Hop til indhold
8000

JIP PP massage Aarhus (du godeste 2 ) :-)

Recommended Posts

Mthom skrev, for 2 timer siden:

1200 for fuld pakke med 2 lyder billigt

Som jeg læser det så er der ikke tale om to piger på en gang, men at han har besøgt pigerne enkeltvist og skulle give 1.200,- ved hver af pigerne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi I dag. Og mød AM.  Flot krop dog kunne jeg godt tænke mig nogle bryster ( hun har næsten ikke nogen )

Men det kompensere hun godt for i hendes engagement og ydelser. 

Hun gav deep throat på mine 19cm og jeg måtte komme i munden på hende!

Der var en anden sød med store silikone bryster. Hun skal have en tur næste gang. 

Redigeret af Ass6lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ass6lover skrev, for 48 minutter siden:

Var forbi I dag. Og mød AM.  Flot krop dog kunne jeg godt tænke mig nogle bryster ( hun har næsten ikke nogen )

Men det kompensere hun godt for i hendes engagement og ydelser. 

Hun gav deep throat på mine 19cm og jeg måtte komme i munden på hende!

Der var en anden sød med store silikone bryster. Hun skal have en tur næste gang. 

Hvad smed du for den omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
black53 skrev, den 10. maj 2016 at 20:02:

Har også været forbi i dag og alt det andre har skrevet vedr Jip passer hun er en ener magen til humør skal man lede længe efter. 

Efter vi kom ind og hun spurgte til hvad jeg havde lyst til, gik hun igang, tungekysser, ned og give blov derefter op på briksen og alle stillinger blev afprøvet,  indtil jeg ikke kunne holde mig mere, efter badet blev det ligeledes til en lille sutterne, for som hun sagde den skulle være helt ren. 

Til dato det bedste jeg har prøvet. 

 

nu er der jo både nævnt 1200 kr og 1000 kr  ?

;)

 

havde selv fornøjelsen af am for 1000 ... men det kan jo være prisen er steget på de sidste 14 dage ... nu hvor efterspørgelsen er blevet større:)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Treesome skrev, den ‎06‎-‎05‎-‎2016 at 07:14:

Jeg besøgte stedet sidste uge, og massagen var ok, ikke i top heller ikke i bund men nogenlunde.

Jeg må dog sige at jeg ikke er 100% overbevist om at Am er født som pige.... Jeg er ikke sikker, men det ville slet ikke overraske mig hvis "hun" i virkligheden oprindeligt er en dreng som har fået operation.... 

Det er pudsigt at den slags kommentarer faktisk altid kommer fra ret nye brugere ... og også altid i tråde omhandlende en populær pige ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jf. min anmeldelse af mit sidste besøg hos AM (se linket), så har jeg altså lidt svært ved at købe den med at hun glædeligt tager den bagi og ditto at hun er lidt ligeglad med gummiet - det er bestemt ikke mit indtryk ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 7 timer siden:

nu er der jo både nævnt 1200 kr og 1000 kr  ?

;)

 

havde selv fornøjelsen af am for 1000 ... men det kan jo være prisen er steget på de sidste 14 dage ... nu hvor efterspørgelsen er blevet større:)) 

Det jo ikke et supermarked du handler hos. Og så en svingende pris forager dig så kontakt forbruger ombudsmanden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Ass6lover skrev, for 2 timer siden:

Det jo ikke et supermarked du handler hos. Og så en svingende pris forager dig så kontakt forbruger ombudsmanden. 

Er det forarger du mener?

Som jeg læser thomas123´s indlæg, fremlægger han en konstatering.

Hvor kommer det med forargelsen ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, for 4 timer siden:

Er det forarger du mener?

Som jeg læser thomas123´s indlæg, fremlægger han en konstatering.

Hvor kommer det med forargelsen ind?

tak ... den forstod jeg heller ikke.... 

men det kan jo være han følte sig stødt på hans 19 cm  :)) 555 

 

men hvis jeg bliver spurgt om hvad prisen var for en given service .... så syntes jeg det er meget nemmere bare at skrive prisen 

end at skrive "det samme som er nævnt i denne tråd"  ja, det er endda mindre anslag på tastaturet :)

 

da specielt når ovenstående "person" jo åbentbart selv godt er klar over at der er svingende priser .....

nogle gange kan det være svært at efter leve den gode leve regel  "kill them with kindness" :) haha 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...