Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har efterhånden besøgt den frække frue nogen gange, det er lige før man bliver afhængig af det :-P

Hun er fræk klædt i blonder og velplejet, hun giver det mest fantastiske blowjob dyb vådt og frækt :-P

Og ud over det modtager hun dansk og græsk, hun er en rigtig spermtøs så som de få tilbyder hun det hele uden gummi :-P

HVIS DU IKKE HAR BESØGT HENDE ENDNU. SÅ SNYD IKKE DIG SELV FOR DENNE KANON OPLEVELSE 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dirty73 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har efterhånden besøgt den frække frue nogen gange, det er lige før man bliver afhængig af det :-P

Hun er fræk klædt i blonder og velplejet, hun giver det mest fantastiske blowjob dyb vådt og frækt :-P

Og ud over det modtager hun dansk og græsk, hun er en rigtig spermtøs så som de få tilbyder hun det hele uden gummi :-P

HVIS DU IKKE HAR BESØGT HENDE ENDNU. SÅ SNYD IKKE DIG SELV FOR DENNE KANON OPLEVELSE 

link ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

har måttet skjule en del indlæg og vil gøre opmærksom på at al debat vedrørende usikker sex henvises til generel debat

vh Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dirty73 skrev, for 20 timer siden:

Jeg har efterhånden besøgt den frække frue nogen gange, det er lige før man bliver afhængig af det :-P

Hun er fræk klædt i blonder og velplejet, hun giver det mest fantastiske blowjob dyb vådt og frækt :-P

Og ud over det modtager hun dansk og græsk, hun er en rigtig spermtøs så som de få tilbyder hun det hele uden gummi :-P

HVIS DU IKKE HAR BESØGT HENDE ENDNU. SÅ SNYD IKKE DIG SELV FOR DENNE KANON OPLEVELSE 

Lækker anmeldelse, tak for det!

Jeg må se og få kneppet den milf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om det kniber med at læse den røde farve - men yderligere afsporing af anmeldelsen med kommentarer omkring usikker sex og debat, der hører til i generel debat eller feedback om Eroguide vil medføre advarselspoints.

vh Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
DCDO skrev, for 7 timer siden:

Er der en der har lyst til og kneppe hende med mig? :)

Du siger bare til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
B-ande skrev, for 5 timer siden:

Nogen der kender til hendes størrelse? Alder skulde være 58år. 

 

Hmm, hvem siger, at hun er 58 år..? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv var der igår morges kl 8.30. 

Var en lækkert oplevelse, pænt privat sted. 

Kom ind og betalte til hende, i sengen hvor hun lå med bind for øjenene og legede med sig selv, gik ud og tog tøjet af... Alt var fantastisk og dejligt  

så dcdo det kunne ha været sjovt  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Aftale morgenbesøg, hurtig respons på sms, selv om det var samme morgen.

Tydelig og klar kommunikation, og kom ind af døren som aftalt.

Hun lå på sengen blindfoldet - super/lækker krop. Afleverede pengene som aftalt og tog tøjet af.

Skøn sex, hvor jeg nød at blive slikket og slikke hendes fisse, for derefter at glide op i hende.

Dejlig vås og stram; lækkert at opleve.

Kommer bestemt igen - kan anbefales.:-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg havde luret på Fruens profil et ret stort antal gange, og ventede bare til den rigtige dag viste sig. Det gjorde den i sidste uge. :)

Jeg skrev til hende aftenen før, og al kommunikation gik fint. Svar var ikke bare standard svar, så jeg følte mig tryg ved besøget næste morgen.

Jeg blev guidet til adressen som aftalt. Kom ind i entreen, hvor hun sagde "hej" inde fra soveværelset. (Man bliver lidt glad, når det ikke er et stort møbel man møder, fordi man er gået forkert! :D )
En hurtig tur på toilettet, og så ind i soveværelset, hvor hun lå blindfoldet i sengen og smilede. Hun ligner nok ca. den jeg havde forventet. Måske lidt yngre at se på, måske en anelse kraftigere om maven, men hun er dejlig fast i kødet, så det var ikke noget der trak ned.
Hun startede med en puster, hvorefter vi byttede plads. Derefter knep i forskellige stillinger, afsluttet i doggy, hvor anakondaen fik lov til at spytte ud. 
Kondom blev ikke anvendt. Normalt vil jeg ikke undlade det, men jeg har en mistanke om at hun kun har relativt få kunder (grundet "åbningstider", så jeg gik lidt imod princippet, og det var sgu lækkert! (Du kan være imod det, men hold det indenbords, og besøg andre piger, hvis det er et problem.)
Jeg tog en hurtig skyller, mens hun lå på sengen. Stadig lidt hyggesnak imens, hvilket der var fra jeg kom til jeg gik.

Jeg kommer nok ikke igen, men det er ikke fordi der er noget ved hende der gør det, men med de få gange jeg besøger GP'er, har jeg andre i kikkerten, som skal prøves.

Vh. 

TF-72

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Jeg var der 3-4 gange i sommeren 2016, og det var med gummi hver gang.

Og jeg tror hun har flere besøg, end man lige umiddelbart skulle tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
DCDO skrev, den 8/4/2016 at 00:38:

Er der en der har lyst til og kneppe hende med mig? :)

Jeg ved slet ikke, om hun er til to på samme tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Thai-fan72 skrev, den 24.10.2017 at 21:50:

Jeg havde luret på Fruens profil et ret stort antal gange, og ventede bare til den rigtige dag viste sig. Det gjorde den i sidste uge. :)

Jeg skrev til hende aftenen før, og al kommunikation gik fint. Svar var ikke bare standard svar, så jeg følte mig tryg ved besøget næste morgen.

Jeg blev guidet til adressen som aftalt. Kom ind i entreen, hvor hun sagde "hej" inde fra soveværelset. (Man bliver lidt glad, når det ikke er et stort møbel man møder, fordi man er gået forkert! :D )
En hurtig tur på toilettet, og så ind i soveværelset, hvor hun lå blindfoldet i sengen og smilede. Hun ligner nok ca. den jeg havde forventet. Måske lidt yngre at se på, måske en anelse kraftigere om maven, men hun er dejlig fast i kødet, så det var ikke noget der trak ned.
Hun startede med en puster, hvorefter vi byttede plads. Derefter knep i forskellige stillinger, afsluttet i doggy, hvor anakondaen fik lov til at spytte ud. 
Kondom blev ikke anvendt. Normalt vil jeg ikke undlade det, men jeg har en mistanke om at hun kun har relativt få kunder (grundet "åbningstider", så jeg gik lidt imod princippet, og det var sgu lækkert! (Du kan være imod det, men hold det indenbords, og besøg andre piger, hvis det er et problem.)
Jeg tog en hurtig skyller, mens hun lå på sengen. Stadig lidt hyggesnak imens, hvilket der var fra jeg kom til jeg gik.

Jeg kommer nok ikke igen, men det er ikke fordi der er noget ved hende der gør det, men med de få gange jeg besøger GP'er, har jeg andre i kikkerten, som skal prøves.

Vh. 

TF-72

 

Med hensyn til antal kunder tror jeg du tager fejl. Der ryger en del igennem hver uge, så din tese om risiko tror jeg ikke holder.

Alderen på 58 skal nok være rigtig, og jeg vil betegne hende som en halvstor pige, men på ingen måde fed.

Jeg er i tvivl om hendes fotos. Det første tror jeg ikke er hende, og flere er jeg i tvivl om.

Konceptet om bare at ligge klar udfører hun til fulde, og hun har virket nogenlunde nærværende, de gange jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 5 timer siden:

Med hensyn til antal kunder tror jeg du tager fejl. Der ryger en del igennem hver uge, så din tese om risiko tror jeg ikke holder.

Alderen på 58 skal nok være rigtig, og jeg vil betegne hende som en halvstor pige, men på ingen måde fed.

Jeg er i tvivl om hendes fotos. Det første tror jeg ikke er hende, og flere er jeg i tvivl om.

Konceptet om bare at ligge klar udfører hun til fulde, og hun har virket nogenlunde nærværende, de gange jeg har været der.

Godt lige at få det på plads, to år efter indlægget er skrevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...