Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
Mr. Bean skrev, for 8 timer siden:

Ifølge Google Maps er der 1,1 km fra Ban Chang Palace Hotel til Offshore Bar & Restaurant som er den sidste på The Strip ifølge kortet jeg linkede til længere oppe.

Tusind tak Mr. Bean, det er sku dejligt at høre at jeg holder mig  så ung at jeg føler 1,1km som bare 500 m

Men min holdning er stadig at det er et OK sted at overnatte og gå du fra, selv om turen hjem om natten kan være meget mørk, og med gøende hunde

men også at jeg personligt måske synes at man får mere ud af at være i Pattaya eller Bkk

Men skønt at der er nogen som vil sandheds-tjekke mine påstande - TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 6 timer siden:

Men skønt at der er nogen som vil sandheds-tjekke mine påstande - TAK

Det var nu bare for at jeg ville se, hvor hotellet var placeret i forhold til the strip og så er google maps jo så venlig samtidig at fortælle hvor langt der er.

Men dejligt at du er i så god form, det er måske lagengymnastikken der holder dig fit? ;-)

Hvis man har fået rigeligt at drikke i barerne så er der måske 1,5-2 km til hotellet alt efter hvor meget man slingrer. :-D

Jeg er enig i at ud fra billederne ser Banchang Grand Hotel noget mere kedeligt og nedslidt ud en Palace. Og værelserne på The Camel Pub er ifølge det engelske forum jeg linkede til endnu mere triste og nedslidte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 7/5/2016 at 01:30:

Min oplevelse var nok noget mere nuanceret end Fisseviskeren her, eller mine forventninger var for høje…

Hej Legesyg,

Jeg kan desværre ikke huske navnene på de barer vi var i bortset fra Sportsbar. Da jeg kom derind sad en af mine medrejsende venner med en helt nøgen pige på skødet lige til venstre når man kommer ind. 2-3 barer længere nede i forhold til sportsbar var der ligesom en scene på højre side af lokalet og baren var i venstre side. Der var der en af pigerne der dansede nøgen med en af gæsterne slikkede hende. 

Jeg har som sagt kun været der en gang og alle de steder jeg var inde kunne jeg pille tøjet af pigerne efter 1 enkelt drink og jeg fik blow job i baren 2 af stederne. 1 af stederne fik jeg et blowjob på en sofa ved poolbordet nede i den bageste ende af lokalet. Nu var jeg sammen med mange erfarene Ban Chang besøgende så det kan have haft en indflydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fissehviskeren skrev, for 4 timer siden:

Hej Legesyg,

Jeg kan desværre ikke huske navnene på de barer vi var i bortset fra Sportsbar. Da jeg kom derind sad en af mine medrejsende venner med en helt nøgen pige på skødet lige til venstre når man kommer ind. 2-3 barer længere nede i forhold til sportsbar var der ligesom en scene på højre side af lokalet og baren var i venstre side. Der var der en af pigerne der dansede nøgen med en af gæsterne slikkede hende. 

Jeg har som sagt kun været der en gang og alle de steder jeg var inde kunne jeg pille tøjet af pigerne efter 1 enkelt drink og jeg fik blow job i baren 2 af stederne. 1 af stederne fik jeg et blowjob på en sofa ved poolbordet nede i den bageste ende af lokalet. Nu var jeg sammen med mange erfarene Ban Chang besøgende så det kan have haft en indflydelse.

Det er jo fint at det nu har givet de øvrige læsere et nuanceret billede af stedet, til syneladende kan man være heldig eller uheldig....  eller man skal lede lidt efter de steder hvor man kan få lov til at lege med dem "in public"

På Sportbar, oplevede jeg da at pigen var total afvisende efter to ladydriks, for at jeg bare pillede lidt, så skulle vi da gå "i privat"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er pt i Pattaya og ikke finde noget tranport derhen..

Været 2 gange i soi 6 i dag.. Først der ved 11 tiden men der havde Ruby club ikke åbent..   Var der så igen nu kl 14 hvor de havde åbent og spurgte til det med om der er en minibus der kører til Ban Chang nogle dage.. Men l'd ifølge den der mama der var der som noget helt ukendt og snakkede godt nok om nogle busser fra second Road men nok lokale busser der går til selve byen..  Det jeg jo var interesseret i en minibus tur til kun sted hvor der sker det her sjove.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 4 timer siden:

Er pt i Pattaya og ikke finde noget tranport derhen..

Været 2 gange i soi 6 i dag.. Først der ved 11 tiden men der havde Ruby club ikke åbent..   Var der så igen nu kl 14 hvor de havde åbent og spurgte til det med om der er en minibus der kører til Ban Chang nogle dage.. Men l'd ifølge den der mama der var der som noget helt ukendt og snakkede godt nok om nogle busser fra second Road men nok lokale busser der går til selve byen..  Det jeg jo var interesseret i en minibus tur til kun sted hvor der sker det her sjove.

