Hop til indhold
8000

JIP PP massage Aarhus (du godeste 2 ) :-)

Recommended Posts

Aften

Ringede og bestilte tid hos am. Kunne komme til med samme så afsted. Havde læst en fin anmeldelse fra Heine så hun måtte prøves. Hun startede med en ok massage af ben. Og det jeg oplevede og så var fint. Da der var gået et kvarter kom der en pige mere ind og hun skulle åbenbart overtage.:x 

Den nye pige hed Jip og var lige startet på stedet. Jeg var nok tøsefornærmet over skiftet samt en dør der lige skulle åbnes og forresten også en tlf der skulle tages under massagen som var la la.

Der kom selv følgelig det obligatoriske spørgsmål om mer. Jeg var lidt i tvivl da jeg frygtede at det var en pige der havde 5 børn og løst maveskind. Men der var noget over hendes frække væsen der tændte mig så hun forlod rummet for lige at klare toilettet.

Jeg lå lidt og tænkte at det nok var en nitte. Men blev så på den frække måde overrasket.

Hun kom ind og startede straks med superfransk som var pivfrækt med en tunge der kørte over alt inden hun forbarmede sig, og tog mig i munden som hun mestrede med en god kombi af mund ,tunge,hånd og frække øjne. FUCK jeg var solgt. Tænkte at der skulle ske noget andet hvis jeg skulle have en chance for at nyde seancen lidt mere. Så nu var det hendes tur til at nyde og det gjorde hun.

Da der skulle knaldes blev det kun til doggy, hun er en dame der nyder så pludselig var det hende der rykkede som en gal op og ned frem og tilbage mens jeg havde en fantastisk udsigt til hendes velformede røv som villigt modtog kærtegn.

Da jeg var ved vejs ende afmonterede vi kondom og jeg fik en fantastisk afslutning i mund samt kinder og brystet. FUCK jeg har et godt minde på nethinden. Jip smilede og lavede jokes med at hun gerne ville kysse noget mere.

og ikke nok med det. Da jeg sad på hjørnet af briksen og sundede mig fik hun lige suget/ gjort det hele rent. FUCK hun er fræk.

Jip er en ener på et lagen hvis der er nogle af de herre der bare får den halve service af hvad jeg fik for en tudse er det et rent fund.

venligst 8000

ps hun har ikke løst maveskind men en lille lækker piercing. Store lavede d skåls bryster en lækker glat mis med en streg på toppen.Alder. Hun sagde at hun var for gammel men give mig en oplevelse det kunne hun.

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
8000 skrev, for 15 timer siden:

Aften

Ringede og bestilte tid hos am. Kunne komme til med samme så afsted. Havde læst en fin anmeldelse fra Heine så hun måtte prøves. Hun startede med en ok massage af ben. Og det jeg oplevede og så var fint. Da der var gået et kvarter kom der en pige mere ind og hun skulle åbenbart overtage.:x 

Den nye pige hed Jip og var lige startet på stedet. Jeg var nok tøsefornærmet over skiftet samt en dør der lige skulle åbnes og forresten også en tlf der skulle tages under massagen som var la la.

Der kom selv følgelig det obligatoriske spørgsmål om mer. Jeg var lidt i tvivl da jeg frygtede at det var en pige der havde 5 børn og løst maveskind. Men der var noget over hendes frække væsen der tændte mig så hun forlod rummet for lige at klare toilettet.

Jeg lå lidt og tænkte at det nok var en nitte. Men blev så på den frække måde overrasket.

Hun kom ind og startede straks med superfransk som var pivfrækt med en tunge der kørte over alt inden hun forbarmede sig, og tog mig i munden som hun mestrede med en god kombi af mund ,tunge,hånd og frække øjne. FUCK jeg var solgt. Tænkte at der skulle ske noget andet hvis jeg skulle have en chance for at nyde seancen lidt mere. Så nu var det hendes tur til at nyde og det gjorde hun.

Da der skulle knaldes blev det kun til doggy, hun er en dame der nyder så pludselig var det hende der rykkede som en gal op og ned frem og tilbage mens jeg havde en fantastisk udsigt til hendes velformede røv som villigt modtog kærtegn.

Da jeg var ved vejs ende afmonterede vi kondom og jeg fik en fantastisk afslutning i mund samt kinder og brystet. FUCK jeg har et godt minde på nethinden. Jip smilede og lavede jokes med at hun gerne ville kysse noget mere.

og ikke nok med det. Da jeg sad på hjørnet af briksen og sundede mig fik hun lige suget/ gjort det hele rent. FUCK hun er fræk.

