Hop til indhold
MrBodyLover

Oprindelsesland

Recommended Posts

Guest Lubovnik
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

Jamen hvis en pige siger hun kommer fra... lad os sige Ukraine... og hun i virkeligheden er fra Estland...  hvordan vil du kende forskel... 

Det er ikke så svært at kende forskel ud fra udseendet, sproget og ikke mindst pigens kendskab til de 2 lande

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

I branchen hvor diskretion er ALT - der handler det ikke om hvad i har ret til at vide ???  hell yeah det gør... 

Så kan i sige : vil du ikke oplyse vil jeg ikke købe...  det er jeres valg..... men i har bottom line overhovedet ikke ret til at vide noget personligt nøjagtig lige som vi piger heller ikke har ret til at vide noget personligt om jer

 

Jeg synes ikke at pigens oprindelsesland er nogen personlig oplysning, men derimod en lige så vigtig oplysning, som hendes alder, vægt, og udseende.

Hvis hun siger hun er fra Estland men i virkeligheden er fra Moldavien så er det lige så irriterende, som hvis hun lyver om sin alder og vægt.

Og så ved vi selvfølgelig allesammen at de fleste piger lyver lidt om alder og vægt, ligesom "Italien" er kode for "Rumænien".

Jeg har ikke spor imod at pigen ligger i den øvre ende af BMI'et eller at hun er fra Moldavien. Jeg foretrækker bare ærlighed om det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

Jamen hvis en pige siger hun kommer fra... lad os sige Ukraine... og hun i virkeligheden er fra Estland...  hvordan vil du kende forskel...

Ha ha ha. Du glemmer at der er et hierarki. En pige fra Estland ville ALDRIG sige, at hun kom fra Ukraine.

Du må forstå, at der er en måde hvorpå vi mænd kan prøve at navigere i denne verden af "smoke and mirrors". Vi erfarer, hvilke lande der opfattes som attraktive, og vi ved at en pige vil aldrig lade som om hun kommer fra et "dårligere" land. Hierakiet er noget i retning af: 1. Skandinaver. 2. Tyskere. 3. Spaniere og italienere. 4. Baltere. 5. Polakker. 6. Ungarere. 7. Bulgarer. 8. Rumænere. 9. Ukrainere. 10. Thai'er.

Men når man har fingrene nede i suppen, så ser listen anderledes ud. Det er også et spørgsmål om, hvad de kan slippe afsted med. En Thai kan jo ikke godt hævde, at hun kommer fra Estland, men hun kan hævde at hun kommer fra Kina eller Japan.

Personligt kan jeg godt lide rumænere, så jeg er aldeles ligeglad med, hvor min liste placerer dem. Er de billige oven i købet, så yes!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Louie De Palma skrev, for 10 minutter siden:

Personligt kan jeg godt lide rumænere, så jeg er aldeles ligeglad med, hvor min liste placerer dem. Er de billige oven i købet, så yes!

Rumænere kan være dejlige, selvom jeg er lidt bange for at få på puklen af min ungarske veninde, hvis jeg siger det højt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 25 minutter siden:

Rumænere kan være dejlige, selvom jeg er lidt bange for at få på puklen af min ungarske veninde, hvis jeg siger det højt :-D

Det et sikkert fordi din veninde i virkeligheden er fra Kroatien ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 32 minutter siden:

Rumænere kan være dejlige, selvom jeg er lidt bange for at få på puklen af min ungarske veninde, hvis jeg siger det højt :-D

Ha ha ha. Hvis det stadig er Sara, så burde jeg næsten blive jeres forlover. Jeg har i øvrigt et nydeligt, mørkt jakkesæt og kan se seriøs ud, hvis det er.

Jeg syntes ungarerne var toppen af poppen for 10 år siden, men nu er de stort set bare hustlere der egentlig ikke gider noget. Rumænere, der ikke kommer fra Bukarest, de er dog stadig ofte uspolerede ædelstene.

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, 1 time siden:

 

Jeg synes ikke at pigens oprindelsesland er nogen personlig oplysning, men derimod en lige så vigtig oplysning, som hendes alder, vægt, og udseende.

