Hop til indhold
Gæst

'det månedlige'... og sex...

Recommended Posts

Gæst

... jeg har i pænt lang tid gået og tænkt over, hvordan i mænd har det med at dyrke sex med jeres respektive partner(e), når det er den tid på måneden...?

... emnet kom op og vende, da vi var en flok tøzer, som fik lidt vin og en hyggesnak forleden aften. Og der var ret stor enighed om, at hovedparten af de tilstedeværende var pænt ekstra liderlige lige på det tidspunkt, men flere undlod at dyrke sex, fordi de syntes, at det var lidt 'ulækkert'...

... hvad er jeres indstilling...?

... så længe det ikke lige omhandler oralsex til hende, så kan jeg personligt ikke se det store problem i at få stillet min sult... - man kan jo bare ligge på et håndklæde og snuppe et bad bagefter...!

meld ind please... - er videnbegærlig og nysgerrig... venter spændt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Jeg har det med det, som jeg har det med en god bøf; jo blodigere, jo bedre... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser absolut ikke noget problem i det. Jeg vil, som du skriver, dog nok tage forbehold for oralsex :-)

Men ellers gør det jo intet. Det giver jo bare muligheden for et dejligt bad sammen bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ligger nok et sted midt i mellem, da jeg godt kunne undvære, men bestemt også kan lires op til at jeg kun tænker på at få den dyppet, no matter what.... ;) 

Redigeret af Cabelas1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ser slet ikke noget problem, ud over oral til hende (som ellers er min favorit)

Samtidig er jeg vild med at dyrke sex i den store brusekabine - og det er jo helt perfekt i den periode... så kan jeg næsten også dyrke lidt oral til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Adder badder nej tak! Der har Havnebumsen ikke voldsom lyst til at springe på hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

IKKE min favorit! Har en veninde der lige som du skriver, er ekstra liderlig når hun har mens. Især vil hun gerne have sex sidst i perioden, da det åbenbart kan "rense ud" så hun kan sparre en dag eller to med bind. Men hun har dog forstået at det ikke lige er mig ;) 

Har for øvrigt knaldet hende i dag, hvor hun var smask våd og liderlig pga ægløsning - dét er MEGET mere mig :D:D:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville undersøge hendes underliv grundig i håb om at finde en alternativ hul.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har gerne sex selvom hun har menstruation, og hvis hun er ekstra liderlig, så er det jo bare endnu bedre!

Med hensyn til oral har jeg aldrig overvundet mig selv til at få det prøvet, men ærlig talt ... tror sgu ikke det gør den store forskel, det er mest mentalt. Så har jeg det til gode ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest djaj
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

... jeg har i pænt lang tid gået og tænkt over, hvordan i mænd har det med at dyrke sex med jeres respektive partner(e), når det er den tid på måneden...?

... emnet kom op og vende, da vi var en flok tøzer, som fik lidt vin og en hyggesnak forleden aften. Og der var ret stor enighed om, at hovedparten af de tilstedeværende var pænt ekstra liderlige lige på det tidspunkt, men flere undlod at dyrke sex, fordi de syntes, at det var lidt 'ulækkert'...

... så længe det ikke lige omhandler oralsex til hende, så kan jeg personligt ikke se det store problem i at få stillet min sult... - man kan jo bare ligge på et håndklæde og snuppe et bad bagefter...!

Hej Mizz Skov,

Det er min erfaring at kvinder der ligger op til sex under mens altid er mere tændte og liderlige så har altid kun haft super gode oplevelser med det og det tænder ærlig talt også mig ret meget når en kvinde nærmest beder inderligt om sex fordi de fejlagtigt ofte tror at vi mænd finder deres mens ulækker hvilket bestemt ikke tilfældet med mig :-) jeg slikker ikke under mens endnu ihvertfald ;0) men det er da også lidt kinky med en knaldrød blodig pik efter og under en god gang sex :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man knepper med pigen, medens hun har menstruation - og især når det foregår uden kondom - så bliver det lige den grad mere intimt end ellers. Man demonstrer, at man er voksne mennesker, der har respekt for hinanden og ved hvad det handler om. Gensidige ønsker og behov - nysgerrighed - om det så er blod på pikken eller sæd på pigens kussehår (hvis hun har sådan nogle,) er det vel en bekræftelse af modenhed og accept. 

