Hop til indhold
Guest kontant

1. gang hos Ellen

Recommended Posts

Mascarello skrev, for 10 timer siden:

Overvejer godt nok et besøg hos Ellen idag, men er bange for hun "splitter" mig af! Har haft én oplevelse med Kiki før som var dejlig, men Ellen virker til at værre noget større! Nogen der ved om hun vil komme op i én uden gummi? 

Vil Kiki det da ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Nej hun kneppede ikke uden. Hun sagde, hun kunne holde ret lang tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
Donkeydick skrev, den 15.1.2020 at 18:06:

Kan se at Ellen er i KBH. Nogle, der har været forbi for nyligt? 

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1673&lan=da

Ja jeg var forbi for 2 uger siden og kan kun give det varmeste anbefalinger!! Hun er sød og imødekommende og sindssygt fræk!! Jeg suttede pik for første gang og det var sindssygt frækt! Bagefter kneppede hun mig hårdt og kan kun bekræfte at hun er virkelig stor! Overvejer kraftigt at aflægge hende et besøg allerede i aften! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 2 uger siden forsøgte jeg at få en aftale med Ellen, men da var hun smuttet til Århus........ :(  Men nu er Ellen tilbage i København (Amager) så nu lykkedes det at få en aftale i stand via SMS - nemt og problemfrit. Jeg var efter at blive bollet igennem af Ellens meget store pik (den største i byen?) og det gjorde hun til UG. Meget feminin, ret store (silikone-) bryster og altså denneher monster store pik som blev brugt ihærdigt. Pænt og rent lokale i en lejlighed i en pæn ejendom og diskret, nogenlunde nemt at finde en parkeringsplads.

Klar anbefaling herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar1 skrev, for 9 timer siden:

For 2 uger siden forsøgte jeg at få en aftale med Ellen, men da var hun smuttet til Århus........ :(  Men nu er Ellen tilbage i København (Amager) så nu lykkedes det at få en aftale i stand via SMS - nemt og problemfrit. Jeg var efter at blive bollet igennem af Ellens meget store pik (den største i byen?) og det gjorde hun til UG. Meget feminin, ret store (silikone-) bryster og altså denneher monster store pik som blev brugt ihærdigt. Pænt og rent lokale i en lejlighed i en pæn ejendom og diskret, nogenlunde nemt at finde en parkeringsplads.

Klar anbefaling herfra :)

omg !! det må ha gjort AV !!! nu kan du sikkert slå en prut UDEN lyd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 13 timer siden:

omg !! det må ha gjort AV !!! nu kan du sikkert slå en prut UDEN lyd :D

Det er ik' til at kende forskel på en prut og et gab :D

 

Spøg til side dog, så husker jeg hende som værende eminent til at styre indførslen så det ikke gør ondt; Ellen ved virkelig hvad hun laver - også hvad komfort af den art angår

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, den 3.3.2020 at 07:21:

omg !! det må ha gjort AV !!! nu kan du sikkert slå en prut UDEN lyd :D

Nu er lukkemusklen ikke en statisk ting..
Den kan let strækkes, og gøres det med forsigtighed sker der ingen skade.

Jeg har altid sat en plug i inden jeg besøger en shemale, på den måde er jeg allerede en smule udvidet når vi går igang.
Og med Ellen var det en ren fornøjelse, for hun ved VIRKELIG hvordan kan skal få den ind uden at der er smerter iblandet.

- Og hun ved altså godt hvordan hun skal bruge sit udstyr for at man får den der superoplevelse af at blive kneppet af hende :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
lpoh skrev, for 13 timer siden:

Nu er lukkemusklen ikke en statisk ting..
Den kan let strækkes, og gøres det med forsigtighed sker der ingen skade.

Jeg har altid sat en plug i inden jeg besøger en shemale, på den måde er jeg allerede en smule udvidet når vi går igang.
Og med Ellen var det en ren fornøjelse, for hun ved VIRKELIG hvordan kan skal få den ind uden at der er smerter iblandet.

- Og hun ved altså godt hvordan hun skal bruge sit udstyr for at man får den der superoplevelse af at blive kneppet af hende :)

 

Efter at have været hos Ellen to gange nu, vil jeg følge dit råd og sætte en plug op! 

Kan kun tilslutte mig, at hun virkelig kan sit kram og det er vildt som hun kan være både hård og blid på samme tid. Er klar over det ikke helt giver mening, men hun er opmærksom på om hun er for hårdhændet og justerer tempoet, men stadig har styringen! Overvejer en trekant med Ellens veninde - blive taget bagi af Ellens store pik og give blowjob på samme tid skal prøves! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, for 3 timer siden:

Efter at have været hos Ellen to gange nu, vil jeg følge dit råd og sætte en plug op! 

Kan kun tilslutte mig, at hun virkelig kan sit kram og det er vildt som hun kan være både hård og blid på samme tid. Er klar over det ikke helt giver mening, men hun er opmærksom på om hun er for hårdhændet og justerer tempoet, men stadig har styringen! Overvejer en trekant med Ellens veninde - blive taget bagi af Ellens store pik og give blowjob på samme tid skal prøves! :)

lyder frækt..!!! personligt ville jeg dog have problemer.. Jeg kan dårligt nok tage min egen temperatur uden det gør en smule ondt (lolll) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 2 timer siden:

lyder frækt..!!! personligt ville jeg dog have problemer.. Jeg kan dårligt nok tage min egen temperatur uden det gør en smule ondt (lolll) 

Træning, træning træning..

Tager let en plug af samme str som min egen pik nu (7 tommer) det kunne jeg SLET ikke til at starte med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...