på hianden, og der så går lang tid før jeg oplever dette igen :) 

tilbage til det gode. Jeg have selv en fantastik dag, vil gerne takker jer der var her os mig i tirsdag, nye oplevelser, ting jeg have savnet, blev da godt og grundig flere gange ydmyget som gik i ....... på mig som jeg slet ikke elsker - hi hi 

Igen mange takker og vel på fræk gensyn :) 

adrerledes spændende men fortæl da lidt mere om jeres leg fik i alle udløsning / orgasme m,m,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

tak for et lille svar Kinky JILL

det var sku mega træl ikke at få en orgasme eller 2 også i sm lege det mener jeg hører sig til ved godt det er en leg i sm men aligevel jeg har lige selv idag været hos en kvinde i dag der også kunne lege  domina  det tænder jer enormt meget på men  det var ikke desværre den perfekte og  spændende oplevelse jeg havde ventet  betale ellers rigeligt for den kort tid jeg var der  Jeg havde bestilt piringsbondage krydret med prosteta massage   NEJ hende vil jeg ikke besøge mere det halve tid gik med afklædning og venten på hun skulle være klar og hun døjede med at binde mig men noget  alm blånylon tov nej det skulle ha være mere prof med manchetter og bind for øjne og lign  det fik jeg heller ikke det var en skuffelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 7 minutter siden:

adrerledes spændende men fortæl da lidt mere om jeres leg fik i alle udløsning / orgasme m,m,

Tror du at det hjælper at gentage dig selv?  Nu har du snart spammet hele BDSM forummet med enslydende kommentarer, om hvorvidt folk fik orgasme. :D  

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Iscenesat Virkelighed skrev, for 18 minutter siden:

Tror du at det hjælper at gentage dig selv?  Nu har du snart spammet hele BDSM forummet med enslydende kommentarer, om hvorvidt folk fik orgasme. :D  

Hold da kæft du  hvordan er det du skriver til mig jeg har ikke skrevet til dig DUU

jeg gentager sku ikke noget men det gør du sku  du fylder sku da mere herinde end mig så vis lige lidt hensyn 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da nogle grimme gloser du kan frembringe  :?

@Erikson Om du så gerne ville, så tror jeg desværre ikke at du får nogle saftige detaljer fra dette event.

Men du kunne jo selv prøve at deltage, så får du alle de frække detaljer IRL, men jeg vil da så samtidig lige håbe at du tog den mere positive kasket på :-)

Rubert

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

jeg er sku meget posetiv du Rubert sprutgte bare ind til lidt flere detaljer om det spændende historie  det er jo en erotik oplevelse side ikke en kaffeklup hvor man sommetider ser der bliver skrevet  eller chattet om alt andet derfor nej jeg er vist ikke selv ti lGangbank det er jeg blevet for gl til men vil gerne høre om forskellige sexoplevelser det holder en ung  hihi ha det godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 47 minutter siden:

jeg er sku meget posetiv du Rubert sprutgte bare ind til lidt flere detaljer om det spændende historie  det er jo en erotik oplevelse side ikke en kaffeklup hvor man sommetider ser der bliver skrevet  eller chattet om alt andet derfor nej jeg er vist ikke selv ti lGangbank det er jeg blevet for gl til men vil gerne høre om forskellige sexoplevelser det holder en ung  hihi ha det godt 

Vær så god Erikson http://www.sexwriter.dk/tophistorier.asp  

God fornøjelse

 

Redigeret af Claire
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Erikson skrev, for 15 timer siden:

tak for et lille svar Kinky JILL

det var sku mega træl ikke at få en orgasme eller 2 også i sm lege det mener jeg hører sig til ved godt det er en leg i sm men aligevel jeg har lige selv idag været hos en kvinde i dag der også kunne lege  domina  det tænder jer enormt meget på men  det var ikke desværre den perfekte og  spændende oplevelse jeg havde ventet  betale ellers rigeligt for den kort tid jeg var der  Jeg havde bestilt piringsbondage krydret med prosteta massage   NEJ hende vil jeg ikke besøge mere det halve tid gik med afklædning og venten på hun skulle være klar og hun døjede med at binde mig men noget  alm blånylon tov nej det skulle ha være mere prof med manchetter og bind for øjne og lign  det fik jeg heller ikke det var en skuffelse 

Fin nok du synes en orgasme høre sig til i en SM leg, nu var hele holdet ved den nævnte dag enlig om, det var en velfortjern staf, fordi jeg have været for fræk. 
Er du med en dag, kommer du der med dine ønsker, ikke før. 

