Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Harmony Piger

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Marta

beskrevet af flere andre. Sød pige og ønsker at give en meget hæderlig service. Tungekys og blowjobbet kommer langt omkring også bagtil :-) kys på kroppen osv

bliver nok et genvalg

DANIELLA

Ny pige. Fin service men har meget travlt blev gjort færdig på 15 min. Dog snak til de 30 min. Gentagelse? Bah måske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Tara

lidt mere buttet end på billeder men temmelig lækker i mine subjektive øjne. Ja faktisk en lækkerbidsken.

I rummet var det ret øv for mit vedkommende! Hun spurgte til alt ekstra i rummet.. Anal ... komme på bryster.. Ja kys var også ekstra. Ja den skide Jyde ville gud hjælpeme også kun have 30 min :-D her virkede det ligesom hun mistede al interessen og servicen blev ret fesen. Trods jeg 2 gange bad til jeg ønskede blowjob lidt blidt blev jeg sparket ud af døren efter 17 min med en halv øm pik :-D 

Hvis man er til PSE eller er en big spender kan det sagtens være man kan få en god oplevelse! Jeg kunne nu godt få armene ned igen :-) 

Loiana

dagens andet wildcard. Hun virkede absolut ikke til hun havde lyst til at være i rummet med mig. ( selvfølgelig først efter vi var kommet ind af døren :-D )Til gengæld havde hun et voldsomt behagelig blowjob. Efter vi var færdige med sex livede hun ligesom op igen og blev lidt gladere. Totalt kun i rummet 20-22 min. Går nok ikke med hende igen

lucia 

dagens 3 wildcard

Er du gal hun bliver våd så det hele sejler. Pivfrækt!!!!!

Desværre går hendes ur hurtigere end mit og vi havde efterfølgende lidt uenighed om hvor vidt det var 30 eller 60 min. Dog blev det 30 min uden reception skulle ind over. ja hun bliver nok ikke genvalgt gider simpelthen ikke disse Rumænertricks! Har en forventning om når det nu er en af Tysklands dyreste FKK at der bliver givet en hæderlig og hod service.

Aldrig har jeg da været så uheldig med at prøve nye piger før :-D og dagen blev da også drastisk dyrere end forventet da man hele tiden skulle have en af kvalitetspigerne til at opveje de dårlige oplevelser med nitterne.

Men hvad.. Masser af sex er jo fedt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dilara: er en billedskøn, mørkhåret pige med de flotteste naturlige bryster og en røv, der siger spar 2. Hun har et virkelig smukt ansigt med markerede øjenbryn, en flot næse og nogle dejlige brune øjne, som jeg tror de fleste portrætmalere ville drømme om at få lov til at portrættere.

Hun gav et fantastisk blowjob, men hendes pirringssvensk var endnu bedre, så jeg tog 1½ time med hende og sluttede af med Aufnahme. Forsøgte samleje med hende, selvom hun hellere ville have fortsat med blowjob, men da jeg kun kunne få den 10 cm ind og pigen så ud som om hun led alvorlig nød, kunne jeg godt forstå hvorfor og jeg lod jeg hende derfor tage den i munden i stedetfor.

Mascha: fra Kasakstan var gået forbi flere gange, med frække vip med røven og med sådan et lidt underfundigt smil på læberne, som hun havde givet lidt ekstra rødt - noget jeg ikke kan stå for - og så er hun nok det, nogen ville kalde en fræk lille rapand, med en perfekt slank figur og flotte rigtig små lolitaagtige ungpigebryster, der er lige til at sutte på. Hun fortalte bagefter at hun ikke brød som om fredagene, da hun ikke kunne lide at gå nøgen rundt og ikke overlade noget til fantasien - selvom hun da absolut ikke havde noget at skjule - men OK - hun syntes det var sjovere at gemme lidt til en overraskelse - og jeg var ikke skuffet :-P

