Hop til indhold
Heine

Am'en... Du Godeste :) (Århus)

Recommended Posts

PP Thaimassage i Thorvaldsensgade i Århus C er på vej op i niveau.... Udover den meget tiltalende og nydelige indehaver er der en gevaldig god grund til at få besøgt stedet - nemlig Am.

Am er i midten af tyverne, langhåret, med klare asiatiske træk, mynde-slank med en lille velformet A-skål og en blød og smidig hud. Massagen var fin med god behandling af de ikke erogene zoner, fusser og lægge blev især grundigt behandlet... God blanding af tryk og stryg - og den obligatoriske strejf af scrotum da det passede tidsmæssigt

Am fik det under massagen lidt varmt så den ualmindeligt korte og tætsiddende kjole røg af og åbenbarede en smuk lys brun kvindekrop som jeg så fik mulighed for efterfølgende at udforske ...

I begyndelsen var hun lidt distanceret   - men den forsvandt under forløbet uden det på noget tidspunkt virkede påtaget (godt skuespils-gen)

Selve sex´en var sublim - og prisen standard 1000 kroner for hvad der godt kan betegnes som en helstøbt oplevelse med stor indlevelse og entusiasme fra Am's side - og hele besøget tog  noget over 1 time - og så var der et bad /cola/farvelkys og kram  bagefter

Min bedste anbefaling

Redigeret af Heine
  • Synes godt om 15

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for den broder.

Jeg får snart en længere udstationering i din by, så det sted vil jeg da slå en af aftenerne ihjel på.

Dejligt at priserne er meget moderate i Århus. Det ser noget dyrere ud i resten af landet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde du aftalt pris og behandling fra starten ?, virker umiddelbart som et sted der skal besøges 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Onkel... vi aftalte behandlingen under forløbet. Og jo - det med besøget virker da som en fin ide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i ovenstående - men vil så tilføje, at det virkelig er et  meget nydeligt sted med decideret smukke thaikvinder! Hende som jeg havde fornøjelsen af at besøge var vel lige i starten af 30´erne. En helt forrygende fantastisk formet krop, som jeg aldrig har set på en thaikvinde før. Et rigtig hyggeligt besøg med god tid, fantastisk service for 1000 kr. afsluttende med cola, knus og et varmt brusebad - alt i alt vel 2 timers oplevelse afsluttende med bemærkningen: Tak for besøget jeg håber at du har fået lyst til at besøge os igen!!!

JA bestemt det er der ingen tvivl om at jeg vil!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opildnet af Heines anmeldelse af Am, valgte jeg at slå et smut forbi. Det var min første gang på stedet, så jeg skyndte mig at sige at jeg havde bestilt tid hos Am, med det samme døren forsigtigt blev åbnet. Hende der tog imod så ganske pæn og nydelig ud. Flot figur og kønt ansigt, dog synes jeg ikke hun helt levede op til Heines beskrivelse. Hun viste mig ind i rummet. Hun var knap gået ud af rummet før der kom en anden pige ind. Det var så Am. Hun er virkelig smuk. Hun var lidt svær at forstå, men jeg fik bestilt en times massage og som jeg forstod det så bekræftede hun at det var en times thaimassage ... Mig af tøjet og op på briksen. Jeg bemærkede at hun allerede fra starten diskret fiskede et kondom frem da hun tog olien og da hun stod for enden af briksen bemærkede jeg i spejlet (fræk detalje) at hun smed kjolen så hun kun havde trusser på. Allerede der var jeg lidt ligeglad med massagen og ville bare til næste fase ... hun virkede faktisk også lidt ligeglad med massagen. Jeg fik faktisk lidt nervøse fornemmelser fordi hun, som Heine også skrev, også virkede lidt distanceret og fraværende under massagen, faktisk som om at det bare skulle overstås. Det er heller ikke massagen man skal besøge hende for. Den var på ingen måde prangende og den har næppe gjort det store fra eller til mht. at løsne musklerne ... Jeg synes massagen var ganske hurtigt overstået og blev igen lidt nervøs for om det bare var samlebåndsarbejde der skulle overstås i en fart. Det var så da hun begyndte at kæle for lillemanden og lege med ham at hun så småt begyndte at live lidt op og blive nærværende. Hun virkede virkelig til at nyde både at give og at modtage. Jo længere vi kom hen, jo mere nærværende og lidenskabelig blev hun. Det er meget længe siden jeg har oplevet så intens og nærværende en oplevelse hos en pige som hos med hende. Der var også masser af nussen og kælen bagefter og hun virkede heller ikke til at have vildt travlt. Jeg gik derfra efter ca fem kvarter.

Stedet så rigtigt pænt og rent ud. Det rum jeg kom ind i var i en fin størrelse og der var ingen grimme lugte eller noget der kunne ødelægge oplevelsen. Den eneste ulempe er at der ikke er parkeringspladser lige ved døren. Jeg tog chancen og holdt ovre hos cykelhandleren på modsatte side af vejen (jeg kom udenfor dennes åbningstid). Jeg er ikke så lokalkendt lige der, så jeg tør ikke sige om der er andre (og mere parkeringsvagtsikre) parkeringspladser i nærheden.

Jeg har helt bestemt planer om at komme igen ... og igen ...

Stedet: 8/10 - fint, lyst og rent. Jeg så dog ikke toiletter/bad. Ikke de bedste parkeringsforhold.

Pigen: 10/10 - kan man lide de petite thaier, så fås det ikke meget bedre. Hun er gudeskøn. Perfekt krop.

Massagen: 4/10 - der var lidt strøg og tryk som måske kan gøre det for nogle, men det var lidt sporadisk og langt fra hårdt nok. Det virker som det bare skulle overstås for at komme til det 'sjove'.

'Det sjove': 10/10 - intet mindre end fantastisk.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var et smut forbi Am igen den anden dag, for at se om hun kunne leve op til det første besøg ...

Da jeg ankom blev jeg modtaget af det andet lille nips og vist ind i rummet og Am kom ind efter kort tid. Hun genkendte mig tydeligvis fra sidst. Hun kom over og gav mig et stort kram og et kys og spurgte så hvor meget jeg ville give i dag. Allerede der fornemmede jeg lidt at der var gået grådighed i den ... Jeg svarede at jeg ville give 1.000,- ligesom sidst. Det var okay, men så ville jeg ikke få så lang tids massage! Hun begyndte så at massere og hun havde næsten kun sat sig op og var begyndt at trykke lidt under fødderne før toppen røg af. Massagen af benene havde vist ikke så meget til hensigt at løsne noget som at pirre mig for samtlige strøg på bagsiden af lårene var lige oppe at skulle strejfe bollerne ... nå, men 'massagen' blev da også kort. Maks 5 minutter blev det til før vi var i gang med 'det sjove' ...
I den anden tråd om stedet er der en der nævner at hun tilbyder anal, så jeg tænkte at jeg ville prøve at være lidt mere påholdende med om jeg måtte prøve bagdøren ... som den første gang så var det helt okay at jeg gav hende lidt finger bagi mens jeg slikkede hende - hun er ret begejstret for at modtage oralsex! Jeg prøvede også til et par gange med en finger under akten og spurgte til om jeg ikke måtte prøve, hvis jeg nu lovede at være forsigtig ... hun var lidt afvisende, men fik så prøvet at liste den forsigtigt indenfor. Hun gav sig noget og jeg nåede knap at få hovedet indenfor før hun trak sig væk ... så det er formentlig forbeholdt dem der ikke er alt for store så de ikke splitter hendes bagdør ad ...
Mit indtryk er for øvrigt heller ikke at hun er ligeglad med gummi eller tilbyder andet end fransk uden. Da jeg havde slikket hende længe og hun enten var kommet eller havde været god til skuespil trak hun mig op for at ville kysse og der var jeg lige ved at ryge ind og der blev den puffet til side og skulle have gummi på først ...
Hun var som første gang nærværende og indlevende undervejs. Jeg er ikke i tvivl om at hun elsker sex og at hun nyder - ellers så er hun bedre skuespiller end de fleste i Hollywood! Jeg blev denne gang tilbudt et bad bagefter og det tog jeg imod.

