Hop til indhold

Harmony Piger

Featured Replies

Skrevet
New game skrev, for 25 minutter siden:

Hej med jer,

Beklager hvis dette måske er lidt off topic, men jeg er lidt nysgerrig omkring hvilken aldersgruppe der er derinde, ved fkk harmony/generelt fkk'er, både gæster og piger.

Pigerne 20 - 35 år

Mændene 20 - 70 år

• Svar 78
  • Visninger 22.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Alef Super flot slank pige. Med pænt fyldige læber. Uden at det er overdrevet. På værelse tilbød hun alt incl får 200 og der mener jeg alt incl på nær uden kondom ved sameje. Så ved i hvad j

• Dilara: er en billedskøn, mørkhåret pige med de flotteste naturlige bryster og en røv, der siger spar 2. Hun har et virkelig smukt ansigt med markerede øjenbryn, en flot næse og nogle dejlige brune øj

• En lille beretning kørte mod Hamburg fredag morgen, stille trafik i Danmark, men tæt trafik ved alt det vejarbejde ved Hamburg, dejligt når det bliver færdigt. Ankom kl 11 til Harmony, og fi

Skrevet

Hvis man skal ramme et tidspunkt, hvor der er flere piger end mænd, er der så et tidspunkt at foretrække?

Den grønne 

Skrevet

Tidligt på dagen alle dage. Dog er der nogle piger der først møder ind mellem 15.00 og 17.00. 

Skrevet
Kwassi2 skrev, for 17 timer siden:

Tidligt på dagen alle dage. Dog er der nogle piger der først møder ind mellem 15.00 og 17.00. 

Tror de har noget vagtordning med at de skal møde ind tidligt nogen dage - for at få lov at være der de gode dage/gode tidspunkter.

Kl. 22 om aftenen har jeg oplevet at der stort set ikke var ledige piger.

Skrevet
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Kl. 22 om aftenen har jeg oplevet at der stort set ikke var ledige piger.

Fredag - lørdag kan man opleve det fra kl. 17.00

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.