Romy:   er en flot moden slank blondine med nogle dejlig store, bløde, varme, spanskindbydende bryster. Sidst jeg var på Harmony, havde hun jagtet mig en del og man er jo ked af at sige nej og gang på gang give en sludder for en sladder, selvom man godt kunne tænke sig en tur med pigen - denne gang havde vi hilst lidt på hinanden og haft øjenkontakt et par gange, og knapt havde jeg på et tidspunkt sat mig i baren for at få en Apfel-Schorle (50% æblejuice og 50% dansk vand) før hun mente, det var nemmere for os at snakke sammen, om hun satte sig over på barstolen ved siden af mig og vi fik da også en kort samtale, før hun spurgte om jeg viile med på Zimmer eller over i en sofa og snakke mere hyggeligt sammen - og hun var lidt på vej ind til sofaerne - men NEJ tænkte jeg - det skal være nu og her, selvom jeg måske ikke var helt klar efter turen med Mascha, men nu var det lidt fra den ene yderlighed til det andet mht. størrelsen på brysterne ;-) - og jeg overraskede hende vist noget ved at sige, at jeg syntes vi skulle go straight to Zimmer.

Det er lidt befriende med sådanne lidt mere modne piger, der er gode til at følge deres erfaring og intuition mht. hvad mændene kan lide, så hun fik mig alligevel snart placeret i en sofa med pikken dybt begravet mellem sine dejlige bryster, som hun også forstod at varme mine nosser med - og da hun var god til at holde øjenkontakten og veksle mellem spansk, fransk, månefransk og svensk + jeg selv fik lov at hjælpe lidt til - endte det som det skulle, med at jeg bedækkede hendes svulmende bryster med "eine vollle Ladung", som hun havde lidt besvær med at hindre i at skvulpe over :-D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Larissa

Tysk blondine ungpige godte. Varm indlevende og teknisk vældig fin. Fin approach og meget ærlig service

tror ikke hun kysser. Hun begynder i hvert fald ikke selv på det ( ikke vigtig for mig) fisseslik er 20 euro ekstra

alt i alt en god oplevelse der nok bliver gentaget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Julie

Sød pige fra Moldavien. Visuelt rigtig meget mig! hendes bryster en rigtig god håndfuld hænger desværre lidt mod syd når de bliver sluppet løs. Approachen er varm måske lidt anspændt. I værelset er hun ret berøringsvenlig og givende. Teknisk er der dog klart plads til forbedringer men det kan jo komme :-) Er reel med tiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Yana

ung tysk pige på 18 meget sprød når hun bliver pakket ud og fine dimensioner der passer sammen. Sød, venlig, ærlig og reel. Alt er ekstra endda superfransk. Servicen er meget distanceret og absolut kun en service efter et skema. Generelt virker hun lidt usikker og min tanke efter en tur i høet med hende var hun ikke var moden nok til dette game endnu. Tiden er slut efter hun har fået dig til at komme. Tror næppe hun er til kys og gfe på nogen måde hun starter i hvert fald ikke selv på det.

når hun bliver lidt ældre og evt får lysten til at leve sig ind i det tror jeg hun kunne blive god. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille beretning

kørte mod Hamburg fredag morgen, stille trafik i Danmark, men tæt trafik ved alt det vejarbejde ved Hamburg, dejligt når det bliver færdigt.

Ankom kl 11 til Harmony, og fik en godt kop kaffe, kunne se de havde fået overdækket terrassen og installeret et køkken siden sidst.

Nicole:

Blev budt velkommen af Nicole, som jeg kender fra tidligere besøg, hun er næsten altid min første pige på zimmer, dejlig pige, cool, ikke noget pres og dejlig sex.

Mary:

Kender også Mary fra tidl. besøg. Mary er en type der tænder mig vildt, så vi endte inde i kino, dejlig sex og hyggelig snak bagefter.

