Hop til indhold
Gæst

Iscenesat Uvirkelighed

Recommended Posts

Onslow skrev, for 23 timer siden:

Er det ikke lidt utidigt at inddrage logemedlemsskab i en debat som denne?

@Bundstokken Kan jeg udbede mig din holdning til dette indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er nok kommet på Nille's ignoreliste siden han vælger at ignorere mit svar til ham.

Det er jeg rigtig glad for, så har jeg da opnået noget ved mit EG-medlemsskab. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 15 timer siden:

Ja men det er da ikke altid, det lykkedes. Mht. Onslow så går du sgu ikke efter bolden, men efter manden.

Jeg mener faktisk også at jeg (ihvertfald det meste af tiden) går efter Onslows holdninger, påstande og retorik og ikke efter hans person. Men ingen er perfekt, der er sikkert røget en finke af panden ind imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 10 timer siden:

Jeg er nok kommet på Nille's ignoreliste siden han vælger at ignorere mit svar til ham.

Det er jeg rigtig glad for, så har jeg da opnået noget ved mit EG-medlemsskab. :lol:

Sikke en bedrift ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, den 3. maj 2016 at 10:48:

Tror sgu ikke det er lugten i bageriet der er noget galt med, sikkert nærmere nogle af bager svendende der lugter grimt,hurray.gifhurray.gifhurray.gifhurray.gifhurray.gif

Jeg var ikke klar over du var bager ?

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, den 5/3/2016 at 19:28:

Og er der ikke en der kan tage batterierne ud af den Duracell kanin, der bliver ved med at kaste tomme indlæg og en overflod af emojis ind i debatten.

Så tror jeg sgu batterierne er flade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...