Hop til indhold
Jan

Stamkunde

Recommended Posts

Som Nikita siger vælger en del af disse mænd at gå igen.. Faktisk en rigtig stor del.. En ting er at man har stået nøgen og rimelig "exposed" foran en mand man ikke kender en anden ting er at de lige lister sig til at rage rundt inden de smutter igen.. Det ikke en særlig fed oplevelse.. Selvfølgelig er det en del af den risiko man løber i den her branche men den kan man så minimerer ved at kun kramme dem man føler sig tryg ved (har mødt før).. Det kan godt være det virker koldt og kynisk men jeg tror faktisk ikke en eneste af de gæster jeg har haft kan referer til mig som hverken kold eller lignende.. Jeg er altid smilende og imødekommende og man kan sagtens virke varm og kærlig bare på ens udstråling, ens retoriske evner og så plejer humor at åbne folk op og få en til at fremstår mere imødekommende.. Det kræver en del mere arbejde at skulle "vinde" gæsterne hvis man ikke bare smider sig i armene på dem fra første færd men jeg personlig finder det, det værd.. Og nu er det jo ikke fordi man skal være kommet et halvt år hos mig før jeg begynder at kramme.. Men jeg kan godt lide at have mødt personen bare en enkel gang før.. Jeg tænker man vel heller ikke krammer fremmede mennesker på gaden uden grund.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Bator skrev, for 11 minutter siden:

Når man mødes første gang, så er det respektfuldt af give hånd og presentere sig.

Når man mødes anden gang, og der er opstået en god kemi ved første besøg, så er et kram vel helt ok.

Hænderne bør dog, mener jeg, stadig ikke gramse rundt på pigen.

Efter flere besøg, hvor der er opbygget et rimeligt kendskab til hinanden, kan indledningen vel godt starte med at man nærmest overfalder hinanden i døren.......så er man vel også stamkunde, og har derigennem opbygget en tillid hos pigen?

Respekten bør dog stadig være til stede!

Præcis hvor jeg ville hen med min kommentar.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist mange varianter af godag og farvel kan man læse :) 

Et velkomst knus er den rette ice breaker synes jeg personligt  :) eller tante kys hvis man finder ud af det, men opersonligt kunne jeg aldrig finde på at rage ved ankomst :D for jeg synes ikke at legetiden starter i døren. Der er det bare 2 voksne mennesker som har aftalt en komsammen. 

Det er efterhånden oftest at jeg besøger danske glædes piger, og derfor langt mellem besøgene hos thai massørerne. Der synes jeg ofte at et farvel består af at bukke og folde hænderne på thai manér. Der har jeg så nogle gange pr. automatik givet et knus, det bliver de vist lidt overraskede over :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 22 minutter siden:

Det synes jeg er et virkeligt godt og velovervejet svar. Må indrømme jeg ikke havde fantasi til at forestille mig mænd lige "rage på alle varerne" inden køb - og ovenikøbet også nogle gange bare skride. Det er godt nok respektløst og en frastødende adfærd. 

Mit udgangspunkt for det jeg skrev, er nok hvordan jeg selv laver aftaler. Her er tilliden mellem os vigtig - og jeg blev provokeret af din brug af ordet respekt ift. betaling. 

Jeg er da ærgerlig over du følte dig provokeret af min udtalelse omkring betaling og udtryk for gensidig værdsættelse der først kommer efterfølgende men som sagt i mere uddybende kommentarer så drejer det sig om at passe på sig selv.. Og om at ikke yderligere føle sig mere udsat end nødvendigt når man står der splitter kong Hans foran en fremmed (som alle nye gæster er).. Netop pga gæster der ikke har vidst hvor grænsen gik.. Gæster jeg har mødt før og genkender få selvfølgelig med glæde et kram og må også gerne leverer et kærligt klap i måsen men jeg synes det er respektløst at klappe alle fremmede kvinder i røven medmindre der er en aftale omkring dette hvilket der reelt set først er når pengene er faldet.. Det jo lidt ligesom at klappe en dame på måsen i byen.. Man er bare ikke undskyldt med "in the heat of the moment" eller spirituspåvirkning.. Håber du finder min udtalelse mindre provokerende eller "offensive" nu efter nærmere uddybelse..

