Hop til indhold
Vectra

Byens wellness Horsens

Recommended Posts

Guest Mester75

... Når man kommer med et indlæg uden at læse hele tråden. Tror jeg springer over. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

STOP STOP SPAR JERES PENGE

skal aldrig besøge dette sted igen

var forbi til noget massage og fuld pakke til 1000 kr i sidste uge...samme pige som altid der nede

hun starter med 5 min massage og går der efter i gang med den store pakke til 1000 kr

efter ca 15min ringer det på....hvad gør hun så..hun går da ud og lukker en ny kunde ind og sige til ham at hun er klar om 5min....hmmmm hvor blev min tid lige a..

så jeg blive nød til at gå nu for hun har en ny kunde.......

så sidste gang jeg har være til thaimassage der nede....1000kr for 20 min....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der et par gange og sidste gang blev sidste, den første gang var helt ok, god massage og god fp men anden gang var sgu ikke særlig godt. jeg ringede og hørte om hun var ledig og fik et nej men efter 2 min ringede hun tilbage og sagde at jeg bare kunne komme,  ringer på og bliver lukket ind i rummet for at erfarer at hun har en anden kunde i det tilstødende rum som helt tydeligt får en håndtrold af hende, da de er færdige efter et par minutter kan jeg hører de diskuterer prisen, han betaler og går. Hun kommer ind og giver en ligegyldig massage for hurtigt at komme i gang med blow og fp og da det hele er overstået og jeg rejser mig blæser hun en kæmpe vind af så det lugter a h til i hele rummet og jeg har ikke været i det hul så hun kunne da godt lige stramme ballerne til jeg var gået, og med den tak for besøget hilsen så kommer jeg sgu ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i sidste uge.

Blev vist ind i lokale med lækker briks. Staks blev jeg præsenteret for hele paletten. Valgte dog kun massage til start og prøvede at forklare at jeg ville afvente og se udviklingen. 

Hun startede op med en let massage og virkede lidt uengageret så det blev ikke til mere denne dag.

Men hen med slut kom snakken igang på den positive måde, så hun skal have et skud mere. Hun hedder Jamie 31 år og for mig at se så har hun en lækker krop. 

Så vidst hun er lidt mere kvik næste gang så tror jeg at der er kemi til en fræk omgang.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...