Hop til indhold
Guest 9000manden

aalborg studine 25

Recommended Posts

Guest dallevalle

har også skrevet med hende, og det med foto lad være , ikke ansigt , ved jo ikke hvad det bruges til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man ikke synes det er rimeligt, så kan man jo bare lade være. 

Kan godt forstå de piger, der gerne vil se et billede inden- især hvis de er nye i gamet og bare har det som en hobby. Det handler jo også om, at de skal kunne tænde på det og de ikke løber ind i en de kender- og derudover er det noget også rart, at de kan se, hvem de skal lukke ind i deres lejlighed.

har selv erfaring med en pige fra annoncelight som også kræver billede inden. Hun er klart den bedste gp, jeg har været sammen med. Men hun er meget kræsen og sorterer 99 % af alle mails væk. Hun er fritids gp, og hun synes det giver hende tryghed og en ide om at hun tænder på manden, så hun kan give en optimal oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det samme pige som Roselil90 sugarbabe 25 år - kan desværre ikke sætte link ind

Som er på sd !

Redigeret af NickN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dallevalle

ja , men som alle nok ved er der mange fake herinde , og et billede sendt til den forkerte , kan sku ødelægge meget i sit liv , internettet kan bruges til meget grimt også

så de par gange jeg har sendt , har jeg talt med pigen i telefon først , for at være sikker på det ikke er en fake der sidder bag

kun et godt råd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal selvfølgeligt overveje situationen... jeg vil fx aldrig sende et nøgenbillede og heller ikke et billeder der kan findes på nettet, så min indentitet ikke kan findes på den måde. Hvis jeg havde kone eller kæreste vil jeg nok også overveje det en ekstra gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Superblue skrev, for 3 minutter siden:

Man skal være forsigtig. Men omvendt hvad er det lige, de kan misbruge billedet til?

Kreativiteten har vide muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja alle steder hvor man kan blive genkendt på smudsige sider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...