Hop til indhold

Afstemning; Hår på legepladsen.

Hår på legepladsen?. 118 medlemmer har stemt

1. 1. Hår på legepladsen?.

• Landing Strip.
      22%
      26
    • Postage Stamp.
      0%
      1
    • My Bare Lady.
      39%
      47
    • Martini.
      5%
      7
    • Bermuda Triangle.
      26%
      31
    • Mohawk.
      4%
      5
    • Heart Attack.
      0%
      1

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
KF skrev, for 3 timer siden:

44 stemte for glatbane,  58 stemte for behåring af den ene eller anden art.

Et besøg i tråden 'dagens fisse', idag kontra for et års tid siden (da afstemningen blev lagt op), viser en tydelig tenderen mod flere trimmede fisser, og knap så mange glatte ;-)

KF.

Dejlig udvikling :) 

• Svar 57
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hardguy4you
    Hardguy4you

Er der græs på plænen, så må der spilles. Er klart til hår på den, uanset om det er en fin lille stribe, eller busk. Syntes der er noget kvindeligt over det.

• til piger der har problemer med skraber men som gerne vil være glatte.... LASER!!!  jeg fik det selv i midten af 20erne - og det er det bedste jeg nogensinde har gjort... permanent væk med det he

• Det så svært at trimme bag til og på skamlæberne. Men nej, det ikke svært at holde rent. Hvis man kender sin fisse så kender man også sine mange foller og ved hvor man skal vaske og intim sæbe er opfu

Postede billeder

Skrevet
Prinz skrev, for 3 minutter siden:

Dejlig udvikling :) 

Det vidunderlige ved statistik er, at man altid kan få dem til at understøtte ens ønsker til udviklingen ;)  Nå, men sålænge der ikke er hår der hvor min tunge skal "arbejde", så er jeg lidt lige glad. 

Jeg husker tiden hvor der ikke var filter på smøgerne, og fissen var gemt inde i et vildness, hvor man hurtigt kunne miste orienterings sansen. uagtet om man røg eller slikkede isvaffel, så blev man konstant afbrudt at behovet for at spytte et eller anden ud, der generede i munden.

Skrevet
TheVoice skrev, for 16 minutter siden:

Det vidunderlige ved statistik er, at man altid kan få dem til at understøtte ens ønsker til udviklingen ;)  Nå, men sålænge der ikke er hår der hvor min tunge skal "arbejde", så er jeg lidt lige glad. 

Jeg husker tiden hvor der ikke var filter på smøgerne, og fissen var gemt inde i et vildness, hvor man hurtigt kunne miste orienterings sansen. uagtet om man røg eller slikkede isvaffel, så blev man konstant afbrudt at behovet for at spytte et eller anden ud, der generede i munden.

Vi snakker jo ikke om en kæmpe urskov vel du gamle :P 

Bare lidt væk fra baby looket ;) 

Redigeret af Prinz

Skrevet
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Vi snakker jo ikke om en kæmpe urskov vel du gamle :P 

Bare lidt væk fra baby looket ;) 

Så så du - Respekt for de gamle.  Det er ok med mig sålænge jeg ikke får hår i munden. :)

Skrevet
Hardguy4you skrev, den 8/5/2016 at 07:42:

Er der græs på plænen, så må der spilles.

Ja, og er der grus, må der trænes - som det hed i skoletiden.:P

Herudover er en ny trend på fremmarch.

Permanent hårfjerning med laser. Det er dyrt, men rimelig effektivt. Så er skraber, creme o.l. fortid.

Muligt skal behandlingen dog gentages noget tid efter, for kroppen prøver sommetider, at vende tilbage til naturens bushy look.;)

Redigeret af Anilingus

Skrevet

Hvis det stod til mig havde alle kvinder hår på legepladsen:) og herned en klar opfordring til at en fin ny forårs frisure!

Hvad kan pigerne bedst lide?

Skrevet
  • Author
Obelisk skrev, for 39 minutter siden:

Hvad kan pigerne bedst lide?

Du kunne oprette en afstemning, kun for trunterne ;-)

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.