Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG med 2 ekstremt velskabte studiner i Vejle tirsdag den 10. maj

Recommended Posts

Interessant prisstruktur ;)

Priserne for deltagelse er:
1 time kr. 1300,-
2 timer kr. 1500,-
3 timer kr. 2000,-
4 timer kr. 2300,-

Første time 1300, næste time 200, næste time igen 500, næste time igen igen 300

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 47 minutter siden:

Interessant prisstruktur ;)

Priserne for deltagelse er:
1 time kr. 1300,-
2 timer kr. 1500,-
3 timer kr. 2000,-
4 timer kr. 2300,-

Første time 1300, næste time 200, næste time igen 500, næste time igen igen 300

kunne måske også tolkes

1 time kr. 1300 i timen - 2 timer kr. 750,- i timen - 3 timer kr. 666,- i timen og 4 timer kr. 575,- i timen - det virker da meget logisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

disse piger er rigtig søde og flinke. men italienske er de nu ikk. de er fra  Rumænien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og jeg tror ikke at det er GB-Peter der holder det

for det lyder ikke til at være hans tekst nemlig

så jeg tror ikke helt på at pigerne er fra Italien vil meget gerne snakke med en af de piger for man kan høre på dem hvor de er fra når man snakker med dem

og hvis det er tilfældet at de er fra Italien så underskylder jeg gerne men hvis ikke ja så lugter det langt væk af menneske handel og at de så også tage alene tid efter ja så er det sikkert fordi de helt klart mangler penge et eller andet sted så tror ikke at der er ret meget frivilligt over det

Redigeret af Mille1997

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da utroligt som nogle skal prøve at ødelægge det for andre " det er ikke italienske piger , det er Rumænere og nu er det nok også piger der er udsat for menneske handel "

Nu tror jeg ikke der er nogle af jer der har nogen som helst viden om de piger og det gangbang , hold da for fanden op med at konkludere en hel masse uden i ved noget som helst.

JEG har tilmeldt mig og glæder mig til at møde de 2 flotte italienske piger :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

bakkely. nu kender jeg faktisk de to piger da de har været her og lånt stedet nogen dage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke meget om menneskehandel, men jeg var til gb i torsdags, og ca kl 13 en time for det var slut kom de to omtalte piger og kigge og snakkede med gb-peter.... Piger smilte og hilste pænt og kiggede nysgerrigt på hvad vi fyre og de to piger havde gang i... Så nu med ret åbne øjne de vil have et gb... Kan kun give dem ret i der skriver, at de er et par smukke piger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goddag til jer alle.
 
Først og fremmest tak til Totalwild, for hans korrektion omkring pigernes oprindelsesland
 
Det er mig, der har skabt kontakten til Peter som arrangerer deres GB, og da jeg fra starten af var overbevist om, at pigerne var italienske, så er det også det jeg fortalte Peter, da jeg spurgte om han ville arrangere et GB for dem, derfor vil det være urimeligt at klandre ham for fejlen, han var i god tro. Jeg stiftede bekendtskab med pigerne for en lille måneds tid siden igennem en  fra Fyn, der spurgte og jeg kunne være behjælpelig med at lave et GB. Imidlertid blev pigerne nødt til at tage hjem til Italien fordi den enes farmor pludselig afgik ved døden. Efterfølgende tog de kontakt til mig igen for at bede om hjælp, og det er det jeg har gjort.
 
Men, det er korrekt at pigerne oprindeligt kommer fra Rumænien, men når de alligevel fastholder at de er fra Italien, så er det faktisk ikke helt forkert, de bor nemlig begge i Italien nu - den enes mor er Italiensk gift, og Alessia har boet 6 år i Italien, og Ellen den anden pige lever lovligt i Italien på 3 år. og uddanner sig der - de er iøvrigt begge under uddannelse - derfor vil de i annoncen fortsat skrive at de er fra Italien i deres egne anoncer, men Peter vil ændre GB-annoncen til at skrive at de ellers er bosiddende i Italien.
 
