Guest 9000manden Skrevet 7. April, 2016 Hej Jeg er faldet over denne annonce og syntes pigen ser spændende ud - er der nogen som kender hende, er ikke meget for at skulle sende foto til hende https://annoncelight.dk/showad/205311 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 9. April, 2016 har også skrevet med hende, og det med foto lad være , ikke ansigt , ved jo ikke hvad det bruges til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mtsviking 1 Skrevet 9. April, 2016 Hun bad også mig om foto. Syntes det virkede ret kræsen fra hendes side, i forhold til hvad hun skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 9. April, 2016 Hvis man ikke synes det er rimeligt, så kan man jo bare lade være. Kan godt forstå de piger, der gerne vil se et billede inden- især hvis de er nye i gamet og bare har det som en hobby. Det handler jo også om, at de skal kunne tænde på det og de ikke løber ind i en de kender- og derudover er det noget også rart, at de kan se, hvem de skal lukke ind i deres lejlighed. har selv erfaring med en pige fra annoncelight som også kræver billede inden. Hun er klart den bedste gp, jeg har været sammen med. Men hun er meget kræsen og sorterer 99 % af alle mails væk. Hun er fritids gp, og hun synes det giver hende tryghed og en ide om at hun tænder på manden, så hun kan give en optimal oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickN 10 Skrevet 9. April, 2016 (edited) Er det samme pige som Roselil90 sugarbabe 25 år - kan desværre ikke sætte link ind Som er på sd ! Redigeret 9. April, 2016 af NickN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 10. April, 2016 ja , men som alle nok ved er der mange fake herinde , og et billede sendt til den forkerte , kan sku ødelægge meget i sit liv , internettet kan bruges til meget grimt også så de par gange jeg har sendt , har jeg talt med pigen i telefon først , for at være sikker på det ikke er en fake der sidder bag kun et godt råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 10. April, 2016 Man skal selvfølgeligt overveje situationen... jeg vil fx aldrig sende et nøgenbillede og heller ikke et billeder der kan findes på nettet, så min indentitet ikke kan findes på den måde. Hvis jeg havde kone eller kæreste vil jeg nok også overveje det en ekstra gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 10. April, 2016 ja man skal være forsigtig med især ansigt billeder , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 10. April, 2016 Man skal være forsigtig. Men omvendt hvad er det lige, de kan misbruge billedet til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. April, 2016 Superblue skrev, for 3 minutter siden: Man skal være forsigtig. Men omvendt hvad er det lige, de kan misbruge billedet til? Kreativiteten har vide muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 10. April, 2016 Ja alle steder hvor man kan blive genkendt på smudsige sider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg