Hop til indhold
Guest kontant

1. gang hos Ellen

Recommended Posts

Guest kontant

Ja så blev det min tur til at besøge Ellen.

Jeg er aldrig blev taget i røven ;-) så Ellen var nok et modigt valg. For hun er godt nok en stor mundfuld.............

Men hun var nænsom. I hvert fald til at starte med............ Hun kysser som en drøm, og har en fantastisk personlighed.

Til jer der ikke har været hos hende, og er til transseksuelle, er der kun en ting at sige. Kom afsted i en fart :-)

Hun er her kun en uge, og kommer igen senere på året.

Kommer jeg igen?? Ohh YES :-)

 

Kontant.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kontant skrev, for 22 minutter siden:

Ja så blev det min tur til at besøge Ellen.

Jeg er aldrig blev taget i røven ;-) så Ellen var nok et modigt valg. For hun er godt nok en stor mundfuld.............

Men hun var nænsom. I hvert fald til at starte med............ Hun kysser som en drøm, og har en fantastisk personlighed.

Til jer der ikke har været hos hende, og er til transseksuelle, er der kun en ting at sige. Kom afsted i en fart :-)

Hun er her kun en uge, og kommer igen senere på året.

Kommer jeg igen?? Ohh YES :-)

 

Kontant.

 

Blir nok svært at sidde ned de næste dage tænker jeg,, modigt med den monster pik hun har. Fremover vil alle andre pikke se små ud:-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kontant skrev, den 28. april 2016 at 21:41:

Ja så blev det min tur til at besøge Ellen.

Jeg er aldrig blev taget i røven ;-) så Ellen var nok et modigt valg. For hun er godt nok en stor mundfuld.............

Men hun var nænsom. I hvert fald til at starte med............ Hun kysser som en drøm, og har en fantastisk personlighed.

Til jer der ikke har været hos hende, og er til transseksuelle, er der kun en ting at sige. Kom afsted i en fart :-)

Hun er her kun en uge, og kommer igen senere på året.

Kommer jeg igen?? Ohh YES :-)

 

Kontant.

 

Har aldrig mødt Ellen, men kan se på billeder og læse mig til, at hun er udrustet i den pæne ende - mildest talt :-) 

Hvordan kan du tage hendes pik som den første? Er hun helt vild god til at udvide under opvarmningen, eller gav hun dig er pind at bide i? :-) 

Tænker bare selv, at den må være svær at nyde, men har også læst, at hun skulle være rigtig god og nænsom ved 1. gangs, men stadigvæk vil jeg sgu være lidt bekymret. 

Havde du selv udvidet dig lidt med en buttplug forinden, eller gik du bare til den med oprejst pande? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
Thomas Aalborg skrev, for 10 minutter siden:

Har aldrig mødt Ellen, men kan se på billeder og læse mig til, at hun er udrustet i den pæne ende - mildest talt :-) 

Hvordan kan du tage hendes pik som den første? Er hun helt vild god til at udvide under opvarmningen, eller gav hun dig er pind at bide i? :-) 

Tænker bare selv, at den må være svær at nyde, men har også læst, at hun skulle være rigtig god og nænsom ved 1. gangs, men stadigvæk vil jeg sgu være lidt bekymret. 

Havde du selv udvidet dig lidt med en buttplug forinden, eller gik du bare til den med oprejst pande? 

Alt er relativt. Også smerte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Binze

Jeg kan tilføje at når hun har stået bag på dig og hugget i bund i 15-20min så begynder jeg altså og krumme ryggen en anelse.

Sidste gang her der åbnede hun mig med pikken, det værste er lige når hun presser på for og få hovedet ind, så gælder det om og slappe af for der kommer 20cm mere der vil med helt ind.

Når man mærker nosserne klasker så er den i bund, dejligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle år siden da hun gæstede Århus en dag eller to.

Mødte op hos hende med en plug sat op, for ligesom at tage første del af udvidelsen på forhånd.

Jeg måtte selv sutte hende stiv, det var nu ikke noget problem den blev bare kæmpestor!
Røg i en 69'er, hun er en super sutter!

Og endte med hende som den AKTIVE hvor jeg fik pik i en del stillinger inden hun hjalp mig med hånden mens hun tog mig hårdt bagfra.
Ville jeg gøre det igen?

ANYTIME!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen, der ved, om Ellen helt er stoppet? Jeg har holdt øje, men synes ikke, hun er dukket op i meget lang tid... Kunne ellers virkelig godt tænke mig at prøve hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, for 47 minutter siden:

Er der nogen, der ved, om Ellen helt er stoppet? Jeg har holdt øje, men synes ikke, hun er dukket op i meget lang tid... Kunne ellers virkelig godt tænke mig at prøve hende ;)

Jeg "har hørt", at der er rigtig gode muligheder for, at hun dukker op i løbet af 2018.

Men hendes planer *kan* jo selvfølgelig ændre sig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For god ordens skyld skal det lige siges, at mine info drejer sig om det besøg Ellen HAR gennemført i første halvdel af april 2018.

Hvis JEG hører om kommende besøg, så lover jeg naturligvis at dele min viden her! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

"TS-Ellen" var oprindeligt én af dem der var på min "to-do" liste. Men efter jeg læste denne tråd om mulighed for ubeskyttet sex, så ombesluttede jeg mig.

Vi kan jo kun gisne om hvor stort omfanget af problemet er. Når først man gør det med én kunde, så gør man det jo også med andre...

Redigeret af kosteskaftet
"slåfejl"...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Overvejer godt nok et besøg hos Ellen idag, men er bange for hun "splitter" mig af! Har haft én oplevelse med Kiki før som var dejlig, men Ellen virker til at værre noget større! Nogen der ved om hun vil komme op i én uden gummi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...