Hvis hun siger hun er fra Estland men i virkeligheden er fra Moldavien så er det lige så irriterende, som hvis hun lyver om sin alder og vægt.

Og så ved vi selvfølgelig allesammen at de fleste piger lyver lidt om alder og vægt, ligesom "Italien" er kode for "Rumænien".

Jeg har ikke spor imod at pigen ligger i den øvre ende af BMI'et eller at hun er fra Moldavien. Jeg foretrækker bare ærlighed om det. 

 

I min optik er det præcis som i alle andre service erhverv. Køberen har naturlig en forventning om at alle oplysningerne i en annonce er korrekte. At navnet er et 'kunstner navn' er vel ikke en urigtig oplysning. Al andet er i princippet falsk markedsføring og har intet med diskretion at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, 1 time siden:

Ha ha ha. Du glemmer at der er et hierarki. En pige fra Estland ville ALDRIG sige, at hun kom fra Ukraine.

Du må forstå, at der er en måde hvorpå vi mænd kan prøve at navigere i denne verden af "smoke and mirrors". Vi erfarer, hvilke lande der opfattes som attraktive, og vi ved at en pige vil aldrig lade som om hun kommer fra et "dårligere" land. Hierakiet er noget i retning af: 1. Skandinaver. 2. Tyskere. 3. Spaniere og italienere. 4. Baltere. 5. Polakker. 6. Ungarere. 7. Bulgarer. 8. Rumænere. 9. Ukrainere. 10. Thai'er.

Men når man har fingrene nede i suppen, så ser listen anderledes ud. Det er også et spørgsmål om, hvad de kan slippe afsted med. En Thai kan jo ikke godt hævde, at hun kommer fra Estland, men hun kan hævde at hun kommer fra Kina eller Japan.

Personligt kan jeg godt lide rumænere, så jeg er aldeles ligeglad med, hvor min liste placerer dem. Er de billige oven i købet, så yes!

Det samme som en dansk pige aldrig vil sige hun er fra Sverige :P 

Hvis det skal være udenlandske piger så rangerer polske, rumænske og ungarske piger højst på min liste.

Danske piger er dog dejligste :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 24 minutter siden:

I min optik er det præcis som i alle andre service erhverv. Køberen har naturlig en forventning om at alle oplysningerne i en annonce er korrekte. At navnet er et 'kunstner navn' er vel ikke en urigtig oplysning. Al andet er i princippet falsk markedsføring og har intet med diskretion at gøre.

Du ved hvordan sexbranchen er, fyldt med falske og urigtige oplysninger, man kunne forsøge at klage til forbrugsombudsmanden eller "Tænk" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 7 timer siden:

Jeg synes ikke at pigens oprindelsesland er nogen personlig oplysning, men derimod en lige så vigtig oplysning, som hendes alder, vægt, og udseende.

Det er da muligt DU ikke synes det.... men hvad hvis pigen rent faktisk synes det??? skal det så ikke respekteres ?  Hvorfor skal hendes grænser for og opfattelse af hvad der er privat overskrides fordi du tilfældigvis synes du har krav på at vide alt muligt? 

 

Hvor langt skal vi piger egentlig gå i udlevering af personlige oplysninger for købernes skyld ???  hvor går grænsen...  

Nu er det nationalitet.... men hvad hvis køberen tænder på.... MILF - skal hun så oplyse hvor mange børn hun har for at tilfredsstille hans ide ?? Er det pludselig heller ikke en privat oplysning ?? 

At blive bedt om at udlevere det man personligt betragter som private oplysninger bare fordi en køber har smidt nogle penge i en branche hvor det st holde kortene tæt til kroppen betyder ALT.... er absolut ikke ok !!

at vide at de dele af vores identitet der er VORES stadig er VORES:... og ikke alle mulige tilfældige mænds... pludselig skal udleveres som default.....  det er bare overhovedet ikke en del af pakken... 

En ting er at pigen måske lyver om det der er afgørende for selve sex-akten og tændingen... vægt alder ect....  det er dumt og i min optik virkelig bad business... 

