Hop til indhold
HammerAarhus

Advarsel om ny swingerklub i Århus.

Recommended Posts

Vil lige smide en advarsel, om en nystartet swingerklub i Århus. Den hedder C4XS, og er startet af en Kurder som hedder Yoldas Akkaya. Han er tidligere dømt for voldtægt, og jeg kender flere piger/kvinder, som han har generet og stalket.

Der var en artikel om ham og klubben i Ekstra Bladet den 9/4.

Læs artiklen her

Redigeret af HammerAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen om Yoldas Akka, her er en artikel i selvsamme avis om Yoldas Akkayas og Mohammed Boukkaddids gentagne voldtægter af en 14-årig pige http://ekstrabladet.dk/112/article4465191.ece

Men hvor står der noget om at han er Syrer? Der står "Som muslim med kurdisk-tyrkiske forfædre har Yoldas Akkaya selv oplevet at blive diskrimineret, "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke også ham der for et lille år siden søgte på Annoncelight hvor han kom fra Hobro ? Pgerne skulle arbejde 24/7 og kunne

overnatte , mener der også var nogle piger dengang der blev generet

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det er den samme person, så var det måske en ide, at gøre eb opmærksom på dette "sammenfald" ! 

EB er allerede opmærksomme på det. Sidste linje i artiklen om den nye swingerklub "Imidlertid er han tidligere dømt for voldtægt. Læs hele sagen i Ekstra: "

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kurder-aabner-swingerklub/6029512

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst både artikel og set den korte video, - - den mand, altså ham Yoldas Akkaya, har da på ingen områder den fjerneste jordforbindelse.

Han er dømt for voldtægt !!!!  -   han vil åbne en swingerklub i et muslimsk ghetto  -  - den øvrige muslimske verden ser skævt til ham  - -   swingerklubben skal medvirke til en bedre integration!?!?!?!? - altså forstået på den, at unge muslimske mænd kan gå på swingerklub for at møde unge danske piger, ja tåben mener sgu vitterlig, at danske piger vil troppe op - og når de tropper op i swingerklubben vil de få et helt andet positivt indtryk af de unge muslimske mænd, så de på den måde kan få sig en dansk kæreste, - - - ja det mener og siger tåben - - !!!!!    !!!!! 

Min egen kommentar til dette : er de muslimske mænd ikke i stand til, at få en dansk kæreste udenfor klubben, så er de da slet ikke indenfor i klubben, de opfører sig sgu som vilde dyr uden respekt for kvinder - ser dem som kneppedukker    -     I den periode hvor jeg selv havde en kæreste der også var gangbang pige oplevede jeg selv hvordan et par af dem faktisk udøvede deciderede voldtægt af min kæreste - det tog hende 2 -3 uger at komme sig over disse modbydeligheder fra et par muslimer. Fra den dag smed jeg alle muslimer m.m. ud fra gangbang rummet for simpelthen ikke at løbe en risiko. Og hvor blev lovet mange tæsk af dem; men gudskelov var jeg under beskyttelse af mange danske, svenske, norske, engelske, tyske, - - -  mænd i gangbang rummet - så jeg overlevede;-)

Han har hele livet været på kontanthjælp!?!?!? - -  hvor vil han få pengene fra, til indretning af en swingerklub for muslimske mænd og unge danske kvinder - - jeg er helt sikker på at han er henvist til at masse producere pengesedlerne på en kopimaskine.

Jeg mener Yoldas Akkaya er personlighedsforstyrret, og så en dom for voldtægt og anden sexchikane, det skriger jo til himlen

Jeg tror at både ham selv og det øvrige samfund skal "takke dem" der forsøgte at jage ham ad helved til, og hjælper det ikke første gang så dukker de det desværre nok op igen - og igen - og igen.

Det er hårdt at være muslimsk iværksætter.

Jeg kan ikke lade være med at grine af ham.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære nyder livet.

Aj det du kan da ikke være bekendt at lave sådan et indlæg, så får du sikkert bare @Bear på nakken

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 11 minutter siden:

Kære nyder livet.

Aj det du kan da ikke være bekendt at lave sådan et indlæg, så får du sikkert bare @Bear på nakken

- nå herregud - hvis jeg får ham på nakken!! - -  siger det så ikke mere om ham - end om mig !?!?

Og skulle det endelig ske - så vil jeg bare tage det som et skulderklap.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 7 minutter siden:

- nå herregud - hvis jeg får ham på nakken!! - -  siger det så ikke mere om ham - end om mig !?!?

Og skulle det endelig ske - så vil jeg bare tage det som et skulderklap.

