Hop til indhold
Jan

Stamkunde

Recommended Posts

Denne går mest ud til jer piger.

Hvornår opnår en kunde status som Stamkunde?

Er det efter 3, 5 eller måske 10 besøg? Hver gang du har vagt, eller en til to besøg om måneden? Eller....

Jeg er blot nysgerrig, da jeg har set flere indlæg omtale Stamkunde fordele.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Annette6 skrev, for 3 minutter siden:

For mig er det en der kommer jævnligt :-)

Jeg kommer, HVER gang jeg besøger en GP ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 42 minutter siden:

For mig er det en der kommer jævnligt :-)

Jeg kommer dagligt, og visse dage 2-3 gange. Er det defineret som jævnligt ? Altså selvom man kommer uden andre er tilstede ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det lyder mere, som en fetich for HJEMMEARBEJDE - som du lider under haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan skrev, for 1 time siden:

Denne går mest ud til jer piger.

Hvornår opnår en kunde status som Stamkunde?

Er det efter 3, 5 eller måske 10 besøg? Hver gang du har vagt, eller en til to besøg om måneden? Eller....

Jeg er blot nysgerrig, da jeg har set flere indlæg omtale Stamkunde fordele.

 

For mig hvis han kommer fra 2 gange om måneden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, 1 time siden:

For mig hvis han kommer fra 2 gange om måneden :-)

Yder du så nogen form for stamkunde fordele:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

en gæst der har besøgt mig gentagne gange over en kortere periode... 

Hvis jeg kan genkende ansigtet - så er det en stamkunde og så er jeg helt vild i varmen.... jeg elsker de faste for der er altid plads til masser af improvisation:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man har jo sin egen vurdering af emnet :) 

Men hvis man nu kun har råd til besøg hver 2. måned, men KUN besøger den ene glædes pige, så er man vel også til dels stamkunde, eller ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, for 6 minutter siden:

Jeg stammer hver gang en gæst besøger mig igen :D
Nok fordi jeg jubler indeni over at gæsten har lyst til at besøge mig igen, da jeg går ud fra at det var en god "service" jeg gav sidst.

Stamgæst
Stamstamgæst
Stamstamstamgæst......
:) 

Hvad så hvis han har træstammer med til dig fra konditoriet ? Stammer du så endnu mere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, for 22 minutter siden:

Nej da... for så har jeg jo noget i munden..... ;) 

Nu har jeg nærlæst din blog og dine annoncer, og undrer mig så lidt... 

Hvorfor står ydelsen "spise konditor træstammer" ikke på menuen ? 

Hvad er prisen på den ydelse, og hvor lang tid beregnes der for den ydelse ?

og sidst men ikke mindst... Findes der gæster der har den fetish at se dig spise træstammer ? 

Ja jeg spør bare....

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Nu har jeg nærlæst din blog og dine annoncer, og undrer mig så lidt... 

Hvorfor står ydelsen "spise konditor træstammer" ikke på menuen ? 

Hvad er prisen på den ydelse, og hvor lang tid beregnes der for den ydelse ?

og sidst men ikke mindst... Findes der gæster der har den fetish at se dig spise træstammer ? 

Ja jeg spør bare....

/Francois

Hmmm.. Min Menu vil simpelthen blive ALT for lang, hvis der skal udspecificeret alle de fetish der findes...
Men man kunne nok tilføje følgende: "Spørg for specielle ydelser" :) 

Men nej, har aldrig spist træstammer med en gæst, men kan oplyse at jeg har drukket champagne, vin, vand, soda, og te med gæster.
Spist lækkert chokolade, lakridser, wienerbrød, jordbær, gode bøffer, sushi... og sikkert meget mere jeg ikke lige kan huske.
Men så vidt jeg husker, nydes det i samvær med gæsten (optakt eller sexpause), og ikke til at ophidse gæstens skjulte fetish.

Jeg har dog engang haft en gæst der havde et specielt ønske (i min optik :) )
Min små asiatiske fødder omfavnet af Nutella, som han glædelig slikkede i sig. Og kan tilføje det kildede lidt :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
holstebronx skrev, for 21 timer siden:

Man har jo sin egen vurdering af emnet :) 

Men hvis man nu kun har råd til besøg hver 2. måned, men KUN besøger den ene glædes pige, så er man vel også til dels stamkunde, eller ?

 

Hveranden mdr. ville jeg også anse for jævnligt, men så er det vist også det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En velhavende mand besøgte en gang et par unge og flotte glædespiger, men da han klædt i almindelig tøj, fik han kun en luset behandling, hvor pigerne knapt ville kikke på ham og han måtte hverken det ene eller det andet - alligevel gav han dem kr. 1000,- i drikkepenge.

Et par dage efter kom han imidlertid igen og fik nu den mest udsøgte behandling, der var en konge værdig og ekstra tid, men han gav dem kun kr. 100,- i drikkepenge, hvilket de var noget forundrede over og spurgte, om de ikke skulle have haft flere drikkepenge for denne gang.

Nej, de fik drikkepenge for denne gang sidste gang, drikkepengene de fik i dag var for sidste gang :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige at når en gæst er kommet så mange gange at jeg genkender deres ansigt så er det en stamgæst.. Eller hvis jeg har en reel fornemmelse af at de kun besøger mig.. Og en stamgæst få helt automatisk særbehandling i form af at jeg ved hvad de kan lide eller hvilke små tricks han evt nyder.. Hvilket gør at han få følelsen af at få mere ud af sin tid.. Hvilket han vel faktisk også gør i kraft af at vi ikke først skal pejle os ind på hinanden.. Hehe.. Plus samtale om andet og mere konkrete ting end vejret er noget nemmere med en man "kender" end med en fremmed.. 

Og så få stamgæster nok lidt længere snor end nye gæster.. Og et kram som hej i stedet for at jeg giver hånd.. Hehe.. Jeg bryder mig ikke rigtig om at give nye gæster kram fordi en del af dem lige har det med at give et klap i måsen inden økonomien er afstemt hvilket jeg synes er dybt respektløs.. Respektløs overfor mig som forretningskvinde..  Meget kan man sige men det her er mit arbejde.. Selvom jeg nyder det.. Hehe..

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg bryder mig ikke rigtig om at give nye gæster kram fordi en del af dem lige har det med at give et klap i måsen inden økonomien er afstemt hvilket jeg synes er dybt respektløs..

Jeg bryder mig heller ikke om at få et klap den anden vej ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ikke noget imod et klap i måsen... Så længe det førte til mere! ;) 

Jeg kunne dog i perioder også være lidt distanceret ved velkomst, da jeg tog imod besøg på klinik. Hvis du først har prøvet at blive pillet, rodet og raget på, hvor manden så efterfølgende vælger at gå igen med en tam undskyldning, så føler man sig sgu ærlig talt lidt dum :huh: 

Det skete så heldigvis aldrig efter, at jeg gik privat/diskret, så dér kunne jeg bare kaste mig over mine ofre med det samme :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

 

............... så dér kunne jeg bare kaste mig over mine ofre med det samme :D 

Stakkels mænd altså! :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Når man mødes første gang, så er det respektfuldt af give hånd og presentere sig.

Når man mødes anden gang, og der er opstået en god kemi ved første besøg, så er et kram vel helt ok.

Hænderne bør dog, mener jeg, stadig ikke gramse rundt på pigen.

Efter flere besøg, hvor der er opbygget et rimeligt kendskab til hinanden, kan indledningen vel godt starte med at man nærmest overfalder hinanden i døren.......så er man vel også stamkunde, og har derigennem opbygget en tillid hos pigen?

Respekten bør dog stadig være til stede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Nikita Darling skrev, for 17 minutter siden:

Ja... Jeg har SÅ dårlig samvittighed :P 

Vi har alle et åg vi slæber rundt på :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...