Hop til indhold

Recommended Posts

Er næsten netop vendt tilbage efter 14 dage i Pattaya og I stedet for at ”kede” jer med endnu en fortælling om Pattaya så vil jeg berette om noget jeg varmt kan anbefale, nemlig en udflugt til Ban Chang.

 

Ban Chang ligger ca. 1 time væk fra Pattaya i provinsen Rayong. Der er flere barer på Soi 6 der arrangerer dagsudflugter til Ban Chang. Tag f.eks. på Ruby Club og hør om der er nogen der har planer om en tur der til.

 

Jeg har nogle gode venner der ejer en bar der ligger i Soi 6 og da det var hans fødselsdag snart og jeg skulle hjem inden og derfor ikke kunne deltage arrangerede han en tur til Ban Chang. Vi mødtes kl. 14.30 i hans bar hvorefter vi blev hentet i en minibus, en time senere stod vi der. Aftalen var at vi skulle være tilbage ved bussen kl. 21.00 for at køre tilbage til Pattaya. Misser du bussen er du temmelig fucked.

 

Selve det område man tager til er faktisk en meget kort gade, med en række lukkede barer. Ude foran barerne står der en 4-6 piger og bare håber du vil gå med dem indenfor. Området besøges mest af ældre expats der bor der da det er væsentligt billigere end i Pattaya.

 

Efter som der typisk ikke så tit kommer en bus med ”friskt” kød så bliver pigerne ret vilde. Det var min første tur dertil så jeg spurgte ind til hvad det er der er så specielt ved Ban Chang? Fik forklaret at man går ind i en bar pigerne føler efter. Du bestiller en drink. Hvis der er en pige du kan li så kan du tilbyde hende en drink. Herefter vil hun smide en beklædningsgenstand ofte mere end 1 og du kan bare føle løs… Du kan også få et blowjob eller knalde dem i baren hvis du vil. Det koster 500 baht for blow og 500 for sex. Hvis du fravælger blow/sex i baren og tager dem med ovenpå koster det 1000 baht.

 

Vi var 20 mand der tog der til og det er for meget på en bar så vi splittede op. Jeg og 4 andre traskede ned af gaden og fødselsdagsbarnet valgte den første bar. Efter som han gik først ind valgte han også den pæneste pige og hende der endte op ved mig tiltalte mig ikke. Jeg købte hende dog alligevel en drink og for det fik jeg en fin omgang massage på ryggen mens jeg drak en øl og ligesom slugte omgivelser. Vi blev enige om at gå videre og betalte vores regning. Denne gang skulle jeg vælge et sted og det gjorde jeg så 3 barer længere nede, hvor mine øjne fangede en pige der for mig virkede utrolig køn. Jeg gik forrest ind og satte mig tilrette ved bar disken, bestilte en øl og en drink til hende. (billeder af hende er vedhæftet)

 

Pigerne herinde var væsentlig kønnere end det første sted. Så ham der sad ved siden af mig havde også en pige op af ham og de så ud til at have godt gang i den. Kys og grams. Min pige hun begyndte at tungekysse mig og jeg famlede godt og grundigt på hende og hun følte også på mit ret stive 3. ben gennem bukserne. Hun knappede mig op så hun kunne føle rigtigt. Jeg gjorde tegn til at hun skulle smide toppen, men i stedet smed hun alt tøjet. Hun var ret lækker og jeg smagte lidt på hendes bryster og spurgte om hun ville smage mig. Hun fniste og satte sig på hug og begyndte at give mig et blowjob mens jeg sad der på barstolen. Det var ret vildt også fordi 2 af gutterne der tog med stod lidt længere nede i lokalet og spillede pool og ham jeg sad med ryggen til også fik polleret sin sjover. Hun rejste sig op efter lidt tid og spurgte om vi ikke skulle gå ovenpå. Jeg sagde næh jeg hyggede mig fint i baren og så vendte hun sig om og satte sig på mit skød. Hun var ret våd og hun sad så der og fik lidt pik, mens jeg drak min øl. Kunne bedre li blow’et så løftede hende af mig og gav hende et kys og foreslog at vi tog det oven på da jeg alligevel ikke kunne komme sidende i en bar med vennerne omkring mig. Hun blev glad og nøgen med mig i sin hånd gik vi oven på. Her oppe kunne hun så forsætte sit dejlige blow indtil jeg kom i munden på hende. Hun fortsatte bare med at sutte og suge og for dem der har prøvet det ved de at en pikhoved bliver ekstremt følsomt efter man er kommet så det var skønt. Til sidst måtte jeg bede hende stoppe og hun smillede og sagde thank you for lunch. Haha. Hun slugte…

