Hop til indhold

Iscenesat Uvirkelighed

Featured Replies

Skrevet
Onslow skrev, for 23 timer siden:

Er det ikke lidt utidigt at inddrage logemedlemsskab i en debat som denne?

@Bundstokken Kan jeg udbede mig din holdning til dette indlæg.

• Svar 56
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Med hendes egne ord:  "jeg var bare træt helt ind i knoglerne, af det støt stigende antal åndsboller der fandt derind"    

• Det er også grunden til at jeg kun vil være her sporadisk fremover...  der er simpelthen for vammelt... og niveauet for ringe...  for usselt..   Højt til loftet er blevet carte blanche til ulidel

• Bundstokken
    Bundstokken

Men det er i din verden helt OK at en kunde kalder en glædespige for luder  ? Kunne det ikke tænkes at det er netop dén "respekt" for pigerne der kan fremprovokere et udtryk som 'Åndsboller' ? 

Skrevet

Jeg er nok kommet på Nille's ignoreliste siden han vælger at ignorere mit svar til ham.

Det er jeg rigtig glad for, så har jeg da opnået noget ved mit EG-medlemsskab. :lol:

Skrevet
BigDick skrev, for 15 timer siden:

Ja men det er da ikke altid, det lykkedes. Mht. Onslow så går du sgu ikke efter bolden, men efter manden.

Jeg mener faktisk også at jeg (ihvertfald det meste af tiden) går efter Onslows holdninger, påstande og retorik og ikke efter hans person. Men ingen er perfekt, der er sikkert røget en finke af panden ind imellem.

Skrevet
sølvpapirshat skrev, for 10 timer siden:

Jeg er nok kommet på Nille's ignoreliste siden han vælger at ignorere mit svar til ham.

Det er jeg rigtig glad for, så har jeg da opnået noget ved mit EG-medlemsskab. :lol:

Sikke en bedrift ;)

Skrevet
BigDick skrev, den 3. maj 2016 at 10:48:

Tror sgu ikke det er lugten i bageriet der er noget galt med, sikkert nærmere nogle af bager svendende der lugter grimt,hurray.gifhurray.gifhurray.gifhurray.gifhurray.gif

Jeg var ikke klar over du var bager ?

/Francois

Skrevet
johanneseb skrev, den 5/3/2016 at 19:28:

Og er der ikke en der kan tage batterierne ud af den Duracell kanin, der bliver ved med at kaste tomme indlæg og en overflod af emojis ind i debatten.

Så tror jeg sgu batterierne er flade.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.