Jip er en ener på et lagen hvis der er nogle af de herre der bare får den halve service af hvad jeg fik for en tudse er det et rent fund.

venligst 8000

ps hun har ikke løst maveskind men en lille lækker piercing. Store lavede d skåls bryster en lækker glat mis med en streg på toppen.Alder. Hun sagde at hun var for gammel men give mig en oplevelse det kunne hun.

Jeg var der forleden dag og fik det indtryk at Jip er indehaver af biksen. Fik rigtig god massage af hende og det efterfølgende var helt i top. Hun er ikke for gammel, endnu ikke fyldt 35.

Mødte Am på vej ud. Havde egentligt besluttet at få en tid med hende sidst på ugen. Var hun indisponibel pga. mens?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Am er fabelagtig - det samme er Jip (eller Gib ???) var forbi i dag til en session - ualmindeligt flot krop (med stor hulpne bryster) slank og smidig - og et smukt ansigt - med ualmindeligt smukke øjne . Hun er ikke nærig med opmærksomhed, tid og ydelser og absolut på højde med Am... 

Gib har boet i DK i et par år -taler meget beskedent dansk - men godt engelsk... 

Foeslog mig også en 4-hands massage næste gang... og det er jeg bestemt ikke uvillig til at ville benytte mig af ...

PP er - såvidt jeg kan bedømme - klart bedst bemandet p.t.

Om man så er til AM eller Gib er en smagssag ... de har begge megen charme og talent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

hvor kan man parkerer i nærheden af adr. ?? Er ik så kendt i Århus men skal til byen i næste uge så tænkte man lige skulle lægge vejen en tur forbi de dejlige thai piger ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der ligger en Netto ca. 75 meter syd for PP - og her kan du holde 1-2 timer helt gratis. Der har jeg holdt et par gange hvor jeg besøgte PP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 7 timer siden:

Der ligger en Netto ca. 75 meter syd for PP - og her kan du holde 1-2 timer helt gratis. Der har jeg holdt et par gange hvor jeg besøgte PP.

Hej paafuglen 

takker for din info så vil jeg da holde der hvis det er muligt.. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet sidste uge, og massagen var ok, ikke i top heller ikke i bund men nogenlunde.

Jeg må dog sige at jeg ikke er 100% overbevist om at Am er født som pige.... Jeg er ikke sikker, men det ville slet ikke overraske mig hvis "hun" i virkligheden oprindeligt er en dreng som har fået operation.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Treesome skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte stedet sidste uge, og massagen var ok, ikke i top heller ikke i bund men nogenlunde.

Jeg må dog sige at jeg ikke er 100% overbevist om at Am er født som pige.... Jeg er ikke sikker, men det ville slet ikke overraske mig hvis "hun" i virkligheden oprindeligt er en dreng som har fået operation.... 

:)) 555 

øv... da ødelagde du lige den oplevelse og fantasi for mig .... 

men tak for din mening .... det er da meget muligt du har ret, man kan ikke altid se, hører eller fornemme det.

nogle af dem er lavet så godt og med så mange naturlige gener fra fødselen, at det er en "kvinde" idag ;)

jeg har selvoplevet det i thailand ..... her snakker vi ikke om 183 cm høje damer med store plastic boobs, en hæs stemme og Over feminine/super Gay opførsel ....

men helt små søde "piger" uden en hæs stemme og med den mest naturlige krop, attitude og det sødeste væsen... piger som jeg Nægtede at tro var ladyboys...og jeg har ellers været i thailand i mange år....

 

men Treesome fik du en god full service ??? :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Treesome skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte stedet sidste uge, og massagen var ok, ikke i top heller ikke i bund men nogenlunde.

Jeg må dog sige at jeg ikke er 100% overbevist om at Am er født som pige.... Jeg er ikke sikker, men det ville slet ikke overraske mig hvis "hun" i virkligheden oprindeligt er en dreng som har fået operation.... 

Hej bror.

Jeg troede faktisk, at du var "nede for at se efter", så du få din mistanke be-/afkræftet.??

Det ved jeg, hun er vild med, endda i lang tid.

Jeg når ikke selv der ned, altså til PP, inden jeg rejser til Thailand i 4 uger fra d11/5, men jeg følger med her på EG, hvis der kommer fakta om det!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Så var jeg afsted igen, denne gang hos Am. 

De har godt nok fået travlt i forretningen, og skal forhåbentligt snart have forstærkninger fløjet ind.

Ringede og talte med Jip om tid, da jeg var i nabolaget, var heldig kun at skulle vente 1/2 time.

Am startede med en god massage af "bagsiden", startende med fødderne. Efter 1/2 time var hun nået til nakken, og havde i mellemtiden fået tøjet af.

Herefter masser af gensidige kærtegn og kys. Foretog en grundig undersøgelse forneden, jeg tror hun født som pige, da hun var i stand til at få en g-punkts orgasme.