Men når i pludselig forlanger data om pigen der ikke er afgørende for hendes performance som GP.. . så overskrider i grænsen for respekt...  med mange meter... 

Jeres penge køber et tidsrum inden for hvilket i kan dyrke sex med hende...  det giver jer ikke frit spillerum til at bede om alle mulige oplysninger hvis pigen nu engang ikke synes i skal vide lige netop det... 

Hvis i synes det er dårlig markedsføring.... find en anden pige

Hvis i synes det forringer jeres oplevelse,... find en anden pige..

Hvis i gerne vil have noget og er i tvivl om hun siger sandheden . find en anden pige

 

Men lad være med at tro at i har ret til oplysninger den enkelte pige synes er private bare fordi i er kunder....  for det har i ikke.... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 10 minutter siden:

Det er da muligt DU ikke synes det.... men hvad hvis pigen rent faktisk synes det??? skal det så ikke respekteres ?  Hvorfor skal hendes grænser for og opfattelse af hvad der er privat overskrides fordi du tilfældigvis synes du har krav på at vide alt muligt?

Hvis en pige ikke vil have besøg af gæster under 30 år, skal gæsten absolut ikke respektere det, hvis gæsten mener, det er en personlig oplysning.
Det er samme argumentation.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 34 minutter siden:

Hvis en pige ikke vil have besøg af gæster under 30 år, skal gæsten absolut ikke respektere det, hvis gæsten mener, det er en personlig oplysning.
Det er samme argumentation.
 

Så må pigen jo afvise ham i døren hvis hun ikke mener han er noget for hende....  så enkelt er det da

Og ja - det er principielt samme argumentation... hvorfor jeg siger "accepter og i særdeleshed RESPEKTER pigens grænser for hvad hun mener er personligt eller find en anden"  .... 

 

og i betragtning af at vi piger uden videre accepterer at i mænd ikke siger sandheden om ret meget i diskretionens åh så hellige navn... 

i er "diskrete" om alt....   ALDER!!!! navn, civil-status, vægt ect... hvorfor er det så lige at i synes det er ok at forlange sandheden den anden vej ???   hvorfor er det lige at den ærlighed ikke skal gå begge veje ?

Hvis vi kan se i lyver om noget der er uden for vores grænser takker vi nej....  vi bebrejder jer det ikke og vi brokker os ikke...  vi takker bare nej.. 

Hvordan kan det være det ikke bare kan være sådan begge veje ?  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 12 minutter siden:

Så må pigen jo afvise ham i døren hvis hun ikke mener han er noget for hende....  så enkelt er det da

Og ja - det er principielt samme argumentation... hvorfor jeg siger "accepter og i særdeleshed RESPEKTER pigens grænser for hvad hun mener er personligt eller find en anden"  .... 

Yay, vi er enige :D
Hvad jeg dog ikke forstår er: Hvor kommer det personlige ind ift. nationalitet?
At jeg ved en pige er polsk og ikke ukrainsk, gør det hende ikke lettere at finde. Der er nemlig ganske mange polske kvinder.
Så umiddelbart kan jeg kun se, at det at piger udgiver sig for at være fra et andet land, udelukkende er til for at gøre sig mere attraktive og når de bliver afsløret, kommer "Respektér mine grænser op". Den burde vendes om og kaldes, "Respektér din kunde og lad være med at lyve - hverken om alder, vægt, størrelse på kropsdele, nationalitet osv." Vi vil nemlig ikke vide hvem I er privat (På nær enkelte stalkertyper), men vi vil vide, hvad vi betaler for og vi vil have det vi betaler for.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 11 minutter siden:

Yay, vi er enige :D
Hvad jeg dog ikke forstår er: Hvor kommer det personlige ind ift. nationalitet?
At jeg ved en pige er polsk og ikke ukrainsk, gør det hende ikke lettere at finde. Der er nemlig ganske mange polske kvinder.
Så umiddelbart kan jeg kun se, at det at piger udgiver sig for at være fra et andet land, udelukkende er til for at gøre sig mere attraktive og når de bliver afsløret, kommer "Respektér mine grænser op". Den burde vendes om og kaldes, "Respektér din kunde og lad være med at lyve - hverken om alder, vægt, størrelse op kropsdele, nationalitet osv." Vi vil nemlig ikke vide hvem I er privat (På nær enkelte stalkertyper), men vi vil vide, hvad vi betaler for og vi vil have det vi betaler for.

