Hop til indhold
Guest jsp

Skituren med Indianeren

Recommended Posts

Guest jsp
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Ja ja gå du bare i den tro at de er en trussel for os GP'er hvis det gør tingene nemmer for dig men mener stadig at du selv ligger som du har redt. Men lad være med at true pigen du render måske ind i nogen der er større end dig selv. 

:shock:

Du aner ihvertfald ikke hvad du snakker om :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Ja ja gå du bare i den tro at de er en trussel for os GP'er hvis det gør tingene nemmer for dig men mener stadig at du selv ligger som du har redt. Men lad være med at true pigen du render måske ind i nogen der er større end dig selv. 

Man kan på ingen måde sammenligne en ung stram studine med en halv gammel frodig kvinde, som at sammenligne en sportsvogn med en by bus :-)

og, der er vel ingen der taler om trussel..der er sikkert mange der har et budget som passer til en frodig gl. Kvinde. Og så er vi nogen der har et større budget, som vi bruger på unge studiner..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
8270 skrev, Lige nu:

Man kan på ingen måde sammenligne en ung stram studine med en halv gammel frodig kvinde, som at sammenligne en sportsvogn med en by bus :-)

og, der er vel ingen der taler om trussel..der er sikkert mange der har et budget som passer til en frodig gl. Kvinde. Og så er vi nogen der har et større budget, som vi bruger på unge studiner..

Love it :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
8270 skrev, for 1 minut siden:

Man kan på ingen måde sammenligne en ung stram studine med en halv gammel frodig kvinde, som at sammenligne en sportsvogn med en by bus :-)

og, der er vel ingen der taler om trussel..der er sikkert mange der har et budget som passer til en frodig gl. Kvinde. Og så er vi nogen der har et større budget, som vi bruger på unge studiner..

LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 6 minutter siden:

Hmm jsp, sur rigtigt sur og trist oplevelse, hvis du prøver at afpresse hende med at kontakte kæresten og hænge hende ud er du på et skråplan og hvis hun er kold nok anmelder hun dig, og du kan se frem til en sanktion fra en dommer der nok ikke er så forstående for din situation som vi - mændene - er herinde, du kan kontakte hende og forklare der var en aftale hun ikke holdt og du derfor syntes, ud fra en rimeligheds betragtning, at du skal have dine omkostninger på hende retur, siger hun nej, er der ikke så meget andet at gøre, andet en at se det som en dyr lærestreg. Måske også droppe SD, og købe sex hos de mere professionelle, og de findes også i en ung udgave hvis annoncer eller er til troende med og unden moms.

alt godt herfra

Alko

Pisse ærgelig med din tur JSP - jeg forstår slet ikke der er nogen der er uenige i st du er blevet "snydt" i det her.

Det aftalte er jo du betaler for en skiferie for at hun hygger med dig på turen og i sexer. Det har hun ikke leveret - jeg er sådan set ligeglad med hvor gammel hun er.

Hun har været SB længe og ved hvad det drejer sig om - Du har endda været flink ved hende og ikke afkrævet hende sex samt hjulpet med hendes fyr

synes du skal skrive til hende og sige du ikke mener hun har leveret det aftalte og rimeligvis skal betale hendes andel af turen (uden at true med noget)

 

Damn det må have været hårdt med sådan en lækker babe rendende rundt og ikke kunne røre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, Lige nu:

:shock:

Du aner ihvertfald ikke hvad du snakker om 

Du er meget naiv af en middel aldrende mand at være hvis du ikke fatter at der kan være en risiko for at du kommer på skideren hvis du kontakter hendes kæreste. Gør du det håber jeg hun anmelder dig for trusler og chikane .

slut herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Alkoholikeren skrev, for 15 minutter siden:

Hmm jsp, sur rigtigt sur og trist oplevelse, hvis du prøver at afpresse hende med at kontakte kæresten og hænge hende ud er du på et skråplan og hvis hun er kold nok anmelder hun dig, og du kan se frem til en sanktion fra en dommer der nok ikke er så forstående for din situation som vi - mændene - er herinde, du kan kontakte hende og forklare der var en aftale hun ikke holdt og du derfor syntes, ud fra en rimeligheds betragtning, at du skal have dine omkostninger på hende retur, siger hun nej, er der ikke så meget andet at gøre, andet en at se det som en dyr lærestreg. Måske også droppe SD, og købe sex hos de mere professionelle, og de findes også i en ung udgave hvis annoncer eller er til troende med og unden moms.

alt godt herfra

Alko

Tak for de velmenende ord, jeg skal heller ikke spille med musklerne, det har jeg ikke i sinde, men kunne godt tænke mig at blive kompenseret, tror ikke hun går videre, jeg ved (medmindre det er løgn) at hun har lave en mindre formue på den konto, og de penge det ikke er spenderet er røget lige i banken, hvilket ikke er særlig smart med mindre de er blevet beskattet hvad jeg ikke tror de er, har selv overført via mobilpay 

All the best

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Dezmodevil skrev, for 13 minutter siden:

Pisse ærgelig med din tur JSP - jeg forstår slet ikke der er nogen der er uenige i st du er blevet "snydt" i det her.

Det aftalte er jo du betaler for en skiferie for at hun hygger med dig på turen og i sexer. Det har hun ikke leveret - jeg er sådan set ligeglad med hvor gammel hun er.