Det der gør det til en speciel oplevelse at besøge Jip og Am, er at de ikke bare kører et på forhånd fastlagt program igennem. De er begge fantasifulde og har en god fornemmelse for hvad man kan lide, og er åbne for forslag. Da jeg f.eks. viste speciel interesse for det bageste hul, fandt Am den varme olie og fik det fugtet op, hvorefter jeg med et "take care" fik lov til at tage hende der også. 

Herefter tog jeg hende i munden stående, mens hun sat på hug op af sengen med hænderne om nakken, for at hovedet ikke skulle falde af,;-) og holde det lange hår væk fra ansigtet.

Sluttede af med at lægge mig tilbage på sengen, og fik et kombineret blow-og handjob, så jeg så måner og stjerner.

Der var ikke aftalt pris på forhånd. Da jeg efter en cola fandt mulvarpen frem, spurgte Am bare: "Same price as last time?" Hun var åbenbart blevet instrueret af Jip.

Jeg kan godt lide ikke at betale på forhånd, da jeg så er sikker på kun at betale for hvad jeg har fået. Men det er der jo sikkert en idiot der får ødelagt, ved ikke at ville betale en rimelig pris efter behandlingen.

Eneste minus: De gode anmeldelser herinde (som jeg selv er en del af), gør at Jip og Am har meget travlt, og har svært med at følge med efterspørgslen. Håber at de ikke brænder ud, det er jo hårdt arbejde de udfører.

Ups. Forkert tråd. Skulle have været i Heines tråd    Am'en... Du Godeste :) (Århus)

 

 

 

Redigeret af flensborgeren
forkert smiley

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er selv lige kommet tilbage fra dette sted (både NN, Aroma og Jens Baggesensvej var lukket)

Og jeg fik fornøjelsen af Am (eller var det Ann?) Første gang jeg var på dette sted og det da også en rigtig god oplevelse (synes dog at det ligger et rigtig dårlig sted men fred med det)

Fik en rigtig fin massage men ikke så meget "leg" som man kunne ønske sig og det gik ikke lang tid efter jeg blev vendt om (og hun var færdig med mine ben) før hun spurgte om finish hvilket jeg havde det fint med.. men hvad for en type? Først lidt hånd, så lidt kys på munden og et blow men SÅ kom det vigtigste som jeg er sikker på mange her inde vil sætte pris på.. Am tager den i numsen hvis man lover at være varsom og det er den første thai som tager den anal i Århus! (og så er hun en ung pige 25 til 32 cirka)

 

Jeg vil dog advare folk (eller råde folk) til at tage dit eget gummi med som passer til dig. Jeg havde 2 af deres kondomer som gik i stykker (et anal og et vaginal) og hun er meget stram i begge huller og jeg har på ingen måde nogle stor kanon (hehe :)) men hun havde svært ved at tage den. Til sidste fik jeg blow uden gummi og kunne afslutte over hendes bryster.

 

Hun ville have 1000 kr men gav hende 200 ekstra da hun var villig til at tage den i numsen selvom der ikke var meget plads.

 

Og vil nok give 8000 ret, der kom 2 andre personer i løbet af den time jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Legacy of Pinkeye skrev, 1 time siden:

Er selv lige kommet tilbage fra dette sted (både NN, Aroma og Jens Baggesensvej var lukket)

Og jeg fik fornøjelsen af Am (eller var det Ann?) Første gang jeg var på dette sted og det da også en rigtig god oplevelse (synes dog at det ligger et rigtig dårlig sted men fred med det)

Fik en rigtig fin massage men ikke så meget "leg" som man kunne ønske sig og det gik ikke lang tid efter jeg blev vendt om (og hun var færdig med mine ben) før hun spurgte om finish hvilket jeg havde det fint med.. men hvad for en type? Først lidt hånd, så lidt kys på munden og et blow men SÅ kom det vigtigste som jeg er sikker på mange her inde vil sætte pris på.. Am tager den i numsen hvis man lover at være varsom og det er den første thai som tager den anal i Århus! (og så er hun en ung pige 25 til 32 cirka)

 

Jeg vil dog advare folk (eller råde folk) til at tage dit eget gummi med som passer til dig. Jeg havde 2 af deres kondomer som gik i stykker (et anal og et vaginal) og hun er meget stram i begge huller og jeg har på ingen måde nogle stor kanon (hehe :)) men hun havde svært ved at tage den. Til sidste fik jeg blow uden gummi og kunne afslutte over hendes bryster.

 

Hun ville have 1000 kr men gav hende 200 ekstra da hun var villig til at tage den i numsen selvom der ikke var meget plads.

 

Og vil nok give 8000 ret, der kom 2 andre personer i løbet af den time jeg var der.

