Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg skal på ferie i Hurghada Egypten Er der nogen der har erfaring med dette sted? og frem for alt hvordan man skal begå  sig, hvis man vi kigge på damer eller mere end det.

Det kan jo også være at der ikke er nogen mulighed, så må vi jo nøjes med at dykke og køre på cross maskiner i ørkenen :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lillefyr.

Har rejst 3 gange i både Sharm el Sheik, og Hurghada. Og det er meget tys tys dernede med piger. Det er slet ikke velset Så du skal gå forsigtig frem er mine erfaringer med det. Vi havde lejet en taxa en hel dag. Og da vi på et tidspunkt spiste spurgte vi forsigtig ind til det med piger. Jo sagde han han kendte godt to steder. Men vi skulle passe på han kunne ikke garantere vores sikkerhed. Så det droppede vi. Dog skal det siges at der står piger på strandpromenaden. Om de var til noget ved jeg ikke. Men vi ville ikke tage chancen som sagt. 

Ha en god tur derned. 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 26 minutter siden:

Der er bare nogle lande hvor jeg gør hvad jeg kan, for ikke at overtræde deres love :?

Er det ikke bare som med sex uden kondom?
Hvis du er uheldig dør du (Enten af AIDS eller i et egyptisk fængsel)...

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 20 timer siden:

Er det ikke bare som med sex uden kondom?
Hvis du er uheldig dør du (Enten af AIDS eller i et egyptisk fængsel)...

Nu dør man jo ikke lige pludseligt i et fængsel... det bliver nok en laaaang pinsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 39 minutter siden:

Nu dør man jo ikke lige pludseligt i et fængsel... det bliver nok en laaaang pinsel.

Enig, ligesom med AIDS.
Selvfølgelig medmindre du tager den forkertes plads i sovesalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lille

Du skal tage til Basaren, og udvælge dig efter bedste skøn, af jellabaen den smukkeste pige, se hvem der er hendes "beskytter" evt tage kontakt.

Næste dag følge efter den underskønne, tage evt kontagt til hendes beskytter, det kan være en storebror, onkel, nevø...hvor du beder om lov til at tale med hendes far, fordi du er en mand af ære!

En mand af ære, kan aldrig finde på at opvarte en kvinde uden kvindes overhovede i famlien s samtykke.

Altså skal du bede om lov hos familens overhovede...om at overhovede se hans datter....se så...

indskudt sætning (nu håber jeg ikke du skal for hurtigt hjem fra ferien?)

Når du nu har ansøgt om at drikke the med overhovedet i famlien nogle gange....Kan det være du får lov at se hans datter!

Efter en tid få lov til at gå en tur med hende, med nøje overvågning (har du forlænget ferien? eller har du opgivet?)

Efter en nøje udregning af dine forhold og din religion, kan der måske komme et giftemål istand (nej der ikke noget kis mis undervejs)

Ja så er du rejst hjem og har opgivet ik?  her til lands kan vi nå et giftemål og en skilsmisse og 10 ægteskabsbrud på sammetid IHhihhihihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Hej Lille

Du skal tage til Basaren, og udvælge dig efter bedste skøn, af jellabaen den smukkeste pige, se hvem der er hendes "beskytter" evt tage kontakt.

Næste dag følge efter den underskønne, tage evt kontagt til hendes beskytter, det kan være en storebror, onkel, nevø...hvor du beder om lov til at tale med hendes far, fordi du er en mand af ære!

En mand af ære, kan aldrig finde på at opvarte en kvinde uden kvindes overhovede i famlien s samtykke.

Altså skal du bede om lov hos familens overhovede...om at overhovede se hans datter....se så...

indskudt sætning (nu håber jeg ikke du skal for hurtigt hjem fra ferien?)

Når du nu har ansøgt om at drikke the med overhovedet i famlien nogle gange....Kan det være du får lov at se hans datter!

Efter en tid få lov til at gå en tur med hende, med nøje overvågning (har du forlænget ferien? eller har du opgivet?)

Efter en nøje udregning af dine forhold og din religion, kan der måske komme et giftemål istand (nej der ikke noget kis mis undervejs)

Ja så er du rejst hjem og har opgivet ik?  her til lands kan vi nå et giftemål og en skilsmisse og 10 ægteskabsbrud på sammetid IHhihhihihi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 timer siden:

Du skal tage til Basaren, og udvælge dig efter bedste skøn, af jellabaen den smukkeste pige, se hvem der er hendes "beskytter" evt tage kontakt.

Skal man ikke ogsaa konverterere til muslim?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 11 timer siden:

De har kameler dernede ikk, så tag en wienerstige med  :-D

haha jaaa det er nok en mulighed men skal stigen så være godt kendt af arbejdstilsynets så eller? hvis ja har jeg måske lidt travlt ;-)

 

Det er så fed en drejring denne tråd har taget :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lillefyr

din wienerstige skal til Kamelbestigning være godkendt af arbejdstilsyntes bestemmelse af EN 131

Det anbefales at af arbejdstilsynet at købe rygbøje og stigefod, i dit tilfælde skal det nok laves om til stigbøjle.....du skal jo beride kamelen.