Fra jeg kom til jeg stod ude på gaden igen gik der tre kvarter, så jo, grådigheden har ramt dem nu hvor efterspørgslen er vokset jf. hvad andre også skriver ...

Det der er ændret siden sidst:

Massagen: 1/10 - det kunne knap kaldes massage og det sluttede næsten før det startede ...

Gentagelsesfaren er også faldet en del. Godt nok finder jeg hende pivfræk, men jeg er ikke vild med at der er gået grådighed i den så det bare er hurtig ekspedition og ud af klappen igen ...

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

fredag var så heldigvis lidt ustruktureret med henblik på møder i Århus, så jeg fik listet en pause ind på et par timer...

Alle burde synge med på Grundvigs pinsesalme ... I al sin glans nu stråler solen... ihvertfald kunne jeg det efter en heftig fredag formiddag i Århus

Foranlediget af en privat korrespondance med en bruger herinde havde jeg funderet lidt over om en gang 4-hånds massage kunne være en god indgang på pinsen og Helligåndens komme...

Som tænkt så besluttet og jeg parkerede Den japanske sportslimousine diskret foran Netto - 50 meter og et Stenhuggeri fra PP. Når man nærmer sig går man forbi en frisørsalon - og jeg kiggede lidt nysgerrigt ind og så 5 nydelige (påklædte kvinder) hvoraf 2 hilste pænt :)  Det havde de muligvis ikke gjort hvis de vidste at jeg 20 minutter senere ville ligge nøgen med to smukke thaipiger . fascinerende tanke ...

Under alle omstændigheder - hurtig entre, kort ophold i det private soveværelse medens der blev gjort klar og så var Am i bad - inden jeg tog en skyller og jeg aftale seancens forløb med Am & Gib . Drak lidt Cola - inden jeg nøgen spankulerede man så ind på værelset - hvor jeg surprise-surprise til min glæde blev mødt at to smukke nøgne bagdele der vrikkede og appellerede til nøjere inspektion.  Først blev jeg dog lagt ned og masseret af 4 hænder - hvilket i den grad kan anbefales - med mindre man har koncentrationsbesvær.

Nogle gange er det fascinerende ved Thai at man ikke ved hvad det ender med - den "forventningens glæde" havde jeg for en sjælden gangs skyld afstået fra - denne gang var - i det mindste en del af programmet - aftalt; MEN at pigerne ikke holdt sig til skemaet - men derimod selv aktivt tog del i og udvidede rammerne var kun et kæmpe plus og gjorde at konceptet holdt 100%

F.eks - efter den body to body massage som jeg havde bestilt -så blev jeg blindfoldet og skulle liggende under en af dem "gætte en mis"... meget kompliceret - og stærkt oplivende - derefter " gæt  en bagdel" - og tilsidst (den var noget nemmere) gæt et bryst :) og lidt sværere igen - gæt et kys - og I kan selv regne resten ud :)

Således gik en pirrende times tid med konstant veksling mellem ydelse/nydelse aktiv/passiv og bestemmende/underkastet

legen tog lidt over 1 time - og pigerne var vældigt engagerede og  aktive . Det var en super oplevelse og en fin udlevelse af det jeg havde forestillet mig og lidt til

2500 for en time totalt engagement fra 2 slanke og aktive piger... helt igennem rimeligt :)

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Heine skrev, for 4 timer siden:

fredag var så heldigvis lidt ustruktureret med henblik på møder i Århus, så jeg fik listet en pause ind på et par timer...

Alle burde synge med på Grundvigs pinsesalme ... I al sin glans nu stråler solen... ihvertfald kunne jeg det efter en heftig fredag formiddag i Århus

Foranlediget af en privat korrespondance med en bruger herinde havde jeg funderet lidt over om en gang 4-hånds massage kunne være en god indgang på pinsen og Helligåndens komme...