Der er stor forskel på hvad vi individuelt opfatter som personligt...  nogle ting som jeg ville blive edderspændt over overhovedet at blive spurgt om ville være komplet ligegyldigt for andre... 

Pointen er at man ikke har ret til bare at udfritte bare fordi man har en pik og kontanter på lommen... ...  man kan høfligt spørge om det er ok at spørge om et eller andet....  kort sagt vise noget respekt...... 

For det kan godt være at DU!!! ikke vil vide hvem hun er... men det vil stalker-typerne... og vi kan ikke se hvem de er - altså... er det potentielt jer alle sammen...  og det betyder at vi skal være forsigtige.... 

Jeg ved godt der findes kristne mindretal i mellemøsten... men jeg afviser alle derfra fordi der er størst chance for at de er muslimer...  punktum...   

Jeg ved også godt at stalkere er i mindretal blandt kunderne - men jeg nægter kategorisk at give detaljer som JEG mener er personlige af den årsag... 

 

Det er muligt at "i gerne vil vide" - men der er bare nogen ting i ikke har ret til at få at vide hvis pigen synes det er privat... sådan er det...  og det er pigen der har lov til at sætte grænsen for nøjagtig hvad hun vil have i skal vide om hende... fuldstændig ligesom vi heller ikke spørger jer mænd om noget som helst... overhovedet...

diskretionen har ret til at gå begge veje... 

Kan i ikke lide den præmis - så find en anden pige...... eller better yet... en kæreste i kan spørge om alting inkl de ting der er personlige

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 23 minutter siden:

For det kan godt være at DU!!! ikke vil vide hvem hun er... men det vil stalker-typerne... og vi kan ikke se hvem de er - altså... er det potentielt jer alle sammen...  og det betyder at vi skal være forsigtige....

Hvordan skal en stalker, kunne finde en pige udelukkende med den info, at hun er polsk?
Vi taler ikke om andre oplysninger, kun det faktum at hun er polak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, 1 time siden:

Hvordan skal en stalker, kunne finde en pige udelukkende med den info, at hun er polsk?
Vi taler ikke om andre oplysninger, kun det faktum at hun er polak.

Enig med prinsen her :-) 

 

Man skal være en pokkers god stalker (eller have lyst til at bruge HELE sin næste ferie i landet på det) for at finde en GP i f.eks. Warszawa eller Bangkok, udelukkende ud fra den oplysning, at hun var polak eller thailænder. Hvis hun overhovedet kom fra hovedstaden til at starte med

Det er trods alt lande med hhv. 40 og 60 mio indbyggere, så nationaliteten er næppe en oplysning om privatliv. 

 

Selv hvis det er en udenlandsk GP, der bor længere tid i Danmark, så kan hun i langt de fleste tilfælde ikke lige umiddelbart opspores i privatlivet. I hvert fald ikke meget nemmere end en tilsvarende dansk GP.

 

På den anden side: Var det en GP fra Andorra eller Monaco, så måske OK... :-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 54 minutter siden:

Hvordan skal en stalker, kunne finde en pige udelukkende med den info, at hun er polsk?
Vi taler ikke om andre oplysninger, kun det faktum at hun er polak.

Det er besides the point...  hvis PIGEN synes at det er for privat en information at være ærlig om - så er det grund nok 

Det er muligt han ikke kan finde hende... men hvis det gør hende tryg at sige hun er Slovenier selv om hun er polak - så er det rigelig grund til at hun ikke skal oplyse det... 