 

 

Har du prøvet at kontakte The Camel Pub Taxi Service Ban Chang og høre om de har en tur fra Pattaya som du kan hoppe med på?

http://banchangbars.com/taxi/

De skriver at de arrangerer ture fra Pattaya til Ban Chang med minibusser med op tiil 27 personer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 1 time siden:

 

Har du prøvet at kontakte The Camel Pub Taxi Service Ban Chang og høre om de har en tur fra Pattaya som du kan hoppe med på?

http://banchangbars.com/taxi/

De skriver at de arrangerer ture fra Pattaya til Ban Chang med minibusser med op tiil 27 personer.

Super :)  Lige et svar jeg kunne bruge..

vil jeg forsøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 31/5/2016 at 09:14:

Er pt i Pattaya og ikke finde noget tranport derhen..

Været 2 gange i soi 6 i dag.. Først der ved 11 tiden men der havde Ruby club ikke åbent..   Var der så igen nu kl 14 hvor de havde åbent og spurgte til det med om der er en minibus der kører til Ban Chang nogle dage.. Men l'd ifølge den der mama der var der som noget helt ukendt og snakkede godt nok om nogle busser fra second Road men nok lokale busser der går til selve byen..  Det jeg jo var interesseret i en minibus tur til kun sted hvor der sker det her sjove.

 

Spørg efter Biijan. Tyk amerikaner der ejer Ruby. Det var ham der til dels arrangerede vores tur. Alrdig spørg pigerne. Spørg gæsterne, managers eller ejere. Hvis han ikke er der så spørg Sully hos Where Angels Play også på Soi 6.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, for 15 timer siden:

Spørg efter Biijan. Tyk amerikaner der ejer Ruby. Det var ham der til dels arrangerede vores tur. Alrdig spørg pigerne. Spørg gæsterne, managers eller ejere. Hvis han ikke er der så spørg Sully hos Where Angels Play også på Soi 6.

Super det vil jeg gøre :) 

Havde ellers næsten opgivet det, men god info der !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er næsten netop hjemvendt fra Thailand og var igen i Ban Chang på udflugt. Denne gang var vi 10 gutter afsted.

Det var præcist den samme oplevelse som i april da jeg skrev min første anmeldelse dog endnu vildere.

1 drink og så kunne man pille tøjet af pigerne og pille. Den bedste oplevelse var med en pige der bare tog mit udstyr ud og satte sig på den, mens vi var i baren. De havde ikke værelser ovenpå, men de havde et baglokale med et pool bord hvor hun tog mig med ned og jeg fik det bedste deepthoat BJ og kneppede hende på poolbordet. Der var en glidedør af glas der adskildte det fra baren og hun slukkede det meste lys derinde under akten. 

Fik også adskillige blowjobs i barne. 

Den  vildste opvelse var på Yoyo bar http://banchanglife.com/yoyo-bar-ban-chang/ 

Her havde alle pigerne taget tøjet af da jeg kom derind og vi var alle samlet der. 8 ud af 10 gutter fik nok blowjobs og man kunne pille alt hvad man ville. Jeg nøjedes derinde med at pille da jeg var helt flad og tømt fra de andre barer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været en tur i Ban Chang - kørte dertil på lejet Moto-bike - der er faktisk ikke ret langt - og så kan man frit bruge formidagen til at køre på udflugt i omegnen, hvor der er flere interessante ting at se - men det er varmt og man skal passe på ikke at blive solskoldet.

I første omgang syntes jeg striben virkede noget død i det - men jeg var nok også lidt tidligt ud og gik derfor længere op ad vejen, hvor jeg fandt et opgraderet gadekøkken med en madmutter, der i løbet af nul komma fem, fik fremtryllet en lækker dish med pork og spejlæg.

Bagefter gik jeg endnu en tur igennem striben og gik ind et tilfældigt sted for at få en øl - en pige viste mig ind i baren, satte sig ved siden af mig og begyndte at massere mig udenpå bukserne, hvilket jeg ikke var helt uimodtagelig for, men pigen tiltalte mig ikke rigtig - og jeg havde lidt formodning om at det ikke var en rigtig pige og hun blev lidt sur, da jeg ikke ville spendere en ladydrink på hende. For at undslippe valgte jeg nu at sætte mig  udenfor, hvor jeg kom til at sidde overfor en rigtig sød ung pige fra baren ved siden af - men ladyboyen var fulgt med og havde sat sig ved siden af, så jeg var lidt i en kattepine, drak min øl og fortsatte ned ad striben.

