Hop til indhold

nyt i Randers ??

Featured Replies

Skrevet

Heh Venner

er der kommet nye Steder/piger i Randers som man er nødt til at besøge

god massage og evt. hvad der ellers kan tilbydes ??;-)

hilsenTheBull

Skrevet

Der er kommet et nyt sted på Mariagervej, nærmest skråt overfor Anny. Men jeg har ikke haft tid, så kan ikke give mere info. Det ligner massage i en villa.....

Skrevet

Hej begge to.

Hvis I "forvilder" jer ind på stedet, vil det være super lækkert, hvis en af jer, eller jer begge to lægger en anmeldelse her og selvfølgelig også giver OD et praj til opdatering af Thailisten Vest.

Gælder selvfølgelig også andre brødre, der ligger inde med oplysningerne.

Hvis stedet ser godt ud, håber jeg I tager "en for holdet"!!!

Måske er det nye sted, Banpong i Randers, som Aticha skrev om d. 24/3. Ham har jeg samme dag skrevet en PM til, men intet er kommet tilbage...

Dette til min og andre brødres orientering og fornøjelse.

Redigeret af Aalborg

Skrevet

besøg ST. Voldgade 18 det er måske ikke så noget nyt, var der i lørdags pigen jeg mødte var nok ca 45 år, hun giver en super god massage ret hård massage, og hun er super til fuld pakke, jeg syntes at hun har en ok krop men kan godt se hun har født børn, men i lørdags kunne hun godt lide at få den store omgang rigtige dejligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.