Jasmin 8533 Skrevet 3. Maj, 2016 Montezi skrev, for 14 timer siden: Med hendes egne ord: "jeg var bare træt helt ind i knoglerne, af det støt stigende antal åndsboller der fandt derind" Det er også grunden til at jeg kun vil være her sporadisk fremover... der er simpelthen for vammelt... og niveauet for ringe... for usselt.. Højt til loftet er blevet carte blanche til ulidelig dumhed, vammel ækelhed og en skurvognsmentalitet der ikke er nogen normalt tænkende mennesker værdig... Legionæren skrev, for 13 timer siden: Er hun holdt som luder? Ellers ikke pænt, at benævne sine kunder som åndsboller. Se der kvalificererer du enten som uvidende.... eller en åndsbolle... Åndsbolle fordi du burde holde dig for god til at kalde hende luder uanset hvad hun selv kalder sig.... det er kommentarer som den der der bare gør en så.... træt!!! og fordi - som kunde bør man starte med et minimum af respekt.... Uvidende fordi du ikke lader til at kunne regne ud at alle dem hun (og jeg) benævner således aldrig kommer i nærheden af at være kunder hos hende (eller mig) den der indbyggede bullshit radar der slår ud når åndsbollerne kontakter os eller vi læser med herinde - den er kommet på overarbejde... og så holder det op med at være sjovt..... ISÆR herinde hvor man bare ikke kan slå op i en tråd uden at vammelheden er gennemgående... det gør det temmelig ulideligt faktisk... sølvpapirshat skrev, for 11 timer siden: Jeg erindrer at hun også var efter mig engang fordi jeg brugte det prædikat, som hun selv bruger. Ja moral er godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt. det er bare så fucking typisk mænd.... i (med ganske få undtagelser) ejer bare ikke sans for takt... Hvis jeg joker med at jeg har en røv som en ladeport i et forsøg på selvironi... og lader andre grine af joken... så er det sjovt.... hvis andre end mig føler sig kaldet til at lave samme joke - så ophører det sjove på et splitsekund... og så skal de fucke af med en anseelig hastighed og ikke komme retur.. Hvis IV ikke kommer tilbage herinde... så forstår jeg hende virkelig.... faktisk håber jeg ikke hun gør... for ærlig talt så fortjener i faktisk ikke så brilliant og vidende en debattør til at gøre det hele spændende med det niveau i har ladet EG synke ned på... 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 3. Maj, 2016 Godt brølt Jasmin.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2016 Nille skrev, for 11 timer siden: Det er krydset øverste til højre i din Browser. Hvor svært kan det være ? Ja det må du nok sige, men det er det åbenbart for adskillige brugere, der ikke kan finde ud af at bruge knappen, min ignorer knap er skam fin og ubrugt, da jeg ikke har behov for denne tingest. Glemte du at forstå hvad jeg skrev i det jeg citerede. Nille skrev, for 11 timer siden: Hvad er der blevet af den ganske udmærkede ignorereknap, er den forsvundet fra de forskelliges kontrolpanel, eller er de pgl. alligevel pisse nysgerrige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 3. Maj, 2016 (edited) Pigerne kommer og går i denne branche, også her på EG....det er set før, og det er da en helt naturlig reaktion at hvis man ikke kan lide lugten i bageriet....ja så. Redigeret 3. Maj, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2016 Grækeren skrev, for 6 minutter siden: Pigerne kommer og går i denne branche, også her på EG....det er set før, og det er da en helt naturlig reaktion at hvis man ikke kan lide lugten i bageriet....ja så. Tror sgu ikke det er lugten i bageriet der er noget galt med, sikkert nærmere nogle af bager svendende der lugter grimt, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. Maj, 2016 Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at møde hende, men er vildt opsat på at prøve, mindst én gang (altid med mulighed for gentagelse). At hun ikke er i forumet, er vel ikke en indikation af, at hun ikke længere eksisterer. Det er vel nok nærmere en indikation af, at ørene hænger lidt lavt efter for mange afstumpede udsagn og angreb. Prøv det; En god EG ferie kan også anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legionæren 23 Skrevet 3. Maj, 2016 Jasmin skrev, for 2 timer siden: Det er også grunden til at jeg kun vil være her sporadisk fremover... der er simpelthen for vammelt... og niveauet for ringe... for usselt.. Højt til loftet er blevet carte blanche til ulidelig dumhed, vammel ækelhed og en skurvognsmentalitet der ikke er nogen normalt tænkende mennesker værdig... Se der kvalificererer du enten som uvidende.... eller en åndsbolle... Åndsbolle fordi du burde holde dig for god til at kalde hende luder uanset hvad hun selv kalder sig.... det er kommentarer som den der der bare gør en så.... træt!!! og fordi - som kunde bør man starte med et minimum af respekt.... Uvidende fordi du ikke lader til at kunne regne ud at alle dem hun (og jeg) benævner således aldrig kommer i nærheden af at være kunder hos hende (eller mig) den der indbyggede bullshit radar der slår ud når åndsbollerne kontakter os eller vi læser med herinde - den er kommet på overarbejde... og så holder det op med at være sjovt..... ISÆR herinde hvor man bare ikke kan slå op i en tråd uden at vammelheden er gennemgående... det gør det temmelig ulideligt faktisk... det er bare så fucking typisk mænd.... i (med ganske få undtagelser) ejer bare ikke sans for takt... Hvis jeg joker med at jeg har en røv som en ladeport i et forsøg på selvironi... og lader andre grine af joken... så er det sjovt.... hvis andre end mig føler sig kaldet til at lave samme joke - så ophører det sjove på et splitsekund... og så skal de fucke af med en anseelig hastighed og ikke komme retur.. Hvis IV ikke kommer tilbage herinde... så forstår jeg hende virkelig.... faktisk håber jeg ikke hun gør... for ærlig talt så fortjener i faktisk ikke så brilliant og vidende en debattør til at gøre det hele spændende med det niveau i har ladet EG synke ned på... Dagens gode nyhed: Nu kan jeg berolige dig med, at der aldrig har været planer om at besøge dig. Når du er så træt, så træt, hvorfor er du her så hele tiden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2016 Legionæren skrev, for 6 minutter siden: Dagens gode nyhed: Nu kan jeg berolige dig med, at der aldrig har været planer om at besøge dig. Når du er så træt, så træt, hvorfor er du her så hele tiden? Sikkert for at holde alle de vanartede herinde i ørene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 BigDick skrev, for 2 timer siden: Tror sgu ikke det er lugten i bageriet der er noget galt med, sikkert nærmere nogle af bager svendende der lugter grimt, Er du bagersvend???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2016 johanneseb skrev, 1 time siden: Er du bagersvend???? Så er vi da i det mindste 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Maj, 2016 BigDick skrev, for 6 timer siden: Ja det må du nok sige, men det er det åbenbart for adskillige brugere, der ikke kan finde ud af at bruge knappen, min ignorer knap er skam fin og ubrugt, da jeg ikke har behov for denne tingest. Glemte du at forstå hvad jeg skrev i det jeg citerede. Hvordan kan du vide at den virker hvis den er ubrugt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 3. Maj, 2016 Jasmin skrev, for 6 timer siden: Højt til loftet er blevet carte blanche til ulidelig dumhed, vammel ækelhed og en skurvognsmentalitet der ikke er nogen normalt tænkende mennesker værdig... Når man tænker tilbage på hvad du selv har brugt at udtryk omkring personer som du ikke var enig med, så fremstår den bemærkning noget hul. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Maj, 2016 Bear skrev, for 17 minutter siden: Når man tænker tilbage på hvad du selv har brugt at udtryk omkring personer som du ikke var enig med, så fremstår den bemærkning noget hul. ja man begynder at hyle som de ulve man er i bland... det er det der er så klamt og årsagen til at jeg ikke kommer til at deltage alverden mere.... Bly har ret... dette forum tiltrækker revl og krat af åndsboller... og at føle man ryger derned... nej tak.. Bare se hvad det har gjort ved dig selv og din debat stil.... kan du se dig selv i spejlet og ærligt sige du føler dig godt tilpas med der det er kommet til... ?? Jeg siger ikke at nogen er bedre end andre... jeg er faktisk ret ligeglad med om nogle holder deres sti ren... who fucking cares når hovedparten ikke gør og trækker niveaet ned til lummerhed og vulgaritet... og skriger op om "lugten i bageriet" med det samme nogen kunne tænke sig lidt mere EG er som branchen.... pæn de første par sider... men dykker man ned i det er det lige så klamt og nasty som alt andet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 3. Maj, 2016 Jasmin skrev, for 4 minutter siden: Bare se hvad det har gjort ved dig selv og din debat stil.... kan du