Hop til indhold

Recommended Posts

Har prøvet pige både blow i bil og sex på stedet hun holder til.....tøsen kan give et ok blow og når du har købet en ydelse og dukker op. så kan hun ikke holde styr på om du vil have det med eller uden kondom.....

Stedet hun holder til på er et megea faldefærdigt hus i en lille havneby nord øst for Randers og det virker som om hun er på has. Sexen er ikke super men ok og man kan forhandle om prisen. har begge gange fået damen ned i pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er stedet blevet mere ulækkert siden jeg besøgte pigerne...og jo de var der begge to. Det er også første og sidstegang jeg kommer i den rede 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder ikke godt med stedet! Jeg har mødt dirty i naturen engang, hun var ellers lækker nok, måske lidt passiv, men flot pige. og hende på 18- ser da ellers lækker ud,men hvordan er hun i sengen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, den 10/4/2016 at 21:42:

Stedet hun holder til på er et megea faldefærdigt hus i en lille havneby nord øst for Randers og det virker som om hun er på has.

Lyder godt nok ikke tillokkende :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 11/4/2016 at 10:01:

Føj, lyder som en narkobule.....

Jeps, lyder som noget, man bare skal holde sig væk fra, IMHO.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, den 4/13/2016 at 17:46:

Link virker ej mere. Nogen som kan bidrage med info om de to piger ? ;)

https://annoncelight.dk/showad/206746

Blondine Randers 19

Midtjylland

I dag, kl. 02:10

Slank , flot , og lidt tatoveret blondine søger nogen der er interesseret i nogle aftaler ang . Kortvarigemøder . Møderne vil komme til at foregå i din bil , hvor vi kan kører et diskret sted hen . 
- Jeg forventer selvfølgelig af dig at du er nyvasket , renlig og sygdomsfri . 

Priser :
1200 for en halv time uden kondom
1000kr for en halv time med kondom
500kr for blowjob 
Kontakt mig på mail hvis det fanger din interesse :-)

Mathilde19

[email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/206746

Blondine Randers 19

Midtjylland

I dag, kl. 02:10

Slank , flot , og lidt tatoveret blondine søger nogen der er interesseret i nogle aftaler ang . Kortvarigemøder . Møderne vil komme til at foregå i din bil , hvor vi kan kører et diskret sted hen . 
- Jeg forventer selvfølgelig af dig at du er nyvasket , renlig og sygdomsfri . 

Priser :
1200 for en halv time uden kondom
1000kr for en halv time med kondom
500kr for blowjob 
Kontakt mig på mail hvis det fanger din interesse :-)

Mathilde19

[email protected]

Takker :)

Jeg havde fundet et selv efterfølgende.

Har nogen besøgt hende for nylig?  Jeg får intet svar når jeg skriver til hendes mail   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en aftale med hende i Søndags, og skulle møde hende i Randers på et aftalt sted. Her ude blev hun, så det var spild af tid, da jeg havde en times kørelse, ville jeg have sat pris på et afbud.

Aner ikke om hun blot er useriøs, eller er en fake?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været sammen med Mathilde / dirty girl en sød og smuk pige , altid ren og vasket,  men noget er sket hun virker som om hun er på noget nu , men altid sød , men hun svarer ikke altid på mail eller mobil , vi har altid  været sammen i bilen ved Randers og 1 gang i ved Kerteminde

Redigeret af bimse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, den Tuesday, May 31, 2016 at 20:03:

Dirtygirl arbejder hun stadig væk ? :) 

Ja ser hendes annoncer af og til på annonceligt

Redigeret af bimse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Mark skrev, den ‎18‎-‎05‎-‎2016 at 13:08:

Fik en aftale med hende i Søndags, og skulle møde hende i Randers på et aftalt sted. Her ude blev hun, så det var spild af tid, da jeg havde en times kørelse, ville jeg have sat pris på et afbud.

Aner ikke om hun blot er useriøs, eller er en fake?

Hej med jer !

Jeg prøvede det samme i sidste uge. Hun dukkede ikke op og var ikke at træffe på det angivne telefonnummer, som i øvrigt virkede bekendt. Et eller andet med en rigtig grim alfons - tidligere beskrevet her på sitet ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, den 11/4/2016 at 10:00:

Så er stedet blevet mere ulækkert siden jeg besøgte pigerne...og jo de var der begge to. Det er også første og sidstegang jeg kommer i den rede 

Hvem var flottest?

 

Hvordan vil du beskrive dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været ved at lave en aftale med Mathilde, men hun har meget svært ved at holde styr på "små" detaljer som tid og dato. Da jeg ikke fik en adresse og en endelig bekræftigelse skrev jeg til hende at jeg betragtede aftalen som annuleret.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom mejersken har jeg vel efterhånden 5 gange haft en aftale, men hun er ikke så tit på / alternativt ikke så god til at holde styr på de små detaljer ;-) - idag har jeg dog både tidspunkt og adresse aftalt....  Jeg tager en for holdet ;-) - and I will be back  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...