Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa. Skal siges at jeg rimelig ny i det her game! Efter noget tids søgning på diverse sider (det jo en jungle!) faldt jeg over denne lækkerbisken http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kimora/. Læste nogle anmeldelser af pigen og dette var rigeligt til jeg tog benene på nakken og satte kurs mod seduction girls i Rødovre i mandags. Stedet lå ok diskret og blev modtaget i døren af en venlig dame som så satte mig ind i et meget nydeligt værelse. Jeg sad og trippede da jeg ventede på skønheden. Endelig kom hun og vi blev hurtigt enige om en halv times GFE. Sød pige, lækkert undertøj og høje hæle. Dog matcher alderen slet ikke men var jeg forberedt på efter at have været en del anmeldelser igennem med hende. Hun kom hurtigt tilbage efter pengene var afleveret. Vi tog tøjet af og lagde os på sengen. Hun begyndte at snave mig. Dette kunne jeg godt have undværet! Jeg kunne ligeså godt have taget en pige med hjem fra byen der ikke havde børstet tænder i en uge. Kunne selvfølgelig smage at hun havde prøvet at dække sin paradentose lugt med enten tandpasta eller mundskyld. Men havde bestemt ikke hjulpet. På grund af dette fik jeg også lagt mærke til hendes tænder :/ så begyndte jeg at tænke når at pigen skriver hun er velsoigneret, burde dette så ikke være alle huller når man tilbyder rå snavning??? Hun gik herefter igang med at give mig et dybt blow. Det fik mine tanker en smule væk fra den modbydelige lugt. Jeg vendte hende om så jeg kunne tænke på noget andet lækkert og kneppede til jeg kom. 

Kan umuligt være den eneste der har besøgt hende det er blevet hilst  på med denne betændte lugt?  Ja det synd. Men de forventer også vi er velsoignerede.. Det skræmte mig squ lidt og der går noget tid før jeg skal besøge en pige igen'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hmmm. Nu ville det ikke være pænt af mig at så tvivl om din anmeldelse, så det gør jeg ikke. Men mine oplevelser hos Kimora er langt fra dine. I mine øjne er hun det dejligste kvindemenneske man kan finde, og i min mening kysser hun som en drøm. Kan slet ikke genkende en "betændt lugt". 

Det skal ikke ses som om at jeg falder over dig, for at beskytte nogen som helst. Det skal bare ses som at det ikke er alle der har din oplevelse/opfattelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Hmmm. Nu ville det ikke være pænt af mig at så tvivl om din anmeldelse, så det gør jeg ikke. Men mine oplevelser hos Kimora er langt fra dine. I mine øjne er hun det dejligste kvindemenneske man kan finde, og i min mening kysser hun som en drøm. Kan slet ikke genkende en "betændt lugt". 

Det skal ikke ses som om at jeg falder over dig, for at beskytte nogen som helst. Det skal bare ses som at det ikke er alle der har din oplevelse/opfattelse. 

og det helt fint du har en anden mening! Men jeg sætter bare pris på en piges tænder og mundhygiejne når sådan noget som kys tilbydes. Det skam det eneste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen76 skrev, for 12 minutter siden:

og det helt fint du har en anden mening! Men jeg sætter bare pris på en piges tænder og mundhygiejne når sådan noget som kys tilbydes. Det skam det eneste. 

Jeg besøgte Kimora for tre uger siden, - og det var den samme delikate fornøjelse som ved adskillige tidligere besøg. Jeg elsker hendes kysseri.  - Du må have været uheldig, - og det er ærgerligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Jensen76 skrev, for 18 minutter siden:

Enig, jeg kysser også kun piger med god mundhygiejne. Og det har Kimora. Du må have været meget uheldig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 48 minutter siden:

Jeg undrer mig også - meget, faktisk. Jeg besøgte Kimora sidste uge og havde en helt ensidig positiv oplevelse. At alderen ikke skulle passe kan jeg ikke genkende. I mine øjne kunne hun være alt mellem 25 og 32 år. Hun angiver selv 27, så i min optik er der ikke noget forkert der. Den dårlige mundhygiejne kan jeg slet ikke genkende. Jeg hæftede mig ved at hun kyssede som en drøm med masser af indlevelse og lugtede friskt ud af munden. Alt i alt var hun en 9,5 på min ti'erskala. Smuk, sød, lækker, intelligent, indlevende og i det hele taget......mums. Grunden til de manglende 0,5 point er udelukkende fordi jeg vil efterlade plads til en fremtidig endnu mere guddommelig oplevelse.