Det er trist, men nok også selv forskyld du fik en dårlig pirringsbondage, du skriver jo, hun "også kunne lege  domina" 
Det går galt, fordi det ikke skal været en der kan lege, men kun en der er domina. 

Det er ikke bare en leg, men en livstil. Lige som jeg er kun slavetøs. Jeg giver ikke smæk, til mænd, leger jeg kan det, for jeg kede mig i mens, fordi jeg vil have det er ormvent, og andre piger heller vil alm sex. Det giver jo dårlig oplevelser til både pigen og hindes gæst. 

Så fremover når du vil pirringsbondage og evt mere af SM. så gå kun til en der er ren domina og bonus hun er også klar i tøjet, fordi hun ikke skifter mellem blid og hårdt sex  :-)  

Og er du ikke til en event hvor der er flere andre mænd, forstår jeg ikke hvorfor du har vis int for denne tråd her.
Når jo, LIR   ;-)  

Som tidligere, har du gode spørgsmål er du velkommen til at ringe til mig. :-) 

--- Og la os alle så stoppe tråden her, tak inden den løber endnu mere ud af start spor --- 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Jeg føler mig meget cikaneret af hende  med det underlige navn Isenesat virkelighed .

 jeg har sku aldig genert hende  ved at skrive noget  negativt om hende før nu  men det er hende der angriber mig fordi jeg ikke kan forstå hende  ?+ vi har da lov ti lat have forskelig syn på sexoplevelser  Jeg ved ikek hvad hun er til og er også ligeglad jeg opsøger hende ikke så vidt jeg ved isåfald er det ikke bevist. Tak det var bre det jeg vil for tælle   Ha en dejlig wekend   Alle andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, den 28/10/2016 at 15:22:

Jeg føler mig meget cikaneret af hende  med det underlige navn Isenesat virkelighed .

 jeg har sku aldig genert hende  ved at skrive noget  negativt om hende før nu  men det er hende der angriber mig fordi jeg ikke kan forstå hende  ?+ vi har da lov ti lat have forskelig syn på sexoplevelser  Jeg ved ikek hvad hun er til og er også ligeglad jeg opsøger hende ikke så vidt jeg ved isåfald er det ikke bevist. Tak det var bre det jeg vil for tælle   Ha en dejlig wekend   Alle andre

Angriber dig? Arh, nu må du lige.

Det handler ikke om at du ikke forstår mig, det behøver du ingenlunde. Det handler om at du spammer hele BDSM forummet med det samme evindelige spørgsmål, om hvorvidt folk fik orgasme, hvilket vel i virkeligheden ikke kommer dig ved og for andre bliver en anelse trættende. Mén hvis du føler det som er angreb, så er der en umådelig fin funktion hvor man kan anmelde den slags.

Hvis du selv skulle have glemt hvad du skrev for hvad... 6 dage siden. 

Undskyld, at jeg hijacker denne ellers fine tråd. Tak, det var bare lige det jeg ville sige. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Iscenesat Virkelighed skrev, den 27/10/2016 at 19:08:

Tror du at det hjælper at gentage dig selv?  Nu har du snart spammet hele BDSM forummet med enslydende kommentarer, om hvorvidt folk fik orgasme. :D  

Hold nu op din selvglade  jeg spamer sku ikke noget men det gør du også inde på chatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erikson - Jeg er fuldstændig enig med iscenesat virkelighed. Har svært ved at se at hun angriber dig ved at bringe dine citater, der handler om en ting: Orgasme.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Iscenesat Virkelighed skrev, den 27/10/2016 at 19:08:

Tror du at det hjælper at gentage dig selv?  Nu har du snart spammet hele BDSM forummet med enslydende kommentarer, om hvorvidt folk fik orgasme. :D  

Jeg har ikke spammert noget til  men det gør derimod du kan jo ikke tåle mine udtageler du gør alt for at genere mig du mener du er så god og interessant en person 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...