Der er skrevet om, at der er tale om, at det er "Handlede" piger - det kan jeg godt garantere 100% at de ikke er - de er i Danmark helt frivilligt og på eget initiativ, og da Totalwild jo kender pigerne i forvejen, vil jeg bede ham om at bekræfte, at det er korrekt - det håber jeg, at du vil have ulejlighed med Totalwild. 
 
Uanset om de kommer det ene eller det andet sted fra, så er det nogle utroligt søde og dejlige piger, og de er oprigtig kede af det postyr, som der har været i forbindelse med dette her, og de håber begge at der kommer mange fyre til deres GB. Det er også rigtigt at pigerne var på besøg forleden, som også er skrevet i tråden for at se stedet og hilse på. Dette for at de kunne se stedet og se den gode stemning der var tilstede ved GB med mændene og de to dejlige piger, der var tilstede. De fik ovenikøbet gode råd af Julie, der var den ene af GB pigerne den dag. De var rigtig glade for det de så og meget trygge ved deres kommende debutant GB.
 
Det er mig, der har spurgt Peter om han ville hjælpe med det netværk som han er i besiddelse af, og det ville han heldigvis. Jeg kender Peter, og det er kun for det gode. Altid ordnede forhold og god stemning til de GB som han afholder. Derfor var det mig naturligt at tage kontakt til ham. Så, hvis I stadigvæk ønsker at skyde på nogen, så skyd venligst på mig. 

 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 1 time siden:
Goddag til jer alle.
 
Først og fremmest tak til Totalwild, for hans korrektion omkring pigernes oprindelsesland
 
Det er mig, der har skabt kontakten til Peter som arrangerer deres GB, og da jeg fra starten af var overbevist om, at pigerne var italienske, så er det også det jeg fortalte Peter, da jeg spurgte om han ville arrangere et GB for dem, derfor vil det være urimeligt at klandre ham for fejlen, han var i god tro. Jeg stiftede bekendtskab med pigerne for en lille måneds tid siden igennem en  fra Fyn, der spurgte og jeg kunne være behjælpelig med at lave et GB. Imidlertid blev pigerne nødt til at tage hjem til Italien fordi den enes farmor pludselig afgik ved døden. Efterfølgende tog de kontakt til mig igen for at bede om hjælp, og det er det jeg har gjort.
 
Men, det er korrekt at pigerne oprindeligt kommer fra Rumænien, men når de alligevel fastholder at de er fra Italien, så er det faktisk ikke helt forkert, de bor nemlig begge i Italien nu - den enes mor er Italiensk gift, og Alessia har boet 6 år i Italien, og Ellen den anden pige lever lovligt i Italien på 3 år. og uddanner sig der - de er iøvrigt begge under uddannelse - derfor vil de i annoncen fortsat skrive at de er fra Italien i deres egne anoncer, men Peter vil ændre GB-annoncen til at skrive at de ellers er bosiddende i Italien.
 
Der er skrevet om, at der er tale om, at det er "Handlede" piger - det kan jeg godt garantere 100% at de ikke er - de er i Danmark helt frivilligt og på eget initiativ, og da Totalwild jo kender pigerne i forvejen, vil jeg bede ham om at bekræfte, at det er korrekt - det håber jeg, at du vil have ulejlighed med Totalwild. 
 
Uanset om de kommer det ene eller det andet sted fra, så er det nogle utroligt søde og dejlige piger, og de er oprigtig kede af det postyr, som der har været i forbindelse med dette her, og de håber begge at der kommer mange fyre til deres GB. Det er også rigtigt at pigerne var på besøg forleden, som også er skrevet i tråden for at se stedet og hilse på. Dette for at de kunne se stedet og se den gode stemning der var tilstede ved GB med mændene og de to dejlige piger, der var tilstede. De fik ovenikøbet gode råd af Julie, der var den ene af GB pigerne den dag. De var rigtig glade for det de så og meget trygge ved deres kommende debutant GB.
 
Det er mig, der har spurgt Peter om han ville hjælpe med det netværk som han er i besiddelse af, og det ville han heldigvis. Jeg kender Peter, og det er kun for det gode. Altid ordnede forhold og god stemning til de GB som han afholder. Derfor var det mig naturligt at tage kontakt til ham. Så, hvis I stadigvæk ønsker at skyde på nogen, så skyd venligst på mig. 
 
 
 

en god og sober forklaring synes jeg, håber at Totalwild bekræfter, det vil være god stil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

nu skal det ikk forstås sådan at jeg her noget imod de to piger , for det er langtfra tilfældet. det er to rigtig dejlige og søde pige piger. og meget hjælpsomme på alle måder.hvor de er bor ved jeg ikk. jeg ved kun de er fra Rumænien  og ikk taler en dyt italiensk. men det gør dem jo ikk minder dejlige. 

jeg ved ikk hvor det ord kommer fra med menneskehandel, men hvis en person har den indstilling til gpér så befinder den person sig nok i det forkerte forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, den 30/4/2016 at 09:45:

Det er da utroligt som nogle skal prøve at ødelægge det for andre " det er ikke italienske piger , det er Rumænere og nu er det nok også piger der er udsat for menneske handel "

Nu tror jeg ikke der er nogle af jer der har nogen som helst viden om de piger og det gangbang , hold da for fanden op med at konkludere en hel masse uden i ved noget som helst.

JEG har tilmeldt mig og glæder mig til at møde de 2 flotte italienske piger :-D 

Held og lykke med det. De søde, unge italienske piger er helt vilde med at sluge din sæd - uanset om du er en svedig 60-årig trucker på 160 kg eller en veltrimmet, solbrændt og sød 18-årig. De er bare så vilde med pik og sperm. Er det ikke herligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 4 timer siden:

nu skal det ikk forstås sådan at jeg her noget imod de to piger , for det er langtfra tilfældet. det er to rigtig dejlige og søde pige piger. og meget hjælpsomme på alle måder.hvor de er bor ved jeg ikk. jeg ved kun de er fra Rumænien  og ikk taler en dyt italiensk. men det gør dem jo ikk minder dejlige. 

jeg ved ikk hvor det ord kommer fra med menneskehandel, men hvis en person har den indstilling til gpér så befinder den person sig nok i det forkerte forum. 

Jeg har skam ikke den indstilling til GP'er generelt. Ingenlunde. Men jeg skammer mig på mit køns vegne, når man kritikløst kan købe sig adgang til et GB med rumænske piger, der på forhånd lover at give superfransk og lade kunderne sperme dem i munden. Det virker lige en tand for desperat i mine øjne. Jeg fatter ikke, at man som mand kan deltage i den slags og stadig se sig selv i spejlet bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild
Thomas_Horsens skrev, for 53 minutter siden:

Jeg har skam ikke den indstilling til GP'er generelt. Ingenlunde. Men jeg skammer mig på mit køns vegne, når man kritikløst kan købe sig adgang til et GB med rumænske piger, der på forhånd lover at give superfransk og lade kunderne sperme dem i munden. Det virker lige en tand for desperat i mine øjne. Jeg fatter ikke, at man som mand kan deltage i den slags og stadig se sig selv i spejlet bagefter. 

jeg forstår ikk din kommentar ....??? hvad er det du skammer dig over på dit køns vejene ...?? 

er det GB du ikk kan forstå .. eller er det at de får lov at komme i munden på dem.. selvom de piger lover det alligevel....??? 

eller er det bare at der bliver betalt for at være sammen med dem til et GB..?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, for 3 minutter siden:

jeg forstår ikk din kommentar ....??? hvad er det du skammer dig over på dit køns vejene ...?? 

er det GB du ikk kan forstå .. eller er det at de får lov at komme i munden på dem.. selvom de piger lover det alligevel....??? 

eller er det bare at der bliver betalt for at være sammen med dem til et GB..?? 