Hvorfor du har haft en dårlig oplevelse vil jeg ikke begynde at gætte på, blot konstatere at det er ærgerligt for dig.......og hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror nu nok, at alderen måske er en anelse i underkanten, for hun har efterhånden været i sentyverne i en årrække (besøgte hende en enkelt gang tilbage for 6-8 år siden, hvor hun vist skrev det samme). Som de fleste østasiatiske kvinder holder hun sig dog godt. 

Ud over det, så husker jeg hende som en meget medlevende GP, der gav  en god (omend lidt professionel) oplevelse. 

Hvis/når jeg får en ledig stund og er i det københavnske, så er jeg da afgjort fristet igen. Ud fra de fleste beskrivelser herinde lyder det som om hun er ældet med ynde :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror ikke en hujende fis på den her anmeldelse. Den lugter laaaaangt væk af en Pige som har har set sig sur på Kimora.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan simpelthen ikke tro på den her beskrivelse. Jeg mødte også Kimora (første gang) for ca tre uger siden. Dejlige dybe bløde kys - ingen "bismag", velsoigneret, sød, dejlig kvinde. Alder? Tjaeh kunne være rigtig kunne være +5 år, men skal man ikke i udgangspunktet altid regne +25%. Tænker alder i denne branche er lidt ligesom med navnet - angiver mere en karakter/oplevelse end 'passer'. Og Kimora er næppe det kvinden kalder sig til familiefesten heller… :-) Absolut en af de dejligste mest servicemindede jeg har mødt - vel omtrent i samme luftlag som de nu hedengangne Mette, Gina, Olivia eller som Tiffany som stadigvæk er omkring (og måske Trine som jeg dog aldrig har fået hilst på - det må komme :-)  ) Lyder som én der er meget, meget knotten på Kimora og iøvrigt aldrig har skrevet et indlæg her før… No offense, men det er godtnok en sur en at starte med…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm man kan simpelthen ikke engang lægge en anmeldelse ud uden At blive kaldt en kælling.:D jeg er fornærmet.. Som sagt er ny i det her. Jeg beskriver min oplevelse. Det vel tilladt her. Sagde jo ikke hun var dårlig til at give et bj, sagde bare JEG synes godt om god mundhygiejne og pæne tænder. Dette kunne hun ikke give mig og herved denne anmeldelse. Og sådan er det. Hvad andre har med hende har intet med mig at gøre. Ville bare vide om jeg havde en uheldig oplevelse. Måske det med lugten ud af munden ser det ud til. Men altså vi ser vel de samme tænder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen76 skrev, for 11 minutter siden:

Hmm man kan simpelthen ikke engang lægge en anmeldelse ud uden At blive kaldt en kælling.:D jeg er fornærmet.. Som sagt er ny i det her. Jeg beskriver min oplevelse. Det vel tilladt her. 

Velkommen til.

Du skal desværre forvente at få en spand lort lige i hovedet,,alle nye brugere får det når de kommer med deres første anmeldelse, specielt når den er kritisk.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

En del mænd skriver at de har besøgt Kimora - ALLE undtaget den nye bruger er blevet kysset godt og grundigt UDEN at have bemærket en lugt af dårlige tænder. 

Virker det ikke lidt sært? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 4 minutter siden:

Velkommen til.

Du skal desværre forvente at få en spand lort lige i hovedet, hvis du kommer med kritik, det er du ikke den første der har erfaret,alle nye brugere får det når de kommer med deres første anmeldelse, specielt når den er kritisk.

Jeg hopper op og falder ned på det igen. Håber bare på en bedre oplevelse med en anden pige en dag.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan den stakkels pige ikke bare have været på vej til at blive syg den dag?
En kommende halsbetændelse der er ved at bryde ud kan give dårlig ånde......... en rift i munden der pludselig er gået infektion i..... osv osv

Lugten kan såmend sagtens have været der lige den dag uden det behøver være et generelt problem. Alle der har været hos hende kan jo sagtens have ret i de oplevelser de hver især har haft :) 

Synes man skal "tælle stemmer" og så putte oplevelsen med dårlig ånde ind under det, som de fleste foreslår........ at manden må have været blevet ramt af en uheldig dag.

Jeg er sikker på, at pigen har det skidt med det ,hvis det er en ting hun kan genkende fra lige den dag, og håber så, at hun er frisk og rask og har det godt - og er glad for de positive meldinger her kom af hende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 8 minutter siden:

Velkommen til.

