Hop til indhold
MrBodyLover

Oprindelsesland

Recommended Posts

PrinceCharming skrev, for 6 minutter siden:

For handler det kun om at holde sig anonym, så kan de ligeså godt sige, at de er fra Moldova eller Georgien etc., men det gør flertallet ikke ;)

Jamen hvis det for dig handler om "løgnen" og ikke om hvad løgnen er... hvad forskel gør det så om det er Italien eller Moldova ??  

En løgn er vel en løgn.... eller er du pludselig begyndt at gradbøje alligevel ?

 

PS: kan du ikke godt citere i stedet for at lave en kæmpe pærevælling af citater og skrevet tekst - det er uhyggeligt svært at læse dine indlæg og finde ud af hvad der er dig og hvad der er citat. Eller hvis du ikke kan finde ud af citat - så i det mindste farvekode det du skriver. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Jamen hvis det for dig handler om "løgnen" og ikke om hvad løgnen er... hvad forskel gør det så om det er Italien eller Moldova ??  
En løgn er vel en løgn.... eller er du pludselig begyndt at gradbøje alligevel ?"
- Du citerer noget, jeg har skrevet.
Og kommenterer på noget helt andet?
Men okay, lad mig svare på din kommentar.
Det handler om, at kunden ikke får det kunden betaler for.
Hvis jeg vil være sammen med en italiensk pige, så vil jeg ikke lyves for.
Ligeledes hvis jeg vil være sammen med en japaner, så vil jeg ikke være sammen med en kineser. Hvis jeg ville det, så havde jeg faldt det.
Det har jeg efterhånden skrevet flere gange, men det er som om, du vælger at misforstå ;)
Gradbøje? Den giver så heller ikke mening.


"PS: kan du ikke godt citere i stedet for at lave en kæmpe pærevælling af citater og skrevet tekst - det er uhyggeligt svært at læse dine indlæg og finde ud af hvad der er dig og hvad der er citat. Eller hvis du ikke kan finde ud af citat - så i det mindste farvekode det du skriver. "
- Jeg gider simpelthen ikke sidde og klippe og kliste med den citat funktion, det er lettere sådan som jeg gør det, og hvis du ikke vil læse eller kommentere på det, så er det dit valg.
Jeg fortsætter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 4 minutter siden:

Det handler om, at kunden ikke får det kunden betaler for.
Hvis jeg vil være sammen med en italiensk pige, så vil jeg ikke lyves for.

Nå - jamen det vil du blive igen og igen.... lev med risikoen eller hold op med at købe sex af udenlandske piger .. 

det er en af branchens præmisser... nu er du klar over det... så er der ingen grund til at brokke dig næste gang det sker

PrinceCharming skrev, for 4 minutter siden:

- Jeg gider simpelthen ikke sidde og klippe og kliste med den citat funktion, det er lettere sådan som jeg gør det, og hvis du ikke vil læse eller kommentere på det, så er det dit valg.
Jeg fortsætter :)

det er selvfølgelig også en holdning at have til sine meddebattører...... charmerende attitude... prinsCharming.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Nå - jamen det vil du blive igen og igen.... lev med risikoen eller hold op med at købe sex af udenlandske piger .."
- Det er langt fra alle GPer der lyver Jasmin ;)  

"det er en af branchens præmisser... nu er du klar over det... så er der ingen grund til at brokke dig næste gang det sker"
- Nej, det er det ikke. Det er ikke alle, der har så dårlig moral, at de lyver Jasmin ;)
Og jo, der skal gøres opmærksom på det, når nogen lyver. Kunde eller GP.

"det er selvfølgelig også en holdning at have til sine meddebattører...... charmerende attitude... prinsCharming.."
- Du taler ned til mig, så jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal hjælpe dig ;)
Havde du talt pænt, så havde jeg absolut overvejet det - Jasmin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

"Nå - jamen det vil du blive igen og igen.... lev med risikoen eller hold op med at købe sex af udenlandske piger .."
- Det er langt fra alle GPer der lyver Jasmin ;)  

Nej da - men 99% gør i større eller mindre grad...  selv mig... tænk - jeg hedder ikke Jasmin på dåbsattesten... 

og når det sker for dig næste gang... så bliv ikke forbavset....