Jeg tror ikke, jeg kan få dig til at forstå. Men det handler om ordet empati. Slå det op, hvis det er nyt for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

det var da godt nok en underlig kommentar og komme med.. i forhold til din tideliger kommentar og så ikk kan uddybe hvad det er du skammer dig over. du må da meget undskylde men jeg er ikk tankelæser så jeg forstår ikk hvad du mente med din tidligere kommentar. 

Redigeret af totalwild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Thomas_Horsens skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror ikke, jeg kan få dig til at forstå. Men det handler om ordet empati. Slå det op, hvis det er nyt for dig.

Thomas Horsens undrer mig hvad du laver her i denne tråd, det er fuldstændig normalt man sprøjter pigen eller pigerne i munden under gangbang, syntes ikke du skal udtale dig når du ikke har været med til gangbang, til din info har alle dem jeg har været sammen med slugt sperm, så forstå ikke hvad du sert som er nyt i dette forum ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror ikke, jeg kan få dig til at forstå. Men det handler om ordet empati. Slå det op, hvis det er nyt for dig.

Empati, er det når man forsøger at ødelægge pigernes muligheder for at tjene nogle penge, fordi de ikke har samme tilgang til tingene som en selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, for 19 timer siden:

Held og lykke med det. De søde, unge italienske piger er helt vilde med at sluge din sæd - uanset om du er en svedig 60-årig trucker på 160 kg eller en veltrimmet, solbrændt og sød 18-årig. De er bare så vilde med pik og sperm. Er det ikke herligt?

:):):)

- et godt skriv fra din side - for sådan kan dagligdagen og livet også være  - -  altså for pigerne

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, den ‎01‎-‎05‎-‎2016 at 16:25:

Jeg har skam ikke den indstilling til GP'er generelt. Ingenlunde. Men jeg skammer mig på mit køns vegne, når man kritikløst kan købe sig adgang til et GB med rumænske piger, der på forhånd lover at give superfransk og lade kunderne sperme dem i munden. Det virker lige en tand for desperat i mine øjne. Jeg fatter ikke, at man som mand kan deltage i den slags og stadig se sig selv i spejlet bagefter. 

Ja føj for den da.....sikken noget gris " puhhhaaaa "   nææææ må vi så få en fedtemad og en snaps + noget tysk schlager musik og vi husker alle at sove med hænderne oppe over dynen.

Ironi kan forekomme ;-) :-D 

Jeg glæder mig nu stadigvæk til at møde de 2 piger :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, den 4/5/2016 at 23:40:

Ja føj for den da.....sikken noget gris " puhhhaaaa "   nææææ må vi så få en fedtemad og en snaps + noget tysk schlager musik og vi husker alle at sove med hænderne oppe over dynen.

Ironi kan forekomme ;-) :-D 

Jeg glæder mig nu stadigvæk til at møde de 2 piger :-) 

Det er sikkert fint at leve uden moral eller nogen stor intelligens. Men man behøver jo ikke reklamere med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, for 9 timer siden:

Det er sikkert fint at leve uden moral eller nogen stor intelligens. Men man behøver jo ikke reklamere med det.

Hvis du mener at os der kan finde på at komme i munden på en pige eller en pige kan finde på at lade en mand komme i munden på hende , lever uden moral og ingen intelligens har , ja så er du nok på den forkerte side og du bør nok finde en kirke og holde din prædiken.

Hermed lukker jeg for mere omkring dette emne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, den 29/4/2016 at 00:12:

Og man må sende ladningen i munden på dem? Lækkert. Not. Lugter for meget af desperation og kvindehandel, synes jeg.

Nu får pigerne jo en pæn betaling. Og så tror jeg faktisk, at en del af dem synes, det er sjovt. Det bliver en sport. Prøv selv ved lejlighed at besøge en pige med et sådant tilbud. Det er ikke så farligt. - Eller prøv - hvis du ikke før har prøvet det - at købe en tur med "urin". Lad en pige tisse dig i munden. Måske vil du blive overrasket - positivt. Sex er mangfoldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...