Hop til indhold
Guest jsp

Skituren med Indianeren

Recommended Posts

Guest jsp
FrækDirektør skrev, for 1 minut siden:

Du kunne jo prøve og spørge efter en tur eller 2 på lagnerne som kompensation :)

Det har jeg også overvejet men officielt er hun stoppet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, Lige nu:

Det har jeg også overvejet men officielt er hun stoppet ;)

Synes jeg sagtens du kunne foreslå for ligesom at få "lukket" sagen og I begge fik det ud af det som I gerne ville 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
FrækDirektør skrev, Lige nu:

Synes jeg sagtens du kunne foreslå for ligesom at få "lukket" sagen og I begge fik det ud af det som I gerne ville 

Det lyder som en hod ide tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
singelmanden skrev, for 1 minut siden:

Hun skulle ikke have haft en krone.

Det gjorde hun heller ikke men FFF ferie for fisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 4 minutter siden:

dvs. du mener ikke at der kan ske ting på sådan en tur der gør at man ikke har lyst til at knalde ? Hun ku evt. bagefter have tilbudt lidt hygge gratis....den er jeg helt med på. Det havde jeg så gjort.

Jo det kan det men i sisde ende så er det en som har brugt nogle midler og har en forventning om en indgåed aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan til fulde bekræfte JSP oplevelse af den unge indianer - en drama queen. og var det en gl. milf vi ville have - så var det nok sådan en vi søgte efter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Ach du lieber! Min fulde sympati herfra jsp. Jeg aner ikke, hvad jeg ville gøre, hvis jeg var dig, men jeg priser mig godt nok lykkelig for, at jeg ikke blev lokket, selvom hun virkede interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kan til fulde bekræfte JSP oplevelse af den unge indianer - en drama queen. og var det en gl. milf vi ville have - så var det nok sådan en vi søgte efter :-)

8270 nu er det jo spænnende oplevelser både hos de unge men man kan sandelig også få en god aften med en voksen pige:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 20 minutter siden:
jonnyjazz skrev, for 11 minutter siden:

8270 nu er det jo spænnende oplevelser både hos de unge men man kan sandelig også få en god aften med en voksen pige:-o

Ja og hvad han så end mener med gammel MILF må være en på 60. Jeg er 40 og jeg er bestemt ikke gammel men nevermind. Ikke flere kommentarer herfra mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 3 minutter siden:

 

Når de har passeret de 50 så er det vel GILF de heder og så kan det blive rigtig skægt:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
AmatørMILF skrev, for 2 minutter siden:

 

Jeg er gammel 52, men det er jeg stolt af og husk det er de gamle bukke der har de stiveste horn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er gammel 52, men det er jeg stolt af og husk det er de gamle bukke der har de stiveste horn :)

JEG ER KUN TIL GAMLE BUKKE :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 19 minutter siden:

8270 nu er det jo spænnende oplevelser både hos de unge men man kan sandelig også få en god aften med en voksen pige:-o

Vi modne piger har da mere erfaring og vi tør og ved hvad vi vil have..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 40 minutter siden:

Husk jeg sidder med trumf kortet, jeg er pissed off min beslutning er endnu ikke taget ;)

Jeg kan godt forstå dig må jeg sige....det trist

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 5 minutter siden:

Vi modne piger har da mere erfaring og vi tør og ved hvad vi vil have..;-)

Ja og det er dejlig men nogle gange kan det også blive for kontroleret

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 8 minutter siden:

Ja og det er dejlig men nogle gange kan det også blive for kontroleret

Du holder dig da bare til de unge damer så. En anden ting er man skal jo inden man booker en dame lige læse hele hendes annonce inden så slipper man for al den der kontrol bl.a :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 14 minutter siden:

Du holder dig da bare til de unge damer så. En anden ting er man skal jo inden man booker en dame lige læse hele hendes annonce inden så slipper man for al den der kontrol bl.a :-D

nu går jeg jo ind for variation lige som med kost lidt friskt kød og lidt mere af det velhængte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moralsk set synes jeg hun er forpligtet ti at betale sin halvdel af turen tilbage. Hvad hun så betaler med må afhænge af hvad I kan finde ud af. Men det hjælper vel lidt på argumentationen at du har kærestens telefonnummer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Den Lange skrev, for 4 minutter siden:

Moralsk set synes jeg hun er forpligtet ti at betale sin halvdel af turen tilbage. Hvad hun så betaler med må afhænge af hvad I kan finde ud af. Men det hjælper vel lidt på argumentationen at du har kærestens telefonnummer ;-)

Lige præcis, og ved hvor han arbejder osv. osv. og billeder af hendes ting og hende på værelset :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Normalt ville jeg nok lade den slags smutte, men når hun tydeligvis er en dramaqueen, som laver numre, så ville jeg kontakte hende og forklare, at hun må betale turen tilbage eventuelt via en afbetalingsordning. Sex ville jeg holde mig langt fra. Først og fremmest er det ikke helt lovligt at presse folk til at have sex, og derudover så bliver det da aldrig god sex, hvis hun går med på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 17 minutter siden:

Lige præcis, og ved hvor han arbejder osv. osv. og billeder af hendes ting og hende på værelset :-D

Ej nu må du sgu holde dig i skindet. 

At du vælger en ung umoden pigebarn der åbenbart har kaos i kufferten til turen og så bliver så fornærmet over at du ikke fik dybt din diller på turen at du begynder at true med bål og brand er da latterlig lavt at synke. 