Mary er vanedannende :P

Karla:

Karla var en ny pige, jeg aldrig havde set, hun var ikke en jeg lige havde planlagt at hygge mig med, men hun kom, og hyggesnakkede med mig, og det ene tog det andet, hun gav mig en god service på  zimmer

Savannah:

Savannah var en pige jeg har set tidligere, men aldrig været sammen med før, denne gang lykkedes det så, igen igen super tur på zimmer

kunne se hun var utrolig populær, og var meget ovenpå

Konklusion:

Denne gang 4 gode oplevelser ovenpå, rigtig mange flotte pige på FKK dag, synes det var godt besøgt af mænd også, vejret var rimeligt, kan bedst li Harmony når udendørsarealet kan bruges, også fik jeg set det berømte par der tit kommer på besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Livia

Ny pige fra Rumænien. Flotte små bryster, langt mørkt glat hår, ret fin figur. 31 år, så ikke ny længere.. men det gør egentlig bare hun heller ikke er så tilbageholdende når det kommer til sexen, hvilket jo er dejligt. Fisseslik og superfransk koster ekstra eller gjorde det i hvert fald for mig. Ellers godt blowjob og generelt god service. tiden går hun ikke så højt op i.

Dana

Flot pige! flot figur! langt mørkt glat hår. Hun er ikke lige mig. Synes lidt hun har misforstået, at hvis jeg køber en service af hende, skal hun levere en service til mig. Hun havde mere focus på sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ami

Lidt en kedelig oplevelse. Efter 19-20 min sagde hun tiden var gået. Da jeg ikke ville betale 80 euro for blowjob uden så gad hun ikke rigtig blowjob, da hun ikke kunne lide det med. Hun bliver med sikkerhed ikke nogen gentagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 3 minutter siden:

Da jeg ikke ville betale 80 euro for blowjob uden så gad hun ikke rigtig blowjob

 

Kan du ikke lige opdatere os på priserne, før kostede det 60€ for ½ time og 20€ ekstra for blowjob uden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Ratata skrev, for 5 minutter siden:

 

Kan du ikke lige opdatere os på priserne, før kostede det 60€ for ½ time og 20€ ekstra for blowjob uden...

Før kostede det 60 euro for 30 min inklusiv fisseslik og blowjob uden.. enkelte tyske piger tog 20 euro ekstra for eksempelvis fisseslik

eller det var i hvert fald priserne hvis man kom ofte i klubben ( 1-5 gange Per måned)

 

Nu koster 30 min 60 euro. Blowjob uden + 20 euro.. fisseslik + 10 euro

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alef

Super flot slank pige. Med pænt fyldige læber. Uden at det er overdrevet.

På værelse tilbød hun alt incl får 200 og der mener jeg alt incl på nær uden kondom ved sameje. Så ved i hvad jeg mener.

Udseende:en klar 9 ud af 10. En større barm så havde hun fået en 10. Klart en pige man kigger efter på gaden. Måske endda helt stopper op og følger hende med øjnene. 

Service: godt lækkert blovjob på god 7'er. Masser af kys med tunge og øjenkontakt... Suk :p. 69 og så ellers hele verden rund. Afslut med cim. Genneralt en god indlevelse en god 7

Eneste minus vare meget aftørren og afspritning af både tisser og hænder. 

Sprog: tysk og lidt engelsk

Kunne jeg nappe hende igen? Ja det kan jeg godt. Primært pga hendes udseende og hendes søde personlighed. 

Ada

Sød flot slank og pisse fræk pige.

Jeg sad i bio men min kammerat og slappede af og hun henvendte sig på flydende engelsk efter lidt snak og lidt pilleri lokkede hun med op på madressen i bio. Vi aftalte 80 for blow uden. 

Udsende: en 8 ud af 10. Hun er det jeg vil kalde en almindelig pæn pige. En man kigge almindelig efter på gaden

Service: blowjob klart en 9'er. Noget nær det perfekte. Dejligt vådt og med skifte tempo Osv. Der gav hun mig en lille orgasme, altså en tør orgasme uden cumshot. Den var lille da hun trak sig da jeg begyndte at spjætte med min diller i hendes mund. Havde hun ikke trukket sig havde jeg nok fået en af de store som kan bølge igennem kroppen i minutter. Derefter var det jorden rundt. Ned på gulvet og en over sofaen i doggy og på ryggen over sofaen med underlivet op af. Op på madressen igen og endnu en jorden rundt med endnu en lille orgasme mens hun red mig. Jeg kom ikke med hende men fik 2 orgasme. Bag efter snakkede vi om sprøjte orgasme og g punkt (havde lige været en film med det) jeg lagde hende på ryggen og fik et kondom til fingrende og fortalte hende hvordan og hvorledes og fandt hende gpunkt så hun spættede. Jeg kan ikke sætte noget negativt på hende. 