Du bør jo som den betænksomme mand du er, tænke på at Kamelen også omtales som Ørknes skib, altså vil nogle søsygepiller være tilrådeligt, at købe hjemmefra, samtidig med du køber spritsavietter. Imodiom behøver du ikke købe, da Ægyptens svøber er totalt ligeglad med de piller, og der skal noget af deres egen medicin til....og tro mig du vil få svøben.

På opfordring, kommer jeg tilbage til hvordan du får din godkendte wienerstige med som håndbagage i flyet, gennem bombekontrollen i lufthavnen(GISP)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lyttet med på tråden et stykke tid, hva med at prøve Marokko, Agadir

meget liberalt land med hensyn til alkohol og letlevende damer

ikke noget problem med polisen,

tøserne er " muslimer " fra 8 morgen til 8 aften og fra 8 aften til 8 morgen er de tja ... :-D

det koster ! men hvor er de flotte snakker arabisk fransk tysk og engelsk

og så er Agadir Afrikas solkyst med bredde sandstande og rent vand og ikke langt fra DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 4 timer siden:

Har lyttet med på tråden et stykke tid, hva med at prøve Marokko, Agadir

meget liberalt land med hensyn til alkohol og letlevende damer

ikke noget problem med polisen,

tøserne er " muslimer " fra 8 morgen til 8 aften og fra 8 aften til 8 morgen er de tja ... :-D

det koster ! men hvor er de flotte snakker arabisk fransk tysk og engelsk

og så er Agadir Afrikas solkyst med bredde sandstande og rent vand og ikke langt fra DK

Interessant indlæg!

Tak for det, har aldrig tænkt på at de jo faktisk er lidt mere liberale der.

Hvad er "dyrt" siger du?

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok dyrt, ca samme priser som i DK, kommer også an på hvilken pige man vælger

mange af dem finder man på hotel barer og på diskoteker i området og evt på strandpromenaden om aftenen

men først efter mørkets frembrud 8-):-D

eneste problem, hvis det er et problem, vi er ikke i Thailand, så hotellerne er ikke girlfriendly,

måske nogle, men så koster det måske 100 Dirham til vagten på hotel/resort 8-)

ellers tag med pigerne hjem og se hvordan de lokale bor :-D

har oplevet at der er shottime værelser i Agadir mod lidt betaling, men ikke særligt rene nogle gange, OBS vi er i Afrika så...

 ang. Marokko liberalt land, har deres egen øl mærke FLAG i div, styrke + int.øl Heineken Carlsberg Amstal osv.

+ div. spiritus også lokal spiritus, måske nogle små købmænd har øl og sprut til salg ellers på hotellerne

her var lidt info, har været i Agadir 4 gange så... har aldrig været i Tunis, maybe same same

men tjek lige hvornår den næste Ramadan er, får så skal pigerne tidlig hjem/op om morgenen og spise inden solopgang :-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 3 timer siden:

Ja ok dyrt, ca samme priser som i DK, kommer også an på hvilken pige man vælger

Mange tak for input og uddybning :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good luck min ven

ang. overnatning pigerne er klar over at de som regel ikke kan komme med på hotellet

så tag med pigerne hjem, der er redt op til lir :-D

men husk små sedler, til turen hjem til hotellet om morgenen i taxi

altid spændende at se hvordan de lokale bor ( 1 - 2 km inde i landet fra stranden/hotellerne

så kan du altid fortælle at du har overnattet i en Marokkansk landsby

det er vel også derfor man er turist at opleve nye skikke/kulture og især i disse tider !

 anderledes end LOS og solkysten, men pigerne er virkeligt søde

men selvfølgelig, brug din sunde fornuft, du er ikke i DK

butterfly ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i Sharm el sheik flere gange og der har jeg flere gange stødt på GPer i hotellets bar, hvor de søger hen sidst på aftenen. Bartenderen skal have et par dollars, for at have opvartet hende også kan du tage hende med ned på værelset. Du kan desuden spørge bartendere eller tjenerne om de skaffe kvindeligt selskab. Vær ikke nærig med dollar-sedlerne til smørelse.  Så ringer de efter en GPer og hun ankommer fluks med taxi. Det er koster $, men kan sagtens lade sig gøre, i Sharm el sheik ihvertfald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Some1 skrev, den 30/4/2016 at 01:15:

Har været i Sharm el sheik flere gange og der har jeg flere gange stødt på GPer i hotellets bar, hvor de søger hen sidst på aftenen. Bartenderen skal have et par dollars, for at have opvartet hende også kan du tage hende med ned på værelset. Du kan desuden spørge bartendere eller tjenerne om de skaffe kvindeligt selskab. Vær ikke nærig med dollar-sedlerne til smørelse.  Så ringer de efter en GPer og hun ankommer fluks med taxi. Det er koster $, men kan sagtens lade sig gøre, i Sharm el sheik ihvertfald. 