Næste dag kom jeg imidlertid igen og pigen bød mig nu indenfor på hendes bar og jeg kunne spendere en ladydrink (koster vist kun 100 bath i alle barer på striben - og heraf får pigen 50 bath, hvor normalen i Pattaya er 135 og pigen kun 35) på hende uden problemer. Hun var noget owsen og snart var hun ved at arrangere sofa og lysdæmpning bagerst i lokalet for en hurtig omgang Short-Time. Så fik jeg hende heldigvis overtalt til at tage med hjem på hotellet få hundrede meter derfra istedetfor - OK, hun skulle lige skifte tøj og jeg måtte slippe 300 bath i bar-find).

Ow en dejlig lille fiskerpige på 38, der så ud som en på 23 - altid frisk, storsmilende og med på  det meste - og jeg behøvede bare prikke lidt til hende, så var hun klar igen - og det var lidt mere end en gammel mand, som mig kunne følge med til, selvom jeg syntes, jeg var ved at komme i træning efter et par uger i Pattaya ;-)

Hernede betyder LT virkelig Long-Time, så dagen efter tog vi sammen på udflugt til Rayon - og vil man se industrianlæg, kilometerlange rørføringer op og ned, store tankanlæg mm. - så skal man bare tage til Rayon - men inde i byen fejrede de Sonkran - og det er en sport at overdænge forbipasserende med vand - men at bruge en vandslange - det er lidt unfair - og vi blev da også rigeligt våde.

Om aftenen var vi til Sonkranfest  Ban Chang - og Thailænderne kan åbenbart godt lide rigtig høj musik - jo højere jo bedre - no wonder at en stor del af thailænderne har høreskader - men det er måske derfor, de ikke kan høre det lyder forfærdeligt, når de alle forsøger at overdøve hinanden, fremfor at aftale hvem der spiller hvor og hvornår.

Desværre måtte jeg lige endnu engang betale bar-fine - og mamasan var der også lige for at få en lady-drink - det er åbenbart en tradition hernede - og hun er jo også kun ansat af "the big bot" (Thailændere kan ikke sige "s" - og slet ikke dobbelt "ss")

Var den første nat vild - så blev den næste da endnu vildere og jernet syntes vist det var godt, jeg ikke havde booket længere tid i Ban Chang - men jeg har lovet pigen, at vi skal ses næste gang, jeg kommer til Thailand ;-)

På vej tilbage til Pattaya, var jeg lige forbi the big Budda, der er tegnet vha. guld på en bjergside https://www.google.com/maps/uv?hl=da&pb=!1s0x31029298aac86c6f%3A0x2fb791bea25da9e2!2m22!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!16m16!1b1!2m2!1m1!1e1!2m2!1m1!1e3!2m2!1m1!1e5!2m2!1m1!1e4!2m2!1m1!1e6!3m1!7e115!4shttps%3A%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipO5Kfl2m6pYNgfDP9_l_QLII0t5JUbJHKhuPTll%3Dw213-h160-k-no!5skhao chi chan buddha - Google-søgning&imagekey=!1e10!2sAF1QipO5Kfl2m6pYNgfDP9_l_QLII0t5JUbJHKhuPTll&sa=X&ved=2ahUKEwi7p9bMhc_hAhUY6nMBHUuRBToQoiowEHoECAoQBg#

- og lidt derfra kan man se nogle huse, hvor bygningsarbejderne ikke har kunnet læse tegningerne:

image.png.2f95fa5be4e6065d5146e41249b429fc.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10.2.2021 at 11:56:

Så er der gang i the Strip igen:

https://thethaiger.com/coronavirus/bars-nightlife-re-open-in-rayong-after-9-days-with-no-new-cases-of-covid-19

 

And the browneyed girls are waiting for customers:

 

image.thumb.png.9a74225ef22deb8a06623e949eb20991.png

 

Bare en strøtanke :) 

Men gad vide hvor massivt de tester.  At de har 0 tilfælde er ligeså troværdigt som når Kina påstår de ingen tilfælde siden har haft :)  Dvs tror ikke Thailand pynter på tallene eller skjuler noget.   Tror faktisk de tager Covid19 meget alvorligt.   Men antal positive, skal jo også måles op imod hvor mange de tester.

Hvor Danmark feks minimum tester 130.000 hvert eneste dag, ud af en befolkning på 5,8 mio , så tvivler jeg meget på at et land som Thailand med 69 mio tester 10 gange så mange :)     Dvs  hvis de skulle have den samme sikkerhed for antal positive som vi har i Danmark, så skulle de op og teste over 1 mio i Thailand hvert eneste dag.   Tvivler på de bare tester 1 procent af det ?