Sprog; tysk og flydende engelsk 

Kunne jeg nappe hende igen? Ja for helvede hun var bare sindsyg fræk og dejlig på den naturlige måde. 

Følgende var jeg ikke sammen med men det var min kammi. Derfor er det kun 2 hånds beretning. 

Claudia

Hun er sød og nærværende og gav min kammi en god oplevelse med kys for 60.

Udseende: 6 en alm flot pige. Dog ikke helt min type. Men det var det i den grad for min kammi. Han var vild med alt ved hende og jeg vil tro at fra hans side en 8 ud af 10

Service: ud fra hans udsagn var det ganske godt og klart det bedste han prøvede den dag. 

Sprog: tysk og lidt engelsk

Kunne han nappe hende igen og kunne jeg? Min kammi kunne klart nappe hende igen. Om jeg kunne? Jow ud fra hvad min kammi fortæller så ja. 

Diana

Flot ung lav og meget petit pige. 150 cm 40 kg og flot fræk make up. Min kammi tog en halv time til 80 med blow uden. Fik tilbudt alt incl til 100 

Udseende:en klar 9 ud af 10. En større barm så havde hun fået en 10. Klart en pige man kigger efter på gaden. Måske endda helt stopper op og følger hende med øjnene. 

Service: ud fra hans udsagn var det ganske godt og meget stramt :)

Kunne han nappe hende igen og kunne jeg? Min kammi ville sige nej. Mest på grund af at hun ligger langt uden for det han normalt ville vælge. Han blev lokket af hende og det var også godt men ikke en han ville nappe igen. Om jeg kunne? Jow  for hujen da. 150 cm 40 kg 19 år fisse flot med en kraftig make up og i følge min kammi pisse stram. Selvfølgelig ville jeg nappe hende og jeg fortryder at jeg ikke gjorde det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for fin beretning Randersmand :-) 

For cirka et år siden fik man halvanden time for under 200 euro inkl bj uden.

Hvad fik du for de 200 du betalte Alex? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 2/1/2019 at 11:17:

Tak for fin beretning Randersmand :-) 

For cirka et år siden fik man halvanden time for under 200 euro inkl bj uden.

Hvad fik du for de 200 du betalte Alex? :-)

Venligst

French

Skud i mund ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 2/1/2019 at 11:17:

For cirka et år siden fik man halvanden time for under 200 euro inkl bj uden.

Jeg ville gerne vide hvad den ny pris for dette er - efter lovstramningerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 2/1/2019 at 11:17:

Tak for fin beretning Randersmand :-) 

For cirka et år siden fik man halvanden time for under 200 euro inkl bj uden.

Hvad fik du for de 200 du betalte Alex? :-)

Venligst

French

Hvad du nævner koster også kun 50+50+50+30 = 180 EUR i Harmony i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 32 minutter siden:

Hvad du nævner koster også kun 50+50+50+30 = 180 EUR i Harmony i dag. 

 

Mener du ikke: 60+60+60+30= 210 EUR ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.... Syntes jeg betalt 80 EUR for en halv time med superfransk sidste jeg var der - men jeg kan da ikke udelukke, at du har ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så altså mellem 1350 og 1500 kr halvanden time inkl bj uden .

Jeg ville nok hellere tage 3 gange 30 min til 240 EUR (1800 kr.) - helst med 3 forskellige - hvis der er 3 man gerne vil på rum med som også har tid. Men heldigvis er smag og behag jo forskelligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer,

Beklager hvis dette måske er lidt off topic, men jeg er lidt nysgerrig omkring hvilken aldersgruppe der er derinde, ved fkk harmony/generelt fkk'er, både gæster og piger.

Har længe gået med interessen om at opleve det tyske fkk (generelt bare fkk oplevelsen), og har fået en masse informationer fra jer, omkring dette, via alle de gode anmeldelser i har lavet herinde. Vil sige tak til jer, for at i bruger tiden på det!! Har været med til at få mig til at ville dette endnu mere!

NewGame, m/26

Redigeret af New game
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...