God tråd, er der sket ændringer siden der var " forår" i Egypten?

 

jeg spørge rfordi jeg kigger på rejse den 3 jan, jeg kan få en uge med all incl til under 4000kr, så der skulle være plads til lidt selskab :-)

knus og forsat Go juleaften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja da jwg var i Ægypten i firserne og boede på et flot godt hotel, sad jeg og læste i en bog da service pigen kom og redte seng og gjorde toilet og bad rent, og jeg sad i slåbrok og underbukser, og hun spurgte “any other service sir”  og så kiggegede jeg på hende - en lækker steg på 22/25 år og los mit blik dvæle ved barmen og langsomt  sagde jeg yes, there is service i need, but only a female  can provide this service, are you in abel to do personsl service for me..... resten gav sig selv en god morgen tur og aftale om aftenen, vi havde vores gode stunder i de to uger jeg var på ferie, morgen og aften og på hendes fridag på tur i området...prisen  husker jeg ikke, men tænker det var relativt fair ifht danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 12/4/2016 at 21:01:

Hej Lille

Du skal tage til Basaren, og udvælge dig efter bedste skøn, af jellabaen den smukkeste pige, se hvem der er hendes "beskytter" evt tage kontakt.

Næste dag følge efter den underskønne, tage evt kontagt til hendes beskytter, det kan være en storebror, onkel, nevø...hvor du beder om lov til at tale med hendes far, fordi du er en mand af ære!

En mand af ære, kan aldrig finde på at opvarte en kvinde uden kvindes overhovede i famlien s samtykke.

Altså skal du bede om lov hos familens overhovede...om at overhovede se hans datter....se så...

indskudt sætning (nu håber jeg ikke du skal for hurtigt hjem fra ferien?)

Når du nu har ansøgt om at drikke the med overhovedet i famlien nogle gange....Kan det være du får lov at se hans datter!

Efter en tid få lov til at gå en tur med hende, med nøje overvågning (har du forlænget ferien? eller har du opgivet?)

Efter en nøje udregning af dine forhold og din religion, kan der måske komme et giftemål istand (nej der ikke noget kis mis undervejs)

Ja så er du rejst hjem og har opgivet ik?  her til lands kan vi nå et giftemål og en skilsmisse og 10 ægteskabsbrud på sammetid IHhihhihihi

Godt forsøgt. I islam benyttes faktisk tidsbegrænsede ægteskaber netop til den slags hor. Men det kræver faktisk at begge er muslimer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 25.4.2016 at 13:13:

hotellerne er ikke girlfriendly,

Hvis man istedetfor lejer en appartment i Marokko skulle det ikke være noget problem - kun på hotellerne vil de se id. McDonals skulle være et godt sted at opstøve piger, omend de ikke alle er lige kønne.

Men man kan besøge div. massagesteder, hvor pigerne tilbyder lidt af hvert - men priserne er i den høje ende og alligevel har de ikke råd til ordentlig belysning. På flere hoteller kan man også få massage og hvis man er heldig og forstår at charmere sig ind, kan man også få mere end alm. argan oil massage ;-)

Der er også diskoteker eller vandpibebarer med uuholdelig høj musik, hvor der først rigtigt foregår noget mellem 2 og 5 om natten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 12.4.2016 at 21:01:

Hej Lille

Du skal tage til Basaren, og udvælge dig efter bedste skøn, af jellabaen den smukkeste pige, se hvem der er hendes "beskytter" evt tage kontakt.

Næste dag følge efter den underskønne, tage evt kontagt til hendes beskytter, det kan være en storebror, onkel, nevø...hvor du beder om lov til at tale med hendes far, fordi du er en mand af ære!

En mand af ære, kan aldrig finde på at opvarte en kvinde uden kvindes overhovede i famlien s samtykke.

Altså skal du bede om lov hos familens overhovede...om at overhovede se hans datter....se så...

indskudt sætning (nu håber jeg ikke du skal for hurtigt hjem fra ferien?)

Når du nu har ansøgt om at drikke the med overhovedet i famlien nogle gange....Kan det være du får lov at se hans datter!

Efter en tid få lov til at gå en tur med hende, med nøje overvågning (har du forlænget ferien? eller har du opgivet?)

Efter en nøje udregning af dine forhold og din religion, kan der måske komme et giftemål istand (nej der ikke noget kis mis undervejs)

Ja så er du rejst hjem og har opgivet ik?  her til lands kan vi nå et giftemål og en skilsmisse og 10 ægteskabsbrud på sammetid IHhihhihihi

Faktisk opererer man i visse muslimske lande med den slags lyn-midlertidig ægteskaber, netop for at det ikke er "ulovligt" at dyrke sex..
Alternativet de samme steder er i øvrigt at mændene ordner hinanden, og det er så dem der ikke har råd til købedamerne.

For med sexualdriften er det som med jernbanedrift:
Den er umulig at styre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...