Hun har været SB længe og ved hvad det drejer sig om - Du har endda været flink ved hende og ikke afkrævet hende sex samt hjulpet med hendes fyr

synes du skal skrive til hende og sige du ikke mener hun har leveret det aftalte og rimeligvis skal betale hendes andel af turen (uden at true med noget)

 

Damn det må have været hårdt med sådan en lækker babe rendende rundt og ikke kunne røre :-)

Tak for råd, tror også det er det det ender med:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel også skattepligtigt at hun har modtaget en gratis rejse af dig. Så du bør vel oplyse til det til Skat sammen med de øvrige beløb hun har modtaget. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fatter ikke at nogle kan forsvare sådan en ussel hustler.

JSP, det er sgu surt. Håber du alligevel havde nogle gode dage på ski. Jeg tror du gør klogest i at komme videre i livet og glemme alt om at få nogen kompensation eller hævn. Der kommer ikke noget godt ud af det.. Bedre held næste gang! :)

-Nt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indianer her ! 

Mindre detaljer skal indsættes, da jeg kommer igennem sikkerhedskontrollen meddeler JSP mig, at det er bedst at kæresten og jeg giver hinanden lidt luft, og det derfor vil være godt at tage afsted. SAMT at vi ikke behøvede at være fysiske.... DERFOR fik jsp ikke noget på den dumme. Og det egentlig var derfor jeg valgte at tage afsted - selvom at jsp sagde at jeg også sagtens måtte blive hvis det var det jeg havde lyst til. Det der med at kun hører historien fra den ene side, fungere ikke altid. 

 

KÆMPE røvhul at diskutere mig herinde, i stedet for at tage en stille og rolig samtale med mig omkring emnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, 1 time siden:

Man kan på ingen måde sammenligne en ung stram studine med en halv gammel frodig kvinde, som at sammenligne en sportsvogn med en by bus :-)

og, der er vel ingen der taler om trussel..der er sikkert mange der har et budget som passer til en frodig gl. Kvinde. Og så er vi nogen der har et større budget, som vi bruger på unge studiner..

Tal dog pænt om andre. Hvordan ser du selv ud ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 20 minutter siden:

Tal dog pænt om andre. Hvordan ser du selv ud ?

Der er et på nærtagende gl. Trunter der blander sig i tråden..de er nok kørt forkert :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jsp synes godt om Indianerens indlæg hvor hun kalder ham et kæmpe røvhul.. I rest my case.

Ja, nok en god ide at snakke indbyrdes inden man farer frem her. Der er tydeligvis to sider af sagen. Jeg synes stadig det er hustler agtigt indgå en aftale om at tage med en SD på skiferie, og så vende om i lufthavnen.. men bare I finder ud af det er jeg ret græsk katolsk. Trækker ordet ussel i mig igen, sorry :)

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
iknowit skrev, for 1 time siden:

Indianer her ! 

Mindre detaljer skal indsættes, da jeg kommer igennem sikkerhedskontrollen meddeler JSP mig, at det er bedst at kæresten og jeg giver hinanden lidt luft, og det derfor vil være godt at tage afsted. SAMT at vi ikke behøvede at være fysiske.... DERFOR fik jsp ikke noget på den dumme. Og det egentlig var derfor jeg valgte at tage afsted - selvom at jsp sagde at jeg også sagtens måtte blive hvis det var det jeg havde lyst til. Det der med at kun hører historien fra den ene side, fungere ikke altid. 

 

KÆMPE røvhul at diskutere mig herinde, i stedet for at tage en stille og rolig samtale med mig omkring emnet. 

Helt ærligt - den køber jeg sgu ikke :)

Du har fået din "kæreste" til at køre dig i lufthavnen, hvor du skal på ferie med din sugardaddy.

Du vælger at gå igennem sikkerhedskontrollen ergo du er klar til at tage på ferie med din sugardaddy og "udfører" din del af aftalen. Det virker lidt som spil for galleriet for at få en gratis skitur - sorry to say.

Det er muligt jeg er forkert på den, men den er sgu ikke helt fin i min bog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
iknowit skrev, for 1 time siden:

Indianer her ! 

Mindre detaljer skal indsættes, da jeg kommer igennem sikkerhedskontrollen meddeler JSP mig, at det er bedst at kæresten og jeg giver hinanden lidt luft, og det derfor vil være godt at tage afsted. SAMT at vi ikke behøvede at være fysiske.... DERFOR fik jsp ikke noget på den dumme. Og det egentlig var derfor jeg valgte at tage afsted - selvom at jsp sagde at jeg også sagtens måtte blive hvis det var det jeg havde lyst til. Det der med at kun hører historien fra den ene side, fungere ikke altid. 

 

KÆMPE røvhul at diskutere mig herinde, i stedet for at tage en stille og rolig samtale med mig omkring emnet. 

Var der nogen der tvang dig igennem sikkerhedskontrollen  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Ved ikke om det er muligt for mig men lukker her, der er fundet en løsning imellem hende og jeg

Tak for den aktive debat, den var rødglødende på et tidspunkt  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv... Håber da hun kommer med en undskyldning... Og i får snakket om tingene.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jsp skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke om det er muligt for mig men lukker her, der er fundet en løsning imellem hende og jeg

Tak for den aktive debat, den var rødglødende på et tidspunkt  :-D

Hvad endte det med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 4 timer siden:

Der er et på nærtagende gl. Trunter der blander sig i tråden..de er nok kørt forkert :-)

Ja resten gider jer ikke. Slut herfra :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...