 

Jeg tog et bad og hun ventede med et håndklæde som hun aftørrede mig med hvorefter jeg tog tøj på betalte hende 1000 baht og gik ned i baren sammen med hende. Hun var stadig nøgen. Mine venner var gået så jeg betalte regningen for øl og drink til hende og sagde farvel.

 

Herefter gik resten af dagen med at vi gik fra bar til bar og det blev mere og mere vildt. Jeg var i alt sammen med yderligere 4 piger hvoraf 2 var samtidig. Derudover fik jeg kysset og fingereret yderligere en 3-4 stykker.

 

Da jeg stod ved bussen kl. 21.00 var jeg godt brugt og alle var glade.

 

Jeg kan varmt anbefale at prøve Ban Chang. De har vidst også et hotel så man kan overnatte der. Vi har talt om at vi næste gang nok vil blive der natten over… 

10433076_1583513328638647_8364706212704898108_n.jpg

1781923_1508239602832687_2749133290308484285_n.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så for 500 baht har man sex i baren foran alle andre?

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 3 minutter siden:

Så for 500 baht har man sex i baren foran alle andre?

Nej, det tror jeg ikke. Man starter med 500 for blow og så 500 ekstra for sex eller bare 1000 for det hele oven på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder og ser hot hot ho ud :-) 

Som jeg læser og ser på google maps - er Ban Chang et lille bysamfund med en gennemgående gade hvor der så er en klynge bare der lever af faranger ?

Det virker ikke til at være et "turistområde" ??

forstår ikke helt ideen i ha en klynge barer hvis der ikke rigtig er kunder..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, for 3 timer siden:

 

Fissehviskeren skrev, den 14/4/2016 at 15:00:

 

 

 

 

Lorte system herinde.. Har man først ved en fejl ville svare en tråd så hænger alle der her ekstratråde på og kan ikke slettes 

smokehat skrev, for 3 timer siden:

 

:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck det må jeg se om jeg kan få besøgt :)

Sådanne her indlæg er guldkorn.. Gælder netop at finde sådanne oaser hvor pris og serviceniveau er så meget bedre end de mere kendte store steder.

Hvis kendskab til lignende steder så lad os endelig høre om det...  Har selv overvejet at undersøge på egen hånd men svært da man ikke ved hvor der er den her form for turistatraktioner :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
smokehat skrev, for 6 timer siden:

Det lyder og ser hot hot ho ud :-) 

Som jeg læser og ser på google maps - er Ban Chang et lille bysamfund med en gennemgående gade hvor der så er en klynge bare der lever af faranger ?

Det virker ikke til at være et "turistområde" ??

forstår ikke helt ideen i ha en klynge barer hvis der ikke rigtig er kunder..

 

Tror faktisk heller ikke alle de barer der er i Pattaya har meget omsætning.. Er jo et kæmpe antal af dem og mange er ikke ofte besøgt.. Man får bare det indtryk når man går forbi og tror der sker en masse..  Ser man feks i soi 6 så masser af barer hvor der ingen kunder er.. Men kun en masse piger foran :-D

Derudover så tror jeg i ovennævnte sted der er der måske heller ikke så mange piger normalt.. Men det har rygtes når "bussen" fuld af turister ville ankomne og så blevet fyldt godt op..

Sådan tænker jeg ihvertfald.. For overvejer da selv at tage dertil måske på en scootertaxi men tvivl om der så vil være så mange piger..  Vil dog gøre forsøget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fissehviskeren skrev, den 14/4/2016 at 15:00:

Ban Chang ligger ca. 1 time væk fra Pattaya i provinsen Rayong. Der er flere barer på Soi 6 der arrangerer dagsudflugter til Ban Chang. Tag f.eks. på Ruby Club og hør om der er nogen der har planer om en tur der til.