Du skal desværre forvente at få en spand lort lige i hovedet, hvis du kommer med kritik, det er du ikke den første der har erfaret,alle nye brugere får det når de kommer med deres første anmeldelse, specielt når den er kritisk.

Jeg hopper op og falder ned på det igen. Håber bare på en bedre oplevelse med en anden pige en dag.. 

Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

En del mænd skriver at de har besøgt Kimora - ALLE undtaget den nye bruger er blevet kysset godt og grundigt UDEN at have bemærket en lugt af dårlige tænder. 

Er det sært? Altså har vi allesammen været der i mandags??? Så kan jeg bedre forstå det . Ej spøg til side.. Har skrevet mange gange nu jeg måske bare har haft en uheldig dag at møde hende på. Men mener stadig et pænt smil eller pæne tænder når Man åbner munden er en vigtighed. Og mener jeg bestemt ikke hun havde! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stallone

Jeg har besøgt Kimora en del gange efterhånden. Hun har altid duftet skønt også fra munden, og jeg kan overhovedet ikke genkende ovenstående beskrivelse. Efter min mening er hun noget af det lækreste på alle måder, og hun kysser fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er helt enig med Trine... den anmeldelse er så fokuseret på noget som mænd stortset aldrig nogensinde nævner i anmeldelser - men tilgengæld noget vi piger gør meget ud af og virkelig lægger vægt på... 

alene der ringer alarmklokkerne... 

dertil kommer anvendelsen af tillægsord... der ganske enkelt for mange til at det virker som en mand der har skrevet den...  det skulle være den ekstreme undtagelse der bekræfter reglen i så fald... 

fokus på sexakten... det er det mænd normalt skriver om,, stramhed, fugtighed, kroppen, hoppende bryster håret og ØJNENE... for ikke at tale om hvorvidt pigen er nær- eller fraværende.... alle de ting vi altid læser om er ikke nævnt med et ord... 

jeg tror ganske enkelt heller ikke en bønne på at der er en mand bag den anmeldelse - sproget og fokus er for meget off.... beklager... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er helt enig med Trine... den anmeldelse er så fokuseret på noget som mænd stortset aldrig nogensinde nævner i anmeldelser - men tilgengæld noget vi piger gør meget ud af og virkelig lægger vægt på... 

alene der ringer alarmklokkerne... 

dertil kommer anvendelsen af tillægsord... der ganske enkelt for mange til at det virker som en mand der har skrevet den...  det skulle være den ekstreme undtagelse der bekræfter reglen i så fald... 

fokus på sexakten... det er det mænd normalt skriver om,, stramhed, fugtighed, kroppen, hoppende bryster håret og ØJNENE... for ikke at tale om hvorvidt pigen er nær- eller fraværende.... alle de ting vi altid læser om er ikke nævnt med et ord... 

jeg tror ganske enkelt heller ikke en bønne på at der er en mand bag den anmeldelse - sproget og fokus er for meget off.... beklager... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Shit en anal-ysering af min anmeldelse. Så mænd kan ikke have er problem med mundhygiejne? Og lide når en pige har pæne tænder???  Efter det her skal jeg da slet ikke besøge en pige til hvis i allesammen er så halv kogte oveni skallen. Fordi du luder gør det dig ikk ekspert i mænd og hvad de kigger efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen76 skrev, for 1 time siden:

Shit en anal-ysering af min anmeldelse. Så mænd kan ikke have er problem med mundhygiejne? Og lide når en pige har pæne tænder???  Efter det her skal jeg da slet ikke besøge en pige til hvis i allesammen er så halv kogte oveni skallen. Fordi du luder gør det dig ikk ekspert i mænd og hvad de kigger efter. 

Nu ska jag inte vara någon slags diplomat, men ja tycker att om Jensen76 har haft denna upplevelse så måste han få skriva en anmeldelse. Jag tror inte att nån som skulle vilja kasta "shit" på Kimora har en sådan energi att svara tillbaks på inlägg som Jensen76 har gjort. För mig som inte besökt Kimora så är det väldigt gott att se att hon får respons från sina fasta kunder (advanced members) som tycker att Jensen76 har varit oheldig :) Kan vi inte låta det vara så. Hur ska vi få nya members här som vill skriva om sina upplevelser om vi trycker ner dem bara för att de har negativa besked om en pige som normalt ger top service. Även solen har sina fläckar :D 

Det är generellt väldigt få anmeldelser av pige trots att omsättningen är stor. Det är många som tittar men få som anmelder. Vi måste hjälpas åt att vända den trenden. Det vinner piger som Kimora på, det kan vi se i detta inlägg :D 

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 12 timer siden:

Velkommen til.

