TheBull 27 Skrevet 17. April, 2016 Heh Venner er der kommet nye Steder/piger i Randers som man er nødt til at besøge god massage og evt. hvad der ellers kan tilbydes ?? hilsenTheBull Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 18. April, 2016 Der er kommet et nyt sted på Mariagervej, nærmest skråt overfor Anny. Men jeg har ikke haft tid, så kan ikke give mere info. Det ligner massage i en villa..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 20. April, 2016 (edited) Hej begge to. Hvis I "forvilder" jer ind på stedet, vil det være super lækkert, hvis en af jer, eller jer begge to lægger en anmeldelse her og selvfølgelig også giver OD et praj til opdatering af Thailisten Vest. Gælder selvfølgelig også andre brødre, der ligger inde med oplysningerne. Hvis stedet ser godt ud, håber jeg I tager "en for holdet"!!! Måske er det nye sted, Banpong i Randers, som Aticha skrev om d. 24/3. Ham har jeg samme dag skrevet en PM til, men intet er kommet tilbage... Dette til min og andre brødres orientering og fornøjelse. Redigeret 20. April, 2016 af Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 20. April, 2016 besøg ST. Voldgade 18 det er måske ikke så noget nyt, var der i lørdags pigen jeg mødte var nok ca 45 år, hun giver en super god massage ret hård massage, og hun er super til fuld pakke, jeg syntes at hun har en ok krop men kan godt se hun har født børn, men i lørdags kunne hun godt lide at få den store omgang rigtige dejligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg