Hop til indhold

Recommended Posts

fraekmand40 skrev, for 8 timer siden:

Vil skyde på 60-65 år, syntes det er svært når hun er blindet , men et godt knald til pengene smf.

Tak må prøve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 2 timer siden:

Ligger hun bare “som en grøntsag”?... eller er hun indlevende i legen og har i indtryk af at kan lide seancen?

De par gange jeg har prøvet er hun med i legen , hun leger også gerne med dildo når du kommer så du kan vælge at forsætte med eller hoppe lige på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Dirty73 skrev, den 5.4.2016 at 00:00:

Jeg har efterhånden besøgt den frække frue nogen gange, det er lige før man bliver afhængig af det :-P

Hun er fræk klædt i blonder og velplejet, hun giver det mest fantastiske blowjob dyb vådt og frækt :-P

Og ud over det modtager hun dansk og græsk, hun er en rigtig spermtøs så som de få tilbyder hun det hele uden gummi :-P

HVIS DU IKKE HAR BESØGT HENDE ENDNU. SÅ SNYD IKKE DIG SELV FOR DENNE KANON OPLEVELSE 

Jamen det er dejligt at høre,at du er blevet tilfredsstillet hos fruen, dog kan jeg ikke forstår at man dyrker ubeskyttet sex, især i disse tider og i øjeblikket, da man ikke aner hvem der har været der før enig om denne person er sygdomsfri eller ej, samt om hun nu er sygdomsfri, jeg tror helt bestemt at der findes nogle der ikke oplyser at de evt er smittet, måske ved de det ikke selv ,hvis de ikke har været hos lægen og blive tjekket for det:(, men ja hvis man vil lege Russisk roulette med dit liv, så god fornøjelse og nydelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 6 timer siden:

Ligger hun bare “som en grøntsag”?... eller er hun indlevende i legen og har i indtryk af at kan lide seancen?

Var på besøg hos Fruen i morges, og hun var ikke nogen aktiv deltager - forstås, hun havde blindfold på; så begrænset hvad hun kunne bidrage med.
Men for det korte besøgs varighed forventer jeg som sådan ikke det store cirkus - hun var verbalt indlevende, venlig, duftede godt, og var ren. Modtagelig overfor berøring og slik, og generelt bare et behageligt (kort) møde :)

 

 

 

Næh se engang, dagens fangst: torsk.

69manden skrev, for 2 timer siden:

... dog kan jeg ikke forstår at man dyrker ubeskyttet sex

Og det kan du reelt sidde uforstående med derhjemme, og holde for dig selv, fremover.

69manden skrev, for 2 timer siden:

... da man ikke aner hvem der har været der før enig om denne person er sygdomsfri eller ej, samt om hun nu er sygdomsfri, jeg tror helt bestemt at der findes nogle der ikke oplyser at de evt er smittet, måske ved de det ikke selv ,hvis de ikke har været hos lægen og blive tjekket for det:(, men ja hvis man vil lege Russisk roulette med dit liv, så god fornøjelse og nydelse..

Der er ingen der har bedt om dit input; ingen der ikke er bekendt med involverede risici, og ingen der har behov for formanende dom fra en tilfældig Mr. Nobody.

Det er utroligt at i selvhellige typer aldrig kan undsige jer at skulle bræge op om jeres ligegyldige moralitet når end et andet voksent menneske boller uden kondom.
Pas din egen butik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 3 timer siden:

Jamen det er dejligt at høre,at du er blevet tilfredsstillet hos fruen, dog kan jeg ikke forstår at man dyrker ubeskyttet sex, især i disse tider og i øjeblikket, da man ikke aner hvem der har været der før enig om denne person er sygdomsfri eller ej, samt om hun nu er sygdomsfri, jeg tror helt bestemt at der findes nogle der ikke oplyser at de evt er smittet, måske ved de det ikke selv ,hvis de ikke har været hos lægen og blive tjekket for det:(, men ja hvis man vil lege Russisk roulette med dit liv, så god fornøjelse og nydelse..

Hvad folk gør er deres ansvar kun deres. Om folk dyrker ubeskyttet sex deres valg. Om man besøger dem der tager i mod under nedlukning deres valg. Jeg venter helt klart og vil beskytte mig mit valg. Jeg følger tråden fordi hun virker enormt fræk. God aften til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 9 timer siden:

Jamen det er dejligt at høre,at du er blevet tilfredsstillet hos fruen, dog kan jeg ikke forstår at man dyrker ubeskyttet sex, især i disse tider og i øjeblikket, da man ikke aner hvem der har været der før enig om denne person er sygdomsfri eller ej, samt om hun nu er sygdomsfri, jeg tror helt bestemt at der findes nogle der ikke oplyser at de evt er smittet, måske ved de det ikke selv ,hvis de ikke har været hos lægen og blive tjekket for det:(, men ja hvis man vil lege Russisk roulette med dit liv, så god fornøjelse og nydelse..

Denne bruger er bannet. Flere ligeså. Har skjult flere indlæg. Diskussion om sex uden foregår i generel debat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DCDO skrev, den 24.2.2021 at 20:37:

Nogen der vil kneppe hende sammen med mig på søndag kl 14?

Hej DCDO
Hvad med det trekant du har efterlyst? Blev det til noget?
Hvis ja - kan du skrive lidt mere om det? 
Hvad er tilladt/forbudt? Er hun til 2 i samme hul? Eller.....?
På forhånd tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par måneder siden og det er ret frækt at hun ligger klar i sengen, splitter nøgen og med maske for øjnene (hun kan vist se igennem) og leger med en vibrator, så hun er ret liderlig. Efter at jeg havde lagt pengene kunne jeg bare gå i gang med at kramme, kysse, slikke og sutte hendes fantastisk flotte og store bryster med store kælne brystvorter. Jeg kunne næsten ikke løsrive mig fra de skønne bryster, men jeg skulle da også lige slikke hendes fisse. Hun gav også min pik en fræk suttetur inden hun gav mig en ridetur mens jeg suttede brysterne. Vi sluttede af med at min pik fik en tur mellem babserne inden jeg kom ud over hendes stive brystvorter. Det var en rigtig skøn oplevelse, som snart skal gentages. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...