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ligesom ikke det længste erfaringsgrundlag at trække på, som officiel GP, og derfor ved jeg pt. ikke hvor mange stamkunder, jeg vil 'få' over tid. Kan da heldigvis sige, at jeg modtager søde mails fra gæster enten samme dag, som de har besøgt mig eller dagen efter, hvor de udtrykker et ønske om at ses igen, når jeg engang har tid. Det må jo betyde, at jeg har gjort et eller andet rigtigt ;-)

Er jo kun deltids, så jeg fornemmer, at jeg på sigt vil få en venteliste fyldt med søde, dejlige mænd, som jeg kan sende mails direkte til, når der er fri tid i kalenderen til en hyggestund. Det er da totalt luksus. 

Da jeg er udstyret med en særdeles glimrende hukommelse, vil det da klart være en fordel at møde en gæst igen, for så ved jeg jo allerede lidt om hvad, der tænder og hvilke variationer, der er i spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 29/5/2016 at 01:22:

Jeg vil også sige at når en gæst er kommet så mange gange at jeg genkender deres ansigt så er det en stamgæst.. Eller hvis jeg har en reel fornemmelse af at de kun besøger mig.. Og en stamgæst få helt automatisk særbehandling i form af at jeg ved hvad de kan lide eller hvilke små tricks han evt nyder.. Hvilket gør at han få følelsen af at få mere ud af sin tid.. Hvilket han vel faktisk også gør i kraft af at vi ikke først skal pejle os ind på hinanden.. Hehe.. Plus samtale om andet og mere konkrete ting end vejret er noget nemmere med en man "kender" end med en fremmed.. 

Og så få stamgæster nok lidt længere snor end nye gæster.. Og et kram som hej i stedet for at jeg giver hånd.. Hehe.. Jeg bryder mig ikke rigtig om at give nye gæster kram fordi en del af dem lige har det med at give et klap i måsen inden økonomien er afstemt hvilket jeg synes er dybt respektløs.. Respektløs overfor mig som forretningskvinde..  Meget kan man sige men det her er mit arbejde.. Selvom jeg nyder det.. Hehe..

 

Knus Jennifer

Det med at have en samtale med en gp, som ikke kun er almindelig small talk. Det afhænger meget af god kemi synes jeg.
Da jeg har haft samtaler hos glædespiger jeg besøgte første gang, der var andet end bare small talk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 29/5/2016 at 09:03:

Jeg havde ikke noget imod et klap i måsen... Så længe det førte til mere! ;) 

Jeg kunne dog i perioder også være lidt distanceret ved velkomst, da jeg tog imod besøg på klinik. Hvis du først har prøvet at blive pillet, rodet og raget på, hvor manden så efterfølgende vælger at gå igen med en tam undskyldning, så føler man sig sgu ærlig talt lidt dum :huh: 

 

Åårh, os der husker "Nikitas selfie" tvivler på at det skete særlig ofte. Forresten Nikita. 200_s.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 10 timer siden:

Åårh, os der husker "Nikitas selfie" tvivler på at det skete særlig ofte. 

Du har ret... Det skete ALT for sjældent! 8-)

Nu... Endnu sjældnere :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Stamkunde er vel når man besøger pigen jævnligt i løbet af et år.

Der kan være pauser pga arbejde/helbred / økonomi osv. så det er umuligt at give et antal besøg pr.måned eosv.

Pers9nligt foretrækker jeg, at besøge få udvalgte piger, det er så hyggelig, at hilse på den skønne med et lille klask i røven :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...