Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG med 2 ekstremt velskabte studiner i Vejle tirsdag den 10. maj

Recommended Posts

Guest Icemand
Thomas_Horsens skrev, den 5/5/2016 at 23:57:

Det er sikkert fint at leve uden moral eller nogen stor intelligens. Men man behøver jo ikke reklamere med det.

fatter virkelig ikke du er her på sitet ,du er så negativ det er til at brække sig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle :-) 

Har lige snakket med pigerne om i morgen, og de glæder sig til at møde " de frække fyre " som de siger. De vil gerne gøre det til en god oplevelse for alle deltagende mænd. 

De håber også på at lidt flere vil tilmelde sig til GB i morgen :-) så hvis du har tid og muligheden kan du tilmelde dig her:

https://annoncelight.dk/showad/206704

Stir hilsen fra budbringeren :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

jeg vil gerne lige bekræfte Rescue51 . de to piger er her helt frivilligt og af lyst og self også for og tjene lidt penge. da de var her en lille uge, kunne de godt blive lidt urolige over hvis der ikk lige var nogen der ringede eller skrev ;-) de spurgte endda om jeg synes der var noget galt med dem om de ikk var pæne nok osv, faktisk meget sødt. måtte jo fortælle dem at de intet fejler på nogen måder. men at de fleste er på job i dagtimer og det var sidst på månede. og de er rigtig godt selskab og sjove at være sammen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, den 5/6/2016 at 09:22:

Hvis du mener at os der kan finde på at komme i munden på en pige eller en pige kan finde på at lade en mand komme i munden på hende , lever uden moral og ingen intelligens har , ja så er du nok på den forkerte side og du bør nok finde en kirke og holde din prædiken.

Hermed lukker jeg for mere omkring dette emne. 

LOL !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OnTheRoad skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle beretninger fra oplevelsen?

Jep, her:

Og min oplevelse i få ord: god stemning, to dejligt, frækt og tændte piger, og forholdsvis mange deltagere =et super arrangement. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...