Ja lige præcis, faktisk skal det opfattes som en æresbevisnig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 2 timer siden:

Jeg har læst både artikel og set den korte video, - - den mand, altså ham Yoldas Akkaya, har da på ingen områder den fjerneste jordforbindelse.

Han er dømt for voldtægt !!!!  -   han vil åbne en swingerklub i et muslimsk ghetto  -  - den øvrige muslimske verden ser skævt til ham  - -   swingerklubben skal medvirke til en bedre integration!?!?!?!? - altså forstået på den, at unge muslimske mænd kan gå på swingerklub for at møde unge danske piger, ja tåben mener sgu vitterlig, at danske piger vil troppe op - og når de tropper op i swingerklubben vil de få et helt andet positivt indtryk af de unge muslimske mænd, så de på den måde kan få sig en dansk kæreste, - - - ja det mener og siger tåben - - !!!!!    !!!!! 

Min egen kommentar til dette : er de muslimske mænd ikke i stand til, at få en dansk kæreste udenfor klubben, så er de da slet ikke indenfor i klubben, de opfører sig sgu som vilde dyr uden respekt for kvinder - ser dem som kneppedukker    -     I den periode hvor jeg selv havde en kæreste der også var gangbang pige oplevede jeg selv hvordan et par af dem faktisk udøvede deciderede voldtægt af min kæreste - det tog hende 2 -3 uger at komme sig over disse modbydeligheder fra et par muslimer. Fra den dag smed jeg alle muslimer m.m. ud fra gangbang rummet for simpelthen ikke at løbe en risiko. Og hvor blev lovet mange tæsk af dem; men gudskelov var jeg under beskyttelse af mange danske, svenske, norske, engelske, tyske, - - -  mænd i gangbang rummet - så jeg overlevede;-)

Han har hele livet været på kontanthjælp!?!?!? - -  hvor vil han få pengene fra, til indretning af en swingerklub for muslimske mænd og unge danske kvinder - - jeg er helt sikker på at han er henvist til at masse producere pengesedlerne på en kopimaskine.

Jeg mener Yoldas Akkaya er personlighedsforstyrret, og så en dom for voldtægt og anden sexchikane, det skriger jo til himlen

Jeg tror at både ham selv og det øvrige samfund skal "takke dem" der forsøgte at jage ham ad helved til, og hjælper det ikke første gang så dukker de det desværre nok op igen - og igen - og igen.

Det er hårdt at være muslimsk iværksætter.

Jeg kan ikke lade være med at grine af ham.

Ja desværre forholder det sig sådan, at der nok ville dukke mange danske " feltmadresser" op sådan et sted.. Sørgeligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr3000 skrev, for 2 minutter siden:

Ja desværre forholder det sig sådan, at der nok ville dukke mange danske " feltmadresser" op sådan et sted.. Sørgeligt..

Lever vi ikke i et frit land.

Er der kvinder der vil frivilligt så lad dem, og er det ikke så er der myndigheder til at stoppe stedet. 

Jeg fatter heller ikke SM, lad folk gøre hvad de vil så længe ingen gøres fortræd og at det er af egen lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget sjældent, at jeg blader mig i sådanne debatter. Men lige i dette tilfælde, vil jeg gøre en undtagelse.

At lige netop denne mand, vælger at starte en swingerklub, skræmmer mig i den grad. Tilbage i 2013, var han særdeles aktiv herinde, med flere brugere, hvor han søgte piger som skulle arbejde, på sit sted i Mariagerfjord området. Da han dengang blev smidt ud herfra, modtog jeg flere e-mail som nedenstående og dem der var værre:

"Det ser ud til at pigerne har admins under deres fulde kontrol. ADMINS for nok aldrig noget fisse og lader sig sikkert styre som små slavedrenge! Pigernr tager brødet ud af munden på værterne og nu hvor der endelig er nogen der mander sig op så skal slavedrengene ikke slette mine indlæg bare fordi pigerne beordre ham til det! En admin skal være upartisk og fair! Min profil erotik0 er blevet slettet fordi en eller anden undertrykt magtsyg luder dulle dukke ikke kan tåle konkurrence og jeg er pisse træt af det!"

Dengang virkede han aldeles psykisk uligevægtig, så jeg kan kun håbe og bede til, at han er blevet mere normal end dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr3000 skrev, 1 time siden:

Ja desværre forholder det sig sådan, at der nok ville dukke mange danske " feltmadresser" op sådan et sted.. Sørgeligt..