Det er en god ide selv at montere gummiet. Da Am skulle gøre det på mig, rullede hun det helt ud, spændte de ud med fingrene og trak det ned over på plads. Det skal rulles på, hvis ikke der skal være så meget luft i spidsen at det risikerer at briste.(Næste gang vil jeg lære hende at rulle det på med læberne.8-)) Da hun skulle have den analt brugte hun massageolie som smørelse, hvilket et kondom ikke altid kan holde til. 

Det var desuden mit indtryk at det helt er op til en selv, hvornår der skal bruges kondom. Under det indledende havde jeg flere gange kalorius så tæt på indgangen, at de fleste andre kvinder i den situation ville skynde sig at samle benene lidt. Det kan selvfølgelig også være et spørgsmål om tillid, at Am ikke gjorde dette.:shock:

Jeg får stadig de smukkeste billeder på nethinden, når jeg lukker øjnene.:-P:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rullede det selv på og det var lige lidt for lille (ved bare ikke om hun havde andre) men ja jeg tror hun er ligeglad med gummi fordi da hun tog det første kiggede hun på mig som om jeg vil have det eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Legacy of Pinkeye skrev, for 9 minutter siden:

Rullede det selv på og det var lige lidt for lille (ved bare ikke om hun havde andre) men ja jeg tror hun er ligeglad med gummi fordi da hun tog det første kiggede hun på mig som om jeg vil have det eller ej.

Så var mit indtryk desværre rigtigt. Dette gør, efter en kort overvejelse, at jeg ikke tør besøge hende igen. Chancen for at hun rager noget til sig, sammenholdt med et sprængt gummi, er lidt for meget russisk roulette for mig. Fandens også.

Redigeret af flensborgeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Legacy of Pinkeye skrev, for 1 minut siden:

Det eller tag dit eget gummi med og brug det :)

Det er jo ingen garanti for at det ikke sprænger, selvom risikoen er mindre. Den største fare ligger i at hun måske ikke kræver at alle bruger det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi i dag og alt det andre har skrevet vedr Jip passer hun er en ener magen til humør skal man lede længe efter. 

Efter vi kom ind og hun spurgte til hvad jeg havde lyst til, gik hun igang, tungekysser, ned og give blov derefter op på briksen og alle stillinger blev afprøvet,  indtil jeg ikke kunne holde mig mere, efter badet blev det ligeledes til en lille sutterne, for som hun sagde den skulle være helt ren. 

Til dato det bedste jeg har prøvet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
black53 skrev, den 10/5/2016 at 20:02:

Har også været forbi i dag og alt det andre har skrevet vedr Jip passer hun er en ener magen til humør skal man lede længe efter. 

Efter vi kom ind og hun spurgte til hvad jeg havde lyst til, gik hun igang, tungekysser, ned og give blov derefter op på briksen og alle stillinger blev afprøvet,  indtil jeg ikke kunne holde mig mere, efter badet blev det ligeledes til en lille sutterne, for som hun sagde den skulle være helt ren. 

Til dato det bedste jeg har prøvet. 

 

Ingen massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opfordret af denne tråd har jeg tirsdag besøgt Jip og onsdag besøgt Am 

Jeg ringede i forvejen begge dage.. Og har fået aftalt tid.. Med både jip og Am startede Mutter med at massagen Hør efter pigen kom ind og skulle overtage 

Mutter massagere væsenlig bedre end begge pigerne uden at massagen på nogen måde er i top... 

Massage af am og jip 2\10  ikke acceptabelt vis man ønsker massage .. de er vist mere til Bum Bum 

Jeg bestilte hos begge piger en fuld pakke 1200 kr som de faktisk begge fik udført inden for hvad jeg kalder rimeligt uden det dog på nogen måde er Super service som der ligges optil i tidligere indlæg..  

Sex med jip  vil jeg give 5\10 lidt mekanisk 

Sex med Am - bedre men stadig ikke noget ekstra ordinær godt. 6/10

Begge piger er pæne. 

Jip har store plastik bryster som ikke på mig virker særlig godt udført. De er hårde og knollede.  Krop 6/10

Am naturlig og pæn yngre Thai pige.. Med en pertit lille Krop 8/10 

Alt i alt vil jeg mene at går man efter total oplevelsen såvel massage som sex fåes bedre i Århus ved f.eks Winner (Fah) eller vis det kun er sex delen hos flere af pigerne hos nn i Grønnegade 64

 

Besøger jeg pp pigerne igen ? 

Sikkert ikke.. Skulle jeg ikke kunne få en tid en af de andre steder kunne jeg måske overveje Am igen... Jip nej tak.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Prisen er åbenbart steget. Sidste uge kostede det 1000 kr for hele turen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...