Hop til indhold
Nihil

I sandhed interessant

Recommended Posts

Eller interesseret.

Udsprunget af andre tråde, egne erfaringer og en interesse i at få belyst om det at være det ene, forholdsvist, og i mindre grad det andet, er gældende for universet af købesex.

Man må vel vedstå sig, at det at ville have positiv opmærksomhed og anerkendelse, er et karaktertræk hos mennesket, kvinde som mand.

En higen efter en centrering af ens person, virker i sin substans, som en modsætning af det at drive en servicevirksomhed og yde netop en service til en kunde. Nuvel, her tænker jeg ikke enkelte dele af seancen, hvem der giver oral i længst tid, eller hvem der er styrende i akten.  Dog er der dukket en perifer tankerække op hos mig, der omhandler i hvor høj grad yderen, med den største bevidsthed i mente, har gjort op med sig selv hvor det endelige og absolutte fokus skal være. Altså at være den interesserede part. Ikke den der skal anerkendes, ikke den der skal have den overvejende opmærksomhed.

Forstå mig nu ret -  det er ikke om stillinger i sengen, om hvem der kommer flest gange osv. men om selve grundelementet for og målet med en købesexoplevelse, at give en god oplevelse og behage kunden, efter de ønsker denne nu er kommet med.
Selv må jeg erkende, at der er langt, desværre rigtigt langt, mellem de der formår, at fralægge sig de tendenser, et menneske nu har til at ville være den interessante part i et møde og ærligt og virkeligt være den interesserede part.

Også jeg søger anerkendelse, også jeg higer efter opmærksomhed, som alle andre mennesker nu gør det. Jeg bliver bare ikke betalt for det modsatte.

Problemet opstår for mig, når man ikke vedstår sig udgangspunktet: At det at være den interessante faktisk er det essentielle for en, og i påstand vedholdende ytrer det modsatte. Så bliver det en skjult dagsorden. Sådan når jeg tænker over det, er  det er for mig langt at foretrække, at erkende, at det selvcentrerede er vigtigst, efter det har jeg vag formodning/håb om, man faktisk har en større mulighed for at kunne give slip på netop dette og give sig hen.

Jeg er fuldt ud bevidst om generaliseringen i det overstående, der er dog undtagelser til enhver, om i dette tilfælde ikke regel, så tendens, det ved jeg også. Dog er jeg i tvivl om, om ikke den sande interesse ikke kun er at finde i øjeblikke, for de der har bevidstliggjort denne modsætning for dem selv, og hvor stemningen tillader det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nihil skrev, for 2 timer siden:

Eller interesseret.

Udsprunget af andre tråde, egne erfaringer og en interesse i at få belyst om det at være det ene, forholdsvist, og i mindre grad det andet, er gældende for universet af købesex.

Man må vel vedstå sig, at det at ville have positiv opmærksomhed og anerkendelse, er et karaktertræk hos mennesket, kvinde som mand.

En higen efter en centrering af ens person, virker i sin substans, som en modsætning af det at drive en servicevirksomhed og yde netop en service til en kunde. Nuvel, her tænker jeg ikke enkelte dele af seancen, hvem der giver oral i længst tid, eller hvem der er styrende i akten.  Dog er der dukket en perifer tankerække op hos mig, der omhandler i hvor høj grad yderen, med den største bevidsthed i mente, har gjort op med sig selv hvor det endelige og absolutte fokus skal være. Altså at være den interesserede part. Ikke den der skal anerkendes, ikke den der skal have den overvejende opmærksomhed.

Forstå mig nu ret -  det er ikke om stillinger i sengen, om hvem der kommer flest gange osv. men om selve grundelementet for og målet med en købesexoplevelse, at give en god oplevelse og behage kunden, efter de ønsker denne nu er kommet med.
Selv må jeg erkende, at der er langt, desværre rigtigt langt, mellem de der formår, at fralægge sig de tendenser, et menneske nu har til at ville være den interessante part i et møde og ærligt og virkeligt være den interesserede part.

