Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Jylland/ Jyder er bare bedre!!!!

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Og sådan er det bare :cool:

De pjevsede Københavnere ævler, kævler og bumler rundt… ja de bliver sgu da aldrig rost af nogen. Derimod læser man ofte i indlæg at de seje stærke gæve Jyder bliver rost til skyerne. De er lune høflige og så meget andet. Jeps vi Jyder er fandeme toppen af poppen :-)

 

p.s Kan ikke udelukke en enkelt eller 2 fordomme har indsneget  sig i ovenstående :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 8 minutter siden:

Og sådan er det bare :cool:

De pjevsede Københavnere ævler, kævler og bumler rundt… ja de bliver sgu da aldrig rost af nogen. Derimod læser man ofte i indlæg at de seje stærke gæve Jyder bliver rost til skyerne. De er lune høflige og så meget andet. Jeps vi Jyder er fandeme toppen af poppen :-)

 

p.s Kan ikke udelukke en enkelt eller 2 fordomme har indsneget  sig i ovenstående :-D

 

Synes nu de virker noget mindre fordomsfulde og nærige der over.. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 32 minutter siden:

Tænker du på Låsby Svendsen? :P

låsby svendsen er da miljøbevist,

hvorfor fælde en regnskov til at lave papir af til at lave faktura

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Line skrev, 1 time siden:

Synes nu de virker noget mindre fordomsfulde og nærige der over.. :wink:

Sikke da noget vås!!!!

Selvom vi Jyder er nogle forhutlede fattige husarer der nærmest ikke har til dagen og vejen er Jyden trods alt stadig så rundhåndet han tænker på Courtisanernes ve og vel og betaler en højere pris end den pjevsede Københavnersnude!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 7 minutter siden:

Sikke da noget vås!!!!

Selvom vi Jyder er nogle forhutlede fattige husarer der nærmest ikke har til dagen og vejen er Jyden trods alt stadig så rundhåndet han tænker på Courtisanernes ve og vel og betaler en højere pris end den pjevsede Københavnersnude!

Ikke enig... Er selv jyde, men vil da nok sige , at det kommer meget an på hvorfra i Jylland man er fra.. Vestpå nærige ,østpå ikke.. ( mændene er også mere lækre østpå:-P. ) Har arbejdet i Esbjerg i 2 år for lang lang tid siden og der skete sgu ikke meget, en masse falsk luft og prutteri.. Ja nok derfor der er dødt og ingen fornuftige bordeller i den ellers store by. De der var bedst at få besøg fra var off shore mændene... 

Forbehol for generalisering og fordom.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Line skrev, for 2 minutter siden:

Ikke enig... Er selv jyde, men vil da nok sige , at det kommer meget an på hvorfra i Jylland man er fra.. Vestpå nærige ,østpå ikke.. ( mændene er også mere lækre østpå:-P. ) Har arbejdet i Esbjerg i 2 år for lang lang tid siden og der skete sgu ikke meget, en masse falsk luft og prutteri.. Ja nok derfor der er dødt og ingen fornuftige bordeller i den ellers store by. De der var bedst at få besøg fra var off shore mændene... 

Forbehol for generalisering og fordom.. ;-)

Line for dælen du skal sgu da sammenligne Jyder med de pjevsede Københavnere!!!!! Du sammenligner østjyder med vestjyder, altså ikke helt det samme :-D

Københavnere får det hele foræret til 400-700 kr fordi de nærigrøve ikke vil betale mere. Her har vi Jyder sgu nogen flere skatte og afgiftsfrie dollars oppe af lommen når en courtisane skal inspiceres :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hørt der mange penge i kommunal udligning fra hovedstadsområdet til Jylland, for nok er jyden stærk og sej, men han har svært ved at tjene til livets ophold uden udligningsordninger i det offentlige, tvangsudflytning af arbejdspladser, og subsidieret industri.....

Men stærk, sej - og sikkert flink - det er han. Og så har han nok et kompleks over at skulle være på støtten fra de pjevsede københavnere.... Det ville dog være rart om han selv kunne få hænderne op af lommerne og komme igang med at etablere noget, istedet for at skrige på arbejdspladser derfra hvor arbejdspladserne er. Det klæder ham dårligt at kræve andre fyret, for selv at tage jobbet - istedet for bare at komme igang.

Ja, nu en masse kævl fra en pjevset københavner, der bekræfter fordommen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
tvr skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har hørt der mange penge i kommunal udligning fra hovedstadsområdet til Jylland, for nok er jyden stærk og sej, men han har svært ved at tjene til livets ophold uden udligningsordninger i det offentlige, tvangsudflytning af arbejdspladser, og subsidieret industri.....