Selve det område man tager til er faktisk en meget kort gade, med en række lukkede barer. Ude foran barerne står der en 4-6 piger og bare håber du vil gå med dem indenfor. Området besøges mest af ældre expats der bor der da det er væsentligt billigere end i Pattaya.

Jeg kan varmt anbefale at prøve Ban Chang. De har vidst også et hotel så man kan overnatte der. Vi har talt om at vi næste gang nok vil blive der natten over… 

 

Tusind tak for nogle super gode informationer.....

Jeg er netop på vej til Thailand i Maj, og da jeg i forvejen har Rayong i tankerne på min tur, så ville det jo være oplagt at stoppe i Ban Chang 

Men når jeg kigger på google maps, ser det dog ud til at byen er mere end bare en gade - er der mulighed for et hint hvordan man finder gaden uden at bruge timer, specielt hvis pigerne først dukker op når der kommer farang forbi

Lige et tillægs spørgsmål.... din beskrivelse lød meget fri for condomer......  hvordan er standarden der mht det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sorry, jeg fandt adressen - det er  Soi Tessabahn 25, Ban Chang

Hvis man googler Ban Chang Gogo bar.... så konner der lidt interessant frem - men slet ikke så godt forklarende som din beskrivelse her

Ud fra Google maps, så ligger der vist et af udseende  ok hotel lige ved siden af The Camel Pub i  Soi Tessabahn 25

Det skal da bestemt prøves - og hvem ved om det bliver til to overnattende piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

legesyg skrev, for 8 timer siden:

Sorry, jeg fandt adressen - det er  Soi Tessabahn 25, Ban Chang

Hvis man googler Ban Chang Gogo bar.... så konner der lidt interessant frem - men slet ikke så godt forklarende som din beskrivelse her

Ud fra Google maps, så ligger der vist et af udseende  ok hotel lige ved siden af The Camel Pub i  Soi Tessabahn 25

Det skal da bestemt prøves - og hvem ved om det bliver til to overnattende piger 

Jeg har som sagt kun været der 1 gang. Jeg ved de fleste tager det som en 1 dags udflugt, men korrekt at du kan overnatte på Camel. Vi talte faktisk om at overnatte der næste gang, men man er virkelig "malket" i bund efter en eftermiddag/aften. Det er ikke gogo's. Det er alle barer.

Hvis du googler Ban chang strip så kommer der en del info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 18/4/2016 at 04:52:

Tror faktisk heller ikke alle de barer der er i Pattaya har meget omsætning.. Er jo et kæmpe antal af dem og mange er ikke ofte besøgt.. Man får bare det indtryk når man går forbi og tror der sker en masse..  Ser man feks i soi 6 så masser af barer hvor der ingen kunder er.. Men kun en masse piger foran :-D

Derudover så tror jeg i ovennævnte sted der er der måske heller ikke så mange piger normalt.. Men det har rygtes når "bussen" fuld af turister ville ankomne og så blevet fyldt godt op..

Sådan tænker jeg ihvertfald.. For overvejer da selv at tage dertil måske på en scootertaxi men tvivl om der så vil være så mange piger..  Vil dog gøre forsøget :) 

Tror ikke der rygtes det store. Der tager næsten ofte busser afsted fra Soi 6. Det er dog ikke store busser, men minibusser. Der kan vel være 9-10 personer i dem. Vi kørte i 2 personbiler og 1 minibus.  

Der er for langt for en scootertaxi. Det er altså næsten som at ville køre i lufthavnen på en scootertaxi. Du skal med bussen fordi ellers kan du ikke rigtig komme hjem. Jeg så ingen taxi'er der. Hverken biler eller scootere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 17/4/2016 at 01:50:

Fuck det må jeg se om jeg kan få besøgt :)

Sådanne her indlæg er guldkorn.. Gælder netop at finde sådanne oaser hvor pris og serviceniveau er så meget bedre end de mere kendte store steder.

Hvis kendskab til lignende steder så lad os endelig høre om det...  Har selv overvejet at undersøge på egen hånd men svært da man ikke ved hvor der er den her form for turistatraktioner :-D

Takker :)

Jeg kan anbefale at besøge gentlemen klubberne i Pattaya. Kan anbefale Club Excite, Bar 4 og 007.

Her er et kort over dem alle: Gentlemen Clubs and Misc BJ/ST Bars: Updated 5 Jan, 2016

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, for 3 timer siden:

Tror ikke der rygtes det store. Der tager næsten ofte busser afsted fra Soi 6. Det er dog ikke store busser, men minibusser. Der kan vel være 9-10 personer i dem. Vi kørte i 2 personbiler og 1 minibus.  

Der er for langt for en scootertaxi. Det er altså næsten som at ville køre i lufthavnen på en scootertaxi. Du skal med bussen fordi ellers kan du ikke rigtig komme hjem. Jeg så ingen taxi'er der. Hverken biler eller scootere. 

Nej tænkte nu også på en minibus men forestillede mig byen og gaden som mindre end den er :)    Ved at kigge byen ud på youtube opdagede jeg den var en del større end jeg havde fået indtryk af..

Selve afstanden er vel max 50 km ?.. Ifølge kort så ihvertfald kun 1/3 - 1/4 af afstanden til lufthavnen fra Pattaya..    Men okay er nok uanset hvad alt for langt med en scootertaxi :-D    Må bare finde ud af hvornår de der busser kører fra soi 6..

Alternativt så forhøre sig med hvad en rigtig taxi koster og aftale at blive hentet et aftalt tidspunkt senere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, for 3 timer siden:

Takker :)

Jeg kan anbefale at besøge gentlemen klubberne i Pattaya. Kan anbefale Club Excite, Bar 4 og 007.

Her er et kort over dem alle: Gentlemen Clubs and Misc BJ/ST Bars: Updated 5 Jan, 2016

 

Super :)  dejligt med alternative til alt det andet der er i Pattaya men som meget minder om hinanden.. Læs meget høj musik og svært ved at få lov til at sidde i fred og ro... Kiggede nogle ud på youtube og virkede rigtig hyggelige det her koncept..  

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info8-) om ban chang

det bliver prøvet af engang midt i juli "med garanti" 

med 22dage i pattya kan det hvis godt blive til en lille udflugt eller to

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fissehviskeren skrev, den 14/4/2016 at 15:00:

Efter som der typisk ikke så tit kommer en bus med ”friskt” kød så bliver pigerne ret vilde. Det var min første tur dertil så jeg spurgte ind til hvad det er der er så specielt ved Ban Chang? Fik forklaret at man går ind i en bar pigerne føler efter. Du bestiller en drink. Hvis der er en pige du kan li så kan du tilbyde hende en drink. Herefter vil hun smide en beklædningsgenstand ofte mere end 1 og du kan bare føle løs… Du kan også få et blowjob eller knalde dem i baren hvis du vil. Det koster 500 baht for blow og 500 for sex. Hvis du fravælger blow/sex i baren og tager dem med ovenpå koster det 1000 baht.

      er der nogle bestemte af barerne som du vil anbefale frem for andre ??

Er der nogle af dem som har gode private run, eller er alle primitive på det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 23 timer siden:

      er der nogle bestemte af barerne som du vil anbefale frem for andre ??

Er der nogle af dem som har gode private run, eller er alle primitive på det ??

Det er en meget kort række af barer. Jeg vil anbefale at først gå ind der hvor pigerne udenfor er mest entusiastiske! Det var det jeg startede med. Derefter gik jeg ind i stort set alle barer og tjekkede dem ud. Kan ikke anbefale en enkelt bar da de kan have ændret personale siden jeg var der. 

Kan bare sige at det skal prøves. Det er vildt fedt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 4/19/2016 at 05:55:

Sorry, jeg fandt adressen - det er  Soi Tessabahn 25, Ban Chang

Hvis man googler Ban Chang Gogo bar.... så konner der lidt interessant frem - men slet ikke så godt forklarende som din beskrivelse her

Ud fra Google maps, så ligger der vist et af udseende  ok hotel lige ved siden af The Camel Pub i  Soi Tessabahn 25

Det skal da bestemt prøves - og hvem ved om det bliver til to overnattende piger 

http://www.pattayagogos.com/bars_ban_chang.htm#Fun_in_Ban_Chang_4712

 There are crappy rooms with crappy furniture accessible by also crappy stairs at The Camel Pub at 550 baht, but I prefer by far the standard rooms at 400 baht at the Banchang Grand Hotel , only 150 metres past the strip, also on the left-hand side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Brødre,

I går lørdag var det min tur til at opleve Ban Chang, (ligger imellem Pattaya og Rayong - nærmere Rayong)

Min oplevelse var nok noget mere nuanceret end Fisseviskeren her, eller mine forventninger var for høje…

Da jeg var selvkørende i bil, havde jeg på forhånd booket hotel i byen, Banchang Palace Hotel, som ligger for enden af the strip, bare 500 meter efter den sidste bar – så ingen grund til spirituskørsel

Jeg kunne få en stor suite, incl morgenmad til 295 DKK (på Agooda.com)(efter Thai standard, pæn og ren, efter Danske standard, simpel og let nusset) – Banchang Grand Hotel ligger noget nærmere på barerne, men ser også væsentligt mere slidt ud

Efter checkin og et bad, gik turen kl 19:00 ned af the strip, for lige at se alle stederne lidt an ude fra….

Jeg havde ikke fået noget at spise siden jeg landede i Bangkok i går morges, så lidt føde til kroppen inden sjælen skulle tilfredsstilles…

Meget passende at starte på The Camel Pup, meget engelsk stil, som en rigtig pup, men fornemmede hurtigt at maden vist mere var cafestil, så jeg valget en OK luksus burger…. Og begyndte så at studere det frække liv på stedet…. Men der var absolut intet frækt at se på, nogle singel mænd her og der, og to mindre grupper – en håndfuld piger bag baren som intet ”aktivt” foretog sig.

Ikke meget afveg fra en pup i England, det eneste afslørende var et skilt på trappen om Poolroom på førstesalen.

Men jeg havde jo set at pigerne foran de andre barer havde vist aktiv interesse, så med en veltilpas mave, gik turen videre til den næste bar.

En pige foran Smile bar fangede min interesse, inden for og smalltalke med hende – der sad da flere mænd i baren med deres piger, og der vimsede også en enkelt ladyboy rundt, uden på nogen måde at være ubehagelig.

Jeg skulle da lige afprøve det ovenfor beskrevne koncept, med ladydrink…. Men hverken den første eller anden drink fik hende til at smide bare lidt af dresset….. intet ville der ske, før end jeg fik hende med i enerum på førstesalen

Den private oplevelse var noget rutinepræget,

Senere aflagde jeg også besøg i Farang bar og Sports Bar…. Alle stederne var stort set det samme resultat (med mindre varians), Der skete intet frækt i selve baren, og tidligere nævnte koncept med at en ladydrink ville resultere i ladystrip oplevede jeg slet ikke, alt frækt foregik i privat room.

Efter tre omgange i private, uden den store entusiasme fra pigerne, (men de Thailandske piger har da bestemt lækre frække kroppe) valgte jeg at returnere til mit hotelværelse, med en lidt skuffet følelse – var mine forventninger sat for højt ??

Prisen i gaden var rimelig fast – 1.000 Bath uden at der blev kigget på uret (men nogle steder skulle der lægges 300 Bath oveni for værelset – andre var det inkluderet

Nu glæder jeg mig til at jeg om et par dage skal være sammen med min faste Thailandske SugarBage – det er 100% gensidig nydelse ad libitum

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 23 timer siden:

Da jeg var selvkørende i bil, havde jeg på forhånd booket hotel i byen, Banchang Palace Hotel, som ligger for enden af the strip, bare 500 meter efter den sidste bar

Ifølge Google Maps er der 1,1 km fra Ban Chang Palace Hotel til Offshore Bar & Restaurant som er den sidste på The Strip ifølge kortet jeg linkede til længere oppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...