Hop til indhold
Gæst

Er der et hieraki på Eroguide?

Recommended Posts

Gæst

Det er helt imponerende, hvor meget tankevirksomhed du og andre gider bruge på mennesker I skulle forestille at være helt og aldeles ligeglade med. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Det er helt imponerende, hvor meget tankevirksomhed du og andre gider bruge på mennesker I skulle forestille at være helt og aldeles ligeglade med. :D 

Jeg er bestemt ikke ligeglad. Hvor ser du jeg har sagt det.

Jeg er bare træt af at kejser Montezi og hans kejserinde har så meget indflydelse her på siden. Jeg synes, der skulle være mere lighed. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, 1 time siden:

Hej 

Er der ikke et hieraki på Eroguide?

Hvorfor opretter du en hel tråd til det spørgsmål når du alligevel ikke vil acceptere andre svar end dit eget? :P

Hvorfor ikke kalde tråden "Hvorfor skal Montezi og Iscenesat Virkelighed altid bestemme når jeg ikke må?" når det er det du vil have den til at handle om? 

Og hvad er det iøvrigt du synes de får lov til som du ikke gør? Mig bekendt skriver Montezi så godt som aldrig i forum mere.

Redigeret af Gæst
manglede noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ingen som bestemmer mere end andre herinde. Det har vel noget og gøre med ens eget selvværd til tider og jo længere tid man har været her gør jo bare at jo flere kender man og så kan det godt virke som et slags hieraki. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig bekendt hedder hierakiet herinde : Admin, Moderator, Brugere. Sådan har det vist altid været, siden EG blev oprettet. At der så er folk som ynder at iføre sig hovedbeklædningsgenstande af metalfolie, vist nok for at undgå påvirkning af udenjordiske væsener, som tror at visse almindelige brugere af websitet har flere rettigheder end de selv har, trods den modeurigtige hovedbeklædning de ifører sig når de logger ind, betyder jo ikke at de har ret.

Det er da underholdende med konspirationsteorier i små mængder, men personligt vil jeg nu hellere have en ostemad.. Cheese goes good with their w(h)ines....

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jingle Balls skrev, for 16 timer siden:

Jeg ved ikke om der er et hieraki, men der er bestemt brugere som slipper afsted med mere end andre!!!!!!!

Hvorfor skal man "slippe afsted med"? Kan man ikke bare opføre sig ordentligt? Det gør jeg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, for 17 timer siden:

Jeg er bestemt ikke ligeglad. Hvor ser du jeg har sagt det.

Jeg er bare træt af at kejser Montezi og hans kejserinde har så meget indflydelse her på siden. Jeg synes, der skulle være mere lighed. :)

Montezi  skriver da vist næsten aldrig herinde. Der er da mindst 10 andre piger og mænd der opfører sig som om de ejer Eroguide, vælter rundt herinde med masser af indlæg med og uden relevans, dirigerer og råber, og lever deres liv herinde som var det det virkelige liv. De har da indflydelse på siden på en trættende måde og de burde sættes på plads ;);)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 4 minutter siden:

Montezi  skriver da vist næsten aldrig herinde. Der er da mindst 10 andre piger og mænd der opfører sig som om de ejer Eroguide, vælter rundt herinde med masser af indlæg med og uden relevans, dirigerer og råber, og lever deres liv herinde som var det det virkelige liv. De har da indflydelse på siden på en trættende måde og de burde sættes på plads ;);)

Ahhhhh du mener "flakørerne" og "klakørinderne"

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 21 timer siden:

Jeg er bestemt ikke ligeglad. Hvor ser du jeg har sagt det.

Jeg er bare træt af at kejser Montezi og hans kejserinde har så meget indflydelse her på siden. Jeg synes, der skulle være mere lighed. :)

Nu må du ikke få Montezi til at dø af grin, når han læser dette ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 5 timer siden:

Montezi  skriver da vist næsten aldrig herinde. Der er da mindst 10 andre piger og mænd der opfører sig som om de ejer Eroguide, vælter rundt herinde med masser af indlæg med og uden relevans, dirigerer og råber, og lever deres liv herinde som var det det virkelige liv. De har da indflydelse på siden på en trættende måde og de burde sættes på plads ;);)

 

 

Hvorfor det ? Er der ikke plads til alle da ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 1 time siden:

Hvorfor det ? Er der ikke plads til alle da ?

