Hop til indhold
Heine

Am'en... Du Godeste :) (Århus)

Recommended Posts

Guest moondog

Er der nogen der ved hvor mange piger, der er hos PP og Winner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Heine og 8000 for tippet:

Jeg har lyst til, at fortælle jer om min oplevelse hos Am og Jeep hos PP Thaimassage i Thorvaldsensgade. Først skal jeg lige fortælle, at jeg er ben-amputeret og mangler venstre ben og derfor kører i kørestol og bliver transporteret i en stor transporter med lift bagpå fra Flextrafik. Med en sådan vogn blev jeg om formiddagen kørt ind til Thorvaldsensgade. Jeg foretrak, at blive sat af i sidegaden ved Netto og derfra rulle afsted til PP i nr. 30 - altså forbi byggepladsen på hjørnet, hvor stenhuggeriet er ved at bygge et nyt stort showroom - der må være gode penge i død tænker jeg! Og videre forbi damefrisørforretningen og hen til døren til PP. 

Med min krykke fik jeg rakt op fik trykket på ringeklokken, kunne lige nå den og kort efter lukkede en smuk lille thai-nips op og hjalp mig venligt op over trinet og ind i forretningen med mine to krykker og mit ene ben - ind i en pæn forstue. Derfra blev jeg straks guidet ind i massagerummet. Massagerummet var pænt og nydeligt. Den ene af pigerne begyndte at folde håndklædet ud over sengen og bad mig “take your close off” mens den anden venligt støttede mig mens jeg gjorde som ordret - det kan være en smule vanskeligt at holde balancen på ét ben mens man trækker af tøjet. 
Begge piger gik ud og jeg lagde mig på sengen og afventede nærmere …
Nu kom først Am ind - ud fra jeres beskrivelser kunne jeg kende hende på de mindre bryster - hun klædte sig af og begyndte at masserer, først min fod derefter læggen og opefter. Massagen var blid, lidt for blid efter min smag, og jeg tænkte gud ved om hun er bange for at masserer stumpen, som det tilbageværende venstre stykke ben kaldes, men det viste sig, at det turde hun godt!

Am satte sig op og spredte sine ben omkring mig og smurte olie på ryggen og fortsatte op over balderne og med frække, pikante strøg ramte hun nænsom bollerne og det bagerste hul. Meget ophidsende skal jeg sige! Massagen gik videre op over ryggen. 

Nu gik døren op og Jeep kom ind med blot et håndklæde omkring sig. Skal Jeep nu tage over tænkte jeg, men hun smed håndkædet og lagde sig op ved siden af mig og plantede hendes velproportionerede bryster lide i ansigtet på mig og viskede om jeg ville have dem begge to på én gang. What is the price, spurgte jeg.

Vi forhandlede lidt om prisen selv om det er svært at prutte om prisen i den situation, men vi blev enige om, at de begge to skulle være med i seancen. Og det skulle vise sig at være en god beslutning. To smukke unge thai-piger på én gang, begge bestemt lige kønne og begge med veltrænede kroppe og smukke ansigter hver især. I en såden situation, liggende med to så smukke unge kvinder, skal man (læs: jeg) virkelig forsøge at tænke anderledes! ellers går det rent galt og de blå piller får pikken til at stå ret op og skyde forgæves lige op i loftet.

Mens jeg lå med Jeep’s store bryster lige op foran mig, og mens jeg krammede og kælede for de smukke meloner tog Am min pik i munden og gav mig et vidunderligt BlowJob - og det helt til roden. Mine fingre fandt vej til Jeep’s fisse og jeg kørte fingrene rundt og mærkede hendes indre gemakker, også det sorte hul blev nænsomt besøgt i legen. For at trække lysten ud, og også for at få lidt luft bad jeg dem om at bytte plads. Nu blev Am’s bryster suttet. De er lidt små, men lidt har også ret tænkte jeg i øjeblikket. Jeep satte kondomet på for nu var det tid til finbalen, men inden ville hun lige gøre opmærksom på sig selv og spillede min pik stille med hånden, op og ned. jeg husker, at jeg ledte hendes anden hånd om til bagdøren, som et venligt signal om at dette hul også trængte til lidt massage. Og det gjorde Jeep så godt, samtidig med den kærlige hånd om mig pik og samtidig med at min tunge var inde i og omkring Am’s fisse. Nu kunne jeg slet ikke holde begejstringen tilbage og jeg sprøjtede mens Jeep kærligt holdt om min spændte pik!