Du skal desværre forvente at få en spand lort lige i hovedet,,alle nye brugere får det når de kommer med deres første anmeldelse, specielt når den er kritisk.

Vi har jo haft denne her oppe at vende før - hvor ligger grænsen for hvordan man kan udtrykke sig. Og det kan og skal vi nok aldrig blive enige om, for en diplomatisk udtalelse fra den ene kan være mere fornærmende ment end en mere bramfri udtalelse fra en anden. Vi har hver vores udtryksform. Men hvis debatten medvirker til at vi tænker os om inden vi trykker på knappen, så har vi da en chance for at være lidt mere høflige og hensyntagende.

Men det fænomen, at en kritiker bliver angrebet tror jeg ligger i noget andet. Mange af de betalende gæster, mig selv inclusive er nok tilbøjelige til at få varme følelser for nogen af pigerne. Ikke sådan at forstå at vi bliver vildt forelskede eller stalkere, blot at vi kommer til at kunne lide personen for andet end den sex, hun giver. Og så trigger det beskyttelsesinstinktet, når man føler, at pigen bliver uretfærdigt angrebet - og så kommer det instinktive modangreb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jensen76 skrev, for 12 timer siden:

Hmm man kan simpelthen ikke engang lægge en anmeldelse ud uden At blive kaldt en kælling.:D jeg er fornærmet.. Som sagt er ny i det her. Jeg beskriver min oplevelse. Det vel tilladt her. Sagde jo ikke hun var dårlig til at give et bj, sagde bare JEG synes godt om god mundhygiejne og pæne tænder. Dette kunne hun ikke give mig og herved denne anmeldelse. Og sådan er det. Hvad andre har med hende har intet med mig at gøre. Ville bare vide om jeg havde en uheldig oplevelse. Måske det med lugten ud af munden ser det ud til. Men altså vi ser vel de samme tænder..

Du har din egen subjektive vurdering af besøget. Hold fast i den. Du var skuffet, og det har du lov til at være og godt du skriver om det. 

Så må vi andre evt. danne vores egen subjektive mening om hende ved et besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen76 skrev, for 23 timer siden:

Hejsa. Skal siges at jeg rimelig ny i det her game! Efter noget tids søgning på diverse sider (det jo en jungle!) faldt jeg over denne lækkerbisken http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kimora/. Læste nogle anmeldelser af pigen og dette var rigeligt til jeg tog benene på nakken og satte kurs mod seduction girls i Rødovre i mandags. Stedet lå ok diskret og blev modtaget i døren af en venlig dame som så satte mig ind i et meget nydeligt værelse. Jeg sad og trippede da jeg ventede på skønheden. Endelig kom hun og vi blev hurtigt enige om en halv times GFE. Sød pige, lækkert undertøj og høje hæle. Dog matcher alderen slet ikke men var jeg forberedt på efter at have været en del anmeldelser igennem med hende. Hun kom hurtigt tilbage efter pengene var afleveret. Vi tog tøjet af og lagde os på sengen. Hun begyndte at snave mig. Dette kunne jeg godt have undværet! Jeg kunne ligeså godt have taget en pige med hjem fra byen der ikke havde børstet tænder i en uge. Kunne selvfølgelig smage at hun havde prøvet at dække sin paradentose lugt med enten tandpasta eller mundskyld. Men havde bestemt ikke hjulpet. På grund af dette fik jeg også lagt mærke til hendes tænder :/ så begyndte jeg at tænke når at pigen skriver hun er velsoigneret, burde dette så ikke være alle huller når man tilbyder rå snavning??? Hun gik herefter igang med at give mig et dybt blow. Det fik mine tanker en smule væk fra den modbydelige lugt. Jeg vendte hende om så jeg kunne tænke på noget andet lækkert og kneppede til jeg kom. 

Kan umuligt være den eneste der har besøgt hende det er blevet hilst  på med denne betændte lugt?  Ja det synd. Men de forventer også vi er velsoignerede.. Det skræmte mig squ lidt og der går noget tid før jeg skal besøge en pige igen'

Tak for din anmeldelse.

Har selv haft fornøjelsen af Kimora, dog hos PG, og hun ligger klart i top 3 hos mig..... Men sådan er det jo ofte, nogle er til æbler mens andre er til pærer og heldigvis for det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...