Men stærk, sej - og sikkert flink - det er han. Og så har han nok et kompleks over at skulle være på støtten fra de pjevsede københavnere.... Det ville dog være rart om han selv kunne få hænderne op af lommerne og komme igang med at etablere noget, istedet for at skrige på arbejdspladser derfra hvor arbejdspladserne er. Det klæder ham dårligt at kræve andre fyret, for selv at tage jobbet - istedet for bare at komme igang.

Ja, nu en masse kævl fra en pjevset københavner, der bekræfter fordommen ;)

Ahhh jeg havde nu forstået at statslige arbejdspladser var finanseret af skattekroner. Hvis det hænger sådan sammen så betaler Jyderne jo tildels for de Københavnske job ;-) der skulle efter sigende rykkes 10 fold antal arbejdspladser ud af hovedstadsområdet for det passer med befolkningen.'

I Jylland er der nu masser af Job vi snakker bare ikke så højt om dem :-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Line skrev, for 10 timer siden:

Har arbejdet i Esbjerg i 2 år for lang lang tid siden og der skete sgu ikke meget, en masse falsk luft og prutteri.

Og jeg som var blevet overbevist at der i Esbjerg lugtede af penge og ikke skidtfisk, men så viser det sig at det er prutter, der laver den dårlige lugt :huh:

Skedeprutter? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hot6 skrev, for 2 timer siden:

Og jeg som var blevet overbevist at der i Esbjerg lugtede af penge og ikke skidtfisk, men så viser det sig at det er prutter, der laver den dårlige lugt :huh:

Skedeprutter? :D

 

Havnebumsen skrev, for 13 timer siden:

Line for dælen du skal sgu da sammenligne Jyder med de pjevsede Københavnere!!!!! Du sammenligner østjyder med vestjyder, altså ikke helt det samme :-D

Københavnere får det hele foræret til 400-700 kr fordi de nærigrøve ikke vil betale mere. Her har vi Jyder sgu nogen flere skatte og afgiftsfrie dollars oppe af lommen når en courtisane skal inspiceres :-) 

Frem med moneterne,  så i kan få gang i den by igen:-D. Nu kunne jeg ikke lade være med at sammenligne hele vejen rundt, da mit indtryk er ,( i hvertfald de veninder og venner jeg har begge steder)  at københavnerne er noget mere fremme i skoene, men så kom jeg til, at tænke på Østjylland frem for vestjyderne, så ja nu vi snakker ikk:-D

God påske til i HELE :wink:Danmark så. 

Knus Line. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 timer siden:

I Jylland er der nu masser af Job vi snakker bare ikke så højt om dem :-D 

 

Nej, selvfølgelig gør I ikke det, SKAT skulle jo nødig høre om det ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 9 timer siden:

Nej, selvfølgelig gør I ikke det, SKAT skulle jo nødig høre om det ;)

 

:D Good one :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 11 timer siden:

Nej, selvfølgelig gør I ikke det, SKAT skulle jo nødig høre om det ;)

 

nej der ingen grund til at skat hører om det, de sender bare pengene videre til indvandrer og flygtninge,

og det er det sidste mine penge skal gå til,

men til de gamle og ældre må de gerne bruge mine penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
stp skrev, for 8 timer siden:

nej der ingen grund til at skat hører om det, de sender bare pengene videre til indvandrer og flygtninge,

og det er det sidste mine penge skal gå til,

men til de gamle og ældre må de gerne bruge mine penge

Næææh, det gør de ikke. De sender bare færre penge fra København hvis jyderne selv etablerer et skattegrundlag. Og det kan vi jo ikke have.... så skal jyderne selv til at arbejde

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 3 timer siden:

Jylland er i hvert fald også gode til at lave nye Danmarks rekorder....

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-03-24-danmarksrekord-politi-udskrev-fartboeder-for-fire-millioner-kroner

Ja noget skal nordjyderne jo bruge alle de sorte penge til.

Bortset fra det så er de pågældende der er blitzet, nogle skiderikker der blæser på andres sikkerhed, bare mig, mig, mig og mig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, den 3/22/2016 at 20:15:

Jyden er stærk og sej 8-)

Og altid varmt klædt på og god mod dyr :

56f44eed2baa5_ko1.jpg.5d03c93a6837478758

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 11 minutter siden:

Ja noget skal nordjyderne jo bruge alle de sorte penge til.

Bortset fra det så er de pågældende der er blitzet, nogle skiderikker der blæser på andres sikkerhed, bare mig, mig, mig og mig igen.

misundelse er en grim ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...