Som tænkt så besluttet og jeg parkerede Den japanske sportslimousine diskret foran Netto - 50 meter og et Stenhuggeri fra PP. Når man nærmer sig går man forbi en frisørsalon - og jeg kiggede lidt nysgerrigt ind og så 5 nydelige (påklædte kvinder) hvoraf 2 hilste pænt :)  Det havde de muligvis ikke gjort hvis de vidste at jeg 20 minutter senere ville ligge nøgen med to smukke thaipiger . fascinerende tanke ...

Under alle omstændigheder - hurtig entre, kort ophold i det private soveværelse medens der blev gjort klar og så var Am i bad - inden jeg tog en skyller og jeg aftale seancens forløb med Am & Gib . Drak lidt Cola - inden jeg nøgen spankulerede man så ind på værelset - hvor jeg surprise-surprise til min glæde blev mødt at to smukke nøgne bagdele der vrikkede og appellerede til nøjere inspektion.  Først blev jeg dog lagt ned og masseret af 4 hænder - hvilket i den grad kan anbefales - med mindre man har koncentrationsbesvær.

Nogle gange er det fascinerende ved Thai at man ikke ved hvad det ender med - den "forventningens glæde" havde jeg for en sjælden gangs skyld afstået fra - denne gang var - i det mindste en del af programmet - aftalt; MEN at pigerne ikke holdt sig til skemaet - men derimod selv aktivt tog del i og udvidede rammerne var kun et kæmpe plus og gjorde at konceptet holdt 100%

F.eks - efter den body to body massage som jeg havde bestilt -så blev jeg blindfoldet og skulle liggende under en af dem "gætte en mis"... meget kompliceret - og stærkt oplivende - derefter " gæt  en bagdel" - og tilsidst (den var noget nemmere) gæt et bryst :) og lidt sværere igen - gæt et kys - og I kan selv regne resten ud :)

Således gik en pirrende times tid med konstant veksling mellem ydelse/nydelse aktiv/passiv og bestemmende/underkastet

legen tog lidt over 1 time - og pigerne var vældigt engagerede og  aktive . Det var en super oplevelse og en fin udlevelse af det jeg havde forestillet mig og lidt til

2500 for en time totalt engagement fra 2 slanke og aktive piger... helt igennem rimeligt :)

 

Jeg bliver godt nok misundelig, men har ikke lige 2 1/2 kilo. "Pillede" de ved hinanden eller kun ved dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 6 timer siden:

fredag var så heldigvis lidt ustruktureret med henblik på møder i Århus, så jeg fik listet en pause ind på et par timer...

Alle burde synge med på Grundvigs pinsesalme ... I al sin glans nu stråler solen... ihvertfald kunne jeg det efter en heftig fredag formiddag i Århus

Foranlediget af en privat korrespondance med en bruger herinde havde jeg funderet lidt over om en gang 4-hånds massage kunne være en god indgang på pinsen og Helligåndens komme...

Som tænkt så besluttet og jeg parkerede Den japanske sportslimousine diskret foran Netto - 50 meter og et Stenhuggeri fra PP. Når man nærmer sig går man forbi en frisørsalon - og jeg kiggede lidt nysgerrigt ind og så 5 nydelige (påklædte kvinder) hvoraf 2 hilste pænt :)  Det havde de muligvis ikke gjort hvis de vidste at jeg 20 minutter senere ville ligge nøgen med to smukke thaipiger . fascinerende tanke ...

Under alle omstændigheder - hurtig entre, kort ophold i det private soveværelse medens der blev gjort klar og så var Am i bad - inden jeg tog en skyller og jeg aftale seancens forløb med Am & Gib . Drak lidt Cola - inden jeg nøgen spankulerede man så ind på værelset - hvor jeg surprise-surprise til min glæde blev mødt at to smukke nøgne bagdele der vrikkede og appellerede til nøjere inspektion.  Først blev jeg dog lagt ned og masseret af 4 hænder - hvilket i den grad kan anbefales - med mindre man har koncentrationsbesvær.