Det er kun din version der er lagt ud herinde men med din facon at fremstå på kunne det tænker jeg at det sagtens kunne tænkes at hun bakkede ud af andre grunde. Men det fremgår ingen steder da vi stadig kun har din version ik.

Hvis du reagere på den måde syntes jeg du skal nøjes med din højre hånd for en ting er sikkert er at SD , GP og alle andre åbenbart vil stå i din skudlinje hvis tingene ikke forløber efter din pibe og det kan du ikke byde nogen. 

Måske du skulle finde en på din egen alder og se om dine trusler falder i lige god jord. 

Får fandme ondt af de naive unge piger der åbenbart gør alt for penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Ej nu må du sgu holde dig i skindet. 

At du vælger en ung umoden pigebarn der åbenbart har kaos i kufferten til turen og så bliver så fornærmet over at du ikke fik dybt din diller på turen at du begynder at true med bål og brand er da latterlig lavt at synke. 

Det er kun din version der er lagt ud herinde men med din facon at fremstå på kunne det tænker jeg at det sagtens kunne tænkes at hun bakkede ud af andre grunde. Men det fremgår ingen steder da vi stadig kun har din version ik.

Hvis du reagere på den måde syntes jeg du skal nøjes med din højre hånd for en ting er sikkert er at SD , GP og alle andre åbenbart vil stå i din skudlinje hvis tingene ikke forløber efter din pibe og det kan du ikke byde nogen. 

Måske du skulle finde en på din egen alder og se om dine trusler falder i lige god jord. 

Får fandme ondt af de naive unge piger der åbenbart gør alt for penge. 

Som jeg skriver har jeg været sammen med hende 4-5 gange inden, hun valgte mig som Daddy fordi hun kendte mig, og der er sku ikke kommet nye boller på suppen fra min side, de var måske lidt nybarberede.

Naturligvis er det kun min version, jeg er jo ikke herre over om hun vil udlægge sin, og jeg kan så sige at hvis den afviger fra min så er hun ikke helt ærlig.

Hvis jeg skulle finde en på min egen alder hvorfor skulle jeg så betale for det, jeg betaler netop fordi jeg ikke gider en krage på min egen og 15 år ned.

Et andet medlem herinde 8270 kender hende ganske udemærket som en Drama Queen.

Og nej jeg er absolut ikke urealistisk i henhold til mine forventninger til et SD forhold det er sex for penge, gaver, eller rejser.

Jeg truer sku ikke med bål og brand, jeg vil blot have den vare jeg har betalt for, det vil du sku nok også selv, eller får man et gratis BJ hos dig.

Hvis du mener det er pludselig galle der er dukket fra min side så kan jeg sige dig at det er over en uge siden vi er kommet hjem.

Jeg skriver denne streng fordi flere her vidst at jeg skulle afsted, jeg kunne jo bare have løjet og sagt at vi knaldede 3 gange om dagen.

Jeg er oprigtig glad for den søster solidaritet der er imellem jer piger, for det er jo kun jer der har den holdning som du står får.

Fornemmer også at flere af GP'erne  føler sig truet på levebrødet af SD'erne :shock:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm jsp, sur rigtigt sur og trist oplevelse, hvis du prøver at afpresse hende med at kontakte kæresten og hænge hende ud er du på et skråplan og hvis hun er kold nok anmelder hun dig, og du kan se frem til en sanktion fra en dommer der nok ikke er så forstående for din situation som vi - mændene - er herinde, du kan kontakte hende og forklare der var en aftale hun ikke holdt og du derfor syntes, ud fra en rimeligheds betragtning, at du skal have dine omkostninger på hende retur, siger hun nej, er der ikke så meget andet at gøre, andet en at se det som en dyr lærestreg. Måske også droppe SD, og købe sex hos de mere professionelle, og de findes også i en ung udgave hvis annoncer eller er til troende med og unden moms.

alt godt herfra

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 27 minutter siden:

Som jeg skriver har jeg været sammen med hende 4-5 gange inden, hun valgte mig som Daddy fordi hun kendte mig, og der er sku ikke kommet nye boller på suppen fra min side, de var måske lidt nybarberede.

Naturligvis er det kun min version, jeg er jo ikke herre over om hun vil udlægge sin, og jeg kan så sige at hvis den afviger fra min så er hun ikke helt ærlig.

Hvis jeg skulle finde en på min egen alder hvorfor skulle jeg så betale for det, jeg betaler netop fordi jeg ikke gider en krage på min egen og 15 år ned.

Et andet medlem herinde 8270 kender hende ganske udemærket som en Drama Queen.

Og nej jeg er absolut ikke urealistisk i henhold til mine forventninger til et SD forhold det er sex for penge, gaver, eller rejser.

Jeg truer sku ikke med bål og brand, jeg vil blot have den vare jeg har betalt for, det vil du sku nok også selv, eller får man et gratis BJ hos dig.

Hvis du mener det er pludselig galle der er dukket fra min side så kan jeg sige dig at det er over en uge siden vi er kommet hjem.

Jeg skriver denne streng fordi flere her vidst at jeg skulle afsted, jeg kunne jo bare have løjet og sagt at vi knaldede 3 gange om dagen.

Jeg er oprigtig glad for den søster solidaritet der er imellem jer piger, for det er jo kun jer der har den holdning som du står får.

Fornemmer også at flere af GP'erne  føler sig truet på levebrødet af SD'erne :shock:

 

 

Ja ja gå du bare i den tro at de er en trussel for os GP'er hvis det gør tingene nemmer for dig men mener stadig at du selv ligger som du har redt. Men lad være med at true pigen du render måske ind i nogen der er større end dig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...