Hop til indhold
Vectra

Byens wellness Horsens

Recommended Posts

 

Hej brødre. 

 jeg tænkte Idag var jeg nødsaget til at kikke nærmere på stedet og fuck sikke en tur. Jeg ringer på og 5 sek efter bliver døren åbnet af en rimelig sød og good looking med en primo krop. Pigen spørger om massage og jeg siger ja tak og hun viser mig ind på et værelse- hun tilbyder straks body too body og vi afregner. Jeg lægger mig på briksen og hun går på badeværelset og netter sig, hun kommer hurtig tilbage isvøbt et håndklæde. 

Massagen starter ved at hun kravler op på briksen og giver mig den blideste og kærlige massage med masser af pillen. Ummm tænkte jeg dette bliver gfe. Og ja det var sku alle 1000kr hver. Hun kyssede og krammede og underliver stod ikke stille på hende. 

Dog tænte hun mig så meget at jeg kom for hurtigt og nåede ikke at kneppe hende. Men det gør jeg næste gang. Efter jeg var kommet ville hun at jeg skulle slikke hende mere og jeg tror hun kom . 

Absolut min bedst massage ever 

vh vectra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Byens wellness 

amaliegade 30.

71992928.

Ja det er jo svært at gætte på alder da hun har en krop en 20 årig ville misunde- men tror hun er imellem 35-40 år-

vh Vectra 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Minlyst

amaliegade

kan kun sige det sammen.

lækker krop, dejlig sex

var der idag

hun er et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai style skrev, for 17 timer siden:

Hej Vectra, så det blev Horsens... der kom aldrig en anmeldelse af Moon og mulighederne for ekstra hos dem :-)

Nej jeg nåede ikke Moon - men den er på listen ;-) 

vh Vectra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fulgt med på denne sige længe, men efter mit besøg igår hos Byens Wellness bliver jeg sgu nød til at kommenterer. For det første så vil jeg gerne takke for denne anmeldelse, uden den havde jeg aldrig fundet stedet!

Jeg ringede og spurgte om hun havde en tid. Desværre snakker hun meget dårligt engelsk, så det tog lidt tid at finde ud af. Da jeg ankommer ringer jeg på og hun åbner i en stram hvid kjole. Viser mig værelset og spørger om jeg vil have hele pakken for 1000,- jeg takker ja og hun gør det samme. Tager tøjet af og ligger mig klar. Hun kommer ind med et håndklæde om sig, smider det og sætter sig op på briksen og begynder at massere mig. Det er meget blidt og lækkert. Efter 10-15 min hvor hun er igang med den frække ende af ryggen samt ligger og krammer mig mens jeg klemmer hendes baller, kan jeg ikke mere og skal igang.

Den rare dame er med på stort set alt - ihvertfald af hvad jeg prøvede. Fik dog nej til at filme :) men slikke hende i begge huller, give finger i begge huller - også med god kraft! Få suttet pik uden kondom. Kneppe hende analt. Sprøjte udover hende. Hun var klar og villig! Gennemblød af sved i det lille lokale klarede jeg mig igennem 15-20 minutters sex inden jeg måtte give op. Bagefter fik jeg lov til at tage et bad, fik en kold kildevand og inden jeg tog tøj på gav hun mig lige en omgang hovedbundsmassage.

Meget kærligt fik jeg et stort kram inden jeg gik og jeg ved godt hvor min næste massage skal være næste gang - selvom det ikke bliver til så meget massage ;)

I forhold til alder og krop, så er jeg ikke helt enig i ovennævnte beskrivelse. Alderen er nok god nok omkring de 45-50, men jeg tror ikke de 20 årige er misundelige på hendes krop. Det betyder dog ikke at den fejler noget. Lidt løst maveskind og lidt løse bryster, men det gør absolut ingenting!

Leder du efter et godt sted i Horsens med hele pakken så er det Byens Wellness på Amaliegade - er du ude efter en god massage med lidt ekstra, så vil jeg dog ikke anbefale hende. God tur! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i en ledig stund og fik forstyrret en broder. undskyld.

blev placeret på en madras på gumvet bag et forhæng i indgangen. Da hun fik tid til mig foregik det her.

hun er sød og sexet, ikke helt, men nydelig. Jeg fik en rimelig B2B og smækket en nydelig fisse i ansigtet så jeg næsten ikke kunne få luft. Det orale blev ydet til gensidig fornøjelse og jeg fyrede uheldigvis en ladning af. Hun gav udtryk for lidt beklagelse, men hendes i hærdige insisterende mund arbejde gav effekt, så der kom kondom på dør det danske. Spøjst at kneppe en pige med en necklace (leveret af mig selv, har jeg ikke oplevet længe). Efter andet skud var minitimeren brugt op, men vi syntes begge at det havde været rart.