Åbenbart ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor det ? Er der ikke plads til alle da ?

Har jeg sagt der ikke er det ? Men hvis man taler om en eller anden Montezi der næsten aldrig skriver indlæg styrer det hele og det er trættende med hans indflydelse, så siger jeg at jeg kan se mindst 10 andre piger og mænd der i meget højere grad styrer det hele og det er da trættende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 42 minutter siden:

Åbenbart ikke

Hvem er det lige, der opfører sig ordentlig, og som accepterer Eroguides regler, du ikke lige mener der er plads til????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 7 timer siden:

Ahhhhh du mener "flakørerne" og "klakørinderne"

Jeg tror ikke vi taler om de samme. ;);)

 

BigDick skrev, for 44 minutter siden:

Åbenbart ikke

Der er da plads til dig og mig, så mon ikke det går og det er da vist kun de værste som Roland og andre der ryger ud. ;);)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, Lige nu:

Jeg tror ikke vi taler om de samme. ;);)

 

Der er da plads til dig og mig, så mon ikke det går og det er da vist kun de værste som Roland og andre der ryger ud. ;);)

 

Og så er der dem som jagter de nye herinde, dem som opfører dig som om de ejer siden, dem som er beskyttet!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jingle Balls skrev, for 2 minutter siden:

Og så er der dem som jagter de nye herinde, dem som opfører dig som om de ejer siden, dem som er beskyttet!!!

Ja vi taler nok om de samme blandt andet. Det er jeg faktisk enig med dig i ;);) Men det er jo ikke ham der Montezi der gør det, det er jo helt andre brugere.

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 1 minut siden:

Ja vi taler nok om de samme blandt andet. Det er jeg faktisk enig med dig i ;);) Men det er jo ikke ham der Montezi der gør det, det er jo helt andre brugere.

 

Jeg ved ikke hvem Montezi er.

Men en anden ting ved siden er Mods og adms. Er man mod eller adm på sådan en side her, så er man neutral og følger sidens regler og de uskrevne regler der generelt er for forums. 

F eks går man ikke ind og retter i et indlæg. Det kan gøre at indlægget bliver forstået på en hel anden måde end det var ment og så kan mod eller adm være med til at sætte brugeren i et dårligt lys der ikke var meningen eller lægge meninger i brugerens mund som han ikke har. Sådan fungerer det bare ikke her, der retter og sletter adms og mods lystigt i indlæg! Istedet kontakter man brugeren og beder om at få det ændret eller sletter indlægget helt!

Derudover så er sidens regler jo ikke faste. Jeg har oplevet at klage over et indlæg og få at vide, det var da sådan noget jeg selv kunne finde på at skrive, det er nok forkert men sjovt! Så falder det i mod eller adms smag, så er det OK at bryde sidens regler!

Jeg ved at der er en af de allermest aktive her på siden der ad flere gange nærmest har jagtet nye brugere og som har en attitude af at virke kloggere og mer-vidende end alle andre! Jeg ved også der er blevet klaget over ham mange gange! Men igen, staff har åbenbart ikke lyst til at slå ned på en som lever livet herinde og vel i dag har laaangt over 5000 indlæg!

Hvorfor tror du mange har en mani med at kalde en som dig en luder og hele tiden søge grænsen, gå lidt over og provokere? Det er da trods og protest mod nogle brugere og i det hele taget de her bedre-vidende typer. Det var derfor jeg gjorde det!!!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Østerbroen og Jingle Balls,

 

I har ret travlt med at anklage et tocifret antal medlemmer for at 'styre' EG og for at forsøge at 'skræmme' nye medlemmer væk; desuden anklager JB moderatorerne (ovenfor) for at redigere indlæg så de kan misforstås.

Jeg synes at det ville være passende dels at nævne de handles, der 'styrer' EG, dem der 'tyranniserer' nye medlemmer samt at komme med et eller flere eksempler på redigering af indlæg, der har medført mulighed for misforståelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...