Hop til indhold
kanonkongen

Kondomfri prævention til mænd er tæt på virkelighed

Recommended Posts

Hej og god torsdag.

Illustreret Videnskab. Skriver dette i dag. En ny type prævention til mænd, der hverken kræver strammende gummi eller et snit i de ædlere dele, kan komme i butikkerne allerede i 2018.

http://illvid.dk/mennesket/sex/kondomfri-praevention-til-maend-er-taet-paa-virkelighed

Ja er det godt eller skidt ? Hvad mener i piger og drenge ?

Hygge 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er meget farligt, at artiklen blander kondom ind i det, og kalder det for kondomfri præventionen. Det lyder som en erstatning for kondom, men det kan det aldrig blive, da det ikke beskytter mod de samme ting, som kondom gør.

De burde hellere blot kalde det en P-indsprøjtning til mænd.

Med det sagt, så er det da en god idé for par, hvor kvinden har bivirkninger af hormonbehandlingen gennem P-pillerne. 

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 39 minutter siden:

det kan det aldrig blive, da det ikke beskytter mod de samme ting, som kondom gør.

Hej Gina.

Det har du helt ret i. Det er ikke beskyttelse mod kønssygdomme, men det skrives der også i artiklen, Men mod graviditet sådan som jeg læser det. Så ja kondomerne kommer man nok ikke helt uden om. Takker for svar Gina

God torsdag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej:)

- jeg vil være mere tilfreds med medicinindustriens nyeste velsignelse, hvis det havde været en decideret P-pille til mænd, det er da nemmere. Så synes jeg vi er meget mere jævnbyrdige med pigerne - som  har deres P-pille  - -  - "at være i øjenhøjde med hinanden"    --  skal jeg afløse dig med P-pillen det næste halve år ?? - skat:wub:

Jeg er ikke bange/nervøs for vaccinationer/tage blodprøve/bedøvelse hos tandlæge/ -----   ; men en indsprøjtning dernede, bare i nærheden af "familiejuvelerne":-o og så tilmed i sædlederne:shock: - -  aaaaaaldrig i livet - aldrig.

Til medicinalindustrien - disk så op den mandlige P-pille  -  ASAP    -     tak!!

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 15 timer siden:

Hej og god torsdag.

Illustreret Videnskab. Skriver dette i dag. En ny type prævention til mænd, der hverken kræver strammende gummi eller et snit i de ædlere dele, kan komme i butikkerne allerede i 2018.

http://illvid.dk/mennesket/sex/kondomfri-praevention-til-maend-er-taet-paa-virkelighed

Ja er det godt eller skidt ? Hvad mener i piger og drenge ?

Hygge 

KK

Fordelen er afgjort at den ikke er hormon baseret, det eneste jeg spekulerer på er hvad der sker med de ophobede sædceller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bear. 

Bear skrev, for 1 minut siden:

det eneste jeg spekulerer på er hvad der sker med de ophobede sædceller?

Se det tænkte, jeg også på. Men om de bare ryger ud med urinen bagefter, eller Gelen opsuger dem, aner jeg ikke. Så jeg, kan ikke svare å det.

God fredag til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, Lige nu:

Hej Bear. 

Se det tænkte, jeg også på. Men om de bare ryger ud med urinen bagefter, eller Gelen opsuger dem, aner jeg ikke. Så jeg, kan ikke svare å det.

God fredag til dig.

KK

De ryger ihvertfald ikke ud med urinen, den har intet at gøre i sædlederne, hvor gelen placeres.

Og god fredag til dig også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...