Også jeg søger anerkendelse, også jeg higer efter opmærksomhed, som alle andre mennesker nu gør det. Jeg bliver bare ikke betalt for det modsatte.

Problemet opstår for mig, når man ikke vedstår sig udgangspunktet: At det at være den interessante faktisk er det essentielle for en, og i påstand vedholdende ytrer det modsatte. Så bliver det en skjult dagsorden. Sådan når jeg tænker over det, er  det er for mig langt at foretrække, at erkende, at det selvcentrerede er vigtigst, efter det har jeg vag formodning/håb om, man faktisk har en større mulighed for at kunne give slip på netop dette og give sig hen.

Jeg er fuldt ud bevidst om generaliseringen i det overstående, der er dog undtagelser til enhver, om i dette tilfælde ikke regel, så tendens, det ved jeg også. Dog er jeg i tvivl om, om ikke den sande interesse ikke kun er at finde i øjeblikke, for de der har bevidstliggjort denne modsætning for dem selv, og hvor stemningen tillader det.

Du kan ikke købe dig til anerkendelse og opmærksomhed, ikke som jeg forstår det du søger.. Du køber dig til en sexuel ydelse, sagt meget firkantet så køber du en udløsning, en sexuel oplevelse, måske en ydelse du ikke lige kan opnå hos alle og enhver kvinde, det kan være en speciel fetish. 

Så snart vi taler om andet, anerkendelse, opmærksomhed og følelser, så må du finde en kæreste. Og jeg skriver ikke sådan fordi jeg er en kold skid, har aldrig været det overfor GP'er da jeg var aktiv på det område, men fordi alt for mange mænd tror de kan købe følelser. Du køber oplevelsen af fræk sex, alt andet er i min optik naivt. 

Og tag det endelig ikke ilde op, det er ingen kritik af din holdning, vi er alle forskellige, tror bare der er visse ting man ikke kan købe. 

God dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Netop anerkendelse og ros, er vel i næsten alle livets forhold, helt fantastiske værktøjer til at skabe bedre resultater, det gælder inden for privatlivet, i familien, forældre i forhold til børn og i virksomheder ledelse i forhold til ansatte - derfor naturligvis også når man køber/sælger sex.

Hvad man måske sjældent tænker på, er at det virker begge veje - normalt vil det være forældre der roser og anerkender deres børn, for at motivere dem til et eller andet - men hvis ens barn får sagt noget, der roser en som forælder, så ved man godt hvor meget det "varmer".

Ligeledes på arbejdspladser, hvor lederen roser en ansat - det er jo god ledelsesstil, og det virker også her motiverende, men også her modsat, vil ros og anerkendelse fra den ansatte til lederen, påvirke den pågældende leder, f.eks. hvis en ansat siger til lederen: "jeg forstår ikke hvordan du kan overskue at holde styr på alt det, du har meget mere overblik end min tidligere chef" - lederen vil her blive glad og stolt over den ansattes anerkendelse, og det vil givetvis skabe et bedre samarbejde de 2 imellem.

Når vi så taler og et Glædespige/kunde forhold, så kan man muligvis ikke købe anerkendele, men GP'en kan være mere eller mindre erfaren/dygtig til at skabe illusionen om at kunden er noget særligt - de bedste GP'er mestrer netop dette perfekt, og omvendt så tror jeg at GP'en selv får virkelig meget anerkendelse retur fra de kunder som besøger hende - særligt de der selv føler sig anerkendt.

