Hop til indhold
KF

Afstemning; Hår på legepladsen.

Hår på legepladsen?.  

118 medlemmer har stemt

1. 1. Hår på legepladsen?.

• Landing Strip.
      26
    • Postage Stamp.
      1
    • My Bare Lady.
      47
    • Martini.
      7
    • Bermuda Triangle.
      31
    • Mohawk.
      5
    • Heart Attack.
      1

Recommended Posts

Bare for sjov, giv din stemme til kende, og lad os lodde hvilken stil EG brugerne foretrækker.

Stemmerne afgives anonymt.

KF.

61.jpg

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første gang jeg oplevede en thai-pige med børster, tænkte jeg lige "hallo" men sådan en omgang Body2Body, hvor børsterne kommer rigtig i brug op og ned ad ryggen på een - det er faktisk ret frækt og kinky ;-)

Ellers en blondine hvor hårene ikke er for lange, men lange nok til at de krøller og ligger i bølger :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... har shavet en gang ugentligt (glat - griner) siden jeg var 15 og det bliver der ikke lavet om på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der græs på plænen, så må der spilles.

Er klart til hår på den, uanset om det er en fin lille stribe, eller busk. Syntes der er noget kvindeligt over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

syns også at der skal være hår på er nemlig mere kvindeligt og ser da bare dejlig ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænder absolut mest på en glat fisse, derfor er jeg også altid selv trimmet med glatte boller. Det her med kønshår i munden når man dyrker oralsex er turn off.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er tit at valget enten er helt bar eller en vildthave - personligt er en velplejet dusk et kæmpe turn on for mig (kvinden ved bedst hvad der passer til hende for det er da forskelligt hvad der ser bedst ud)

I øvrigt kan der sagtens slikkes med mindre det er haven hvor det godt kan være lidt træls med hår i munden... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Cagetheelephant skrev, den 8. maj 2016 at 08:36:

Cage mener, at glat mis er vanvittig overvurderet. For mig ser en kvinde med hår på fjappen langt mere sexet ud. Det er noget med, at øjet fanger hele kroppen og dens former langt bedre, når håret giver kontrasten.

Og så er der selvfølgelig lige det, at en nøgen mis er meget "lille pige agtig",  og Cage er til KVINDER - ikke præpubertære piger.

Det er jeg da oprigtigt ked af at høre, Cage. Er klart en kvinde med stort K, men nyder følelsen af at være glat - for min egen skyld. Men hvis du lover at kigge forbi, vil jeg da klart overveje, at gro en smuk 'forhave'..., som du kan gå på opdagelse i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GFE MILF skrev, for 2 minutter siden:

Det er jeg da oprigtigt ked af at høre, Cage. Er klart en kvinde med stort K, men nyder følelsen af at være glat - for min egen skyld. Men hvis du lover at kigge forbi, vil jeg da klart overveje, at gro en smuk 'forhave'..., som du kan gå på opdagelse i.

EG flytter holdninger ;)

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky skrev, for 1 minut siden:

Fuld busk!....alt andet er i mangel på bedre.

Så man skal bruge tid på at folde urskoven til side for bare at komme til at gnubbe lidt? - nej tak, det kan også blive for besværligt ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, den 8. maj 2016 at 09:48:

Så man skal bruge tid på at folde urskoven til side for bare at komme til at gnubbe lidt? - nej tak, det kan også blive for besværligt ;-)

griner... alt med måde, tænker jeg. Hvis det er det visuelle indtryk, der tænder og skaber 'balance', så er det vel kun behåring på venusbjerget, som er ønskværdigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
KF skrev, den 8. maj 2016 at 09:46:

EG flytter holdninger ;)

KF.

Perhaps. Er åben for forandring, har vist bare ikke tænkt på, at behåring var turn on.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ved godt, at det kan lyde totalt dobbelttydigt, men er sgu for genert til at poste et foto af min smukke mis helt offentligt. Hun skal nydes i diskrete, private omgivelser - hun er såååå fin - også selvom hun er glat, griner. Sorry boys. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der ikke er hår på landingsbanen, må manden bare selv have et ryatæppe, der kan dække venusbjerget :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
lars60 skrev, for 3 timer siden:

Hvis der ikke er hår på landingsbanen, må manden bare selv have et ryatæppe, der kan dække venusbjerget :P

Eller hvis der er hår, kan man måske selv få lov at designe f.eks.:

tumblr_mly0ccU3Ps1qzhnmco1_1280.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altid et hit, når kæresten/konen siger 'Ja, så ok da', når man kommer med forslag til designet.. allerbedst  når hun også svarer bekræftende, på spørgsmålet om hun skal have hjælp til udførelsen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bedst lide det helt glatte look og fornemmelsen når man slikker en glatbarberet fisse, men kvinder er da også dejlige med forskellige grader af behåring, bare det ikke bliver alt for vildtvoksende. Mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glæder mig meget at ikke alle stemmer for glat. Jeg tåler ikke skraberen så min er trimmet. Har også prøvet voks men (en masse fy ord) det gør ondt. Så det passer bedst mig at trimme. Overvejer voks ind i mellem. Men av av altså:cry:

busk tænker jeg bliver for varmt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 2 timer siden:

Jeg tåler ikke skraberen så min er trimmet

En veltrimmet, velduftende fisse med en let bølgende blond dusk på venusbjerget er også rigtig lækker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...