Så at der er 0 tilfælde i den region tvivler jeg meget på.  Selvfølgelig bedre klima end Danmark, så smitter ikke så meget som vi oplever nu i det kolde Europa.   Men tror, uden dog at have noget viden om det, at dem der testes positive i Thailand, er dem som er syge.   I Danmark anderledes.  Der tester vi massivt.  Og også mange som slet ikke mærker til nogle  symptomer, som vi opdager som er positive.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 15 minutter siden:

 

Bare en strøtanke :) 

Men gad vide hvor massivt de tester.  At de har 0 tilfælde er ligeså troværdigt som når Kina påstår de ingen tilfælde siden har haft :)  Dvs tror ikke Thailand pynter på tallene eller skjuler noget.   Tror faktisk de tager Covid19 meget alvorligt.   Men antal positive, skal jo også måles op imod hvor mange de tester.

Hvor Danmark feks minimum tester 130.000 hvert eneste dag, ud af en befolkning på 5,8 mio , så tvivler jeg meget på at et land som Thailand med 69 mio tester 10 gange så mange :)     Dvs  hvis de skulle have den samme sikkerhed for antal positive som vi har i Danmark, så skulle de op og teste over 1 mio i Thailand hvert eneste dag.   Tvivler på de bare tester 1 procent af det ?

Så at der er 0 tilfælde i den region tvivler jeg meget på.  Selvfølgelig bedre klima end Danmark, så smitter ikke så meget som vi oplever nu i det kolde Europa.   Men tror, uden dog at have noget viden om det, at dem der testes positive i Thailand, er dem som er syge.   I Danmark anderledes.  Der tester vi massivt.  Og også mange som slet ikke mærker til nogle  symptomer, som vi opdager som er positive.  

Jeg ved ikke hvormeget de tester i Thailand, men de var hurtige til at indføre mundbind, som mange brugte allerede før coronaen.

Corona er ikke den store dræber i Thailand i forhold til antal dræbte i trafikken, hvor der dagligt dræbes ca. 65 - det er ca. det samme antal som døde i Thailand af corona i hele 2020 - til sammenligning døde, der ca. 500 i DK af corona - og de er ca. 10 gange så mange indbyggere i Thailand ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved ikke hvormeget de tester i Thailand, men de var hurtige til at indføre mundbind, som mange brugte allerede før coronaen.

Corona er ikke den store dræber i Thailand i forhold til antal dræbte i trafikken, hvor der dagligt dræbes ca. 65 - det er ca. det samme antal som døde i Thailand af corona i hele 2020 - til sammenligning døde, der ca. 500 i DK af corona - og de er ca. 10 gange så mange indbyggere i Thailand ;-)

Og læst at det er endda kun dem der dør ved selve traffikstedet der tælles med i den statistik :)   Tænker også der sikkert er en del de der døde af Corona i Thailand, som nødvendigvis ikke er blevet testet.  Men sidstnævnte kun spekulationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 4 minutter siden:

https://ourworldindata.org/coronavirus/country/thailand?country=~THA#the-scale-of-testing-compared-to-the-scale-of-the-outbreak

Tryk på "Table" i grafikken. Thailand: 299 daglige tests per mio. indbyggere (31.01.21). Danmark: 16.292 daglige tests per mio. indbyggere (04.02.21)

Så var mit gæt ikke helt ved siden af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man huske på Thailand har valgt en anden test strategi fordi de simpelthen ikke har økonomi til at teste som vi har i Danmark.

I Thailand har man valgt at ligge alle pengene i 3 ting:

- Opsporing - som virkelig sparker røv (Det er faktisk ikke så svært kun her i Danmark åbenbart!)

- Målrettet testning

- Lockdowns

Oversat hvis man undersøger det så opspor de alle der har været i kontakt med en smittet normalt indenfor 24-48 timer - sidste udbrud viste et hul i strategien ved ulovlige spille steder.

Alle i et område med en smittet bliver låst ned og alle bliver testet.

 

Deres strategi minder meget om Syd Koreas som har vist sig at være et af de lande der klare sig markant bedre. Alt er nærmest åbent.

 

Jeg havde det nemlig på samme måde at Thailand bare fortiede sandheden fordi de nærmest ikke testede. Men jeg tror faktisk på at de næsten ingen smittet har efter jeg har undersøgt deres strategi mere.

 

En meget vigtig ting vi også glemmer er at Thailand eller det meste af Thailand er rural område dvs. langt mellem mennesker og disse mennesker flytter sig sjældent det betyder at alle sygedomme faktisk har svært ved at overleve i store dele af Thailand fordi folk ikke "mingler" som man gør i Vestlige lande i dag.

 

Du kan se det samme i dele af USA som nærmest ikke er ramt af Corona eller områder i Australien fordi der simpelthen er for langt mellem mennesker og de flytter ikke rigtig på sig, de bor hvor de bor og de lever meget lokalt, så eneste mulighed for at smitten kommer ind er en besøgende udefra og da beboerne sjældent forlader deres by eller bolig sender de ikke smitten videre.

Det er faktisk ret interessant men langt væk fra Eroguides formål :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...