Når mænd mener, at det er interessant, at pigen tager sæd i munden og eventuelt sluger det, - så kan det vel ikke være farligere for manden at få lidt vagina-blod i munden. Man bør i hvert fald prøve det for at kende smagen.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 9 timer siden:

intet problem hvis det en partner-kæreste-bolleveninde jeg har kendt i rimelig god tid.  må jeg så få stillet min nysgerrighed ?  hvad gør proff piger altså dem der sælger sex i den tid de har mens ? tænker på de fleste annoncerer jo hverdag ,hvor de tilbyder sex ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min holdning er klar -

- hellere ligne et slagterhus end ingen fisse få. Der er vand i vandhanen til brug bagefter .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Der er for mig bedre med end uden, når med kendt partner!!

Mere stramt og bedre smurt, desuden er sulten der jo ;) 

Piger knepper bare bedst når de er mest liderlige... hvis de nu lige kan abstrahere fra blodet.. min kone kan elskerinden er mere so so men okay ... ingen slikken.

Ja slikker jo med og uden ... blot det er før penetrering og der er blevet skullet rent inden er det jo ret begrenset .. men smagen af blod er en del af det game;) 

For begge da alt jo byttes rundt når der gåes til den oralt;););)

Luke .... en oral dreng   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak, for jeres svar. Jeg fornemmer en overvægt af svar ift., at sex (og måske også oralt endda) er ok, også når det bliver lidt ekstra 'nasset', rødt og vådt. mange tak. Send venligst en mand, der er positivt indstillet min vej lige NUUUUU - er max tændt, SF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 8 minutter siden:

Tak, for jeres svar. Jeg fornemmer en overvægt af svar ift., at sex (og måske også oralt endda) er ok, også når det bliver lidt ekstra 'nasset', rødt og vådt. mange tak. Send venligst en mand, der er positivt indstillet min vej lige NUUUUU - er max tændt, SF.

Jeg tror der er masser der vil have lidt på den dumme. Især hvis det gratis. Så får du formentlig en hel kø af liderlige mænd. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, den 17. apr. 2016 at 11:11:

Jeg tror der er masser der vil have lidt på den dumme. Især hvis det gratis. Så får du formentlig en hel kø af liderlige mænd. :-D

åhr, du er sød. Og du har nok ret. Men alt hvad der siges  på EG, bliver jo ikke levet ud IRL - kvinder må vel også udtrykke et udækket behov. Vi er jo mindst lige så liderlige, som mænd, men siger det bare ikke ALTID højt...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

åhr, du er sød. Og du har nok ret. Men alt hvad der siges  på EG, bliver jo ikke levet ud IRL - kvinder må vel også udtrykke et udækket behov. Vi er jo mindst lige så liderlige, som mænd, men siger det bare ikke ALTID højt...!

Jeg gør :-D:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg takker nej til sex på den tid af måneden, har dog gjort det nogle gange, min X havde den strategi at "sulte mig et par dage" så var jeg mere medgørlig mente hun, det er dog 30 år siden, og nu i en alder af 55 kan jeg styre mig, så her er alkoholikeren stået af. 

nu med ægte foto på eroguide

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke noget der frister specielt, men jeg har dog gennemført samleje netop pga lysten hos min bedre halvdel, mens hun stadig havde menstruation.

mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke have sex under menstruation. For mig føles det klamt og ulækkert. Jeg har dog kendt en del mænd, som gerne forsøgte at overtale mig, og som bestemt ikke ville have noget imod det, men fanme om jeg vil smøres ind i klamt blod, og jeg kan få kvalme ved tanken om en blodindsmurt pik, der kører ind og ud af mig. 

Jeg bliver heller ikke liderlig eller opstemt. Muligvis er det mentalt overført pga netop ovenstående, men jeg er bedøvende så længe jeg slipper for sex og alt det gris det medfører. :D

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes ikke det på nogen måde er frækt eller kinky, tvært imod.

Så selvom det kan være ærgeligt, at det måske medfører en aflysning fra pigen, så undgår jeg helst den røde fare.

Ellers så må man jo finde andre måder at lege frække lege på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes en form for svamp, som kan sættes op i skeden. Det har jeg oplevet, at prof-piger i Tyskland bruger. Kan vist købes på apoteket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...