Kære Mr3000;-)

- nej, -det tror jeg netop lige præcis ikke der gør - altså dukker unge danske piger op i hans swingerklub, hvis udtalte formål skal være med til at styrke integrationen ved at unge danske kvinder kan komme og møde søøøde muslimske unge mænd - så disse unge muslimske mænd kan få sig en dansk kæreste -  ja det er hvad tåben forestiller sig 

Ingen ung dansk kvinde med bare lidt omløb i hovedet går ind til sådan en hob muslimske knægte - jeg har desværre set for meget til deres helt vanvittige opførelse i gangbang rummet dengang jeg havde en gangbang kæreste - de magtede ikke at gebærde sig på en ordentlig måde med respekt for gangbangets midtpunkt min kæreste + mig + de øvrige mandlige deltagere. Derfor besluttede jeg mig for at smide dem ud af gangbang rummet hver gang jeg havde bare mistanke om noget muslimsk - ud med jer!! - og aldrig siden er jeg blevet lovet så mange tæsk som på disse aftener - men de øvrige mandlige deltagere i gangbanget beskyttede mig - så både min kæreste og jeg selv overlevede deres trusler.

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, 1 time siden:

Det er meget sjældent, at jeg blader mig i sådanne debatter. Men lige i dette tilfælde, vil jeg gøre en undtagelse.

At lige netop denne mand, vælger at starte en swingerklub, skræmmer mig i den grad. Tilbage i 2013, var han særdeles aktiv herinde, med flere brugere, hvor han søgte piger som skulle arbejde, på sit sted i Mariagerfjord området. Da han dengang blev smidt ud herfra, modtog jeg flere e-mail som nedenstående og dem der var værre:

"Det ser ud til at pigerne har admins under deres fulde kontrol. ADMINS for nok aldrig noget fisse og lader sig sikkert styre som små slavedrenge! Pigernr tager brødet ud af munden på værterne og nu hvor der endelig er nogen der mander sig op så skal slavedrengene ikke slette mine indlæg bare fordi pigerne beordre ham til det! En admin skal være upartisk og fair! Min profil erotik0 er blevet slettet fordi en eller anden undertrykt magtsyg luder dulle dukke ikke kan tåle konkurrence og jeg er pisse træt af det!"

Dengang virkede han aldeles psykisk uligevægtig, så jeg kan kun håbe og bede til, at han er blevet mere normal end dengang.

det gør skam ikke noget du dukker op og blander dig - det er så sjældent du giver lyd fra dig:)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 13 timer siden:

Det er paradoksalt at en voldtægtsmand får lov til at åbne en swingerclub.... 

Sætte ulven skal passe på fårene igen !!!

Det er for galt !

Kære Nille:)

- ja voldtægtsmanden har stadig " en kompostbunke" i den øverste etage, og mere præcis i mellem ørene.

Det er derfor jeg mener, at han ingen jordforbindelse har - han magter overhovedet ikke "at stikke en finger i jorden" og føle efter.

Hans mentalitet og deraf afledte adfærd "er tragisk komisk" 

Han har hele sit liv været på kontanthjælp - hvis de socialemyndigheder får viden om hans igangværende opstart af selvstændig erhverv, ja så tager de hans kontanthjælp. Så vil de vide hvor mange timer/uge og ikke mindst hvor har du PENGENE fra ?   -  sort arbejde eller hvad ?? 

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu bare manden være...han er tydeligvis helt forstyrret.

Og der kommer ikke et øje i den klub, hvis den nogensinde bliver til noget.

En latterlig 'ikke-historie' af Ekstra Bladet endnu en gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.
Tyrkern skrev, den 11. april 2016 at 20:34:

Vil i være lidt rare og ikke generalisere.

 

alle som begåvoldtægt burde smides i spjældet på livstid.

 

ps: hans sted blev smadret i nat.

 

link: http://ekstrabladet.dk/112/fik-smadret-sin-swinger-klub-jeg-har-taget-min-straf/6033102

Enig med tyrkern.

En ting er, at der er problemer med kvindesynet i særligt arabiske miljøer - noget andet er, at der masser af eksempler på velintegrerede muslimer. Har i øvrigt selv kun oplevet pli og respektfuld optræden fra de 1., 2. og 3.g'ere, som jeg har mødt i klubberne.

Og den kurdiske klubejeraspirant er en uligevægtig tåbe, som ikke har en kinamands chance for at realisere sine drømme.

 

Redigeret af M54Årh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tyrkern skrev, den Monday, April 11, 2016 at 18:34:

Vil i være lidt rare og ikke generalisere.

 

alle som begåvoldtægt burde smides i spjældet på livstid.

 

ps: hans sted blev smadret i nat.

 

link: http://ekstrabladet.dk/112/fik-smadret-sin-swinger-klub-jeg-har-taget-min-straf/6033102

Hvad er det lige du selv gør?

At skrive at en som begår voldtægt burde smides i spjældet på livstid er da en generalisering af rang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...