Hop til indhold
Gæst

... It's my party, and I cry if I want to...

Recommended Posts

Gæst

... omskrevet til ... It's my birthday, and I cry if I want to...

... fylder år i morgen... det er sgu lidt nederen, når jeg på forhånd ved, at jeg ikke vil bliver fejret andet end af en flok velmenende kolleger, som har sat flag ved mit skrivebord, og som gir et knus og forventer et 'sukkerchok' til gengæld til eftermiddagskaffen ;-)

... lige i morgen vil jeg i den grad savne 'ham', som skulle vække mig med et kys og et ekstra langt kram... og som sødt ville sige, at jeg da ikke ser et år ældre ud, og at han har fået ungerne passet, så vi kan nyde en middag i fred og ro... - og hvis jeg er ekstra heldig, så får jeg en gave, som jeg ikke selv har købt.

... ved godt, at mine sønner elsker mig, men det er sgu bare ikke det samme... 

... ser normalt ikke 'hullerne i osten', men kan bare mærke, at lige i morgen er det fandme nederen at være single... øviiiii - kan vi ikke bare sætte uret på fast forward og så springe i morgen over i kalenderen.

... ved godt, at der ikke er meget 'hyggesnak' over mit indlæg, men har det allerede bedre, efter at jeg fik sat ord på min sindstilstand. Bær over med mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
wheels skrev, for 9 timer siden:

Tillykke med dagen :)

... kom til Aalborg (den gladeste by i verden), så giver jeg da gerne middag :)

 

Hun har jo ikke fået ungerne afsat! :?

 

Tillykke med føs'dagen Mizz Skov :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 12 timer siden:

... omskrevet til ... It's my birthday, and I cry if I want to...

... fylder år i morgen... det er sgu lidt nederen, når jeg på forhånd ved, at jeg ikke vil bliver fejret andet end af en flok velmenende kolleger, som har sat flag ved mit skrivebord, og som gir et knus og forventer et 'sukkerchok' til gengæld til eftermiddagskaffen ;-)

... lige i morgen vil jeg i den grad savne 'ham', som skulle vække mig med et kys og et ekstra langt kram... og som sødt ville sige, at jeg da ikke ser et år ældre ud, og at han har fået ungerne passet, så vi kan nyde en middag i fred og ro... - og hvis jeg er ekstra heldig, så får jeg en gave, som jeg ikke selv har købt.

... ved godt, at mine sønner elsker mig, men det er sgu bare ikke det samme... 

... ser normalt ikke 'hullerne i osten', men kan bare mærke, at lige i morgen er det fandme nederen at være single... øviiiii - kan vi ikke bare sætte uret på fast forward og så springe i morgen over i kalenderen.

... ved godt, at der ikke er meget 'hyggesnak' over mit indlæg, men har det allerede bedre, efter at jeg fik sat ord på min sindstilstand. Bær over med mig...

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN Forhåbentlig blev den bedre, end du antyder.

Du må ikke sådan nedgøre dine kollegers velmente ønsker. Og slet ikke underkende dine børn på den måde. Så fratager du deres glæde ved at lykønske deres mor.

Men dit indlæg fik mig til at tænke på denne smukke sang af Chris Isaak

Thomas Helmig har også flot indrammet det med "Men når jeg nu savner dig, hvordan kan du så undvære mig"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tak, Dyner. Indtil nu er det så kun den yngste af mine børn, som har sagt tillykke... Spændende om de to andre overhovedet kommer i tanke om det... S.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg selv fylder i dag 51 år idag - desværre, og dog så skal det ikke forstås sådan at jeg ikke gerne lever længere endnu ;-)

Heldigvis står der i min vagtplan at jeg skal på natarbejde, og derfor kommer der ikke til at ske noget som helst andet end det.

Glæder mig bare over at folk til stadighed vurderer mig til at være 8 - 10 år yngre, hvilket jeg også gerne omsatte til et bolle veninde forhold til en der er noget yngre end jeg selv.

Men sådan har det ikke artet sig, så jeg har det forhold til mærkedage og helligdage, at des  mere arbejde de dage, des bedre - så kan jeg flygte fra virkeligheden hos 20 - 25 årige glædespiger en gang imellem, og så ellers bare leve med at forblive hardcore single i min 2v ejer på tredje.

Tillykke med fødselsdagen i øvrigt Mizz Skov

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 8 timer siden:

Jeg selv fylder i dag 51 år idag - desværre, og dog så skal det ikke forstås sådan at jeg ikke gerne lever længere endnu ;-)

Heldigvis står der i min vagtplan at jeg skal på natarbejde, og derfor kommer der ikke til at ske noget som helst andet end det.