Jeg er ikke i tvivl om, at det for mit eget vedkommende forholder sig netop sådan, at det ikke i nær så høj grad er et spørgsmål om, hvor god GP'en er til at give oral, eller anden fysisk service, som det er spørgsmål om hvor godt tilpas hun får mig til at føle mig, der afgør hvor god en oplevelse som jeg havde ved at besøge netop hende - og jeg har oplevet nogle stykker i tidens løb, der virkelig behersker den diciplin, dem har jeg besøgt tit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Valdemar - Jeg er uenig. Jeg betaler for opmærksomhed, såvel fysisk som mental tilstedeværelse i de timer kvinden er her.. En pæn sum faktisk, eftersom jeg er til de længere aftaler. Derfor forventer jeg også indlevelse og vedkommenhed. GP sælger mere end deres seksuelle ydelser, lad os dog vedstå os det. De sælger fantasier og illusioner. Jeg køber mig til en oplevelse, der så også indeholder sex. Jeg er helt med på at følelser, til dels anerkendelse ikke er til at købe, men opmærksomhed, det må jeg da kræve som en ydelse.
Og jeg lever med så at være naiv i din optik, om jeg vedstår mig til stadighed, at ville have opmærksomheden rettet mod mine ønsker i seancen, og ikke en kvindens skjulte agenda om at blive anerkendt.

Elefant - Ja, deri ligger min pointe jo nok. At anerkendelsen for rigtig mange er utrolig bærende for deres virke. Det jeg gerne ville sætte lidt fokus på, var så om der, om man vedstod sig dette, kunne blive, så at sige, frigjort til et andet og mere vedkommende fokus for den betalende part.

Ferdinand - Det er som udgangspunkt klart, at der er en forskel på om man tager i byen og får en sine negle ordnet, eller om man vælger at tage på et wellnesscenter i en rum tid, for at få flere elementer med. Jeg vælger tilnærmelsesvis altid det sidste og derfor må forventningerne også være derefter til oplevelsen. Det med at yderen får en til at føle sig godt tilpas er ramt plet. Dog kan man jo godt forsøge at definere hvad der gør at man føler sig godt tilpas. Altså, at fokus er på at skabe den illusion, at dagsordenen må være at kunden skal føle sig tilpas og ikke at sælger skal opnå en anerkendelse. Det kan være en medfølgende bonus for kvinden, men for mig, aldrig det primære.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, det er en kende uklart for mig. Opmærksomhed er/må være et minimum. Egentlig, når jeg tænker over det, er det jo ligegyldigt om man er til de 30 minutter eller de meget længere aftaler. Det essentielle må være at gøre kunden tilfreds. Så...øhhh lad mig holde fokus på bolden. Det grundlæggende altså, ikke de præferencer eller forskellige forventninger en given kunde har. Men den præmis man mødes med. At enten fralægge sig at det at være interessant er det overskyggende, eller vedkende sig det, for derefter at, forhåbentlig give kunden en mere helstøbt oplevelse.

Det handler, fra min side, overhovedet ikke om præferencer i denne diskussion. Det er uinteressant her synes jeg. Det var et oplæg om det motiv en given GP dukker op med. Og om hun er i stand til, at tilsidesætte det for at gøre kundens oplevelse det bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nihil skrev, for 16 timer siden:

Eller interesseret.

Hey :) 

Er emnet om det om gæsten eller pigen som søger anderkendelsen ?

( jeg forstod det ikke lige ). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt med på, at jeg generaliserer og tager den overordnede vinkel.

Det jeg fandt spændende, var hvilken præmis en GP sætter sig, inden hun overhovedet ved hvilke præferencer en kunde har og om det var den gængse tilgang. Vi kan vel ikke være uenige i at de der er bedst i dette fag, er de der tilpasser aftalen til den enkelte kundes ønsker.

Forfængelig positionering og tiltag til personanalyse gør mig bare træt og uinteresseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nihil skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er helt med på, at jeg generaliserer og tager den overordnede vinkel.

Det jeg fandt spændende, var hvilken præmis en GP sætter sig, inden hun overhovedet ved hvilke præferencer en kunde har og om det var den gængse tilgang. Vi kan vel ikke være uenige i at de der er bedst i dette fag, er de der tilpasser aftalen til den enkelte kundes ønsker.

Forfængelig positionering og tiltag til personanalyse gør mig bare træt og uinteresseret.

Det er vel et spørgsmål til pigerne så :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...