Hun kaldte sig Menah og jeg kunne godt finde på at komme igen.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også endelig taget mig sammen og prøvet dette sted. Døren blev ikke åbnet da jeg ringede på, så jeg måtte ringe til dem, efter 2 forsøg blev døren åbnet af en nydelig thai, iklædt en særdeles stram kjole, hun var rigtig smilende og venlig, om end hendes engelsk ikke var særlig godt.

Jeg blev vist ind i et rum med massagebriks, og hun spurgte om fuld pakke. Jeg svarede ja. Hun gik i gang masserede ryggen i 10 - 15 minutter ganske blidt, herefter lagde hun sig ovenpå min ryg og gav b2b. Efter få minutter beder hun mig vende mig om, og giver igen b2b i nogle få minutter. Derefter vender hun sig om, og stikker hendes nydelige fisse op i mit ansigt, hvorefter hun begynder at sutte uden gummi. Hun sutter virkelig godt og man må stikke finger i både fisse og røv samtidig med hun sutter og jeg slikker.

Desværre gik der ikke langt tid før jeg kom, og nåede derfor ikke at kneppe hende. Under hele seancen kyssede hun og slikkede ører m.v. Desværre varede det hele blot 45 min.

Da jeg gik fik jeg et stort knus og hun kyssede heftigt. Hun sagde hendes navn var Mina tror jeg.

Gentagelsesfare mega stor

vh

naju

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vectra skrev, den ‎03‎-‎05‎-‎2016 at 23:16:

 

Hej brødre. 

 jeg tænkte Idag var jeg nødsaget til at kikke nærmere på stedet og fuck sikke en tur. Jeg ringer på og 5 sek efter bliver døren åbnet af en rimelig sød og good looking med en primo krop. Pigen spørger om massage og jeg siger ja tak og hun viser mig ind på et værelse- hun tilbyder straks body too body og vi afregner. Jeg lægger mig på briksen og hun går på badeværelset og netter sig, hun kommer hurtig tilbage isvøbt et håndklæde. 

Massagen starter ved at hun kravler op på briksen og giver mig den blideste og kærlige massage med masser af pillen. Ummm tænkte jeg dette bliver gfe. Og ja det var sku alle 1000kr hver. Hun kyssede og krammede og underliver stod ikke stille på hende. 

Dog tænte hun mig så meget at jeg kom for hurtigt og nåede ikke at kneppe hende. Men det gør jeg næste gang. Efter jeg var kommet ville hun at jeg skulle slikke hende mere og jeg tror hun kom . 

Absolut min bedst massage ever 

vh vectra

Pas på J. H. F. E. Gonner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 16 minutter siden:

Pas på J. H. F. E. Gonner.

???? Hvad betyder det der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Onslow skrev, for 3 timer siden:

???? Hvad betyder det der?

Måske en forkortelse for at omgås eroguides regelsæt?

J.H.F.E. Et gæt: Jeg har fået en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 3 timer siden:

???? Hvad betyder det der?

Noget vi helst undgår.

Et ord for hvert bogstav. =. Gonnere

Redigeret af Enra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 4 minutter siden:

Noget vi helst undgår

Jeg er ikke hooked på at gætte gåder.

Kan du bøje det i neon for mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er ikke hooked på at gætte gåder.

Kan du bøje det i neon for mig?

Ja uden gondom.resultat til læge og behandles for kønssygdommen gonnerkokker

Sidst jeg skrev blev det slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 2 minutter siden:

Ja uden gondom.resultat til læge og behandles for kønssygdommen gonnerkokker

Sidst jeg skrev blev det slettet.

Åh, jeg troede, at de fire bogstaver stod for noget værre. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Enra skrev, den Saturday, July 16, 2016 at 23:44:

Ja uden gondom.resultat til læge og behandles for kønssygdommen gonnerkokker

Sidst jeg skrev blev det slettet.

Tilbyder hun uden kondom???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...