Nogle gange er det fascinerende ved Thai at man ikke ved hvad det ender med - den "forventningens glæde" havde jeg for en sjælden gangs skyld afstået fra - denne gang var - i det mindste en del af programmet - aftalt; MEN at pigerne ikke holdt sig til skemaet - men derimod selv aktivt tog del i og udvidede rammerne var kun et kæmpe plus og gjorde at konceptet holdt 100%

F.eks - efter den body to body massage som jeg havde bestilt -så blev jeg blindfoldet og skulle liggende under en af dem "gætte en mis"... meget kompliceret - og stærkt oplivende - derefter " gæt  en bagdel" - og tilsidst (den var noget nemmere) gæt et bryst :) og lidt sværere igen - gæt et kys - og I kan selv regne resten ud :)

Således gik en pirrende times tid med konstant veksling mellem ydelse/nydelse aktiv/passiv og bestemmende/underkastet

legen tog lidt over 1 time - og pigerne var vældigt engagerede og  aktive . Det var en super oplevelse og en fin udlevelse af det jeg havde forestillet mig og lidt til

2500 for en time totalt engagement fra 2 slanke og aktive piger... helt igennem rimeligt :)

 

Hej Heine, ved du om Gib er den samme dejlige Gib som var hos N&N i Herluf Trolles Gade, for noget tid siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tordenfluen skrev, for 3 timer siden:

Hej Heine, ved du om Gib er den samme dejlige Gib som var hos N&N i Herluf Trolles Gade, for noget tid siden?

Det er det ikke.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

der var ingen pige-pilleri... jeg tror heller ikke jeg havde kunnet holde det ud ret mange sekunder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg kender hende kan jeg kun sige at hun har været her i landet i over 7 år.  Hun er speciel

Del dette indlæg


Link til indlæg
kurt33 skrev, for 11 timer siden:

Da jeg kender hende kan jeg kun sige at hun har været her i landet i over 7 år.  Hun er speciel

Det vil sige at Am har været her siden hun var 18 år. 

Hun fik ellers bildt mig ind, at hun kom i sidste måned.

Ofte er det hverken til at finde hovede eller hale i de oplysninger man får omkring thaimiljøet.:shock:

Redigeret af Steenborg
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 2 timer siden:

Det vil sige at Am har været her siden hun var 18 år. 

Hun fik ellers bildt mig ind, at hun kom i sidste måned.

Ofte er det hverken til at finde hovede eller hale i de oplysninger man får omkring thaimiljøet.:shock:

 

Ah ... Am er ifølge egne oplysninger 27, så det ville i så fald være siden hun var 20 ... men jeg tror ikke lige det kan være hende der har været her så lang tid. Det er hendes danske simpelthen for dårlig til ...

Det er da ellers ret nemt mht. de oplysninger man får omkring thaimiljøet. Du får de oplysninger de mener du skal have/eller som de ved du gerne vil høre - alt afhængig af situationen ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
møgsvinet skrev, for 31 minutter siden:

 

Ah ... Am er ifølge egne oplysninger 27, så det ville i så fald være siden hun var 20 ... men jeg tror ikke lige det kan være hende der har været her så lang tid. Det er hendes danske simpelthen for dårlig til ...

Det er da ellers ret nemt mht. de oplysninger man får omkring thaimiljøet. Du får de oplysninger de mener du skal have/eller som de ved du gerne vil høre - alt afhængig af situationen ;-)

lige så gode de er til at smile :)  lige så gode er de til at fortælle historier men kald det bare ret nemt  :)  men lad være med at kald det kærlighed :) 

Go Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 5 timer siden:

 

Ah ... Am er ifølge egne oplysninger 27, så det ville i så fald være siden hun var 20 ... men jeg tror ikke lige det kan være hende der har været her så lang tid. Det er hendes danske simpelthen for dårlig til ...

Det er da ellers ret nemt mht. de oplysninger man får omkring thaimiljøet. Du får de oplysninger de mener du skal have/eller som de ved du gerne vil høre - alt afhængig af situationen ;-)

Rigtigt. De sælger jo en ydelse, ikke en indsigt i deres privatliv. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes ikke at det spiller nogen rolle for oplevelsen når man er gæst hvorvidt hun bor- har boet - vil bo i Århus i en given periode - 

Man kan også sige -  at jeg overhovedet ikke kan forstå hvad pigernes private forhold har med os at gøre og hvorfor nogen føler trang til at udbrede sig om / bore i det / delagtiggøre forum i den slags

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 2 timer siden:

jeg synes ikke at det spiller nogen rolle for oplevelsen når man er gæst hvorvidt hun bor- har boet - vil bo i Århus i en given periode - 

Man kan også sige -  at jeg overhovedet ikke kan forstå hvad pigernes private forhold har med os at gøre og hvorfor nogen føler trang til at udbrede sig om / bore i det / delagtiggøre forum i den slags

Det spiller selvfølgelig ikke som sådan nogen rolle for oplevelsen den pågældende dag om hun har boet eller skal bo et givet sted i en given periode.
Dog vil jeg da mene det giver mening at skrive om en pige er ny et sted (det vækker jo altid lidt interesse med nye piger) eller om hun er på vej væk (så man lige kan nå det sidste besøg) ... Det er jo ingen hemmelighed at mange af pigerne blot har turistvisum og derfor kun er et sted i tre måneder. Har en pige været i landet i længere tid, så har hun formentlig opholdstilladelse og står ikke lige og er på vej ud af landet igen ...
Jeg vil da gerne vide om en anmeldt pige måske kun er at træffe i yderligere en uge, en måned eller hvad det måtte være, så kan jeg jo prioritere mine besøg ud fra det, hvis der er en jeg gerne vil nå at besøge. Ligeledes hvis jeg kigger gennem nogle lidt ældre anmeldelser for at finde ny inspiration, så kan det være rart at se om det i det hele taget er relevant eller om pigen er rejst igen på det tidspunkt jeg læser anmeldelsen.

Men udover de oplysninger mht. forventet tidshorisont en given pige må være at finde et givet sted, så vil jeg give dig ret i at øvrige personlige oplysninger ikke hører til herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Am i dag, og må sige det var en udsøgt fornøjelse. Meget GFE-agtigt. Eneste minus i min bog er, at der jo stort set ikke er nogle bryster.... Så lige et glimt af Jip, se det er jo en noget anden historie med et par store bryster, og nok mit valg næste gang jeg er på de kanter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er gift med en Thai, og kan sige med sikkerhed, at deres nationale ordsprog er: "Smil og lyv"!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fedtøre skrev, for 5 minutter siden:

Er gift med en Thai, og kan sige med sikkerhed, at deres nationale ordsprog er: "Smil og lyv"!

Har elsket med 200 + thaipiger, og kan med sikkerhed sige at deres motto og leveregel er:

Smil og sig det der passer bedst i situationen, så du ikke fornærmer nogen.

Der er en nuance du ikke har set, eller har tænkt på at udtrykke. Thaigift er du næppe. Håber jeg da!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
johanneseb skrev, for 11 timer siden:

Har elsket med 200 + thaipiger, og kan med sikkerhed sige at deres motto og leveregel er:

Smil og sig det der passer bedst i situationen, så du ikke fornærmer nogen.

Der er en nuance du ikke har set, eller har tænkt på at udtrykke. Thaigift er du næppe. Håber jeg da!

 

Jeg har et forhold til en gift thai'er - og noget af det første, som hun sagde til mig var/er: "Ha' ALDRIG tillid til

en Thai'er ... derfor fortæller jeg hende ikke alt - men dejlig og sød er hun, og hun kan sit kram som tidligere

massagepige ... og det er det vigtiste for mig i dette forhold ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 15 timer siden:

Har elsket med 200 + thaipiger, og kan med sikkerhed sige at deres motto og leveregel er:

Smil og sig det der passer bedst i situationen, så du ikke fornærmer nogen.

Der er en nuance du ikke har set, eller har tænkt på at udtrykke. Thaigift er du næppe. Håber jeg da!

 

Thaigift er du næppe? Hvad bilder du dig ind? Gu' er jeg da så! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det muligt at  lade de private forhold ligge ? både pigernes og jeres egne ?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...