Nøjagtig lige som alle andre info den enkelte kan betragte som private 

 

I mænd har det sååååååååå stramt med hvad i skal oplyse... tråd på tråd om hvor farligt det er at give os oplysninger når i skal købe af os...og i gør det til en fucking videnskab at have bollo-foner ect... 

hvordan kan det være at det lader til at være komplet umuligt for jer at sætte jer i samme sted ? 

Hvorfor tror i at det kun skal gælde den ene vej ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 4 minutter siden:

 

hvordan kan det være at det lader til at være komplet umuligt for jer at sætte jer i samme sted ? 

Hvorfor tror i at det kun skal gælde den ene vej ? 

Det synes jeg nu heller ikke, at nogle mænd herinde påstår eller tror. I hvert fald ikke lige det, jeg har læst.

 

Diskretionen gælder begge veje. Jeg hedder ikke Thai-Fan" i virkeligheden, du hedder sikkert heller ikke "Jasmin" og ingen af os har et ønske om at kende hinandens rigtige navne. Det har vi ikke af den simple grund, at det for langt, LANGT de fleste kunder og GP ikke gør oplevelsen eller salget af ydelsen bedre at kende disse.

Der er et endnu mindre behov for at kende privatadresser og privattelefoner begge veje. Faktisk slet intet behov, IMHO. 

 

Anderledes forholder det sig med oplysninger om nationalitet, udseende og alder, der for mange kunder har en reel indflydelse på beslutningen om at gå til den bestemte GP og/eller oplevelsen ved GP. Her kan man som kunde forvente en vis ærlighed, selvom det nok er accepteres af de fleste kunder, at alderen sættes lidt lavt (ikke årtier, men måske godt 4-6 år) :-)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Det er besides the point...  hvis PIGEN synes at det er for privat en information at være ærlig om - så er det grund nok 

Det er muligt han ikke kan finde hende... men hvis det gør hende tryg at sige hun er Slovenier selv om hun er polak - så er det rigelig grund til at hun ikke skal oplyse det... 

Nøjagtig lige som alle andre info den enkelte kan betragte som private 

 

I mænd har det sååååååååå stramt med hvad i skal oplyse... tråd på tråd om hvor farligt det er at give os oplysninger når i skal købe af os...og i gør det til en fucking videnskab at have bollo-foner ect... 

hvordan kan det være at det lader til at være komplet umuligt for jer at sætte jer i samme sted ? 

Hvorfor tror i at det kun skal gælde den ene vej ? 

Det er på ingen besides the point.
Hvis pigen sælger sig selv på en information om, at hun er polsk, så forventer jeg også, at hun er polsk.

Er hun ikke tryg ved, at jeg kender hendes nationalitet, så må hun skrive, at hun ikke vil oplyse det.
Det er fair nok -  men det koster hende jo nok nogle kunder, og jeg kan tænke mig, at det er derfor nogen måske gør det.

Ens nationalitet er ikke privat info.
Ens navn, personnummer, adresse, private telefonnummer, byen man bor i privat er alle private oplysninger, men hvor man er født eller hvad ens statsborgerskab er ikke.

Har vi det stramt?
Jeg kan gerne give dig alt den info, som vi får fra pigerne.
Du kan få min højde, vægt, længde på mit organ, skostørrelse, øjenfarve, længde, mit statsborgerskab/hvor jeg er født - den info vi får fra pigerne.

Ja, vi bruger bollofoner (eller de fleste af os gør det).
Bruger du dit private telefonnummer til at tage imod opkald fra dine gæster?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 3 timer siden:

Hvordan skal en stalker, kunne finde en pige udelukkende med den info, at hun er polsk?
Vi taler ikke om andre oplysninger, kun det faktum at hun er polak.

Det vel mere hvis nogen (familie/bekendte) fra hjemlandet ser annoncen og så kan se at det matcher med nationalitet ..  Uanset om det er rationelt, kan en pige jo have den frygt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 14 minutter siden:

Det vel mere hvis nogen (familie/bekendte) fra hjemlandet ser annoncen og så kan se at det matcher med nationalitet ..  Uanset om det er rationelt, kan en pige jo have den frygt.

Pigen har dækket sit ansigt og evt. tattoos, så jeg har svært ved at se, hvordan hun kan genkendes.
Herudover findes der millioner af kvinder, så der skal nok være en meget stor håndfuld, der ligner.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 3 minutter siden:

Pigen har dækket sit ansigt og evt. tattoos, så jeg har svært ved at se, hvordan hun kan genkendes.
Herudover findes der millioner af kvinder, så der skal nok være en meget stor håndfuld, der ligner.

Det argument kan du jo altid bruge "risikoen er lille"...   risikoen for gonorre via øko-fransk er også "lille" - alligevel er der mænd herinde der har prøvet at få det

Pointen er hvad pigen synes er for stor risiko for hende.... og at forlange at hun skal kompromittere sine grænser for kundens skyld er bare ikke ok... 

Hvis i ikke kan leve med at en polak er slovenier eller et andet naboland... så må i jo købe sex af indfødte kvinder i det pågældende land ...  

at bede hende løbe en risiko hun ikke er tryg ved er så langt fra ok.... det er jeres penge bare ikke nok til hvis hun ikke synes i skal vide det! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 1 minut siden:

Det argument kan du jo altid bruge "risikoen er lille"...   risikoen for gonorre via øko-fransk er også "lille" - alligevel er der mænd herinde der har prøvet at få det

Du har stadigvæk ikke svaret på de to spørgsmål jeg stillede, så her er de igen:

PrinceCharming skrev, for 4 timer siden:

Hvordan skal en stalker, kunne finde en pige udelukkende med den info, at hun er polsk?
Vi taler ikke om andre oplysninger, kun det faktum at hun er polak.

 

PrinceCharming skrev, for 3 timer siden:

Ja, vi bruger bollofoner (eller de fleste af os gør det).

Bruger du dit private telefonnummer til at tage imod opkald fra dine gæster?
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 1 minut siden:

Du har stadigvæk ikke svaret på de to spørgsmål jeg stillede, så her er de igen:

ad : 1

hvorfor føler du at du har RET til at få svar på om det også er mit private nummer  ??? hvad vedkommer det dig.... kan du selv se hvor respektløst det er overhovedet at spørge så personligt ?  

det er ligepræcis derfor vi har grænser.... fordi mænd spørger om ting de ikke har RET til at spørge om.... som du gør her

du ved godt at svaret på det spørgsmål overhovedet ikke rager dig...  og alligevel spørger du .....  det i sig selv er noget svineri til at begynde med... og fortjener overhovedet ikke svar

det er symptomatisk for den her branche.... vi piger er ganske enkelt nødt til at beskytte os mod mænd der ikke forstår hvor grænser for hvad man kan tillade sig at spørge om går...  og alle GPer bør lære ikke at svare!!  

*********************

ad: 2

ved du hvordan pigen skal blive genkendt ? nøjagtig på samme måde som jeg blev det af min mors nabo ganske kort tid efter jeg startede som Jasmin..... han kunne godt lide "debutanter" som jeg reklamerede med... og jeg var åbenbart ikke u-igenkendelig for dem der har set mig før.. 

min profil er med billeder UDEN ansigt... kombineret med min højde, vægt og hårfarve....  og det faktum at jeg er dansk...  og vupti... en mail i min indbakke der fik mig til at synke en ekstra gang

DERFOR skal pigen ikke oplyse sit land hvis hun er bange for at løbe samme risiko som jeg løber..... jeg kunne være ligeglad - for jeg har kendt den nabo og hans kone siden jeg var lille...og det faktum at han fandt mig er jo min leverage og sikrer mig at han holder mund... 

men hvad hvis den polske pige ikke har samme frihed som jeg har...   

 

i vil have ægte billeder, ægte info blah blah blah... men i har ingen ide om hvad kompromittering af identitet kan betyder for nogen piger...   

I bitcher bare over jeres indkøb... alt andet er irrelevant for jer...   

Det er den sorteste bagside af den her branche.... at i er ligeglade med konsekvenserne af at i ikke kender grænserne for hvad der reelt set er ok !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...