Men især... lad være med at brokke dig... for du er gammel i gårde og ved det er en overvejende risiko...

det er en uklædelig "5-år-og.mopset" attitude hvis man selv går i fælden med åbne øjne og bagefter bliver sur... 

PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

"det er en af branchens præmisser... nu er du klar over det... så er der ingen grund til at brokke dig næste gang det sker"
- Nej, det er det ikke. Det er ikke alle, der har så dårlig moral, at de lyver Jasmin ;)
Og jo, der skal gøres opmærksom på det, når nogen lyver. Kunde eller GP.

Klart...  især den med kunderne ikk?  Der skal gøres opmærksom på det når en sex-kunde lyver..... hmmm... interessant ide du har der

Hvis vi tager en afstemning herinde - hvor mange kunder tror du så er enig med dig i at de små hvide løgne de stikker GPen under besøget skal udbasuneres på EG - evt sammen med det telefonnummer de brugte til deres booking?  Især dem der påstår at være single men ikke er det ?? 

Jeg tror ikke du vil finde megen opbakning til den ide.... dobbeltmoralen længe leve...     

PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

"det er selvfølgelig også en holdning at have til sine meddebattører...... charmerende attitude... prinsCharming.."
- Du taler ned til mig, så jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal hjælpe dig ;)
Havde du talt pænt, så havde jeg absolut overvejet det - Jasmin.

right..... for en der går så meget op i sandheden skulle man tro du ville være mindre lemfældig med den....   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Nej da - men 99% gør i større eller mindre grad...  selv mig... tænk - jeg hedder ikke Jasmin på dåbsattesten..."
- Har du link til dokumentation for din påstand om 99%?
Og nej, det ved jeg. Det har vi allerede været inde på ;)
"og når det sker for dig næste gang... så bliv ikke forbavset...."
- Jeg vil altid påpege det, hvis jeg er blevet løjet for og ikke har fået det, jeg har betalt for.
"Men især... lad være med at brokke dig... for du er gammel i gårde og ved det er en overvejende risiko..."
- Det er dig, der tænder af på mig, som er ganske rolig.
Du kan ikke klare, at jeg påpeger fakta :D
"det er en uklædelig "5-år-og.mopset" attitude hvis man selv går i fælden med åbne øjne og bagefter bliver sur..."
- Vi har allerede konstateret, at det er dig, der gik i din egen fælde Jasmin ;)
Og en "5-år-mopset" attitude er netop det du fremviser i denne og andre tråde. Du vil ikke erkende, at du tager fejl, selvom du tager fejl ;)
"Klart...  især den med kunderne ikk?  Der skal gøres opmærksom på det når en sex-kunde lyver..... hmmm... interessant ide du har der"
Lagde du mærke til, når jeg skrev både kunde og GP? ;)
Vi ved allerede godt, at du vil ty til vold og smide penge og tøj i hovedet på din kunde, hvis der er noget, der ikke passer dig :)
"Hvis vi tager en afstemning herinde - hvor mange kunder tror du så er enig med dig i at de små hvide løgne de stikker GPen under besøget skal udbasuneres på EG - evt sammen med det telefonnummer de brugte til deres booking?  Især dem der påstår at være single men ikke er det ??
Jeg tror ikke du vil finde megen opbakning til den ide.... dobbeltmoralen længe leve..."
- Hvis vi tager en afstemning herinde, hvor mange GPer og alm. medlemmer tror du, er træt af at se os sidde her i tråden, fordi du ikke kan indse og holde dig til fakta? ;)
Dobbeltmoralen længe leve Jasmin, du er lige nu verdensmester i den - og her henviser jeg til, da du faldt i din egen fælde ;)
"right..... for en der går så meget op i sandheden skulle man tro du ville være mindre lemfældig med den...."
- Den giver slet ingen mening, og samtidig viser det blot hvilken person du er, at nedgøre den du diskutere med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 13 minutter siden:

"Nej da - men 99% gør i større eller mindre grad...  selv mig... tænk - jeg hedder ikke Jasmin på dåbsattesten..."
- Har du link til dokumentation for din påstand om 99%?
Og nej, det ved jeg. Det har vi allerede været inde på ;)
"og når det sker for dig næste gang... så bliv ikke forbavset...."
- Jeg vil altid påpege det, hvis jeg er blevet løjet for og ikke har fået det, jeg har betalt for.
"Men især... lad være med at brokke dig... for du er gammel i gårde og ved det er en overvejende risiko..."
- Det er dig, der tænder af på mig, som er ganske rolig.
Du kan ikke klare, at jeg påpeger fakta :D
"det er en uklædelig "5-år-og.mopset" attitude hvis man selv går i fælden med åbne øjne og bagefter bliver sur..."
- Vi har allerede konstateret, at det er dig, der gik i din egen fælde Jasmin ;)
Og en "5-år-mopset" attitude er netop det du fremviser i denne og andre tråde. Du vil ikke erkende, at du tager fejl, selvom du tager fejl ;)
"Klart...  især den med kunderne ikk?  Der skal gøres opmærksom på det når en sex-kunde lyver..... hmmm... interessant ide du har der"
Lagde du mærke til, når jeg skrev både kunde og GP? ;)
Vi ved allerede godt, at du vil ty til vold og smide penge og tøj i hovedet på din kunde, hvis der er noget, der ikke passer dig :)
"Hvis vi tager en afstemning herinde - hvor mange kunder tror du så er enig med dig i at de små hvide løgne de stikker GPen under besøget skal udbasuneres på EG - evt sammen med det telefonnummer de brugte til deres booking?  Især dem der påstår at være single men ikke er det ??
Jeg tror ikke du vil finde megen opbakning til den ide.... dobbeltmoralen længe leve..."
- Hvis vi tager en afstemning herinde, hvor mange GPer og alm. medlemmer tror du, er træt af at se os sidde her i tråden, fordi du ikke kan indse og holde dig til fakta? ;)
Dobbeltmoralen længe leve Jasmin, du er lige nu verdensmester i den - og her henviser jeg til, da du faldt i din egen fælde ;)
"right..... for en der går så meget op i sandheden skulle man tro du ville være mindre lemfældig med den...."
- Den giver slet ingen mening, og samtidig viser det blot hvilken person du er, at nedgøre den du diskutere med ;)

gøre teksten så lille at den er ulæselig ?  REALLY ????  kan barren blive lavere ? 

Det for barnligt for min smag....  jeg hopper fra her....

du har som Spider påpegede "ikke forstået sammenhængen mellem opgivelse af falsk nationalitet og forsøget fra pigens side på at opretholde sin anonymitet - og når du ikke har forstået det endnu, forstår du det nok aldrig."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"gøre teksten så lille at den er ulæselig ?  REALLY ????  kan barren blive lavere ? 

Det for barnligt for min smag....  jeg hopper fra her....

du har som Spider påpegede "ikke forstået sammenhængen mellem opgivelse af falsk nationalitet og forsøget fra pigens side på at opretholde sin anonymitet - og når du ikke har forstået det endnu, forstår du det nok aldrig."

Det var faktisk en fejl, og nej, jeg lyver ikke ;)

Vi er, her i tråden, allerede kommet langt ud over det barnlige niveau.

Omvendt har du ikke forstået sammenhængen mellem opgivelse af falsk nationalitet og forsøget fra pigens side på at gøre det til en sag om at "opretholde sin anonymitet".
Igen, så kan hun lade være med at skrive noget om hvor hun er fra, og så er vi ude over det. Eller hun kan skrive, at hun er fra Moldova.
Hvorfor sker det aldrig Jasmin? Er det mon fordi, Moldova ikke er så eksotisk som Italien? ;)

Og nej, du forstår det nok aldrig Jasmin.
Hygge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...