Glæder mig bare over at folk til stadighed vurderer mig til at være 8 - 10 år yngre, hvilket jeg også gerne omsatte til et bolle veninde forhold til en der er noget yngre end jeg selv.

Men sådan har det ikke artet sig, så jeg har det forhold til mærkedage og helligdage, at des  mere arbejde de dage, des bedre - så kan jeg flygte fra virkeligheden hos 20 - 25 årige glædespiger en gang imellem, og så ellers bare leve med at forblive hardcore single i min 2v ejer på tredje.

Tillykke med fødselsdagen i øvrigt Mizz Skov

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Og tillykke med dagen til dig også Rejse :)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tillykke med fødselsdagen Mizz Skov og Rejse, jeg håber i begge får fejret jeres dag, som i ønsker jer.

 

 

 

 

 

nu med ægte foto på profilen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 22 timer siden:

... omskrevet til ... It's my birthday, and I cry if I want to...

... fylder år i morgen... det er sgu lidt nederen, når jeg på forhånd ved, at jeg ikke vil bliver fejret andet end af en flok velmenende kolleger, som har sat flag ved mit skrivebord, og som gir et knus og forventer et 'sukkerchok' til gengæld til eftermiddagskaffen ;-)

... lige i morgen vil jeg i den grad savne 'ham', som skulle vække mig med et kys og et ekstra langt kram... og som sødt ville sige, at jeg da ikke ser et år ældre ud, og at han har fået ungerne passet, så vi kan nyde en middag i fred og ro... - og hvis jeg er ekstra heldig, så får jeg en gave, som jeg ikke selv har købt.

... ved godt, at mine sønner elsker mig, men det er sgu bare ikke det samme... 

... ser normalt ikke 'hullerne i osten', men kan bare mærke, at lige i morgen er det fandme nederen at være single... øviiiii - kan vi ikke bare sætte uret på fast forward og så springe i morgen over i kalenderen.

... ved godt, at der ikke er meget 'hyggesnak' over mit indlæg, men har det allerede bedre, efter at jeg fik sat ord på min sindstilstand. Bær over med mig...

Hej Mizz Skov

Håber da i den grad at dine børn, familie, venner og arbejdskollegaer har overrasket dig positivt i dag.

Vi kan alle have de dage hvor tingene bare ser sort ud og man føler sig overset. Desværre er det mange gange i sammenhæng med højtider hvor man bliver mindet om at livet som single godt kan give nogle savn.

De bedste fødselsdags hilsner fra  Rubert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 10 timer siden:

Jeg selv fylder i dag 51 år idag - desværre, og dog så skal det ikke forstås sådan at jeg ikke gerne lever længere endnu ;-)

Heldigvis står der i min vagtplan at jeg skal på natarbejde, og derfor kommer der ikke til at ske noget som helst andet end det.

Glæder mig bare over at folk til stadighed vurderer mig til at være 8 - 10 år yngre, hvilket jeg også gerne omsatte til et bolle veninde forhold til en der er noget yngre end jeg selv.

Men sådan har det ikke artet sig, så jeg har det forhold til mærkedage og helligdage, at des  mere arbejde de dage, des bedre - så kan jeg flygte fra virkeligheden hos 20 - 25 årige glædespiger en gang imellem, og så ellers bare leve med at forblive hardcore single i min 2v ejer på tredje.

Tillykke med fødselsdagen i øvrigt Mizz Skov

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Alleførst stort tillykke til Mizz Skov med dagen, husk "god vin smager bedre med alderen" :D 

Tillykke Rejse, er der gået endnu et år :o Sidste år var vi ude og spise på din årsdag, det var da hyggeligt ! Gaven var et "gavekort" til Samya :D 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, tror faktisk, at lige dét billede oprindeligt er tiltænkt mænd der tænder på mænd. ;) 

 

Nå ja, og et tillykke til jer to. :D 

 

Mvh,

/Gina.

 

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gina Faith skrev, den 19. apr. 2016 at 09:01:

Hehe, tror faktisk, at lige dét billede oprindeligt er tiltænkt mænd der tænder på mænd. ;) 

 

Nå ja, og et tillykke til jer to. :D 

 

Mvh,

/Gina.

 

... det tror jeg også, meeeen det er tanken, der tæller. Fornemmede klart det opmuntrende element, som lå bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...