Hop til indhold
Gæst

Dankort/mobilpay !

Recommended Posts

Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Det er noget vrøvl.

Det er du i din fulde ret til at mene.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Du vrøvler. Du startede med at sige:

Det lavede du så om til:

Hvordan kan det både være nemt og "man" kan tjekke navn og konto samtidig med at det kun er hvis man selv arbejder i "den finansielle sektor" eller har en ven der gør, som er parat til bryde flere lovparagraffer?

Er det ligemeget hvor i "den finansielle sektor" vedkommende arbejder?

Kan vi ikke blive enige om at det i hvert fald ikke er nemt.

Men udgangspunktet er ikke bedrag. Vi taler om, om anonymitet kan afsløres via en mobile pay-transaktion. Der er ikke noget om bedrageri:

Du skrev så:

Det er noget vrøvl.

Hvorfor citerer du mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor citerer du mig?

Fordi det var dig, der skrev om ikke man kunne identificeres via MP

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, den 24/3/2016 at 07:37:

Selvfølgelig kan man da få det gennem sot eget pengeinstitut. De er da i besiddelse af alle oplysninger.

Ifølge min bankrådgiver kan man ikke få det, hvis man overfører pengene, så kan man nok heller ikke, når man bruger MP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Fordi det var dig, der skrev om ikke man kunne identificeres via MP

Men jeg kan ikke se, at du har svaret på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, Lige nu:

Men jeg kan ikke se, at du har svaret på det

Prøv at læse hele indlægget - jeg bruger dit indlæg til at vise BigDick, at diskussionens udgangspunkt ikke har noget at gøre med bedrageri, fordi BigDick prøver at ændre præmissen for at få det han skrev til at give mening. Som du også gør ham opmærksom på, kan man ikke bare få oplyst navn på en kontohaver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg bruger MP - jeg FORETRÆKKER mp - for så skal jeg ikke i banken.... 

Erhvervs MP er en pengemaskine - for det koster op til 5 kr hver gang man modtager penge.... og man kan ikke betale med den heller .. kun modtage så gæt hvem der bruger sin private og bare har sendt indbetalingerne direkte til firmakontoen.... 

det gode er - at det er det private dankort der betaler efter de indførste multi-kort funktionen i den private MP... så problem løst...  alle transkaktioner foregår efter bogen

 

jeg vil ærlig talt blæse på om man SKAL have til erhverv... for fandme ikke om jeg vil betale i snit 2,5 promille af indtjeningen... hell no...  sålænge pengene ender det rigtige sted og ingen ved bedre - så er jeg honestly ligeglad... 

men ingen ved andet end at jeg hedder Jasmin... for min MP er tilknyttet mit jasmin-nummer.... og der rammer kunderne muren ifht hvad de ved om mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man bruger sin private MobilePay privat og ikke alle behøver vide noget om ens næringsvej, så er det smart at have en Erhverv til arbejde ;-) Man kan kun ha en privatkonto pr cpr.nr. Jeg har MobilePay business one, den koster ikke noget at oprette og man betaler 1 % i gebyr, dvs det gør jeg så ikke, fordi jeg kom på en eller anden ordning, da jeg oprettede den ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 30 minutter siden:

Hvis man bruger sin private MobilePay privat og ikke alle behøver vide noget om ens næringsvej, så er det smart at have en Erhverv til arbejde ;-) Man kan kun ha en privatkonto pr cpr.nr. Jeg har MobilePay business one, den koster ikke noget at oprette og man betaler 1 % i gebyr, dvs det gør jeg så ikke, fordi jeg kom på en eller anden ordning, da jeg oprettede den ;) 

hvis det ikke var for gebyret var jeg også på MP one... men jeg har  en naturlig aversion mod gebyer og bidragssatser :) nok til at jeg lever med det besvær det er ikke at have en privat MP med eget navn 

men sålænge jeg kan betale med min private konto i butikker/på gaden og få penge ind på firmaet med samme konto - så lever jeg uden ... så må manden holde for når der skal MPes privat :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Jasmin skrev, for 22 minutter siden:

... så må manden holde for når der skal MPes privat :) 

ja, i sidste ende er der altid mindst én det kommer til at gå ud over når man prioriterer ;-)

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...