Am forsatte sin massage og sagde, at jeg da bare kunne komme igen. 
Det magtede jeg ikke på daværende tidspunkt skal jeg retfærdigvis sige. Men komme igen det gør jeg, så snart jeg næste gang har skejser på fornøjelseskontoen.

Kh. Blogbuster



 
Redigeret af blogbuster
  • Synes godt om 11

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man overhovedet skrive en anmeldelse når der er risiko for at komme i modvind blandt de mange positive gæster på dette sted? Måske burde jeg ikke. Blot som en lille tilføjelse til paletten, vil jeg sige, at min tur på stedet på ingen måde ligner det der er skrevet her. Jeg har ikke mødt Am og det kunne være hende der redder forestillingen for mig. Ved dog ikke om jeg har lyst til at prøve. Massagen af den ældre kvinde, som blot skulle ha tiden til at gå inden Jeep kom ind, var ganske enkelt møgelendig og nærmest irriterende. De samme ugidelige rundture op og ned på ryggen. Telefonsnak i baglokalet. Duften af mad og klirren med potter og pander. En ny pige ind på scenen. Jeep (som det udtales). Sød og smuk javel. Men på bundlinjen: en hurtig franskmand uden gummi med udløsning af svenskeren. Prisen skruet op til 1000. Hun var fræk. Især hendes måde at se op på mig var dejligt. Jeg er både pæn og ordentlig, så der kan ikke være tale om at min opførsel fratog dem lysten til at yde en god service. Det gjorde Jeep så nok til dels. Men dyrt og ganske ordinært. Den holder ikke i længden set fra mit sysnpunkt.

Mens jeg var der kom en mand ind og bestilte tid til dagen efter og der blev ringet på døren flere gange. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 5 timer siden:

Skal man overhovedet skrive en anmeldelse når der er risiko for at komme i modvind blandt de mange positive gæster på dette sted? Måske burde jeg ikke. Blot som en lille tilføjelse til paletten, vil jeg sige, at min tur på stedet på ingen måde ligner det der er skrevet her. Jeg har ikke mødt Am og det kunne være hende der redder forestillingen for mig. Ved dog ikke om jeg har lyst til at prøve. Massagen af den ældre kvinde, som blot skulle ha tiden til at gå inden Jeep kom ind, var ganske enkelt møgelendig og nærmest irriterende. De samme ugidelige rundture op og ned på ryggen. Telefonsnak i baglokalet. Duften af mad og klirren med potter og pander. En ny pige ind på scenen. Jeep (som det udtales). Sød og smuk javel. Men på bundlinjen: en hurtig franskmand uden gummi med udløsning af svenskeren. Prisen skruet op til 1000. Hun var fræk. Især hendes måde at se op på mig var dejligt. Jeg er både pæn og ordentlig, så der kan ikke være tale om at min opførsel fratog dem lysten til at yde en god service. Det gjorde Jeep så nok til dels. Men dyrt og ganske ordinært. Den holder ikke i længden set fra mit sysnpunkt.

Mens jeg var der kom en mand ind og bestilte tid til dagen efter og der blev ringet på døren flere gange. 

Kan kun give dig ret.

Var inde og besøge AM efter de gode anmeldelser.  Jeg spurgte til pris. Hun sagde 1500. Jeg sagde jeg ikke ville give mere end 1000 som var de gængse priser. AM accepterede. jeg fik en ligegyldig massage. Et kedeligt blowjob samt lidt hurtig sex i 5 min inden hun gjorde mig færdig med en håmdtrold.  Jeg var ude på gaden igen efter 35 min .