se dig selv i spejlet og ærligt sige du føler dig godt tilpas med der det er kommet til... ?? Jeg føler at jeg helt overvejende kan stå inde for min debat stil. Jeg forsøger at gøre en dyd ud af at gå efter bolden og ikke manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 3. Maj, 2016 Forum har de brugere det fortjener, og brugerne har det forum de fortjener. Det bliver så tilsyneladende uden Bly/Iscenesat Virkelighed fremover, og det kan jeg godt forstå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 3. Maj, 2016 (edited) ser mere et problem i at når indlæggene bliver taget personligt, og ikke som det er nemlig udokumenterede påstande i et anonymt forum. god vind til Bly.... Redigeret 3. Maj, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Maj, 2016 (edited) Tja nu er det ikke alle som er åndsboller og mandehørmer. Jasmin skærer igen alle over en kam. Ideen med dette forum er at udveksle erfaringer om sex hovedsagelig købesex. Det er ikke mærkeligt at det er mændene som består... Pigerne kommer og går... Jeg kan kun sige jeg har ikke medvirket til at IV ikke gider at være her mere. Redigeret 3. Maj, 2016 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 (edited) Jeg bruger ikke selv navnet Bly, da hun vist har frabedt sig at blive kaldt det. Redigeret 3. Maj, 2016 af sølvpapirshat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 Nille skrev, for 32 minutter siden: Jeg kan kun sige jeg har ikke medvirket til at IV ikke gider at være her mere. Nej du er jo så uskydig. Det ved vi jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2016 Bear skrev, for 1 time siden: Jeg føler at jeg helt overvejende kan stå inde for min debat stil. Jeg forsøger at gøre en dyd ud af at gå efter bolden og ikke manden. Ja men det er da ikke altid, det lykkedes. Mht. Onslow så går du sgu ikke efter bolden, men efter manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Maj, 2016 BigDick skrev, for 22 minutter siden: Ja men det er da ikke altid, det lykkedes. Mht. Onslow så går du sgu ikke efter bolden, men efter manden. Onslow er en bold ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legionæren 23 Skrevet 3. Maj, 2016 Jasmin skrev, for 3 timer siden: ja man begynder at hyle som de ulve man er i bland... det er det der er så klamt og årsagen til at jeg ikke kommer til at deltage alverden mere.... Bly har ret... dette forum tiltrækker revl og krat af åndsboller... og at føle man ryger derned... nej tak.. Bare se hvad det har gjort ved dig selv og din debat stil.... kan du se dig selv i spejlet og ærligt sige du føler dig godt tilpas med der det er kommet til... ?? Jeg siger ikke at nogen er bedre end andre... jeg er faktisk ret ligeglad med om nogle holder deres sti ren... who fucking cares når hovedparten ikke gør og trækker niveaet ned til lummerhed og vulgaritet... og skriger op om "lugten i bageriet" med det samme nogen kunne tænke sig lidt mere EG er som branchen.... pæn de første par sider... men dykker man ned i det er det lige så klamt og nasty som alt andet... Har hun altid opført sig sådan? Sikken da Jasmin ka. "Det er sgu klam og nasty" siger pigen, der gerne modtager hele hånden i røv og fisse. Tak for titlen "revl og krat af åndsboller" Legionæren. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2016 (edited) Legionæren skrev, for 8 minutter siden: Har hun altid opført sig sådan? Sikken da Jasmin ka. "Det er sgu klam og nasty" siger pigen, der gerne modtager hele hånden i røv og fisse. Tak for titlen "revl og krat af åndsboller" Legionæren. Ja Jasmin har sine meningers mod og er ikke bange for at fremføre og stå ved dem, modsat mange andre trunter herinde. Redigeret 3. Maj, 2016 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2016 Nå men skulle vi ikke lige komme tilbage til IV og hvorfor hun forlod EG? Og er der ikke en der kan tage batterierne ud af den Duracell kanin, der bliver ved med at kaste tomme indlæg og en overflod af emojis ind i debatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2016 johanneseb skrev, for 5 minutter siden: Nå men skulle vi ikke lige komme tilbage til IV og hvorfor hun forlod EG? Og er der ikke en der kan tage batterierne ud af den Duracell kanin, der bliver ved med at kaste tomme indlæg og en overflod af emojis ind i debatten. Jamen >Sladderjens< dog, sikke du kan føre dog frem også her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg