Hop til indhold
Guest fynbomanden

ARTEMIS - lukket !!

Recommended Posts

MaxBax skrev, for 9 timer siden:

Gennemført ækelt koncept med handlede kvinder, håber sgu de, der har lovprist etablissementet og pralet med deres eskapader på stedet har en ligeså dårlig smag i munden som de stakler på stedet, som har været tvunget til usikker oralsex

Prøv at besøge klubben og vurdere med dine egne øjne, ikke alle piger er handlet der er en del tyske piger og etniske tyske piger, tvivler på de er handlet, mens nogle østpiger kan være handlet.  Alt andet lige har pigerne bedre forholde og sikkerhed i klubben end at arbejde på gaden eller i lukkede lejligheder, her finder myndighederne dem slet ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler personligt på at man kan finde ret mange handlede piger på div. FKK klubber, om nogle overhovedet, men det er nemt at udtale sig om uden en vis form for personlig erfaring. Havde jeg den mindste mistanke om at de klubber jeg har besøgt havde handlede piger, var jeg skredet lige på stedet!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

MaxBax skrev

"Gennemført ækelt koncept med handlede kvinder, håber sgu de, der har lovprist etablissementet og pralet med deres eskapader på stedet har en ligeså dårlig smag i munden som de stakler på stedet, som har været tvunget til usikker oralsex "

Jeg har ingen dårlig smag i munden efter at have besøgt og lovprist et etablissement, der er lovlig og som har være åben i årevis, kendt af offentligheden og myndighederne med i lige så lang tid.

Du kan bo på hotel, spise på restaurant i Tyskland såvel som i Kenya, købe og forbruge så meget andet ude og hjemme, hvor alt foregår i åbenhed, ryet er er respektabelt, men hvor du aldrig kan opnå sikkerhed for, at der ikke går noget for sig, der ikke til fulde er hvad det syner af.

I den udstrækning der måtte være belæg for de årsager tyskerne har til at skride til handling, er der næppe tale om forhold der har gjort sig gældende fra klubben åbnede og til nu, men vel sagtens som i enhver anden efterforskningsmæssig sammenhæng, et sammenfald af omstændigheder over tid, der nu måske fører til sigtelser og domfældelse?

Det er helt efter bogen, virksomheden er lovlig, pigerne udbyder og vi forbruger lovligt deres ydelser, hvorefter det som indenfor enhver andel lovlig virksomhed er op til myndighederne at skride ind over for kriminalitet i en lovlig branche.

Heri er vi der har lovprist etablissementet kun interesseret , og som alle andre håber vi at politiet rydder op i hvad der måtte være at rydde op i.

Et er om man er for eller imod fransk uden kondom, men pr definition at postulere at staklerne er tvunget til det, ja det finder jeg savner et hvert belæg for i en almen tysk kontekts.

Fransk uden er standarden og har været det i det meste af Tyskland i årevis, pigerne sælger det helt rutinemæssigt, og driver aktivt mersalg af cum in mouth, mens den primære risikofaktor vaginalt og analt samleje altid er med kondom.

Så nej indtrykket er ikke at pigerne over en kam er tvunget til at yde fransk uden, men der er tale om at der er præcedens herfor.

Myndighederne ved det, og de sætter rammerne for klubbernes virke, Bayern skulle have forbudt fransk uden, de fleste andre delstater har ikke.

Der er måske opstramninger på vej i Tyskland, måske kondom bliver påbudt til fransk, hvis så ok med mig.

Men i 14 år har der eksisteret FKK klubber i Tyskland, der arbejder 400000 sexarbejdere i landet, og mig bekendt har der aldrig forekommet smittespredning i Tyskland, der særskilt har kunnet henføres til købesex branchen, og havde der så var der nok kommet regler herom for længe siden.

Hvad forekommer der ikke i swinger og bøsseklubber, tror at risikoen i FKK klubber er noget mindre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal måske også lige kigge på, hvilke helt konkrete forhold der i medierne bliver til "handlede piger", "trafficking" og "forbindelser til HA". Der var historien på et tidspunkt i Danmark om et udenlandsk par, hvor kvinden var prostitueret og manden arbejdsløs. Først blev han nægtet kontanthjælp fordi konen havde en indtægt, og derefter dømt for rufferi fordi han levede af hendes prostitution!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøgte Artemis sidste sommer, kørte selv taxi'er rundt og reklamerede for stedet, så... - jeg har ikke dårlig samvittighed, og vil først se facts om det virkelig er sandt, hvad der skrives !! 

Jeg oplevede Artemis som et luksusbordel, og håber bestemt ikke at nogle piger udnyttes på stedet 

Redigeret af GMB

Del dette indlæg

Link til indlæg
GMB skrev, for 4 minutter siden:

Da jeg besøgte Artemis sidste sommer, kørte selv taxi'er rundt og reklamerede for stedet, så... - jeg har ikke dårlig samvittighed, og vil først se facts om det virkelig er sandt, hvad der skrives !! 

Jeg oplevede Artemis som et luksusbordel, og håber bestemt at nogle piger udnyttes på stedet 

Åh ja, det er også en måde at se det på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er helt normalt at de store FKK klubber har rockerraltioner. FKK World er drevet af HA DK, men det er der vel ikke noget i vejen med, hvis de bare overholder reglerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok alt debat til side - er ARTEMIS lukket lige nu eller var det bare et enkelt raid? Jeg skal derned i næste uge og havde set frem til at besøge to af mine ynglings gudinder - som just for the record er fra Rusland og 34 år gammel - og jeg har besøgt hende de sidste tre år og den anden er fra Italien og er 29 år gammel og hende har jeg ligeledes besøgt de sidste tre år, så nej det er bestemt undtagelsen hvis der er handlede kvinder på kunstmuseet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dunkedyret skrev, for 15 timer siden:

Ok alt debat til side - er ARTEMIS lukket lige nu eller var det bare et enkelt raid? Jeg skal derned i næste uge og havde set frem til at besøge to af mine ynglings gudinder - som just for the record er fra Rusland og 34 år gammel - og jeg har besøgt hende de sidste tre år og den anden er fra Italien og er 29 år gammel og hende har jeg ligeledes besøgt de sidste tre år, så nej det er bestemt undtagelsen hvis der er handlede kvinder på kunstmuseet. 

Den Artige misse er åbent. De handlede piger er minoriteten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

LIVE-STATUS-OPDATERING FRA ARTEMIS

Det kan bekræftes, at Artemis har åbent efter de normale åbningstider

Der har på International Sex Guide Forum været nogle udsagn om, at prisniveauet var steget efter razziaen -- jeg kan bekræfte, at efter en aften med fire forskellige kvinder (en tysker, en ungarer, en russer og en columbianer) så er priserne uændret.

Jeg kan bekræfte, at der er meget færre klienter end der normalt er -- antallet af "slåbrokke" var vel omkring 30-40% af en normal onsdag og i dag var der heller ikke mere end max 50% af, hvad der har været "normalt" på en torsdag. Alt i alt ser det ud til, at der er hård kamp om kunderne, og det kan jo få udbuddet til at falde fremadrettet.... med mindre efterspørgslen kommer tilbage på det tidligere niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 58 minutter siden:

LIVE-STATUS-OPDATERING FRA ARTEMIS

Det kan bekræftes, at Artemis har åbent efter de normale åbningstider

Der har på International Sex Guide Forum været nogle udsagn om, at prisniveauet var steget efter razziaen -- jeg kan bekræfte, at efter en aften med fire forskellige kvinder (en tysker, en ungarer, en russer og en columbianer) så er priserne uændret.

Jeg kan bekræfte, at der er meget færre klienter end der normalt er -- antallet af "slåbrokke" var vel omkring 30-40% af en normal onsdag og i dag var der heller ikke mere end max 50% af, hvad der har været "normalt" på en torsdag. Alt i alt ser det ud til, at der er hård kamp om kunderne, og det kan jo få udbuddet til at falde fremadrettet.... med mindre efterspørgslen kommer tilbage på det tidligere niveau.

Hende den lille columbianer er ret vild :D Onsdag er altid en stille dag pigerne er jo påklædt :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gaffer skrev, den 20/4/2016 at 20:30:

Det er helt normalt at de store FKK klubber har rockerraltioner. FKK World er drevet af HA DK, men det er der vel ikke noget i vejen med, hvis de bare overholder reglerne

Til orientering betaler de fleste etablerede bordeller herhjemme også for at blive beskyttet. Så overvej lige dette, inden I besøger et dansk bordel næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor der er store penge at tjene, er der altid hustlere eller andre der forsøger bare forsøger at investere og skabe en skilling til sig selv.
Det er en del af gamet, hvis vi skal være realistiske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 13 minutter siden:

Hvor der er store penge at tjene, er der altid hustlere eller andre der forsøger bare forsøger at investere og skabe en skilling til sig selv.
Det er en del af gamet, hvis vi skal være realistiske.

Mange mænd kan eller vil ikke se realiteten, det er jo en illusion man køber :P 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man vil ha' et indblik i, hvordan piger fra Rumænien (gælder også for Bulgarien, Moldova, m.m.) tvinges ind i branchen, så vil jeg anbefale at se udsendelsen i aften kl. 20:15 på "3sat": "Ware Mädchen - Prostitution unter Zwang." --- TV-kanalen er fælles for Tyskland, Østrig og Schweiz. Aftenprogrammerne i denne uge har alle handlet om sex. Nogle programmer var vanskelige at forstå pga. tysk på østrigsk og svejtsisk. --- Nogle programmer kan genses på computer. Dog først efter kl. 20 (beskyttelse af mindreårige).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flensborgeren
Taurus skrev, for 3 timer siden:

Hvis man vil ha' et indblik i, hvordan piger fra Rumænien (gælder også for Bulgarien, Moldova, m.m.) tvinges ind i branchen, så vil jeg anbefale at se udsendelsen i aften kl. 20:15 på "3sat": "Ware Mädchen - Prostitution unter Zwang." --- TV-kanalen er fælles for Tyskland, Østrig og Schweiz. Aftenprogrammerne i denne uge har alle handlet om sex. Nogle programmer var vanskelige at forstå pga. tysk på østrigsk og svejtsisk. --- Nogle programmer kan genses på computer. Dog først efter kl. 20 (beskyttelse af mindreårige).

Her er en genvej: http://www.3sat.de/mediathek/?mode=play&obj=58347

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden
Nille skrev, den 21. april 2016 at 01:39:

Hende den lille columbianer er ret vild :D 

Du har så evig ret Nille... uha uha, ja for dælen - det var i sandhed en fornøjelse at lære lidt om Columbia :-P. Jeg startede med at blive "lokket" af "Valentina massage special edition" - og det først efter en lang samtale i baren i kælderen mens der blev drukket te med honning ... "Taste this my friend ... its like tasting my pussy" ... ja, så kan man jo ikke sige nej til en tur på værelset ... og den ene time blev til tre, inden jeg havde fået "spist færdigt".

Jeg elsker de lange besøg hos de helt specielle personligheder ... det giver bare en så meget mere spændende totaloplevelse. Hvad der så skete efter de tre timer kan være i strid med stedets tidligere retningslinier (ved ikke om der stadig er specifikke "house rules" efter raidet forrige onsdag). Men hvis I kommer på besøg på Artemis, så sig IKKE NEJ til et tilbud fra Valentina -- bed om "special massage" og følg det op med alt hvad der findes af forskellige "sprog" ... Valentina er meget "sprogkyndig" og jeg oplevede ikke, at der var et sprog hun ikke mestrede til ug med kryds og slange ... uha uha

Gina fra Ungarn var også en oplevelse helt i topklasse - smuk yndig ung slank lækker kvinde på 21 - for dælen det var som at gå til fest på universitetet igen (det er godt nok længe siden, men jeg erindrer, at det var sådanne piger, der var Prom-queens). Jeg er selv blevet lidt for gammel og slet ikke fit på nogen måder, men hun fangede mig og derefter slap hun ikke ud af mit favntag de næste to timer. Absolut en top-oplevelse.

Nikita fra Rusland (ja, ligesom Elton John sangen ;-)) kom også from Russia with love. Hun kunne lave deep-throath så man frygtede, at man gik derfra uden "vedhæng" -- helt vild oplevelse.

Den sidste var en tysk-tyrkisk pige som jeg har glemt navnet på -- hun var så tilpas mystisk udseende og overbevisende med en hel del dirty-talk ved den indledende samtale - og hånden inde under badekåben fik mig gjort mindre påpasselig. Sød nok, men jeg blokerer i hjernen når der forsøges up-sell på værelset (har altid lavet de forhandlinger inden vi når så langt ... bare en god idé til utrænede ... så undgår man at man laver fejlbeslutningerne som følge af blodmanglen i det øverste hoved, når blodet flyder nedad i kroppen til hovedet uden hjerne ).

Jeg skal derned igen i slutningen af næste uge -- skriv hvis du synes om at have en samtalepartner i de få pauser man har mellem alle oplevelserne.

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Taurus skrev, for 3 timer siden:

Bortset fra, at Elton Johns sang vist er skrevet til en russisk grænsevagt af hankøn. 

Måske. Han vidste godt det var et russisk drengenavn, men er det ikke lidt uklart, hvad intentionen var?

I vesten fungerer det fint som pigenavn

180307_930_9300_0_39_2477_1711_5.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
MaxBax skrev, den 19/4/2016 at 23:42:

Gennemført ækelt koncept med handlede kvinder, håber sgu de, der har lovprist etablissementet og pralet med deres eskapader på stedet har en ligeså dårlig smag i munden som de stakler på stedet, som har været tvunget til usikker oralsex

Ser da ikke ud til du selv holder dig tilbage mht. at anbefale pigerne i Berlin:

Men det er måske mest gadepiger, du vil anbefale :roll:

Jeg har selv været på Artemis

- og der var absolut ingen af de piger der opfordrede mig til CIM, der blev tvunget til noget som helst - snarere tværtimod og jeg fik tømt både den ene og den anden pung + kreditkortet for den dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

Ser da ikke ud til du selv holder dig tilbage mht. at anbefale pigerne i Berlin:

Men det er måske mest gadepiger, du vil anbefale :roll:

Jeg har selv været på Artemis

- og der var absolut ingen af de piger der opfordrede mig til CIM, der blev tvunget til noget som helst - snarere tværtimod og jeg fik tømt både den ene og den anden pung + kreditkortet for den dag :)

Næh, ikke specielt, selv om der faktisk i Berlin er et rigtig godt marked for super lækre tyske studiner der bijobber med lidt gadeprostitution, de skiller sig meget ud fra alle rumænerne, som også er der. Og ja, har faktisk haft nogle gode oplevelser med dem for 30-40 eur. Men det er mere pigerne i private lejligheder, jeg advokerer for. Pris typisk 40-50 eur. for 1/2 time. Dertil synes jeg også Monis er ret fedt og frækt.

Det jeg ikke kan lide, det er piger, der køres som maskiner og ikke kan sige fra over for usikker sex. Indrømmet, har ikke været på ARTEMIS, men synes det lyder som et nasty koncept....og det synes de tyske myndigheder, så åbenbart også...

Del dette indlæg

Link til indlæg
MaxBax skrev, 1 time siden:

Indrømmet, har ikke været på ARTEMIS, men synes det lyder som et nasty koncept..

Dvs. du udtaler dig om noget du ikke aner noget om - og alligevel holder du dig ikke tilbage for at kalde det "et nasty koncept" og påstår, at pigerne køres som maskiner, der ikke kan sige fra overfor usikker sex.

Jeg har besøgt mange af de steder - både FKK og Flattrates mm. - og jeg har aldrig oplevet piger, der blev fastholdt og tvunget til noget som helst mod deres vilje - tværtimod opfordrer pigerne selv til at man skal sprøjte dem i munden - især på Artemis var dette udbredt og gav pigerne en god merindtjening. Ofte er stederne indrettet med lydgennemgang fra det ene værelse til det andet, så andre piger og kunder hurtigt vil kunne komme til hjælp, hvis en pige udsættes for noget hun ikke bryder sig op - desuden skal man først klædes om og lukkes ud + der er overvågning og vagter - så det er ikke så nemt at slippe afsted med at forbryde sig mod pigerne.

PS. hvis du gerne vil møde søde, unge og flotte tyske studiner og se dem nøgne - eller i næsten ingenting og flirte lidt med dem, fremfor at besøge private lejligheder, hvor det normalt er hurtigt ind og ud/maskinsex, som jeg kan forstå du ikke bryder dig om - så burde du besøge en FKK-klub og opleve pigerne i Fri Krops Kultur :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Dvs. du udtaler dig om noget du ikke aner noget om - og alligevel holder du dig ikke tilbage for at kalde det "et nasty koncept" og påstår, at pigerne køres som maskiner, der ikke kan sige fra overfor usikker sex.

Jeg har besøgt mange af de steder - både FKK og Flattrates mm. - og jeg har aldrig oplevet piger, der blev fastholdt og tvunget til noget som helst mod deres vilje - tværtimod opfordrer pigerne selv til at man skal sprøjte dem i munden - især på Artemis var dette udbredt og gav pigerne en god merindtjening. Ofte er stederne indrettet med lydgennemgang fra det ene værelse til det andet, så andre piger og kunder hurtigt vil kunne komme til hjælp, hvis en pige udsættes for noget hun ikke bryder sig op - desuden skal man først klædes om og lukkes ud + der er overvågning og vagter - så det er ikke så nemt at slippe afsted med at forbryde sig mod pigerne.

PS. hvis du gerne vil møde søde, unge og flotte tyske studiner og se dem nøgne - eller i næsten ingenting og flirte lidt med dem, fremfor at besøge private lejligheder, hvor det normalt er hurtigt ind og ud/maskinsex, som jeg kan forstå du ikke bryder dig om - så burde du besøge en FKK-klub og opleve pigerne i Fri Krops Kultur :)

JA! ...grunlæggende har du ret, jeg har ikke oplevet ARTEMIS på first hand. MEN hvis de mange, mange farverige beskrivelser på dette forum står til trone, så vil jeg sige, at de giver et ret detaljeret indblik i løjerne på stedet. Og det tegner altså et billede af et ret vildt sted, hvor pigerne på skift stiller sig til rådighed for adskillige mænds maskinsex.

Og du må meget undskylde, men jeg tror simpelthen ikke på, at pigerne på ARTEMIS frivilligt skulle opfordre mænd til at sperme dem i munden...heller ikke for at tjene et par sølle euro mere. Seriøst, hvor mange kvinder har du lige mødt, som drømmer om at få 20-30 tilfældige mere eller mindre perverse mænd i forskellige aldre og drøjder til at sperme i deres mund på daglig basis? I det hele taget, hvor mange kvinder synes at det er super fedt når deres faste partner fyre kanonen af i kæften på dem. Alle dem jeg har været i forhold med har entydigt gjort det for min skyld.

Så, med den usikkerhed der foreligger i og med at beskrivelserne altid har fået mig til at holde mig væk, så synes jeg, at detvlydervtil at være et ret nasty sted. Men nu bliver det jo undersøgt af myndighederne, så der kommer jo nok en konklusion på det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...