Der kommer jeg aldrig igen selvom den anden pige på stedet flirtende vildt meget da jeg skulle gå . Hun gav mig et tungekant som jeg gik og det var næsten det bedste ved hele oplevelsen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi og det startede heller ikke for godt, med konstante afbrydelser og snak igennem døren samt telefon samtaler, men da det var tid til det sjove, skal jeg da love for, at Am trådte i karakter og jeg kan genkende mange af de ting, der er beskrevet i tidligere positive anmeldelser. 

Topkarakter herfra for ekstra delen, men indledningen var en katastrofe.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en hygge morgenstund med Am i torsdags - hun var ualmindeligt nærværende sød, fræk på den gode måde og med små hentydninger til yderligere muligheder end massage. Jeg følte mig ovenud godt behandlet og ønsker hende 3 gode måneder hjemme i Thailand - hun rejste i dag

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bestilt tid til massage og andet på tirsdag formiddag. Og jeg glæder mig!
Kh. Blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ved at være sidste udkald. AM tager til Thailand på torsdag  og er væk i 3 mdr. 

Var forbi i dag og her var det jeep, jeg besøgte. AM var desværre en tur nede i byen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Thorvaldsensgade torsdag eftermiddag. Massagen var ikke noget at skrive hjem om. Var faktisk uhyggeligt ringe. Blev tilbudt hele pakken til 1500 takkede nej. Tog imod hj. Til normal Århus pris. Måtte godt rører de meget små bryster blev dog ikke sluppet fri. Gentagelse næppe 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

1500 kroner for fuldpakke?! 

Lyder lidt som om berømmelsen er steget stedet til hovedet. 

 

Stigende priser og faldende service over en periode - aner man en "Hedemannsgade #2" her.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var på "på-gensyn-besøg"hos  Am i dag (hun tager tilbage til Thailand torsdag) -1 times blandet fornøjelse 1000 kroner - så jeg har ikke oplevet nogen prisstigning; det er naturligvis ikke det samme som at det ikke er sket - men jeg har kun registret samme entusiasme og samme priser

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 20/5/2016 at 11:59:

Det vil sige at Am har været her siden hun var 18 år. 

Hun fik ellers bildt mig ind, at hun kom i sidste måned.

Ofte er det hverken til at finde hovede eller hale i de oplysninger man får omkring thaimiljøet.:shock:

Nu mente jeg hende der har pp thaimasage der har været i mange år.  Kender hende personligt.  Hun er super frisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kurt33 skrev, for 1 time siden:

Nu mente jeg hende der har pp thaimasage der har været i mange år.  Kender hende personligt.  Hun er super frisk. 

Ja som en skrev.

Stol aldrig på en Thai.

De lyver altid

De smiler og siger det som passer bedst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på kort visit en hverdagsformiddag i Dec. 2016.

Betalte 800,- for hvad skulle have været en time med oliemassage og et blowjob. Men - konstante push for tilkøb, og en fornæmmelse af udbrændthed hos Nam eller Am - eller noget i den stil, gjorde at oplevelsen forlod mig så hurtigt, at jeg først nu anmelder det besøg.

Jeg er sgu ikke hard to please - men jeg tror at vi begge følte at den her tid, var tid brugt og som vi aldrig får igen.  

Massage blev til nus og samtaler med nabokonen, og BJ blev til svensk.... "Olieafvaskningen" efterfølgende, blev foretaget med køkkenrulle.

Heldigvis klarede hun ærterne i en ruf, og 35 minutter senere, var jeg på vej tilbage mod min parkerede automobil, min to-go kaffe, der stadig var lun, og pludseligt lidt ekstra tid til juletræs-indkøb.

 

Gentagelsesrisiko: Ehm - måske - når jeg har glemt hvor skidt det var, og når Århus bli'r en ørken.

Model: 7/10

Lokation: 7/10

 

Forsinkede julehilsner fra Tykke-B

 

 

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...